Ik sta dus nu idd op Relatieplanet met een naam en een emailadres die niet lijken op wat ik nu hebquote:Op maandag 4 januari 2010 19:24 schreef P.F het volgende:
Aaaah zo! Ja die fout maak je maar een keer!
Mij valt juist het tegendeel opquote:Op maandag 4 januari 2010 17:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het valt me de laatste tijd wel op dat de gemiddelde persoon de ik tegenkom eigenlijk helemaal niet zo stevig is als wat je altijd hoort over de gemiddelde Nederlander.
Maat 34 kom ik niet veel tegen maar de meeste meiden in mijn omgeving zitten wel rond de 36/38 en niemand in mijn directe omgeving (van jonge personen) zit boven de 42.
WTFquote:i am micheal howard am looking for a house keeper who will help in keeping and cleaning of my house,i am willing to pay $20/hr.i hope it meet you in good condition. MAY GOD BLESS YOU
Helaas zijn de klonen nodig...We roddelen daar veel te veel, misschien dat het daaraan ligtquote:Op maandag 4 januari 2010 19:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Volgens mij had het te maken met dat spotje van die vrouw die over straat loopt en een andere versie van haar loopt dan heel hard te roepen: Ik ben DIE EN DIE en met foto's te strooien, dus dat je een beetje moet uitkijken met wat je op het internet gooit.
En de kinders worden allemaal groter, STEL NOU dat die allemaal gaan Googlen op hun naamof de nick van hun moeder
![]()
Of whatever. In elk geval wemelt het er nu van de klonen, hebben sommigen hun kinderen een fantasienaam gegeven of gebruiken alleen nog zoon, dochter of een voorletter.
Wij hebben qua dagindeling van cal. echt precies het omgekeerde!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
Uiteindelijk lijstje:
O: 2 knackebrodjes ozzewoz
L: 3 boterhammen (grof volkoren, 1 ozzewoz, 1 smeerkaas, 1 pindakaas)
T: 2 augurksticks
D: broodje hamburger en een bord andijviestamppot
T: stukje appelkruimelvlaai als toetje
T: biertje (grand prestige)
En de rest van de avond thee
Hoe lang ben je?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:16 schreef Ciske- het volgende:
Resultaat meting vanochtend:
65 kg
Heupen: 105 cm.![]()
Taille: 69 cm
Bovenbeen: 61 cm
Oh, vandaag was je thuis! Dan begrijp ik het al iets meer, dan eet ik ook minder overdag. Ik sta op een werkdag natuurlijk al om 6.15 op.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
makkelijken als ik dan wel eens trek heb trek ik nog een knackebrodje uit de kast. Wat thuis wel makkelijker gaat dan op de uni.
Als ik dus niet thuis ben maar daar, dan eet ik wel meestal meer Kccals overdag (brood).
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets mis met maatje 40quote:Op maandag 4 januari 2010 19:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mij valt juist het tegendeel op. Veel maatje 40.
Meet de Duutserquote:Op maandag 4 januari 2010 20:36 schreef AKnynke het volgende:
Mijn BMI is er heel anders.Ik denk dat de aliens komen, denk jij niet?
Maar onze gouvernement wil vechten voor onze land!
Keep safe!!! Ik denk ik wil naar Mars verhuisen, en jullie?
![]()
Peace!
Heb je geblowd? Of het je een Zweeds tekstje gebabelfishd?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:36 schreef AKnynke het volgende:
Mijn BMI is er heel anders.Ik denk dat de aliens komen, denk jij niet?
Maar onze gouvernement wil vechten voor onze land!
Keep safe!!! Ik denk ik wil naar Mars verhuisen, en jullie?
![]()
Peace!
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:38 schreef Merel het volgende:
Oooooh hoi Duitser!
Het klinkt als een erg intelligente jongeman Nynke, houden!
quote:
Ach, was du typst in Deutch, das macht kein flaus aus!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:41 schreef Syrena het volgende:
Je Duutser is koel
![]()
En nu zit ik al 10 minuten een Duitse zin te bedenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Zo haal je de zon, in huis! </tellsell-stem>quote:Op maandag 4 januari 2010 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
en dat terwijl de kerstboom er nog gezellig staat!
Manu Chao was live echt te waanzinnig energiek. Eén keer gezien op Lowlands, zo ongeveer vooraan, wauw!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Manu Chao is leuk,maar Mano Negra was stukken beter. Ik mis de energie die de muziek vroeger wel had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |