Hij heeft nooit vriendinnetjes, nee, want zolang ik me daar niet mee bezig houd doet hij het ook nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Arme Mark. Hij heeft ook zeker nooit vriendinnetjes. En ook de hoop dat hij jou wel zal gaan bekeren
Aaaah arme Mark. Is 'ie echt niet stiekem verliefd op jou ofzo?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:05 schreef Viking84 het volgende:
Hij heeft nooit vriendinnetjes, nee, want zolang ik me daar niet mee bezig houd doet hij het ook nieten stiekem ben ik daar wel blij mee
. En Mark is absoluut níet homo!
.
Volgensmij zijn die blokken echte pure evil.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:14 schreef P.F het volgende:
Is vloeibaar frituurvet echt beter dan bijv. deze blokken?
[ afbeelding ]
En staan ze ook niet op het bonnetje? Of laat je die altijd zittenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb de uien trouwens ook bij de AH laten liggen.
Schrale troost: volgens mij heb ik ze niet betaald, maar lagen ze nog in m'n mandje, net als de paprika'sKan me nml niet herinneren dat ik ze op de lopende band heb gelegd.
Dit keer welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:19 schreef neen het volgende:
[..]
En staan ze ook niet op het bonnetje? Of laat je die altijd zitten
Ik moet eens ophouden posts half te lezenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh noes, de chat-engerd! Jij balen natuurlijk dat je er zo darned purdy uit zag vandaag!![]()
*aai over Goedbij's bolletje*
Nee, dat moet zo.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik moe
ik eten
ik studeren
goedenavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |