quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:01 schreef Laureline het volgende:
Hoi! Waar zijn de andere vroege vogels? Sigme moet toch inmiddels wel brood gebakken, een uur met de kat op schoot gezeten , 10 km gerend en een lamsrollade gebraden hebben!
En de Duitser spreekt een aardig deuntje Nederlands, Nynke! Hij kent ook allemaal van die handige zinnen
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:13 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. De wekker ging 6.45 en ik ben er net uit
. Faal.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en hij kan al heel goed Nederlands! Gister was echt een fijne avond, lekker gegeten, samen gebadderd enzo, tv gekeken, perfect.
Vanavond een vriendinnetje zien in Osnabruck, dan morgen nog een avondje en dan ga ik alweer naar Zweden..
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:55 schreef Syrena het volgende:
De luchtbedfoto is een foto waarop ik een luchtbed voor me hou op een hotelkamer en het lijkt alsof ik nakende ben achter dat luchtbed(ik had de bandjes van mijn topje weggestopt en mijn rok opgestroopt).
Foto is ook al 13 jaar gelee, dus ik moet even zoeken waar die isToendertijd was dat heel wat, zo op internet zo'n foto
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:04 schreef pinquit het volgende:
goedemorgenik heb nog geen ontbijtinspiratie, maar denk dat ik maar voor een gekookt ei'tje op brood ga.
ik woog vandaag 66.6
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:42 schreef Merel het volgende:
Planning vandaag:
O - 2 krentenbollen
L - melk, jus, soep, boterham filet americain, rauwkost, mandarijn
T - mandarijn
D- date, dus dat zien we op de menukaart wel
ah, dat was t alweerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:35 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: portie magere aardbeienkwark + knackebrodje ossenworst
S: spinning
T: appel
L: 3 boterhammen met kaas en als ze hebben een bouillon in de kantine
T: banaan
D: lamsribje met couscous
T: nog wat kwark
Je hebt het niet gezegd volgens mij en je mompelde tussen neus en lippen door dat er heel hard voor je gezongen wasquote:
Done!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:25 schreef conleche het volgende:
Oh kan iemand mij een test-Pm sturen? Ik zit nu nl. op m'n iPhone en volgens mij doet de PM het niet....
verstuurd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:25 schreef conleche het volgende:
Oh kan iemand mij een test-Pm sturen? Ik zit nu nl. op m'n iPhone en volgens mij doet de PM het niet....
Wel een voorbeeld, maar niet jouw zusjes oog. Was mijn eigen oog, maar was wel een soortgelijke foto idd!! Is ook niet te koop dat schilderij, niet alleen omdat ik eraan gehecht ben, maar ook omdat er een gat in is gevallen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
verstuurd.
Zeg, ik was net op jouw site aan het surfen. Dat schilderij van dat oog dat omhoog kijkt, heb je daar een voorbeeld voor gebruikt? ik vind het namelijk zo overeenkomen met de foto die m'n zusje in d'r fobo heeft staan: [ afbeelding ]
dat komt omdat als je dikker wordt je vetcellen aanmaakt die nooit meer weggaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Okee, over de afgelopen 21 dagen ben ik 1,3 kilo aangekomen. Niet drastisch veel, maar genoeg om aan de rem te trekkenIk vind het wel bijzonder dat mijn lichaam steeds zsm terug wil naar plus minus 71 kilo, niet meer en niet minder
Oh zo! Dat klinkt zowel logisch als deprimerendquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat komt omdat als je dikker wordt je vetcellen aanmaakt die nooit meer weggaan.
als je afvalt lopen ze leeg. maar ze blijven wel.
daarom komen mensen vaak terug op een oud gewicht... neiuwe cellen aanmaken is weer een stapje verder zeg maar...
voor mij zijn er drie van dat soort "terugkeer" gewichten: rond de 83 kilo, rond de 97, en helaas rond de 103...
haal voor de gein eens door de caloriechecker als je wilt... volgens mij is t echt behoorlijk weinig...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:
O: Brinta
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met appelstroop, gekookt eitje
T: 4 schijven ananas
D: (vroeg) broccoli (een hele stronk voor mij alleen) en een stukkie vis
T: als ik na m'n werk nog trek krijg: 250 gr kwark
1455 volgens dieetinzicht. Valt wel mee toch? Misschien gooi ik nog wel een sausje over de broccoli.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
haal voor de gein eens door de caloriechecker als je wilt... volgens mij is t echt behoorlijk weinig...
hier: http://www.dehooykist.nl/quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kwak, waar ga je uit eten?![]()
Woei, als ik er een kom champignonsoep bij neem zit ik op 1499Dat vind ik heul netjes, voor een dagje dat ik thuis Zumbahup
Prima toch! Ik vind het vrij geniaal, Alle gekheid op een... En dan is het satéquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hier: http://www.dehooykist.nl/
de namen van de gerechten zijn jeukenswaardig, maar t is gezellig, en goed eten, voor niet te duur. eethuis-eten, mijn ouders vinden t ook heel leuk en er is voor elk wat wils...
ja das wel netjes! ik had geen idee hoeveel brinta je eet etc...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
1455 volgens dieetinzicht. Valt wel mee toch? Misschien gooi ik nog wel een sausje over de broccoli.
Oh shit, die 1455 was gister.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja das wel netjes! ik had geen idee hoeveel brinta je eet etc...
Gefeliciteerd! 6 jaar, wauwquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alvast veel plezier kwak!
Lijstje:
O: bakje yoghurt + 1 boterham met pindakaas
T: mandarijntje
L: broodje kroket
T: wat te knabbelen, wijntje (mini-nieuwjaarsborrel op het werk)
D: geen idee, maar Duvel en ik zijn vandaag 6 jaar samendus ik denk dat we wel iets lekkers gaan eten
Geen voorbeeldlijstje, maar 't is een beetje een raar dagje vandaag.
eten danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh shit, die 1455 was gister.. Ik vergeet steeds om op het tabje met de datum van vandaag te klikken.
Vandaag is het 1191..
Hmm, ik had niet gedacht dat het zo weinig zou zijn. En waarschijnlijk eet ik die kwark ook nog niet eens echt op.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
eten dan![]()
kloppen mijn instincten in elk geval toch nog wel een beetje...
Pak er maar 2quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hmm, ik had niet gedacht dat het zo weinig zou zijn. En waarschijnlijk eet ik die kwark ook nog niet eens echt op..
* DevilsAndDust pakt extra boterham.
je kunt er vanuit gaan dat je laag zit als je op een dag:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hmm, ik had niet gedacht dat het zo weinig zou zijn. En waarschijnlijk eet ik die kwark ook nog niet eens echt op..
* DevilsAndDust pakt extra boterham.
oei! jij ook al!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:05 schreef Syrena het volgende:
Mijn collega heeft stiekem de verwarming dichtgezetNu moet ik wachten tot ze gaat roken en dan zet ik 'm weer open
Ik doe alsof ik een zakelijke ondernemer benquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Wie ben je en wat heb je met PF gedaan?
Wat een stomme cellenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat komt omdat als je dikker wordt je vetcellen aanmaakt die nooit meer weggaan.
als je afvalt lopen ze leeg. maar ze blijven wel.
daarom komen mensen vaak terug op een oud gewicht... neiuwe cellen aanmaken is weer een stapje verder zeg maar...
voor mij zijn er drie van dat soort "terugkeer" gewichten: rond de 83 kilo, rond de 97, en helaas rond de 103...
Ik vind PFje sowieso wel een mooie damequote:
true!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind PFje sowieso wel een mooie dame.
Ja ik mij ook welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Classy hoor, PF! Ik zie je al later rondlopen, op zo'n kantoor, heel belangrijk zijn enzo!
Je bent aan het kwakkelen deze winter!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:13 schreef loveli het volgende:
Bluh. Waar je mee omgaat word je mee besmet. Nou, dat besmetten is gelukt, zit hier met een zware verkoudheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |