Ik ben 1,74mquote:
Ja, mijn taille is vrij smal, ik kom daar ook amper aan als ik eens wat teveel eet. 'k Zet alles aan op mijn heupen, wat heel de boel uit verhouding trektquote:Op maandag 4 januari 2010 20:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ciske: zo da's een ieniemienie taille!![]()
De mijne is geloof ik 79 cm, last time I checked, en dan loopt dat naar boven en beneden ook nog behoorlijk uit
![]()
wij nu ookquote:Op maandag 4 januari 2010 21:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
*luistert Welcome to Tijuana* Vrolijkheid!
Ga zo eens Mano Negra opzoeken, nog aanraders, Tink?
Dan zijn dat volgens mij prima maten, ik heb ongeveer dezelfde en ben 1.76quote:Op maandag 4 januari 2010 21:23 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Ik ben 1,74m
[..]
Ja, mijn taille is vrij smal, ik kom daar ook amper aan als ik eens wat teveel eet. 'k Zet alles aan op mijn heupen, wat heel de boel uit verhouding trektAltijd lastig met kleding kopen...
Ja hoor, The Best Of CDquote:Op maandag 4 januari 2010 21:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
*luistert Welcome to Tijuana* Vrolijkheid!
Ga zo eens Mano Negra opzoeken, nog aanraders, Tink?
Misschien werkt een kaasschaaf wel beterquote:Op maandag 4 januari 2010 21:33 schreef Ciske- het volgende:
M'n gewicht vind ik ook oké hoor. Enkel die heupen moeten tussen de drukpers. Alleen dat schijnt zeer te doen, dus probeer ik het maar via sporten en verantwoorde voeding![]()
Foto? Ho-hum. Misschien ooit, als ik zowel voor- als na-foto's heb
Dankjewel, ik ga eens rondkijken!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:05 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Als het pas sinds verleden maand is kan het idd wel het afkicken van alle snoeperijen zijn. Een schema maken klinkt in elk geval als een goed begin. Als de avond je moeilijke moment is, plan dan ook iets in, zodat je iets hebt om naar uit te kijkenEn zoek afleiding..
Lijnzaad is in de supermarkt soms wel te krijgen, maar da's meestal de gebroken versie (hier tenminste). In de reformzaak kun je ook de hele zaadjes krijgen, en op de markt hier staat ook altijd een soort reform-kraampje. Daar koop ik het meestal, 500 g voor 1,30 euro ofzo, goed te doen.
Die salade klinkt top
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Een goede borrelquote:Op maandag 4 januari 2010 21:44 schreef Rituals het volgende:Jemig, ik kom net van het uiteten en krijg énorme buikkrampen
. Volgens mij is er iets niet goed gevallen. Ben bang dat een sausje iets te romig was (kan slecht tegen room). Iemand tips tegen buikkrampen?
Dan zou ik King Kong Five beluisteren. Dat was de grootse hit van Mano Negra. Ook een van de meer toegankelijke nummers vind ik.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Noez! Er staat wel redelijk wat Mano Negra op joetjoep, tot nu toe is mijn beeld 'divers'Daarom vroeg ik me af wat een trademark liedje was
![]()
*checkt de tips van neen*
Niks mis met tropische muziek in de winter! Tegen eventuele winterdepressiesIk luister nu Paaseiland muziek, zo lollig! Eh Tookie Tooookie, horè horè! Of zoiets, ik versta er natuurlijk de ballen van
Dankjewel, maar ik heb het allemaal niet in huisquote:Op maandag 4 januari 2010 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een goede borrel
Kopje zwarte thee of venkelthee
Een warm bad of een kruik
Paracetamol
Buiten in de sneeuw? Of gewoon binnen? Dat laatste zou raar zijn!quote:Op maandag 4 januari 2010 22:54 schreef P.F het volgende:
Ik viel net op mijn rug. Zo plat. Ik bleef maar even liggen van de schrikIs al de 2e keer
Heb alleen een zere elleboog, mijn billen hebben de rest opgevangen!!
De luchtbedfoto? PMquote:Op maandag 4 januari 2010 19:24 schreef Syrena het volgende:
Ik denk: Ga dan posten op een forum waarvan je weet dat het niet openbaar is en je er eerst lid van moet zijn.
Ofzo.
Aan de ene kant vind ik het schromelijk overdreven. Aan de andere kant hoop ik ook niet dat iemand ooit mij gaan nazoeken op m'n nicknameaangezien ik zo snugger ben om die in m'n email en in m'n hyveadres te gebruiken.
Maar goed, tot er iemand naar me toe komt met: HEE, jij bent... en dan de luchtbedfoto laat zien denk ik maar dat het allemaal wel meevalt
Je viel soort van flauw of je vergat je voeten op te tillen?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:54 schreef P.F het volgende:
Ik viel net op mijn rug. Zo plat. Ik bleef maar even liggen van de schrikIs al de 2e keer
Heb alleen een zere elleboog, mijn billen hebben de rest opgevangen!!
Nee het valt mee! Er liep een meisje achter mij die mij had zien vallen en vond het er verschrikkelijk uitzien en vroeg gelukkig hoe het met mij gingquote:Op maandag 4 januari 2010 23:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat een leuke duitser heeft Nynke.![]()
Niet al teveel pijn hoop ik PF?
Aahwquote:Op maandag 4 januari 2010 23:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee het valt mee! Er liep een meisje achter mij die mij had zien vallen en vond het er verschrikkelijk uitzien en vroeg gelukkig hoe het met mij ging! Anders was ik echt blijven liggen haha
Ik hoor hier in de straat om de vijf minuten een gil of schreeuw van iemand die onderuit gaat. En aan de ene kant is dat heel grappig. En aan de andere kant levensgevaarlijk.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:01 schreef P.F het volgende:
Ik gleed uit op de sneeuw/ijsbaan/stoep.. Maar dan zo erg dat ik op mijn rug terecht kwam!!
Hihi, voor het zingen de kerk uitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 05:51 schreef kwakz0r het volgende:
en vlak voor we de kerk uitgeschopt werden is er nog heel hard voor me gezongen.
Ik verwacht gewoon "gezellig etentje met aardige vent" en verder niks hoor. Ik ben niet meer zo'n positivo op mannengebiedquote:
en hij kan al heel goed Nederlands! Gister was echt een fijne avond, lekker gegeten, samen gebadderd enzo, tv gekeken, perfect.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat een leuke duitser heeft Nynke.![]()
Niet al teveel pijn hoop ik PF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |