Je viel soort van flauw of je vergat je voeten op te tillen?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:54 schreef P.F het volgende:
Ik viel net op mijn rug. Zo plat. Ik bleef maar even liggen van de schrikIs al de 2e keer
Heb alleen een zere elleboog, mijn billen hebben de rest opgevangen!!
Nee het valt mee! Er liep een meisje achter mij die mij had zien vallen en vond het er verschrikkelijk uitzien en vroeg gelukkig hoe het met mij gingquote:Op maandag 4 januari 2010 23:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat een leuke duitser heeft Nynke.![]()
Niet al teveel pijn hoop ik PF?
Aahwquote:Op maandag 4 januari 2010 23:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee het valt mee! Er liep een meisje achter mij die mij had zien vallen en vond het er verschrikkelijk uitzien en vroeg gelukkig hoe het met mij ging! Anders was ik echt blijven liggen haha
Ik hoor hier in de straat om de vijf minuten een gil of schreeuw van iemand die onderuit gaat. En aan de ene kant is dat heel grappig. En aan de andere kant levensgevaarlijk.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:01 schreef P.F het volgende:
Ik gleed uit op de sneeuw/ijsbaan/stoep.. Maar dan zo erg dat ik op mijn rug terecht kwam!!
Hihi, voor het zingen de kerk uitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 05:51 schreef kwakz0r het volgende:
en vlak voor we de kerk uitgeschopt werden is er nog heel hard voor me gezongen.
Ik verwacht gewoon "gezellig etentje met aardige vent" en verder niks hoor. Ik ben niet meer zo'n positivo op mannengebiedquote:
en hij kan al heel goed Nederlands! Gister was echt een fijne avond, lekker gegeten, samen gebadderd enzo, tv gekeken, perfect.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat een leuke duitser heeft Nynke.![]()
Niet al teveel pijn hoop ik PF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |