Staat op het stempeltje.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:00 schreef pinquit het volgende:
erm, hoe zit het eigenlijk met de houdbaarheidsdatum van eieren?
Ik had het gister zo ontzettend koud! Ik was erg blij dat ik 's avonds in bad konquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:56 schreef pinquit het volgende:
*duimt ook*
brrrr wat heb ik het koud!![]()
ik moet nog ontbijt verzinnen.. ik denk dat ik maar weer voor t gekookte eitje en brood ga.
Oh ja dat kan nog welquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:06 schreef pinquit het volgende:
de drijfproefnou ze drijven. er staat een datum op de doos; 6-1-10. maargoed, ze kunnen vast nog wel
Drijvende eitjes zijn niet echt vers ofzo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:06 schreef pinquit het volgende:
de drijfproefnou ze drijven. er staat een datum op de doos; 6-1-10. maargoed, ze kunnen vast nog wel
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Drijvende eitjes zijn niet echt vers ofzo.![]()
Ik zou ze eerst even in een schaaltje breken om te checken of ze niet naar zwavel ruiken.
http://www.gezondheidsnet(...)ieren-gezond-of-nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:12 schreef pinquit het volgende:
maar eieren drijven toch altijd?er zit toch lucht in?
Een beetje, maar niet genoeg om te drijven.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:12 schreef pinquit het volgende:
maar eieren drijven toch altijd?er zit toch lucht in?
De tht staat op 28 dagen na de leg.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:13 schreef pinquit het volgende:
ok dan zo; als er een houdbaarheidsdatum ergens op staat, betekent het dan tot-en-met? of tot?![]()
Daar kan ik altijd wel goed tegenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:21 schreef pinquit het volgende:
hebben jullie wel eens nagedacht over wat een ei eigenlijk is?![]()
![]()
![]()
sinds ik me dat bewust ben, eet ik een stuk minder eieren
Awwwquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb nu een soort holletje gemaakt van de slaapkamer, met drie dikke dekens en heel veel kaarsen en een pot thee. Ik zelf zie er nu uit als een michelin mannetje, drie paar sokken over elkaar, muts op, sjaal om, handschoenen aan
Wat is het dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:21 schreef pinquit het volgende:
![]()
![]()
Maar kippen leggen altijd eieren en er zit geen bloed bijquote:
t is toch gewoon een onbevrucht ei? kan ik er wat aan doen dat mensen maar 1 keer per maand een ei leggenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar kippen leggen altijd eieren en er zit geen bloed bijhoe kan dat dan?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:29 schreef LadyBlack het volgende:
voor in totaal 65 euro!!![]()
en ja, da's echt inclusief overnachting
![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:32 schreef pinquit het volgende:
[..]
t is toch gewoon een onbevrucht ei? kan ik er wat aan doen dat mensen maar 1 keer per maand een ei leggen![]()
nja, tis gewoon t idee dat bij ons zo'n ei in een bloedbad van 5 dagen eindigt. en bij kippen eten we t op.![]()
![]()
Maargoed, ik moet helemaal niet nadenken hoor, als ik eet. dan wordt ik sowieso veganist![]()
Melk bijvoorbeeld.![]()
Nice! Heb je wel kunnen slapen? Ik zou echt reddeloos verloren zijn als ik zo koud in bed moestquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik word gelukkig al heel snel warm in bed, dus dat ging prima. Mijn vader en opa zijn nu bezig met de geiser![]()
En Merel wat fijn!! Keep us posted
Als je bij de happy few hoort niet nee. Ik had altijd 'troep' en buikpijn en toen ik een keer bijna flauw ben gevallen bij de IKEA door dat stomme kutding heb ik hem laten verwijderen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Neem een spiraaltje![]()
nooit meer ergens last van!
Ohquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je bij de happy few hoort niet nee. Ik had altijd 'troep' en buikpijn en toen ik een keer bijna flauw ben gevallen bij de IKEA door dat stomme kutding heb ik hem laten verwijderen.
Maar de pil die ik nu heb vind ik ook maar niks. Ik slik hem netjes, vergeet hem nooit, doe na 3 weken een stopweek en toch krijg ik een doorbraakbloedingMaar even naar de HA binnenkort.
Ik moest even nadenkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:41 schreef pinquit het volgende:
oei vik, wel even naar de HA gaan idd. als ik met die klachten die jij nu hebt 5 jaar geleden naar de HA was gegaan voor een nieuwe pil was ik nu nogsteeds kinderloos geweest namelijk
haha, toen ik t had gepost moest ik mn zin ook nog 3× overlezen of ie nou kloptquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moest even nadenkenmaar toen had ik m door:
!!
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moest even nadenkenmaar toen had ik m door:
!!
quote:
Volgens mij heeft Pinquit nu een kind omdat ze dezelfde klachten had als jij maar niet naar de huisarts ging.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
En ik ben nerveus voor morgen, want ik moet vier kruisjes gaan uitdelen (kruisje = huiswerk niet gemaakt; drie kruisjes in totaal = terug komen om 15 uur).
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Pinquit nu een kind omdat ze dezelfde klachten had als jij maar niet naar de huisarts ging.
Het kan dus zijn dat je pil jou ook niet goed beschermt!
O maar daar hoef ik me helemaal geen zorgen over te maken hèquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Pinquit nu een kind omdat ze dezelfde klachten had als jij maar niet naar de huisarts ging.
Het kan dus zijn dat je pil jou ook niet goed beschermt!
oh gnorfquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O maar daar hoef ik me helemaal geen zorgen over te maken hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:29 schreef Daph_ het volgende:
Thanks Phaidra en Twinkle! Ben alweer terug. Beetje vreemd wel hoor, röntgenfoto's laten maken. Was de eerste keer dat ik dat heb laten doen. Over twee dagen is de uitslag bekend en kan ik de huisarts bellen. Laten we hopen dat er niks ernstigs aan de hand is (hoewel ik dan nog steeds geen verklaring heb waarom de pijn in mijn rug steeds erger wordt). Ondertussen loop ik wel als manke nelis..
Daarnaast even onder spoiler voor de geïnteresseerdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:29 schreef Daph_ het volgende:
Thanks Phaidra en Twinkle! Ben alweer terug. Beetje vreemd wel hoor, röntgenfoto's laten maken. Was de eerste keer dat ik dat heb laten doen. Over twee dagen is de uitslag bekend en kan ik de huisarts bellen. Laten we hopen dat er niks ernstigs aan de hand is (hoewel ik dan nog steeds geen verklaring heb waarom de pijn in mijn rug steeds erger wordt). Ondertussen loop ik wel als manke nelis..
Daarnaast even onder spoiler voor de geïnteresseerdenik vind het eerlijk gezegd BIZAR dat je huisarts zomaar dat voorschrijft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:37 schreef Syrena het volgende:ik hoor net van een vriendinnetje met "ervaring"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry, misschien maak ik je bang... dat helpt je natuurlijk niet... maar er is denkn ik wel een veiligere optie waarmee je niet tegen je huisarts in hoeft te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Syrena weet ik, maar ik heb er zelf écht geen verstand van dus ik weet ook niet zo goed wat logischer is! Mijn schoonmoeder werkt in een ziekenhuis en mijn schoonzusje ook, zal het hen eens vragen. Misschien weten zij er meer van..
@ Kwak en Syrena hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor, jullie bedoelen het goed![]()
![]()
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
tvp....
Net snel even naar de stad geweest...ik vlieg morgen terug met ryanair, en mag maar 15 kilo meenemen. M'n koffer weegt vanzichzelf al 20 kilo, dus dat is een beetje veel. Nu een hele lelijke tas op wieltjes gekocht, die maar 2 kilo weegt, waardoor ik nu precies genoeg heb aan 15 kilo!![]()
Nu even bijlezen..Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:32 schreef conleche het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja, ik bedacht me later pas dat we je mss meer op stang joegen met onze adviezen dan hulp boden. Maar je kan zo makkelijk van de regen in de drup raken en dat kun je gewoon niet gebruiken en dat willen we ook allemaal nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:43 schreef Daph_ het volgende:
Syrena weet ik, maar ik heb er zelf écht geen verstand van dus ik weet ook niet zo goed wat logischer is! Mijn schoonmoeder werkt in een ziekenhuis en mijn schoonzusje ook, zal het hen eens vragen. Misschien weten zij er meer van..
@ Kwak en Syrena hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor, jullie bedoelen het goed
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:44 schreef Syrena het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kwam even spieken en wil toch wel even op Daph reageren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*terug naar lurkstand*
[ Bericht 0% gewijzigd door _Calimero_ op 06-01-2010 11:54:15 ]I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:43 schreef Daph_ het volgende:
@ Kwak en Syrena hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor, jullie bedoelen het goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:47 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik kwam even spieken en wil toch wel even op Daph reageren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*terug naar lurkstand*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:47 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik kwam even spieken en wil toch wel even op Daph reageren:even niet ivm daph maar met degene van wie ik dat verhaal had:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*terug naar lurkstand*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry als ik je daarmee onnodig bang maakte daph, maar verder denk ik dat calimero's verhaal het duidelijkste en rationeelste is (ik zit er zelf ook te dicht op bij meerdere verschillende gevallen, en mezelf, voor een geheel objectief beeld)Kwak![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij sommige mensen wel degelijk. Je kunt bijvoorbeeld manisch worden.
Ik ken zelfs iemand die een vreemd soort psychose kreeg waarbij alleen nog Speed hielp (die die dus als cocktail met de AD moest gebruiken en die wekelijks opnieuw werd aangepast).![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door _Calimero_ op 06-01-2010 12:03:39 ]I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie![]()
Daph:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt allemaal voor de adviezen, daar kan ik wat mee![]()
![]()
[..]De symptomen die je noemt zijn inderdaad wel erg kenmerkend voor een depressie. Hoe zit het met je eet en slaap patroon,is dat ook veranderd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou écht aandringen op psychologische ondersteuning, het klinkt alsof je niet erg veel weet nog van een depressie/hoe het werkt & wat je er aan zou kunnen doen, dus alleen al daarvoor denk ik dat het nuttig is om daar over te praten met een professional!
Sterkte in ieder geval, laat je niet gek maken!I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie![]()
Ik duim mee voor Merel
Tot nu toe:
O: 3 kiwi's en bakje vruchtenyoghurt.
T: 4 worteltjes en een mandarijntje
L: over 30 minuutjes 2 bammetjes met paturain light en kipfilet.
De rest weet ik nog niet, Iig een taartje want paps is jarig
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake![]()
@ Daph: Ik heb er helemaal geen verstand van, dus laat het advies aan de anderen over. Veel sterkte in ieder geval!![]()
Verder wil ik even melden dat het op dit moment in Uppsala -24 is. En dat zal de komende dagen niet veranderen. Raad eens wie er morgen naar het noorden vliegt?![]()
Ik heb gister wel een hele lekkere warme fleecetrui gekocht, misschien helpt het:
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:56 schreef _Calimero_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt allemaal voor de adviezen, daar kan ik wat mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak![]()
Misschien ten overvloede, maar er is ook een heel topic over, wellicht dat je daar ook relevante verhalen kunt lezenSterkte in elk geval!
![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ben ik weer studeren!
![]()
Ps ik duim ook mee voor Merel
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie![]()
Ziet er heerlijk warm uit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:03 schreef AKnynke het volgende:
Verder wil ik even melden dat het op dit moment in Uppsala -24 is. En dat zal de komende dagen niet veranderen. Raad eens wie er morgen naar het noorden vliegt?![]()
Ik heb gister wel een hele lekkere warme fleecetrui gekocht, misschien helpt het:[ afbeelding ]![]()
Hoe lang moet je nu zonder je warme duitser?![]()
Cali! Ik bedacht me gisteren iets leuks voor je spinninglessen: een bollywood spinningles met video's erbijhet lijkt mij echt geweldig
vanuit een warm lokaal op de uni! Het is net 12 uur geweest en ik heb al zoveel gedaan
zo fijn en goed van mezelf!
Nu weer snel door!
Ja doei.![]()
Edit gezien, helemaal eens en studeer ze!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:09 schreef _Calimero_ het volgende:
En nu ben ik weer studeren!![]()
![]()
Nynke, ik zou er nog eentje bijkopenIk heb zelf vier fleecevesten
Vind het alleen zo jammer dat ze zo statisch worden
(of dat komt omdat ik alleen goedkope heb, van de Action, 4.99
)
ik weet het niet, we hebben nog niets gepland...K hoop op het langst maar een maand ofzo, we gaan het er vanavond over hebben...quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk warm uit.![]()
Hoe lang moet je nu zonder je warme duitser?
@ Syrena: Deze was net een beetje duurder. En ik heb nog een warme, maar die is niet meer zo zacht. En ik heb nog een hele lading dikke truien. En heel veel maillots, dus dat komt allemaal wel goed.
Oh, en ik ga nu ook studeren!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
mijn lijstje voor vandaag (balans voor gisteren)
brunch: (mn brood ligt nu te ontdooien) 3 volk. maanzaanboterhammen met gekookte kip en maggi
T een groene paprika
T naar de schoonheidsspecialiste
D een gele paprika, een halve winterpeen, 200 gram kabeljauwfilet (gebakken in beetje margarine) en een portie overnfriet
T een bakje zilveruitjes
totaal: 1170 kcal. dat is krap. maar ik denk dat ik gisteren makkelijk 3000 kcal heb gegeten (lees: lunch bij de mac was 500 kcal, een broodje rookworst, chocolaatjes, s avonds spareribs en friet, stokbrood, toetje van brownies met ijs en slagroom, ohja en croissants als ontbijt)
Kwak![]()
@ Daph: Ik heb er ook niet zoveel verstand van, maar wil je wel even sterkte wensen!
@ AKnynke: -24!!Jemig. Jij ook veel sterkte
.
Ik heb net 2 boterhammen gegeten![]()
. Eén met runderrookvlees, een halve met fricandeau en een halve met slankie smeerkaas.
Your body. Your soul. Your rituals.![]()
O de VU.., vandaarquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik werk in de bieb van de VU. Dus niet UB. Maar ik zit bij Letteren en omdat alle studieruimtes bij andere faculteiten uit hun voegen barsten, komen die studenten ook bij ons. Veel van economie/rechten/geneeskunde. En ze gebruiken onze studieruimtes als sociale ontmoetingsplaats. Ontzettend irritant dus. Bij letteren heb je de bieb echt nodig om te kunnen studeren, veel boeken die niet uitgeleend worden enzo...
!!
![]()
Lijstje! Daar was dit topic ook nog voor geloof ik. Van al het andere gepraat weet ik te weinig af...
O: 2 volkoren boterhammen met kaas en smeerkaas (20+) + melk
L: 2 kaastosti's met een beetje ketchup + melk (het goedkope brood moet ook eens op)
D: Pasta pesto met tonijn (dacht ik)NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Succes Daph.. Ik stond ook nogal te kijken van het besluit van je huisarts, maar daar hebben anderen - die er veel meer verstand van hebben dan ik - al genoeg over gezegd.
Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Oh, en: ik ben intussen al een maand ongesteld.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Neem een spiraaltje![]()
nooit meer ergens last van!
. Príma voorbehoedsmiddel, zo.
Oei, dat is geen goed begin. Klinkt als mijn beginquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, en: ik ben intussen al een maand ongesteld.. Príma voorbehoedsmiddel, zo.
. De eerste 12 weken kan het wat onregelmatig zijn, maar als het daarna nog niet goed is moet je teruggaan naar de HA.
Niet meer actief op Fok!![]()
Ik heb over twee weken een afspraak met de gyn, dus ik zal het er dan wel even met 'm over hebben!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oei, dat is geen goed begin. Klinkt als mijn begin. De eerste 12 weken kan het wat onregelmatig zijn, maar als het daarna nog niet goed is moet je teruggaan naar de HA.
Het nadeel van London is dat er bijna nergens bapaos te koop zijn. Tevens tvp.het lijkt niet wat het is![]()
TVP met lijstje!
O: 2 kleine sneetjes brood, 1 met kaas en 1 met worst
T: koffie met melk
L: yoghurt met cruesli (had eigenlijk de O moeten zijn maar dat bedacht ik te laat)
T: kiwi
D: vooraf carpaccio en dan ciabatta met een lekkerbekje, citroenmayonaise en rucola, paprikareepjes en een biertje (allemaal op verzoek van vriendje)
T: glas karnemelk met sap
T: blokje chocoladeAre you pondering what I'm pondering?![]()
Oja! Hoe was het bij jou!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:03 schreef neen het volgende:
Het nadeel van London is dat er bijna nergens bapaos te koop zijn. Tevens tvp.
Enne, er is meer dan alleen Indonesisch eten heZe hebben wel weer veel pappadums!
![]()
![]()
Ja ook prima! En misschien wel een beetje zoals bij jou bij thuiskomst want de ketel ging kapot waardoor je jezelf kon zien ademen in de woonkamerquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:11 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oja! Hoe was het bij jou!!
Enne, er is meer dan alleen Indonesisch eten heZe hebben wel weer veel pappadums!
maar goed dat mocht de pret natuurlijk niet drukken. Ook wel lekker gegeten iedere dag trouwens! Goed voor de lijn is het trouwens niet.
En bapaos hadden we eigenlijk nodig voor het onbijt om te combineren met cola, dat is zo'n beetje een familietraditie![]()
De boot beviel trouwens ook wel prima! Opzich ook betaalbaar omdat daar de treinkaartjes voor NL en Engeland in zitten en zeker als je erop slaapt is het zo voorbij
het lijkt niet wat het is![]()
Dat heb ik ook gehad... Na 2 maand werd het minder. Heb het ook bij de gyn nagevraagd en het mag max 3 maand duren. Als het dan nog steeds is, moet ie eruit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, en: ik ben intussen al een maand ongesteld.. Príma voorbehoedsmiddel, zo.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Waarom ben ik zo raar![]()
Als ik ziek ben wil ik altijd vanalles gaan eten, normale mensen hebben dan juist geen honger
Net maar een bakje snoeptomaatjes op, dat is niet zo erg![]()
Als het na drie maanden nog is, dan wil ik 'm er sowieso uit, ongeacht of dat moet of niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad... Na 2 maand werd het minder. Heb het ook bij de gyn nagevraagd en het mag max 3 maand duren. Als het dan nog steeds is, moet ie eruit..
Dat heb ik ook, dus je bent niet de enige.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:10 schreef Sarabi het volgende:
Waarom ben ik zo raar![]()
Als ik ziek ben wil ik altijd vanalles gaan eten, normale mensen hebben dan juist geen honger
Net maar een bakje snoeptomaatjes op, dat is niet zo erg
Ben ik trouwens zo dom of is Studielink gewoon raar? Ik wil wat losse vakken volgen aan de UvA maar nu moet ik me helemaal inschrijven als bijvakstudent en er staan zulke onduidelijke vragen bij. Of ik me wil inschrijven als eerstejaars of hogerejaars, weet ik veel!Nu kan ik weer niet verder tot ik de precieze datum van mijn diploma's weet (die bij mijn ouders liggen), allemaal voor een bijvak. Zucht.
[/offtopic gezeur]Are you pondering what I'm pondering?![]()
Oja, ik wou Daph ook nog even sterkte wensen.Ik heb niks toe te voegen aan wat er allemaal al gezegd is maar ik hoop dat je je snel beter voelt, hoe je het uiteindelijk ook aanpakt.
Are you pondering what I'm pondering?![]()
Gister was mijn lijstje een beetje prut...
Ik weet het niet meer precies maar:
O: 1 bruine boterham met vlokken, 1 ristretto
T: 2 evergreens
L: wit bolletje kaassoufflé, blikje cola light
D: groente kroket met mayonaise, romige kwark sinaasappel, 4 glazen 50/50 drank
T: 4-6 evergreens met chocolade, 1/4e zak paprika chips
Vandaag is redelijk..
O: 2 witte boterhammen 30+ kaas geen boter, glas 50/50 drank + nespresso
T: 2 evergreen chocolade
L: 2 witte boterhammen 30+ kaas geen boter (tosti), magere yoghurt + all bran fruit n fibre (mijn vriendje noemt het muesli, volgens mij zijn het cornflakes?) + glas sinaasappelsap + nespresso
T: 2 witte boterhammen 30+ kaas geen boter (tosti), glas sinaasappelsap
Nu moet ik nog iets verzinnen om te eten om het en een ander te "compenseren".![]()
Mijn BF heeft mijn eieren weggegooid die een paar dagen over de datum warenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:06 schreef pinquit het volgende:
Terwijl ze in de koeling lagen
Houdbaarheidsfreak is het!
![]()
Kippen ongesteldheid/menstruatie/baarmoederslijmvliesquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:21 schreef pinquit het volgende:
![]()
![]()
?
Eet je nog wel kipfilet, of weet je nog niet wat dat eigenlijk is?
![]()
Hoe voel je eigenlijk dat je zwanger bentquote:?
Ik slik wel de pil, maar ook niet iedere dag stipt om 19.00 oid. En het is een hele lichte..![]()
Het zijn volkoren flakes, vrij zoet door alle rozijnen en zo die erin zitten. Ik eet het als slaapmiddel. Best lekker, though.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:06 schreef P.F het volgende:
Gister was mijn lijstje een beetje prut...
Ik weet het niet meer precies maar:
O: 1 bruine boterham met vlokken, 1 ristretto
T: 2 evergreens
L: wit bolletje kaassoufflé, blikje cola light
D: groente kroket met mayonaise, romige kwark sinaasappel, 4 glazen 50/50 drank
T: 4-6 evergreens met chocolade, 1/4e zak paprika chips
Vandaag is redelijk..
O: 2 witte boterhammen 30+ kaas geen boter, glas 50/50 drank + nespresso
T: 2 evergreen chocolade
L: 2 witte boterhammen 30+ kaas geen boter (tosti), magere yoghurt + all bran fruit n fibre (mijn vriendje noemt het muesli, volgens mij zijn het cornflakes?) + glas sinaasappelsap + nespresso
T: 2 witte boterhammen 30+ kaas geen boter (tosti), glas sinaasappelsap
Nu moet ik nog iets verzinnen om te eten om het en een ander te "compenseren".
Je lijstje lijkt nergens naar, pop. Eet vanavond maar een berg wokgroenten met een kipfiletje of zo.![]()
Over die eieren, het is vandaag toch de 6de dus wat is het probleem, ze zijn toch zeker nog goed tot vandaag? Of mis ik iets?
Ik heb net een pistoletje zalm op, dus mijn lijstje is een beetje anders nu
O: magere yoghurt met mandarijn en lijnzaad
L: 2 boterhammen met boter, 1 plak kipfilet en rauwkost, beker optimel
T: pistoletje zalm
D: rode kool, gekookte aardappels, tartaartje, beetje mosterd
T: appel denk ik![]()
Ik krijg de 14e een koelkast+ vriezer!
Een hele oude van mijn ouders, ik moet hem nog wel spuiten, en dan doe ik hem roze of goud! Maar hij doet het nog prima!
Dus dan kan ik meer groenten etc. kopen en bijv. invriezen want ik heb nu geen koelkast(Alleen een wijn koeler..)
![]()
De wijnkoeler hier in de galerie koelt als een gek!!! Kan je die niet gebruiken als koelkast?? De jouwes dan hè......die in de galerie lijkt me lastig. Als je voor ieder klontje boter eerst op de tram moet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:25 schreef P.F het volgende:
Ik krijg de 14e een koelkast+ vriezer!
Een hele oude van mijn ouders, ik moet hem nog wel spuiten, en dan doe ik hem roze of goud! Maar hij doet het nog prima!
Dus dan kan ik meer groenten etc. kopen en bijv. invriezen want ik heb nu geen koelkast(Alleen een wijn koeler..)
![]()
![]()
O: verslapen
T: 2 koffie
L: cup a soupje, 2 broodjes met pindakaas, een geroosterd en een met hagelslag en 2 glazen melk
T: 3 koffie en een appel
D: ik denk kippensoep of anders weer aardappels met spinazie
![]()
conleche, in wat voor galerie werk jij? Heb je er zelf een of ben je er in dienst?
Ik ben net afgestudeerd in kunstgeschiedenis, dus ben geïnteresseerd in (informatie over) alle kunstgerelateerde banen![]()
![]()
Lijstje:
O- blikje chocomeloh en ik was nog een pak goedemorgen drinkontbijt vergeten, dus zo erg is het niet
L - half ciabattabroodje met paturain en rauwkost, half ciabattabroodje met brie en rauwkost, melk, jus
T - roomboterkoekje
D - weet nog niet wat ik straks voorgeschoteld krijg
En een dikkevoor Daph
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
Ik moet zo werken en het sneeuwt voor de verandering weer eens heel hard..
Ik heb er één, samen met iemand anders en de andere helft van de tijd schilder ik. Tenminste zodra het wat warmer wordt in m'n atelier, ga ik dat weer doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:42 schreef LadyBlack het volgende:
conleche, in wat voor galerie werk jij? Heb je er zelf een of ben je er in dienst?
Ik ben net afgestudeerd in kunstgeschiedenis, dus ben geïnteresseerd in (informatie over) alle kunstgerelateerde banen
Waar woon je?![]()
Ja hier ook!! Maar echt heel hard! In een uur is er een dik pak gevallen!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet zo werken en het sneeuwt voor de verandering weer eens heel hard..
![]()
Hij is nu 9 graden dus dat is op zich prima, maar hij is zo kleinquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:28 schreef conleche het volgende:
[..]
De wijnkoeler hier in de galerie koelt als een gek!!! Kan je die niet gebruiken als koelkast?? De jouwes dan hè......die in de galerie lijkt me lastig. Als je voor ieder klontje boter eerst op de tram moet.
!
![]()
Ja ik zie hier ook al geen straat meer. Waarschijnlijk houden de bussen er zo ook wel weer mee op.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja hier ook!! Maar echt heel hard! In een uur is er een dik pak gevallen!!.
hier sneeuwt het ook. Had ik al gezegd dat het in Zweden -20 is, en het daar morgen ook weer gaat sneeuwen?
* geen zin om terug te gaan heeft..Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Oh halp, hoe is het in Den Haag? XcuzMeeeee?? Ik moet er morgen weer heen
Ik heb dit lampje vandaag gekocht bij de IKEA en het is echt een klotelamp. Want de medewerker zij dat ik hem gewoon in de muur kon bouwen maar dat kan helemaal niet
Hij is wel maar 2,50!
![]()
![]()
Het snoer is ook wel een aanwijzing...quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:55 schreef P.F het volgende:
Ik heb dit lampje vandaag gekocht bij de IKEA en het is echt een klotelamp. Want de medewerker zij dat ik hem gewoon in de muur kon bouwen maar dat kan helemaal niet
Hij is wel maar 2,50!
[ afbeelding ]Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Oh gaaf, je zit er helemaal in dus! Verkoop je je eigen werk ook daar?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb er één, samen met iemand anders en de andere helft van de tijd schilder ik. Tenminste zodra het wat warmer wordt in m'n atelier, ga ik dat weer doen.
Waar woon je?
Ik woon in Groningen. Ben nog bezig met mn cv en visitekaartje, maar moet zo gauw mogelijk de stad in, langs bij alle galeries, kunsthandels, veilinghuizen, etc. Iets zegt me dat dit geen goede tijden zijn, maarja....![]()
![]()
En deze plafondlamp maar het lukt niet om hem op te hangen en ik vind hem bij nader inzien toch niet zo leuk
En die nieuwe lampenbolletjes zijn duur![]()
!
![]()
Ik vroeg of ik hem ook in de muur kon bevestigen zodat ik hem met de lichtschakelaar van de muur aan en uit kon doen. En toen zei de mederwerker dat dat kon.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het snoer is ook wel een aanwijzing...
Ik ben geen expert op het gebied van lampen hoor!
En mijn hanglamp heeft OOK een snoer en die is wel voor in de muur!![]()
Je zou kunnen proberen om het snoer eraf te halen en dan de draadjes die overblijven op je aansluiting in de muur te zetten. Maar ik weet niet zeker of dat kan, want ik zet er normaal alleen snoeren aan, ik haal ze er niet af.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vroeg of ik hem ook in de muur kon bevestigen zodat ik hem met de lichtschakelaar van de muur aan en uit kon doen. En toen zei de mederwerker dat dat kon.
Ik ben geen expert op het gebied van lampen hoor!
En mijn hanglamp heeft OOK een snoer en die is wel voor in de muur!.
We verkopen voornamelijk werk van mijn ex, maar er hangen ook wel een paar werken van mezelf. (Maar dat verkoop ik eigenlijk via de galerie die vestigingen heeft in een aantal Bijenkorven)quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh gaaf, je zit er helemaal in dus! Verkoop je je eigen werk ook daar?
Ik woon in Groningen. Ben nog bezig met mn cv en visitekaartje, maar moet zo gauw mogelijk de stad in, langs bij alle galeries, kunsthandels, veilinghuizen, etc. Iets zegt me dat dit geen goede tijden zijn, maarja....
En we beginnen de crisis nu wel te merken ja!! Heel lang niet, maar de laatste maanden was het niet heel goed! Ben benieuwd naar komend jaar!
[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 06-01-2010 17:30:37 ]![]()
Ik heb hem nu aan een keukenplank vast gemaaktquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen om het snoer eraf te halen en dan de draadjes die overblijven op je aansluiting in de muur te zetten. Maar ik weet niet zeker of dat kan, want ik zet er normaal alleen snoeren aan, ik haal ze er niet af..
Ik maak zo wel foto's want dat had ik ooit nog beloofd
!
![]()
Ja, het schijnt allemaal een beetje aan te trekken weer, terwijl eigenlijk de gevolgen ook nu pas merkbaar worden.... ik vrees dat dat dus nog wel even zal durenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:01 schreef conleche het volgende:
[..]
We verkopen Voornamelijk werk van mijn ex, maar er hangen ook wel een paar werken van mezelf. (Maar dat verkoop ik eigenlijk via de galerie die vestigingen heeft in een aantal Bijenkorven)
En we beginnen de crisis nu wel te merken ja!! Heel lang niet, maar de laatste maanden was niet heel goed! Ben benieuwd naar komend jaar!
Bwuh, ik moet nog naar de supermarkt maar ik zit nog helemaal verkleumd van mn vorige tocht door de sneeuwstorm![]()
![]()
joechei! ik ben onderweg naar huis!
Heb het helemaal gehad en kan de komende 2 uur geen boek meer zien! Maar ben wel mega trots op mezelf![]()
en Mr.Mo gaat koken, de held
Ja doei.![]()
Daph
Rituals, gewoon brood eten hoor, dat is helemaal niet slecht, vooral volkoren niet.
Ik eet er minimaal 4 per dag en dat voldoet mij prima.
Sneeuw, 1 1/2 uur over gedaan om thuis te komen, normaal 25min.
Lijs":
2 kommen yoghurt met kiwi, 5 boterhammen, 3 mager beleg 2 volvette kaas, kom erwtensoep met veel spekjes en rookworst, 2 glazen halfvolle melk, 2 beschuit met boter en muisjes, merci, couscous met 2 gegrilde lamskoteletten en veel gegrilde groente en wort/dopwerten...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Ohja, lijstje....
O: 2 boterhammen, kaas & jam
L: 2 boterhammen, pindakaas & chocopasta
T: kwark met beschuit en honing
T: de laatste kerstkransjes uit de kerstboom
D: ?![]()
Oké toegegeven: het was koud en superglad én ik ben gevallen met de fiets, terwijl ik iemand uitlachte die net een mega-sneeuwbal voor zijn hoofd had gehad..........máár, wat is Amsterdam práchtig zo in de sneeuw. Ik werd er helemaal gelukkig van!!![]()
![]()
Wij hebben een paar keer bij Spaghetti House gegeten, en ik heb daar de lekkerste mosselen op in hele lange tijd!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:24 schreef neen het volgende:
[..]
Ja ook prima! En misschien wel een beetje zoals bij jou bij thuiskomst want de ketel ging kapot waardoor je jezelf kon zien ademen in de woonkamermaar goed dat mocht de pret natuurlijk niet drukken. Ook wel lekker gegeten iedere dag trouwens! Goed voor de lijn is het trouwens niet.
En bapaos hadden we eigenlijk nodig voor het onbijt om te combineren met cola, dat is zo'n beetje een familietraditie![]()
De boot beviel trouwens ook wel prima! Opzich ook betaalbaar omdat daar de treinkaartjes voor NL en Engeland in zitten en zeker als je erop slaapt is het zo voorbij
Fijn dat je het ook leuk gehad hebt. Ik neem aan dat het nu weer wat warmer is?![]()
![]()
Ik ben nu bij mijn ouders die op 8 hoog wonen, dus uitzicht op heul veel Amsterdamse dakenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:28 schreef conleche het volgende:
Oké toegegeven: het was koud en superglad én ik ben gevallen met de fiets, terwijl ik iemand uitlachte die net een mega-sneeuwbal voor zijn hoofd had gehad..........máár, wat is Amsterdam práchtig zo in de sneeuw. Ik werd er helemaal gelukkig van!!
![]()
![]()
Ja ik vind het ook prachtigquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:28 schreef conleche het volgende:
Oké toegegeven: het was koud en superglad én ik ben gevallen met de fiets, terwijl ik iemand uitlachte die net een mega-sneeuwbal voor zijn hoofd had gehad..........máár, wat is Amsterdam práchtig zo in de sneeuw. Ik werd er helemaal gelukkig van!!en zo heerlijk on-nederlands dat het zo lang blijft liggen steeds!
Mijn straat wordt ook niet gestrooid, dus het uitzicht blijft supermooi wit![]()
![]()
![]()
Hoe gaat het hier? Ik ben nog steeds niet helemaal fit, ben echt een warhoofd vandaag volgensmij
![]()
Lijstje van vandaag:
O: vitalinea
T: boterham humus, appel
T: 200 gram wortels + cup a soup champignon
L: 2 boterhammen rosbief
T: plak ontbijtkoek
D: zuurkoolstamppot met worst
T: ???Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Goed om te weten dat ik niet helemaal raar benquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, dus je bent niet de enige.
Hopelijk morgen we weer een lijstje![]()
Stekker uit het stopcontact en vissen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:28 schreef P.F het volgende:
Mijn cd speler is open maar mijn cd zit er nog in! En Nu
?!
![]()
panics!
Mr. Mo heeft héérlijk gekookt! Nu ben ik aan het twijfelen.. of nu nog even doorbikkelen tot een uurtje of 9en daarna relaxen en slapen, of even relaxen nu nog, studeren tot een uur of half 11 en dán slapen...
ben aan de ene kant bang dat ik geen flikker meer opneem na van 10.30 tot 16.45 bijna non-stop te hebben geleerd (schouderklopjes!!!!) maar er is ook nog genoeg te doen qua maakwerk.. dus dat kan dan wellicht nu...
ik denk er nog even een kopje thee lang over na
Ja doei.![]()
Nu doen, Mo! dan ben je er vanaf en kun je vanaf 9 uur lekker niets doen! Ik kan nooit zo goed niets doen als ik weet dat ik daarna nog iets moet doen...Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Ik zou echt gek worden als ik zoveel moest doen, na 6 uur zou ik echt niets meer opnemenquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
panics!
Mr. Mo heeft héérlijk gekookt! Nu ben ik aan het twijfelen.. of nu nog even doorbikkelen tot een uurtje of 9en daarna relaxen en slapen, of even relaxen nu nog, studeren tot een uur of half 11 en dán slapen...
ben aan de ene kant bang dat ik geen flikker meer opneem na van 10.30 tot 16.45 bijna non-stop te hebben geleerd (schouderklopjes!!!!) maar er is ook nog genoeg te doen qua maakwerk.. dus dat kan dan wellicht nu...
ik denk er nog even een kopje thee lang over na
Gelukkig maar dat je het allemaal zou leuk vind![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:44 schreef AKnynke het volgende:
Nu doen, Mo! dan ben je er vanaf en kun je vanaf 9 uur lekker niets doen! Ik kan nooit zo goed niets doen als ik weet dat ik daarna nog iets moet doen...ik pak zo m'n bril erbij en dan maak ik 'even' mijn Short Story af en daarna hopelijk mijn Take Home Exam voor Introduction American Studies. Dat vind ik écht leuk. Het is dat ik het accent gewoon afgrijselijk vind, maar dat wat we nu behandelen, slavernij, American Indians, ik smul!
Zo interessant vind ik dat allemaal! Ook het hele imperialisme is echt iets waar ik graag over lees, ook novels enzo. Wellicht dat ik nog wat minoren in die richting doe, gewoon omdat het kan.
En morgen ga ik de hele dag met studiegenootjes grammatica erin stampen. Zij moeten het herkansen en ik heb de herkansing als enige kans, dus we moeten even flink bikkelen!
Aan de slag dus! *insert superman-achtig-iets*Ja doei.![]()
Pfff Mo, ik word er al moe van als ik het lees en ik heb er zo geen verstand van
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gooi er ook nog even een spuit 11 doorheen!
crap in = crap out![]()
Verder vang ik op dat Vik zwanger is en dat de eisprong van een kip opeens een ongesteldheid is geworden. Gekke wereld...crap in = crap out![]()
Had je een Mirena of een koperspiraaltje? Tegenwoordig hebben de meesten een Mirena en dat scheelt nogal met eentje zonder hormonen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad... Na 2 maand werd het minder. Heb het ook bij de gyn nagevraagd en het mag max 3 maand duren. Als het dan nog steeds is, moet ie eruit.
crap in = crap out![]()
Ik denk dat Mo dat ook niet altijd kan hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zou echt gek worden als ik zoveel moest doen, na 6 uur zou ik echt niets meer opnemen
Gelukkig maar dat je het allemaal zou leuk vind
Zulke dagen heb ik ook wel gehad. Dan is alles zo leuk en alles gaat zo lekker dat je helemaal in een flow zit
. Ik geloof dat ik ineens een avondstudent ben geworden trouwens
De hele dag geen zin gehad om wat te doen en nu zit ik m'n portfolio bij te werken
Heb al flink wat bewijzen verzameld en heb nog 3 weken de tijd voor het ingeleverd moet worden. Komende twee weken nog even wat lessen filmen om ook genoeg filmmateriaal te hebben. Eind januari heb ik een assessment waarin ik aan de tand gevoeld zal worden
.
conceptio immaculata jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:01 schreef loveli het volgende:
Verder vang ik op dat Vik zwanger is en dat de eisprong van een kip opeens een ongesteldheid is geworden. Gekke wereld...
.
welkom terug! ik meen me te herinneren dat je als je terug was iets over een Mc? zou schrijven?
Ja doei.![]()
Tja ik weet nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat Mo dat ook niet altijd kan hoorZulke dagen heb ik ook wel gehad. Dan is alles zo leuk en alles gaat zo lekker dat je helemaal in een flow zit
. Ik geloof dat ik ineens een avondstudent ben geworden trouwens
De hele dag geen zin gehad om wat te doen en nu zit ik m'n portfolio bij te werken
Heb al flink wat bewijzen verzameld en heb nog 3 weken de tijd voor het ingeleverd moet worden. Komende twee weken nog even wat lessen filmen om ook genoeg filmmateriaal te hebben. Eind januari heb ik een assessment waarin ik aan de tand gevoeld zal worden
.
Maar ik heb nog nooit voor een vak volgens mij 6 uur geleerd, zal vast nog wel komen in het 3e jaar![]()
jongens ik kan jullie echt niet bijhouden als jullie zo snel gaan hoor!
wel even een lijstje:
O: havermout met banaan lijnzaad en pindakaas
L: panini hete kip en cappuccino (bakker bart)
D: magere beefburger, aardappeltjes uit de oven, gebakken groente
T: koffie met halfvolle melk
T: blauwe bessen met yoghurt en mueslibut I am broken too, and spoken for, do not tempt me![]()
O ja, ik en m'n grote mond. Het voelt iig allemaal goed, maar weet nu ff niet hoeveel ik ervan op i'net wil zetten. Denk ik wel even wat langer over als ik meer dan 4 uur heb geslapen en geen sneeuw heb gezien tijdens een vermoeiende autorit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
welkom terug! ik meen me te herinneren dat je als je terug was iets over een Mc? zou schrijven?
crap in = crap out![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is Londen natuurlijk geweldig. Ik ga minimaal 1x per jaar een paar dagen heen. Meestal een ochtendje Tate Modern, veel kriskras door de stad wandelen, naar Camden(de omgebouwde stallen zijn zo mooi geworden. Jammer alleen dat de kleding die ze daar verkopen allemaal op elkaar lijkt), minimaal 2x sushi eten bij een goede sushibar (heb je hier niet) en nog een paar galerien en dergelijk af. En soms ook nog wat winkelen.
Twee weken geleden (ja, ik ben ook net terug uit Londen) sliepen we in een geweldig hotel boven een prachtige engelse pub. Dit hotel had ik via expedia, maar ook via Londontown.com vind ik soms hele goede hotels voor een redelijke prijs. Echte lowbudgethotels zijn ook wel te vinden, maar daar heb ik geen zin meer in![]()
Daglijstje:
o. weetabix met melk
t. -
l. 6 opscheplepels spinazie ala creme + 4 vissticks
t. taart en cake + chocolade + dropje
d. croissantje kipfilet + gorgonzola en sla + 3 glazen Zuidduitse schnaps (we hebben vorige week een schnapskoopvakantie gehouden in Z-Duitsland)Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Pee toe de èm, toe de Pee-Em!!!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:16 schreef loveli het volgende:
[..]
O ja, ik en m'n grote mond. Het voelt iig allemaal goed, maar weet nu ff niet hoeveel ik ervan op i'net wil zetten. Denk ik wel even wat langer over als ik meer dan 4 uur heb geslapen en geen sneeuw heb gezien tijdens een vermoeiende autorit.![]()
Gaat er trouwens nog iemand hier naar het Internationaal Filmfestival in Rotterdam?Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
TomTom HD Traffic lever ook mooie plaatjes op: http://www.tomtom.com/hdtraffic/?region=Amsterdamquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:09 schreef loveli het volgende:
Mooi plaatje van Amsterdam
http://www.anwb.nl/verkee(...)uatie_amsterdam.html
Ben blij dat ik daar niet doorheen hoef!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Helemaal eens met de spoiler van Tink!!!!
Met de kanttekening dat de mensen die ik ken die AD slikten er niet onverdeeld positief over waren. Maar ben zelf leek enzo.crap in = crap out![]()
Succes Daph! Ik heb totaal geen verstand van AD/wat werkt enzo, maar kan me voorstellen dat het een zware periode is/gaat worden.
Mini-doorbraak in mn onderzoek (het apparaat werkt), veel te lang op lab gestaan, minder goede cijfers terug van de laatste tentamenweek, maar wel toegelaten voor een vak waarvan ik de hoop al had opgegeven. Ik weet nu niet of ik nou blij of teleurgesteld moet zijn vandaag. Ik hou het denk ik op "moe".
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)![]()
ZO heeeeel snel bijgelezen dus ik vergeet vast een hele hoop maar toch:
Kwak nog gefeliciteerdheb je een fijne dag gehad?
XM ook nog gefeliciteerd met je jubileum!
Sterke voor Daph(heb er verder ook geen verstand van dus ik hou me maar buiten de discussie)
Wat betreft London:![]()
![]()
Zeker gaan als je een keer de mogelijkheid hebt Co!
Mijn oma woont er en ik neem me altijd voor om vaker te gaan maar het komt er toch minder vaak van dan ik zou willen![]()
voor de geïnteresseerden: louis theroux op ned 3 vanavond om 20.25
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me![]()
Gelukkig wel ja, ik hoef in ieder geval niet meer met shirt en trui aan te gaan slapen. Wij hebben een paar keer in Soho gegeten en uiteraard ook Fish & Chips gehadquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:30 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Wij hebben een paar keer bij Spaghetti House gegeten, en ik heb daar de lekkerste mosselen op in hele lange tijd!
Fijn dat je het ook leuk gehad hebt. Ik neem aan dat het nu weer wat warmer is?
![]()
lekker hoor.
Daar is toch een knopje of een knoppencombinatie voor bij macbooksquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:28 schreef P.F het volgende:
Mijn cd speler is open maar mijn cd zit er nog in! En Nu
?!
er vanuit gaande dat dat het is
En Louis Theroux ga ik zekers kijken! Tx voor de tip.het lijkt niet wat het is![]()
![]()
voor Daph.
Lijstje van vandaag:
*Brinta fruitvit met melk en een beetje zoetstof
*Twee boterhammen kipfilet/komkommer, drie mandarijntjes
*Worteltjes, nog twee boterhammen
*Zalm in bladerdeeg uit de oven, sperzieboontjes, beetje aardappelpuree, banaan.
Straks misschien nog wat Danio citroenkwark.
Crap, ik remde vandaag iets te enthousiast af, en ging heul hard onderuit met fiets en al. Is mijn stuitje niet zo blij mee
Smile, open your eyes, love and go on![]()
Nee, neen, dat is het niet. Uit een Macbook komt alleen de CD, niet een lade.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef neen het volgende:
Daar is toch een knopje of een knoppencombinatie voor bij macbookser vanuit gaande dat dat het is
![]()
![]()
Dank!quote:![]()
Kunnen we helaas maar een stukje kijken voordat we naar Wouter Klootwijk moeten zappen (die van de Keuringsdienst van Waarde, 20:55 op 2).![]()
![]()
Daph, sterkte meid!
Oh ja, voor het ei dat dacht dat kippe-eieren onbevrucht zijn, ook bevruchte eieren worden gelegd en zijn uitstekend eetbaar.
Ik smacht naar lente. Dit jaar geen lammetjes (wee de ooi die toch lammert), maar ik hoop wel kuikens. Frisse jonge haan erbij
.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Ik dacht ze heeft op cd uitspugen gedrukt en hij komt er niet uit ofzoquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, neen, dat is het niet. Uit een Macbook komt alleen de CD, niet een lade.![]()
Het gaat over zedendeliquenten geloof ik (schakel net in)quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
Nog 50 woorden en dan mag ik Theroux kijken
Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Yup, Mr.Mo had het al aangezet, op tijd
ik zit nog even te inventariseren wat ik nu al geleerd heb.
Heb al 4 tentamens zo goed als af![]()
Ja doei.![]()
over theroux... bizar, de mannen die netjes het programma afronden en "veilig/genezen" verklaard worden (incl. het kijken naar sexueel opwindend materiaal met een opwindingsmeter om hun penis) wachten eindeloos op een huis waar men ze wil hebben voor ze weg mogen (er zijn er maar iets van 13 ofzo op die manier weer gereintegreerd). voor eentje wel 1100 woningen geprobeerd al...
(zie post verderop voor waarom ik t stiekem wel een beetje snap..)Kwak![]()
+ nog een blokje chocola en een bakje optimel kwarkquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:35 schreef Goodbye het volgende:Hoe gaat het hier? Ik ben nog steeds niet helemaal fit, ben echt een warhoofd vandaag volgensmij
![]()
Lijstje van vandaag:
O: vitalinea
T: boterham humus, appel
T: 200 gram wortels + cup a soup champignon
L: 2 boterhammen rosbief
T: plak ontbijtkoek
D: zuurkoolstamppot met worst
T: ???
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
oh wacht,ik dacht net dat de weigerende groep vrijgelaten werd, maar ze komen niet vrij... 70% van de mannen daar zal nooit vrijkomen omdat ze medewerking weigeren...
(ik was altijd heel genuanceerd over tweede kansen geven enzo, heel idealistisch, maar sinds ik iemand KEN die twee mensen vermoord heeft(dat hoorde ik pas later) ben ik ineens veel meer van de "not in my backyard" en een stuk minder idealistisch)
Kwak![]()
Ik ga denk ik morgen even op uitzendinggemist kijken
Stay with me, let's just breathe.
Hooi!
Ik ging op mn snufferd (nouja technisch gezien mn bips-stuitje-rug) en voelde mezellefs heel zielig![]()
Mo, ik zie jou nog wel eindigen bij postcolonial literatureOf een variant! Ik hou echt veel van diasporic / migrant etc literature
Schrijven vanuit positie van marginality enzo
Soeper ientereztieng!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Ik ken wel meer mensen die gemoord en verkracht hebben (fijne jeugd gehadquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:49 schreef kwakz0r het volgende:
oh wacht,ik dacht net dat de weigerende groep vrijgelaten werd, maar ze komen niet vrij... 70% van de mannen daar zal nooit vrijkomen omdat ze medewerking weigeren...
(ik was altijd heel genuanceerd over tweede kansen geven enzo, heel idealistisch, maar sinds ik iemand KEN die twee mensen vermoord heeft(dat hoorde ik pas later) ben ik ineens veel meer van de "not in my backyard" en een stuk minder idealistisch)
). Sommigen zijn echt rot fruit en mogen wat mij betreft de straat nooit meer op. Anderen zijn eerder het product van hun omgeving en zouden wat mij betreft best een tweede kans mogen krijgen. Helaas verpesten ze die alleen vaak weer omdat ze niet beter weten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
punt voor mij is dat ik die persoon objectief gezien een tweede kans gun. maar dat ik persoonlijk er niet op zit te wachten om ooit nog met hem te praten, dan wel iun zijn nabijheid te verkeren...quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ken wel meer mensen die gemoord en verkracht hebben (fijne jeugd gehad). Sommigen zijn echt rot fruit en mogen wat mij betreft de straat nooit meer op. Anderen zijn eerder het product van hun omgeving en zouden wat mij betreft best een tweede kans mogen krijgen. Helaas verpesten ze die alleen vaak weer omdat ze niet beter weten.
T: snack a jack bbq en 3 mandarijntjes.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:01 schreef betty_sue het volgende:
Ik duim mee voor Merel
Tot nu toe:
O: 3 kiwi's en bakje vruchtenyoghurt.
T: 4 worteltjes en een mandarijntje
L: over 30 minuutjes 2 bammetjes met paturain light en kipfilet.
De rest weet ik nog niet, Iig een taartje want paps is jarig
D: stoofpotje met een halve gekookte aardappel en een schep huzarensalade.
T: Bossche bol...oei oei.
Nu ook Louis kijken, ben fan.Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
punt voor mij is dat ik die persoon objectief gezien een tweede kans gun. maar dat ik persoonlijk er niet op zit te wachten om ooit nog met hem te praten, dan wel iun zijn nabijheid te verkeren...Oke. Ik begrijp je wel en kan het me ook wel voorstellen. Ik praat overigens nog wel gewoon met hen. Het zijn vaak vrienden van vrienden of familie, dus ik kan ze neit echt uit de weg gaan. Wel is bij iedereen duidelijk dat ik andere normen en waarden heb. Gek genoeg voel ik me in hun gezelschap vaak het zwarte schaap, terwijl zij dat eigenlijk zijn. Bijna alsof ik me moet verwantwoorden dat ik wel hard werk, eerlijk ben etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Ik bedoelde dvd speler, in mijn gewone dvd speler die aan de tv zit!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef neen het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, ik hoef in ieder geval niet meer met shirt en trui aan te gaan slapen. Wij hebben een paar keer in Soho gegeten en uiteraard ook Fish & Chips gehad![]()
lekker hoor.
[..]
Daar is toch een knopje of een knoppencombinatie voor bij macbookser vanuit gaande dat dat het is
En Louis Theroux ga ik zekers kijken! Tx voor de tip.
![]()
Ik heb ook naar Louis Theroux gekeken en ik vond het best interessant. Overigens geloof ik wel dat je ervan kunt genezen, maar ik weet niet in hoeverre het aan genezing bijdraagt om er voortdurend over te blijven praten, zelfs tientallen jaren na dato nog.
Ik heb niet naar Louis Theroux gekeken want ik moest werken en daarna voorzichtig door de sneeuw naar huis fietsen. Maar het is gelukt.. Kusje voor iedereen die is gevallen.
.
En nu gaan we op bed naar Julie & Julia kijken. Ik denk dat er iets mis was met die daolnwod Vik, want ik heb er nog één geprobeerd en die kan ik wel gewoon bekijken! Bedankt voor je hulp!Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Is Louis Theroux terug te vinden op uitzending gemist? Ik heb eerder al geprobeerd sommige afleveringen terug te zien maar kan ze niet allemaal vinden.
Tink, ik zit erover te denken om te gaan! Ben vorig jaar ook geweest, 2 hele mooie films gezien. Heb jij al een idee welke films je wilt zien?![]()
Lijstjeee.
O: ontbijtkoek
L: meergranenstokbroodje met kipfilet
T: meergranenstokbroodje met komijnekaas
T: bakje Griekse yoghurt met jam
D: meergranen pistoletjes (2) met frankfurter en avocadoprutje, nog 1 met chocovlokken
T: 2 droptoffees
Ik heb nog geen idee eigenlijk. De films die mij interessant lijken zijn vaak snel uitgekocht, dus heb ik sinds een paar jaar een andere strategie: Ik ga gewoon heen en zie wel waar er plaats is. Zo zie je soms heel verrassende films. En daarnaast hou ik erg van korte films,dus als er weer een dag van de korte film is ga ik daar zeker naar toe (als ik "vrij" krijg van man en kinderen tenminste, cq geen andere verplichtingen heb)quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:03 schreef shinydiscoball het volgende:Tink, ik zit erover te denken om te gaan! Ben vorig jaar ook geweest, 2 hele mooie films gezien. Heb jij al een idee welke films je wilt zien?
Welke films wil jij zien?Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Weet ik nog niet, er is ook nog geen volledig programma bekend gemaakt geloof ik. Ik had vorig jaar hetzelfde, er waren veel films al uitverkocht. Uiteindelijk naar twee Frans-Canadese films geweest, zoek er nog steeds dvd's van.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee eigenlijk. De films die mij interessant lijken zijn vaak snel uitgekocht, dus heb ik sinds een paar jaar een andere strategie: Ik ga gewoon heen en zie wel waar er plaats is. Zo zie je soms heel verrassende films. En daarnaast hou ik erg van korte films,dus als er weer een dag van de korte film is ga ik daar zeker naar toe (als ik "vrij" krijg van man en kinderen tenminste, cq geen andere verplichtingen heb)
Welke films wil jij zien?
![]()
Hmpf. Statistiek is vervelend als de grafische rekenmachine boven het handmatig uitrekenen wordt gesteld![]()
![]()
Misschien met mijn vriend.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:29 schreef Tinkepink het volgende:
Gaat er trouwens nog iemand hier naar het Internationaal Filmfestival in Rotterdam?
Hij heeft net zijn filmsite online gezet en probeert perskaartjes te regelen![]()
![]()
Jaaaquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:28 schreef conleche het volgende:
Oké toegegeven: het was koud en superglad én ik ben gevallen met de fiets, terwijl ik iemand uitlachte die net een mega-sneeuwbal voor zijn hoofd had gehad..........máár, wat is Amsterdam práchtig zo in de sneeuw. Ik werd er helemaal gelukkig van!!Al werd ik er wel een beetje chagrijnig van dat mijn busritje van een half uur uiteindelijk anderhalf uur duurde door de chaos in de stad.
Dat neem ik me altijd voor, maar het komt er nooit vanquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:29 schreef Tinkepink het volgende:
Gaat er trouwens nog iemand hier naar het Internationaal Filmfestival in Rotterdam?Vielen wij toevallig ook middenin. Ik vond het vooral eng om te zien hoe die mensen zichzelf voor de gek hielden ("ik ben heus wel genezen hoor!"). Maar ik vond de behandelaars eigenlijk ook gewoon hele enge mensenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:50 schreef Blurred86 het volgende:
voor de geïnteresseerden: louis theroux op ned 3 vanavond om 20.25
Vanavond dus bij beste vriend gegeten, gewoon netjes en gezond. Wel nog een paar happen marsepein op de bank, dat had ik nou weer niet moeten doen...
En net nog een smsje voor het slapengaan van McDate (ik kan echt nog geen bijnaam verzinnen!) gehad, dus hij is in ieder geval niet faliekant afgeknapt
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
Ow even ontopic
Ik heb mijzelf even opgemeten zonet en ik heb zo de omtrekken van borst, taille, buik en heup opgenomen, die zijn gelijk al van september vorig jaar alleen ben ik wel 3 kg lichter... Hoe dan??
En die docu... uhmmm, geen goed woord over, deze mannen mogen altijd opgesloten worden, deze mannen horen volwassen te zijn maar pakken bewust kinderen door hun machteloosheid en daar is niks goeds aan. En hoe deze mannen zichzelf ook * ja ik was verkeerd maar ja * goedpraten en soms zichzelf helemaal als slachtoffer zien...
NEE,schofterig gewoon, en te glad ook...Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Merel, ik vind je een leuk wijf
Hoezo dat nou weer?
Kijk mij nou eens opzichtig naar complimentjes vissen
McDoemaarhetstandaarddagmenu
Fok! Dieetclub deel 222 - met steeds meer Evy-fans
Whaah, mijn eerste post in dieet... en daar zag ik ook nog een hele leuke foto met een mooie dame en cato
Kweet niet, gewoonquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:30 schreef Merel het volgende:
Hoezo dat nou weer?
Kijk mij nou eens opzichtig naar complimentjes vissen![]()
Mccute?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Ach joh, ik wil niet te veel op de zaken vooruit lopen hoor, veel te bang dat het toch allemaal niks wordt. Dus nog maar even geen bijnaamHeb er IRL ook bijna niemand over verteld, geen zin in mensen die zich ermee gaan bemoeien. Daarom ben ik zo blij me jullie
Nu bedtijd!
Moblo: over Amerika gesproken, heb je De overgave weleens gelezen, van Arthur Japin? Over een pioniersfamilie, ik vond hem best mooi.Niet zo mooi als Een schitterend gebrek, maar toch.
*teruggaat in bijleesmode*Are you pondering what I'm pondering?![]()
Pfffft, moe. Ik moet nog heel even doorwerken, dan is het af en mag ik naar bed. Voor de afleiding vandaag post ik hier nu even mijn lijstje (wild leven heb ik toch)
O: frambozen met yoghurt, grapefruitsap, mandarijn
T: 2 cappuccino, half uur crosstrainer
L: 2 volkorenboterhammen osseworst, stukje extra belegen kaas
T: stukje grillworst, stukje kaas
D: andijviestamppot (rara wat zat er door de andijvie? Géén aardappel!) met rundertartaar
T: sloten koffie en cola![]()
![]()
Heel veel gezelligheid in dat topicquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Fok! Dieetclub deel 222 - met steeds meer Evy-fans
Whaah, mijn eerste post in dieet... en daar zag ik ook nog een hele leuke foto met een mooie dame en cato
![]()
![]()
I luv luvstories
Vooral met een fijn end
Jij bent laat op uniekhoorn! Is je hele ritme verschoven na de vakantie? Want normaal zit jij toch in de ochtendploeg hiero![]()
![]()
Knolselderij!!! En definitief lijstje
O1: 50 gram fruit 'n fibre/80 gram melk (was al om een uur of 6, het werkt bij mij als een slaapmiddel)
O2: geroosterd volkoren brood met een gekookt eitje
T: appel
L: 2x geroosterd brood met rosbief
T: 2 crackers met lightmayo
T: crunchie hazelnoot x 2
T: appel
S: hardlopen![]()
T: wodka, gemengde noten
D: ik denk kliekje van gisteren. Ja, dus mie met paddestoelen room en pepertjes en peultjes. Toe: frambozen/vlierbessenyoghurt
T: 3 toastjes met franse kaas
T 4 napoleonzuurtjes
Cal: ±1800![]()
Wow Con, supermooi
Lau, ja ik ben ook al vanaf 4.45 uur op maar morgen vrij, het weekend weer werken. En vriendlief heeft nachtdienst dus ben maarwat aan het doen
kamer foto's!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huh, watte?? Ik scrollde al terug naar boven, omdat ik dacht dat ik per ongeluk een superfoto had gepost!! Maar bedoele je m'n lijstje??quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow Con, supermooi
Lau, ja ik ben ook al vanaf 4.45 uur op maar morgen vrij, het weekend weer werken. En vriendlief heeft nachtdienst dus ben maarwat aan het doen![]()
![]()
SMS van collega, of we wel gaan vandaag. Ik kan niet beslissen, de nerd in mij wil naar de lesAan de andere kant is het waarschijnlijk schijtdruk in de treinen en geen idee wat het weer gaat doen vanmiddag & vanavond. Sjugt.
En weer vertragingen/treinen die uitvallen (door het koude weer) ... het is tegenwoordig wel feest iedere ochtend. Hoop dat vanmiddag alles normaal rijdt, anders kom ik te laat op mn werk.
Leuke foto's PF! Voelt het ook echt al als jouw huis?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)![]()
Verslapen
goeiemorgen..
Net afscheid genomen van het vriendje. Bah, vind ik helemaal niet leuk. Nu zometeen op naar koud Zweden, ook geen zin in. Eerst nog maar even ontbijten..Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
O Haiz, geen sneeuw hier! Wel volle treinen omdat de NS in al haar wijsheid heeft besloten het aantal intercity's van en naar Utrecht te halveren. Als compensatie kon je een smerig kopje instant koffie krijgen bij de Kiosk. Thnx but no thnx. En die prutserige compensatiekaartjes van korting buiten de spits en bla heb ik geen fuk aan als jaartrajectkaarthouder.quote:Op donderdag 7 januari 2010 05:55 schreef Syrena het volgende:
SMS van collega, of we wel gaan vandaag. Ik kan niet beslissen, de nerd in mij wil naar de lesAan de andere kant is het waarschijnlijk schijtdruk in de treinen en geen idee wat het weer gaat doen vanmiddag & vanavond. Sjugt.
Zo.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
buh nynke, dat is ook niet leuk
mijn aquajog avontuur eindigde in om-tien-uur-nog-naar-de-sportschool-voor-info-enzo
Komen we bij de balie van t zwembad; zegt die vrouw: ow maar dat is niet meer hoor, op woensdagavond. alleen nog maar 's ochtends.![]()
![]()
![]()
![]()
En toen zijn we achter de laptop gekropen voor iets anders (want we moeten!!!)
we gaan ons zaterdag bij de sportschool aanmelden![]()
omg spannend want eerste keer en omg!
![]()
heb r wel zin in
erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
Goedemorgen.
Wat is het weer mooi wit vandaag.![]()
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: 2 mandarijn
L: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
T: yoghurt met frambozen
D: onbekend stamppot boerenkool met sojawurst
Planning voor vandaag:
O: kliekje boerenkool
L: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
T: yoghurt met frambozen
T: 1 mandarijn
D: onbekend![]()
QFT!quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel volle treinen omdat de NS in al haar wijsheid heeft besloten het aantal intercity's van en naar Utrecht te halveren. Als compensatie kon je een smerig kopje instant koffie krijgen bij de Kiosk. Thnx but no thnx. En die prutserige compensatiekaartjes van korting buiten de spits en bla heb ik geen fuk aan als jaartrajectkaarthouder.
Zo.
De vaste klanten kunnen fluiten naar welke vorm van compensatie dan ook.
Die koffie....![]()
Alsof vertraging al niet erg genoeg is.![]()
![]()
Ik ga serieus een brief sturen dat ze volgende maand maar een halve periode in rekening brengen. Zij schrappen de helft van de treinen, qua aantal en lengte, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat ik ook maar de halve prijs hoef te betalen. Ik kan niet buiten de spits reizen, ik reis al met korting, op andere trajecten héb ik al 40% korting en dat suffe meereizen was op een werkdagquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
QFT!
De vaste klanten kunnen fluiten naar welke vorm van compensatie dan ook.
Die koffie....![]()
Alsof vertraging al niet erg genoeg is._!
En die koffie is echt te smerig voor woorden.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Ik ga gewoon mijn traject in de gaten houden en vertragingen declareren van treinen waar ik niet in zat. Dat voor een weekje aan vertragingen (het valt hier wel mee) en dan staan we weer quitte.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga serieus een brief sturen dat ze volgende maand maar een halve periode in rekening brengen. Zij schrappen de helft van de treinen, qua aantal en lengte, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat ik ook maar de halve prijs hoef te betalen.![]()
![]()
Hm, dat is ook nog wel een idee jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon mijn traject in de gaten houden en vertragingen declareren van treinen waar ik niet in zat. Dat voor een weekje aan vertragingen (het valt hier wel mee) en dan staan we weer quitte.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Goedemorgen! Syreentje, ben je nog gegaan? Zo ja, veel succes met de reis! En ik ben het volledig met je eens, XM. De meeste gedupeerden zijn waarschijnlijk al vaste klanten, net als jij, en die hebben dus niet aan welke compensatie dan ook die nu wordt gegeven.Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
@ syrena: hier in t westen alleen restjes sneeuw en gisteren ook niks bijgevallen. alles rijdt wel gewoon maar idd behoorlijk druk en vol.
ik vond de compensatie ook stom, heb voordeelurenkaart. dan kreeg je niks want gratis meereizen was voor jaarkaarthouders en IEDEREEN mocht met korting reizen. enige voordeelwas dat ik twee dagen voor negen uur met korting mocht. op dagen dat half nedreland verplicht vrij was en thuis zat. super actie!
oh goeiemorgen
Kwak![]()
Goodmeurning!
Ik kan straks godzijdank met de auto op weg...zonder sneeuw, zonder krabben, zonder ongemakken.
Heerlijk.
Ik post nog geen lijstje want dat loopt toch alleen maar fout.
Gister een hardloopbroek gekregen van mams, dus van het weekend weer eens lopen als mn schenen het aankunnen. I love it so much! Maar het doet pijn
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake![]()
Hooi!
Vrij vandaag!Morgen moet ik met de ochtendspits though
Ben erg benieuwd. Moet wel op tijd zijn want moet
presenteren
Huuu
Hier ligt een dikke laag sneeeeeeuwMooi hoor, maar ik hoop dat het niet nog meer gaat sneeuwen vandaag want anders sta ik in de file op de ring
![]()
Schoonmoeder ligt op bed met ernstige rugklachten Dokter denkt spit of hernia, als het hernia is heeft ze er 3 tegelijkdus ik blijf hier tot een uur of twee om mijn schoonvader te helpen. Vind het zo ontzettend sneu!
Lijst gister:
O bak optimel yoghurt met cruesli
T niks (ziekenhuis en huisarts)
L: muffin
T: bruine boterham boter en kasselerib
D: gekookte aardappelen (beetje ketchup) met sperzieboontjes en een kipburger. Toe bitterkoekjesvla met beetje cruesli.
T: kerstkransje
Vandaag (planning)
O: bruine boterham hagelslag, krentenbol met boter, drie slokjes optimel (pak leeg), glas thee
T: nog niks
L: bruine boterham met vleeswaren, banaantje, eventueel nog een krentenbol
T: stukje fruit?
T: taaikorstje
D: wat de pot schaft (laat, want zusje heeft tentamen tot 18.00 en moet dan nog naar huis komen met het OV)![]()
Mogge!! Mo, weet je nog die keukenmachine?? Zie jij kans die binnen heel korte tijd op te halen? Want ik wil er nu vanaf. Anders gooi ik hem weg, (of er moet iemand anders geinteresseerd zijn in een keukenmasjien). Maar wel nu snel dus. Weg met alle rommel, m'n huisje groeit hier helemaal dicht.
Wat een kordaatheid op de vroege ochtend!![]()
![]()
lijst:
O; 2 volkorensneetjes met boterhamworst
T; handje pistachenootjes, plakje ontbijtkoek
L; Kaastosti
D; weetnogniet
T; weetnogniet
[ Bericht 3% gewijzigd door pinquit op 07-01-2010 11:59:54 ]erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
Oh, daar hou ik ook zo van! Maar eerder weggeven dan weggooien, met dingen die nog goed zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:50 schreef conleche het volgende:
Mogge!! Mo, weet je nog die keukenmachine?? Zie jij kans die binnen heel korte tijd op te halen? Want ik wil er nu vanaf. Anders gooi ik hem weg, (of er moet iemand anders geinteresseerd zijn in een keukenmasjien). Maar wel nu snel dus. Weg met alle rommel, m'n huisje groeit hier helemaal dicht.
Wat een kordaatheid op de vroege ochtend!
Dus als iemand nog belang heeft bij een kroonluchter, een kledingrek of een dvdspelertje?.
Kan ik niet, dingen weggooien die het nog doen, mijn koelkast is al oud maar een nwe kopen vind ik nog steeds zonde.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:50 schreef conleche het volgende:
Mogge!! Mo, weet je nog die keukenmachine?? Zie jij kans die binnen heel korte tijd op te halen? Want ik wil er nu vanaf. Anders gooi ik hem weg, (of er moet iemand anders geinteresseerd zijn in een keukenmasjien). Maar wel nu snel dus. Weg met alle rommel, m'n huisje groeit hier helemaal dicht.![]()
Voordeel van weggoooien in A'dam is wel dat er genoeg mensen de straten afstruinen op vuilophaaldag, ding is zo weg![]()
![]()
Ik geloof dat pief nog op zoek was naar een kroonluchter!quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, daar hou ik ook zo van! Maar eerder weggeven dan weggooien, met dingen die nog goed zijn.
Dus als iemand nog belang heeft bij een kroonluchter, een kledingrek of een dvdspelertje?.
![]()
Nou ja, als ik dingen gebruik en ze zijn oud, dan gooi ik ze niet weg hoor. Maar ik heb dat hele ding nog nooit gebruikt. Staat zich al die tijd te vervelen in één van mijn keukenkastjes.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
Kan ik niet, dingen weggooien die het nog doen, mijn koelkast is al oud maar een nwe kopen vind ik nog steeds zonde.![]()
Voordeel van weggoooien in A'dam is wel dat er genoeg mensen de straten afstruinen op vuilophaaldag, ding is zo weg
Ruimte die ik goed kan gebruiken, want ik denk eraan om een afwasmachine te plaatsen in één van m'n kastjes.
O en ik heb ook nog een bank over. Donkerblauw. Gratisch.![]()
Le lijst du planning![]()
O: twee sneetjes met rookvlees
T: blokje ontbijtkoek, snee roggebrood met pindakaas
L: twee sneetjes met twee gekookte eieren
T: ananananananasschijven
D: gebakken visfilet met bietjes
S: Zumba (waarschijnlijk weer thuis)
T: beker melk
Grand total: 1302 kcal. Zal er wel weer aan liggen dat ik geen aardappelen oids eet! Toch sta ik wederom versteld dat zoveel eten zo weinig kcal isMisschien na de S nog maar iets eten, yoghurt ofzo.
Goeiemorgen!
Ik kan ook niks weggooien, met als gevolg dat mijn kamertje nu wel erg vol begint te worden.Ach ja, misschien gaan we binnenkort wel naar een grotere woning.
Wel respect voor Co dat je zo resoluut bent!
Het is er eentje met zo'n zwarte organzakap eromheen, volgens mij vond ze dat niet mooi? P.F??quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik geloof dat pief nog op zoek was naar een kroonluchter!
En sowieso is een lamp halen uit Groningen misschien een beetje ver, maar als ze wil mag ze 'm zo hebben natuurlijk.
En m'n vriendje heeft net z'n allereerste schilderij in ons nieuwe huis, in z'n eigen kamer, gemaakt!. Hij is zo vreselijk blij, zo lief.
Maria: doe je er nog iets bij, misschien wat yoghurtachtigs ofzo? Met die Zumba er ook nog bij lijkt het me inderdaad niet zo veel.
Anyway, weer een poging tot lijstje, hoewel van die van gisteren niet zoveel terecht is gekomen.
O: yoghurt met cruesli
T: koffie met melk (laat ontbeten)
L: 2 sneetjes Allinson, 1x vlees en 1x vispaté met een beetje citroenmayo
T: 1 snee brood met iets, kiwi
D: ciabatta met lekkerbekje, citroenmayo, rucola en erbij paprikareepjes
T: misschien nog een glas karnemelk met sinaasappelsap en/of een glaasje wijnAre you pondering what I'm pondering?![]()
Oh, en: reparateurs die zeggen tussen 10 en 11 te komen ("Dan bent u de eerste, mevrouw") en er om half 12 nog niet zijn.,
'Weggooien is zonde' is iets waar je je soms overheen moet zetten. Vroeger kon ik ook niks weggooien, tot ik omkwam in de spullen die ik allemaal niet kon weggooien omdat het ooit nog van pas kon komen of omdat iemand anders er misschien iets aan kon hebben.
Zelfde met eten. Als het beter voor me is om troep weg te gooien dan om het op te eten, dan heb ik daar nu ook geen problemen meer mee.
Brainwave: misschien moet is het weer eens tijd te kijken of ik spullen heb die iemand anders kan gebruiken en ze dan meteen op MP te zetten
crap in = crap out![]()
Ik had al ge-edit!quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Maria: doe je er nog iets bij, misschien wat yoghurtachtigs ofzo? Met die Zumba er ook nog bij lijkt het me inderdaad niet zo veel.
Anyway, weer een poging tot lijstje, hoewel van die van gisteren niet zoveel terecht is gekomen.
O: yoghurt met cruesli
T: koffie met melk (laat ontbeten)
L: 2 sneetjes Allinson, 1x vlees en 1x vispaté met een beetje citroenmayo
T: 1 snee brood met iets, kiwi
D: ciabatta met lekkerbekje, citroenmayo, rucola en erbij paprikareepjes
T: misschien nog een glas karnemelk met sinaasappelsap en/of een glaasje wijn
*geeft zichzelf punten voor voedselbewustzijn*
Mooi lijstje!Al vind ik vispaté altijd vies klinken
Ja!quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini! Is er uitzicht op iets, voor jullie?
Nouja, min of meer dan. We hebben gereageerd op een nieuwbouwproject hier in Utrecht maar daar zijn nogal strenge inkomenseisen voor (terwijl het een huurwoning is, maarja) dus nu heeft mijn vriend de jaarstukken van zijn bedrijf opgestuurd en nu zitten we te wachten tot de makelaar laat horen of we in aanmerking komen. Op zich verdient hij genoeg maar met zelfstandigen zijn ze altijd wat kritischer. Ondertussen maar duimen dat niet alle woningen die we mooi vonden al verhuurd zijn...
Zo te horen doet het jullie ook wel goed, een eigen huisje?
Loveli: dat heb ik dus ook, en dan is het nog een stuk erger omdat heel veel dingen cadeautjes zijn geweest. Dan kan ik het al helemaal niet over mijn hart verkrijgen om het weg te doen.
Goedemorgen (kan nog net)!
Als je het zonde vindt om iets weg te gooien, is kringoop natuurlijk al een beter optie dan het grof vuil. Bij ons in de flat worden nog wel eens dingen in de gezamelijke hal tegenover de liften gezet, en mestal is iemand anders er dan blij mee, want het meeste is zo weg! Zo hebben wij nu een XL-reservoir voor de Senseo (alsof we dat nodig hebben....), tijdelijk twee extra stoeltjes voor de kerstdiners (er komen er nog 2, van die etentjes!), een leuke vetplant (met pot!), en ik ben vast nog wel wat vergeten.
En even ontopic: lijstje!
O1: volkoren boterham met roomkaas + melk
S: spinnen
O2: de andere volkoren boterham met roomkaas + chocomel hot
L: 2 maisboterhammen met pindakaas, 2 volkoren boterhammen met smerkaas (20+)
D: uhhhh..... iets met gehakt, ik dacht wraps!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
So true! Ik ben opgegroeid (net als de meesten hier denk ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:40 schreef loveli het volgende:
Zelfde met eten. Als het beter voor me is om troep weg te gooien dan om het op te eten, dan heb ik daar nu ook geen problemen meer mee.
) met het principe: wees blij dat je eten hebt! Kindjes in Afrika, etc. Ik denk nu dan, jamaar kindjes in Afrika kopen waarschijnlijk ook geen chocola. Dito voor gewoon eten. Je kunt je best doen om niet teveel te maken, maar alles verplicht opeten omdat het anders zonde is...? Ik vind het meer zonde om mezelf het gompes te vreten en daarna buikpijn te hebben / 10 kilo te zijn aangekomen dan om wat weg te gooien. Niemand wordt er beter van als ik me volvreet
Ah, had ik nog niet gezien. GMTA!quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik had al ge-edit!*geeft zichzelf punten voor voedselbewustzijn*
Mooi lijstje!Al vind ik vispaté altijd vies klinken
Vispaté is lekker! Gewoon tonijn maar dan smeerbaar.
Zouden ze in Afrika nou zeggen: "Nee, je hebt honger. de kindjes in Europa, die hebben trek!"
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Kringloop is wel een goeie ja! Ik zag in de krant dat theaters in Limburg een actie hadden waar mensen hun kerstcadeaus die ze niet hoefden konden inleveren in ruil voor een gratis kaartje voor een voorstelling. Die cadeaus gingen dan naar de voedselbank en die gaven ze aan mensen als ze jarig waren. Leuke actie! Ik zag het helaas te laat, anders had ik ook nog wel wat kunnen brengen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:49 schreef Wolve000 het volgende:
Goedemorgen (kan nog net)!
Als je het zonde vindt om iets weg te gooien, is kringoop natuurlijk al een beter optie dan het grof vuil. Bij ons in de flat worden nog wel eens dingen in de gezamelijke hal tegenover de liften gezet, en mestal is iemand anders er dan blij mee, want het meeste is zo weg! Zo hebben wij nu een XL-reservoir voor de Senseo (alsof we dat nodig hebben....), tijdelijk twee extra stoeltjes voor de kerstdiners (er komen er nog 2, van die etentjes!), een leuke vetplant (met pot!), en ik ben vast nog wel wat vergeten.
En even ontopic: lijstje!
O1: volkoren boterham met roomkaas + melk
S: spinnen
O2: de andere volkoren boterham met roomkaas + chocomel hot
L: 2 maisboterhammen met pindakaas, 2 volkoren boterhammen met smerkaas (20+)
D: uhhhh..... iets met gehakt, ik dacht wraps!
Als we nog even zo doorgaan ga ik straks echt nog eens dingen wegdoen!Bij de verhuizing ofzo.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:51 schreef Wolve000 het volgende:
Zouden ze in Afrika nou zeggen: "Nee, je hebt honger. de kindjes in Europa, die hebben trek!"
![]()
Perceptie-verschillen, jawohl!"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
We waren net voor Den Bosch toen mijn telefoon ging. "De les gaat niet door, de docent is verhinderd"quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen! Syreentje, ben je nog gegaan? Zo ja, veel succes met de reis! En ik ben het volledig met je eens, XM. De meeste gedupeerden zijn waarschijnlijk al vaste klanten, net als jij, en die hebben dus niet aan welke compensatie dan ook die nu wordt gegeven.![]()
Jaja, die moet vanaf Deventer komen. Toen zijn we tot Utrecht gereisd, kop choco gedronken bij Starbucks en toen weer de trein terug. Ben net thuis
Oh, wat fijn! Spannend zeg, ik duim voor jullie! Die inkomenseisen heb ik ook nooit begrepen (of nou ja, het principe wel, maar waarom ze zo enorm hoog moeten zijn). Wij hebben het heerlijk hier, saampjes.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja!Nouja, min of meer dan. We hebben gereageerd op een nieuwbouwproject hier in Utrecht maar daar zijn nogal strenge inkomenseisen voor (terwijl het een huurwoning is, maarja) dus nu heeft mijn vriend de jaarstukken van zijn bedrijf opgestuurd en nu zitten we te wachten tot de makelaar laat horen of we in aanmerking komen. Op zich verdient hij genoeg maar met zelfstandigen zijn ze altijd wat kritischer. Ondertussen maar duimen dat niet alle woningen die we mooi vonden al verhuurd zijn...
Zo te horen doet het jullie ook wel goed, een eigen huisje?
Loveli: dat heb ik dus ook, en dan is het nog een stuk erger omdat heel veel dingen cadeautjes zijn geweest. Dan kan ik het al helemaal niet over mijn hart verkrijgen om het weg te doen.. We hadden het er gister nog over dat we het hier zo fijn vinden. Alleen een beetje koud, af en toe.
.
Oja en ik heb nog over: Magimix blender en een ijsmachine
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wij hebben het heerlijk hier, saampjes.. We hadden het er gister nog over dat we het hier zo fijn vinden. Alleen een beetje koud, af en toe.
.
![]()
![]()
Zo tof! Afgezien van de kou dan, maar goed, das een extra reden om tegen elkaar aan te snuggelen![]()
En ik duim ook voor jullie, Mini!<-- duimen
Spullen naar de kringloop brengen is inderdaad een goede tip, maar dan moet je ze wegbrengen en dat is zonder auto niet zo handig...
Oh wacht. Ze hebben een ophaalservice..
Bedankt voor het meeduimen!
Nu even de kou trotseren (hoewel het hier nog wel meevalt) en boodschappen doen, gezonde dingen kopen.
Magimix is toch een goed merk ofzo? Niet dat ik nog meer spullen nodig hebquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:59 schreef Syrena het volgende:
crap in = crap out![]()
![]()
Even fokken in de pauze. Het was me het ochtendje wel weer!
. Begon goed tot ik over het huiswerk begon dat gemaakt had moeten zijn. Enórme welles/nietes-discussie met twee jongens over de vraag of ze wel of niet een papier hadden gekregen voor de vakantie met hun huiswerk daarop, ik werd beschuldigd van liegen etc, terwijl ik me herinner dat ik het ze gegeven heb en dat ze het hebben laten liggen. Ik zag m'n coach vanuit m'n ooghoek op het puntje van haar stoel zitten om in te grijpen. Nou ja, één jongen bood z'n excuses aan. De ander is teruggekomen in de les, in een gesprek tussen hem, mij en de coach om zijn gedrag te bespreken, maar hij was ervan overtuigd dat ik me vergiste en dus wilde 'ie niet z'n excuses aanbieden. Maar dan hoef je nog niet zo onbeleefd te doen
. Het einde van de les was in ieder geval weer goed: iedereen op tijd terug, vertellen wat ze gedaan hadden enzo. Ik hoop dat nu het tij eindelijk gekeerd is. Ik laat niet meer met me sollen en dat zullen ze weten
. Ze krijgen ook een mail met daarin de studiewijzer, want ook al knikten ze vandaag allemaal dat ze hem gekregen hadden, wie weet wat voor geintje ze volgende week uithalen.
2 ruim en 3 krap. Hij staat nu in m'n atelier, maar ik zit er nooit meer op. Hij is best goed nog, behalve dat gele vlekje, een beetje rechts op de foto, da's een brandgaatje. Maar goed, als je daar een stukje blauwe stof achter plakt, valt het niet op denk ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:01 schreef shinydiscoball het volgende:
Co, die donkerblauwe bank he, voor hoeveel personen is die?![]()
![]()
zei je daar ijsmachine!quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:59 schreef Syrena het volgende:
hoeveel wil je er voor hebben?Kwak![]()
Die is cute! Ik moet namelijk ergens in februari/maart verhuizen, en dan zou ik ook iemand kunnen regelen die me helpt met sjouwen. En ik moet eerst even kijken of ik de bank die ik nu heb weg kan doen. Zou ik hem dan mogen ophalen? En wil je er echt niks voor hebben?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:23 schreef conleche het volgende:
[..]
2 ruim en 3 krap. Hij staat nu in m'n atelier, maar ik zit er nooit meer op. Hij is best goed nog, behalve dat gele vlekje, een beetje rechts op de foto, da's een brandgaatje. Maar goed, als je daar een stukje blauwe stof achter plakt, valt het niet op denk ik.
[ afbeelding ]
![]()
Ruilhandel! Heb nog een hoop lingeriesetjes die niet (bij me) passen. Nieuw. Merken: vnl. Simone Perele en Lejaby. Maten rond de 75B, ook een paar corsetjes. Bij interesse PM ik foto's.crap in = crap out![]()
Problem solvedquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Le lijst du planning![]()
O: twee sneetjes met rookvlees
T: blokje ontbijtkoek, snee roggebrood met pindakaas
L: twee sneetjes met twee gekookte eieren
T: ananananananasschijven
D: gebakken visfilet met bietjes Boerenkool met spekreepjes!
S: Zumba (waarschijnlijk weer thuis)
T: beker melk
Grand total: 1546 kcal.
Wijziging in overleg met vriendje
Ik heb m'n kamer denk ik ingericht voor 300 euro, inclusief vloer en verf enzo. Omdat m'n ouders moeder niets weggooit
Nee hoef er niks voor te hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:30 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Die is cute! Ik moet namelijk ergens in februari/maart verhuizen, en dan zou ik ook iemand kunnen regelen die me helpt met sjouwen. En ik moet eerst even kijken of ik de bank die ik nu heb weg kan doen. Zou ik hem dan mogen ophalen? En wil je er echt niks voor hebben?Heb hem zelf ooit ook gekregen van mijn vader.
Ik doe misschien nog een andere bank weg en die zet ik wel gewoon in V&A, of op Marktplaats want die is nog vrij nieuw en wil ik nog wel wat voor hebben.![]()
Ik kom precies op het juiste moment binnenvallen zie ik, mijn lingeriecollectie is een beetje gekrompen sinds ik zelf gekrompen benquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:34 schreef loveli het volgende:
Ruilhandel! Heb nog een hoop lingeriesetjes die niet (bij me) passen. Nieuw. Merken: vnl. Simone Perele en Lejaby. Maten rond de 75B, ook een paar corsetjes. Bij interesse PM ik foto's.
Kom maar op met PM!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:50 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik kom precies op het juiste moment binnenvallen zie ik, mijn lingeriecollectie is een beetje gekrompen sinds ik zelf gekrompen benKom maar op met PM!
![]()
Ik liep laatst ook door de winkelstraat en ik dacht de hele tijd "Kut, mn broek zakt af" En daarna: "Mn broek zakt af
"
Durp
Zo, de lunch is naar binnen geschoven, daar houd ik het wel weer even op uit.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Alleen de verzendkosten. Het is een Aigger. Kan wel een fotootje maken zo.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zei je daar ijsmachine!
hoeveel wil je er voor hebben?"Why does being a librarian make her even hotter?"
oeh, nou dat klinkt goed (ophalen is idd. een beetje uit de richting...) ik wil altijd al heel graag een ijsmachine, voor speciale gelegenheden enzo, maar vind t zonde om een nieuwe te kopen...quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Alleen de verzendkosten. Het is een Aigger. Kan wel een fotootje maken zo.
Kwak![]()
Het ijsmachien & de blender:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben volgende week do-dag weer in Den Haag en Utrecht, 16 uur in DH en 17 uur in U. Is misschien handiger."Why does being a librarian make her even hotter?"
Het is deze http://www.muppa.nl/monti(...)r-kim5405m-p-56.html
(1 liter inhoud).
Edit: Ik heb er overigens geen 25 euro voor betaaldmaar 17 ofzo.
ohja, die was ooit bij kruidvat in de aanbieding ofzo. ik greep toen mis...quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:22 schreef Syrena het volgende:
Het is deze http://www.muppa.nl/monti(...)r-kim5405m-p-56.html
(1 liter inhoud).
Edit: Ik heb er overigens geen 25 euro voor betaaldmaar 17 ofzo.
anders pm'en we even over wanneer je in den haag bent...Kwak![]()
Is goed!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ohja, die was ooit bij kruidvat in de aanbieding ofzo. ik greep toen mis...
anders pm'en we even over wanneer je in den haag bent..."Why does being a librarian make her even hotter?"
Voor de Engelse talenkenners onder ons.
Ik krijg net een mail van Bureau Communicatie. We zijn de beste grote hogeschool geworden in de keuzegids van 2010. Nu hebben ze een Nederlandse button gemaakt voor in je mail en een een Engelse. De Engelse tekst luidt:
Best Big Dutch University of Applied Sciences.
Moet dat big niet large zijn? Het klinkt zo stom (en het ziet er nog stommer uit in die button)."Why does being a librarian make her even hotter?"
hmmm ik zou idd. zeggen "Best Large University of Applied Sciences in the Netherlands." twee adjectives na elkaar "large dutch" is ook niet zo mooi namelijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:30 schreef Syrena het volgende:
Voor de Engelse talenkenners onder ons.
Ik krijg net een mail van Bureau Communicatie. We zijn de beste grote hogeschool geworden in de keuzegids van 2010. Nu hebben ze een Nederlandse button gemaakt voor in je mail en een een Engelse. De Engelse tekst luidt:
Best Big Dutch University of Applied Sciences.
Moet dat big niet large zijn? Het klinkt zo stom (en het ziet er nog stommer uit in die button).
(de opleiding waa rik werk, engels in leiden, was dit jaar beste gewordne in de elsevier en de keuzegids, elsevier al jaren, soms samen met utrecht, dit jaar samen met Nijmegen (hoi Mo) maar de keuzegids was geloof ik alweer even geleden. we warne in elk geval erg trots met zn allen)
Kwak![]()
Mja, ik hoop maar dat wat Engels docenten zich geroepen voelen om in te grijpen![]()
Ik weiger om zo'n button mee te sturen met al m'n mails (ook de NL-button). Als je alleen naar de punten keek zaten we niet eens bij de eerste drie volgens mij. Maar goed."Why does being a librarian make her even hotter?"
nou zeg... het valt toch wel mee in die post? ik heb nog dingen verbeterd ook...quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:37 schreef loveli het volgende:
Allememensen Kwak, typcursus typecursus?
Kwak![]()
![]()
Ik heb veel gemist!Maar we zijn gisteren naar een dichters-avond geweest in een cafeetje hier, was erg gezellig
wel aparte types, sommige van die dichters
Lijstje vandaag:
O: 2 pittabroodjes, kaas & jam
L: 2 geroosterde boterhammen, jam & een gekookt eitje, cappuccino
T: peer en kwark
D: pasta met courgette en gegrilde tomaatjes en aubergines![]()
De caloriechecker is hier nu dagelijkse kost, en ook mijn vriendje vult m braaf in!Ik zit chronisch aan te weinig calorieën, maar ik eet nou eenmaal niet zoveel, nooit gedaan... Moet alleen op mn vet letten, en dat lukt wel
(als ik de chocola maar laat staan
)
![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou zeg... het valt toch wel mee in die post? ik heb nog dingen verbeterd ook...
En idd, je kunt het veel erger.
crap in = crap out![]()
Oh, ik zie een ijsmachine![]()
Ik heb een tijdje terug een kookworkshop gehad in het zusje van de Librije, en daar hebben we echt ultiem goddelijk gemberijs gemaakt![]()
![]()
![]()
Dat zou ik best nog eens willen hebben
Maar ik heb zo weinig ruimte in mn keuken dat ik er voorlopig geen machines meer in kwijt kan
![]()
![]()
Als ik op mijn loonstrook mijn belastbaar inkomen wil zien, waar staat dat dan? Loon voor loonheffing?"Why does being a librarian make her even hotter?"
Ik moet daar nog altijd mn moeder of vriend even voor vragenkan maar niet goed onthouden hoe het allemaal precies zit
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: