Hij heeft nooit vriendinnetjes, nee, want zolang ik me daar niet mee bezig houd doet hij het ook nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Arme Mark. Hij heeft ook zeker nooit vriendinnetjes. En ook de hoop dat hij jou wel zal gaan bekeren
Aaaah arme Mark. Is 'ie echt niet stiekem verliefd op jou ofzo?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:05 schreef Viking84 het volgende:
Hij heeft nooit vriendinnetjes, nee, want zolang ik me daar niet mee bezig houd doet hij het ook nieten stiekem ben ik daar wel blij mee
. En Mark is absoluut níet homo!
.
Volgensmij zijn die blokken echte pure evil.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:14 schreef P.F het volgende:
Is vloeibaar frituurvet echt beter dan bijv. deze blokken?
[ afbeelding ]
En staan ze ook niet op het bonnetje? Of laat je die altijd zittenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb de uien trouwens ook bij de AH laten liggen.
Schrale troost: volgens mij heb ik ze niet betaald, maar lagen ze nog in m'n mandje, net als de paprika'sKan me nml niet herinneren dat ik ze op de lopende band heb gelegd.
Dit keer welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:19 schreef neen het volgende:
[..]
En staan ze ook niet op het bonnetje? Of laat je die altijd zitten
Ik moet eens ophouden posts half te lezenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh noes, de chat-engerd! Jij balen natuurlijk dat je er zo darned purdy uit zag vandaag!![]()
*aai over Goedbij's bolletje*
Nee, dat moet zo.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik moe
ik eten
ik studeren
goedenavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Je las het verkeerdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:32 schreef Chicolate het volgende:
Gefeli kwak.
En PF. Staat je goed! Was je docent echt helemaal niet onder de indruk of las ik dat nou verkeerd?
Zo en dan nu sporten. Kijken of ik het volhou.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:01 schreef Laureline het volgende:
Hoi! Waar zijn de andere vroege vogels? Sigme moet toch inmiddels wel brood gebakken, een uur met de kat op schoot gezeten , 10 km gerend en een lamsrollade gebraden hebben!
Prachtige lijst! Die kroketquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:56 schreef Laureline het volgende:
Vandaag alweer een braaf lijstje. En jezus wat heeft dat gezond doen snel effect bij mijIk voer met gemak de moeilijkste zakelijke telefoongesprekken die ik de hele vacantie heb ontdoken, werk snel en efficiënt en heb een afschuwelijk goed humeur. En als ik ben opgestaan ben ik nog maar een kwartier katterig, in plaats van de halve dag! Onbegrijpelijk dat ik wéét dat het zoveel oplevert, maar dat ik het dan toch telkens weer laat versloffen
![]()
O: ananas yoghurt grapefruitsap mandarijn
T: 2 cappuccino, half uur crosstrainer, appel
L: broodje kroket
T: gerookte kipfilet met komkommer, yoghurt
D: 4 ons roerbakgroente met ham en gebakken ei
T: kwark met vanilleyoghurt
Zo!
En de rosébiertjes en chips hebben wel de weg naar huis gevonden, zekerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:54 schreef Viking84 het volgende:
God, ik ben echt een megamutsKom er net achter dat ik m'n bananen óók in de AH heb laten liggen
.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:59 schreef sigme het volgende:
Een tien met een griffel en een zoen van de juffrouw.
quote:
Wat zit daarin? Zijn het een soort negerzoenen? Zien er wel lekker uit!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:08 schreef Goodbye het volgende:
Bossche bollen![]()
Ook lekker; Utrechtse DomtorentjesIk hoop dat niemand dit binnenkort trakteert op studie/werk
![]()
[ afbeelding ]
quote:Hoi,
Nee sorry, die heb ik niet en ben ook verbaasd dat de antwoorden niet even geregeld zijn. Zou iemand anders doen, ik heb nu totaal geen tijd om dat alsnog te fiksen. Desalniettemin: het tentamen geeft een goed beeld van wat je te wachten staat, behalve vraag 1 en 3 of zo, want die theorie hoefde niet dit jaar. Neem alsjeblieft de vragen uit de BPO door, mochten er één of twee vragen uit het oefententamen je echt dwars zitten, mail dan maar, dan zeg ik het antwoord wel.
Geloof me: als je je rekenmachine nu beheerst en vooral de lineaire regressie, want die komt immers in hoofdstukken 2 en 3 aan de orde, dan ben je echt een heel eind. Daarnaast bij de kansberekeningen opletten op de ballen zonder en met teruglegging en de kansberekeningsopgaven met minstens en precies. Hfst 1 meer op theorie letten, dus ordinaal en zo, daarnaast gewoon gemiddelde en standaarddeviatie en weten wanneer je de populatie neemt en de steekproef.
Heb je alle bovenstaande door? Dan haal je een acht.
Gr.
Nog nooit eerder gezien maar ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:08 schreef Goodbye het volgende:
Bossche bollen![]()
Ook lekker; Utrechtse DomtorentjesIk hoop dat niemand dit binnenkort trakteert op studie/werk
![]()
[ afbeelding ]
Rosébiertjes waren er al, die heb ik met kerst ofzo al gekocht (en nog maar 2 flesjes eruit). Ik snap dat gezanik over die rosébiertjes niet, hoor, want ik drink ze echt niet zo vaak (gemiddeld nog niet 1 per week denk ik)quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En de rosébiertjes en chips hebben wel de weg naar huis gevonden, zeker
Je bent de enige die we kennen die ze drinkt! Vandaar!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rosébiertjes waren er al, die heb ik met kerst ofzo al gekocht (en nog maar 2 flesjes eruit). Ik snap dat gezanik over die rosébiertjes niet, hoor, want ik drink ze echt niet zo vaak (gemiddeld nog niet 1 per week denk ik)
Ik heb wel een plaatje van de binnenkant, maar dan ziet het er een beetje ranzig uit. Maar in de binnenkant zit een soort van chocoladecrèmequote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat zit daarin? Zijn het een soort negerzoenen? Zien er wel lekker uit!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vele malen lekkerder dan een negerzoen, want het is van erg goede kwaliteit. En een lekker dikke laag chocola.
Gut, ik ben ook weer eens vijf dagen op mijn eten aan het letten hoor
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Statistiek?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:13 schreef P.F het volgende:
Huh, dit is een email van een leraar
Bij nader inzien een heel chill mailtje!
[..]
Goed zo!quote:1 echte Bossche bol afgeslagen
roggebrood vind ik zo fiessquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Heldin!
Jouw lijstje herinnerde me er trouwens aan dat ik roggebrood moet meenemen, dan kan ik weer roggebrood met pindakaas eten
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb wel een plaatje van de binnenkant, maar dan ziet het er een beetje ranzig uit. Maar in de binnenkant zit een soort van chocoladecrèmeDie binnenkant ziet eruit als schuimgebakachtig iets. Is dat het niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vele malen lekkerder dan een negerzoen, want het is van erg goede kwaliteit. En een lekker dikke laag chocola.
Gut, ik ben ook weer eens vijf dagen op mijn eten aan het letten hoor![]()
Niet meer actief op Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |