abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76471092
Het vorige deel: Slank #912: Met een duivels gewicht

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Phaidra op 06-01-2010 10:06:01 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_76471110
Lapo. En ik was nog aan 't bijlezen
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_76471163
*duimt ook*

brrrr wat heb ik het koud!
ik moet nog ontbijt verzinnen.. ik denk dat ik maar weer voor t gekookte eitje en brood ga.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_76471273
erm, hoe zit het eigenlijk met de houdbaarheidsdatum van eieren?
pi_76471276
tvp, zo naar het ziekenhuis om alsnog foto's van mijn rug te laten maken
pi_76471357
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:00 schreef pinquit het volgende:
erm, hoe zit het eigenlijk met de houdbaarheidsdatum van eieren?
Staat op het stempeltje.
Zonder stempeltje doe je de drijfproef. En als ze bedorven zijn ruik je het wel.
pi_76471411
de drijfproef nou ze drijven. er staat een datum op de doos; 6-1-10. maargoed, ze kunnen vast nog wel
pi_76471442
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:56 schreef pinquit het volgende:
*duimt ook*

brrrr wat heb ik het koud!
ik moet nog ontbijt verzinnen.. ik denk dat ik maar weer voor t gekookte eitje en brood ga.
Ik had het gister zo ontzettend koud! Ik was erg blij dat ik 's avonds in bad kon .

Daph, sterkte bij de dokter! Pijn in je rug is naar.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_76471450
Aaaaah pwom date
pi_76471506
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:06 schreef pinquit het volgende:
de drijfproef nou ze drijven. er staat een datum op de doos; 6-1-10. maargoed, ze kunnen vast nog wel
Oh ja dat kan nog wel Gewoon alles koken dat nog in 't doosje zat. En niet doen zoals ik dan doe: muffins bakken

Mijn collega heeft het examen niet gehaald Ik snap er niks van. Ze gaat wel inzage aanvragen. Boh echt stom.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76471507
quote:
Drijvende eitjes zijn niet echt vers ofzo.
Ik zou ze eerst even in een schaaltje breken om te checken of ze niet naar zwavel ruiken.
pi_76471558
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Drijvende eitjes zijn niet echt vers ofzo.
Ik zou ze eerst even in een schaaltje breken om te checken of ze niet naar zwavel ruiken.
shit
pi_76471565
maar eieren drijven toch altijd? er zit toch lucht in?
pi_76471586
ok dan zo; als er een houdbaarheidsdatum ergens op staat, betekent het dan tot-en-met? of tot?
pi_76471602
*duimt ook mee*
Londen is Ik ben er week met school heen geweest, lang geleden. Het was de bedoeling dat we in gastgezinnen sliepen en onze tijd voornamelijk doorbrachten op een middelbare school, daar lessen volgden enzo. Daarna bleek dat er iets was misgegaan, waardoor we niet bij die school & gastgezinnen terechtkonden. De oplossing: slapen in een jeugdherberg en een week lang rondzwerven door Londen. We hadden elke dag minstens drie uur de tijd om te shoppen

En nu weer verder met studeren. Ugh.
Smile, open your eyes, love and go on
pi_76471610
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:12 schreef pinquit het volgende:
http://www.gezondheidsnet(...)ieren-gezond-of-niet

pi_76471627
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:12 schreef pinquit het volgende:
Een beetje, maar niet genoeg om te drijven.
Hoe ouder de eitjes, hoe meer gassen, hoe lichter het sg van het eitje.
pi_76471658
gnorf
pi_76471676
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:13 schreef pinquit het volgende:
ok dan zo; als er een houdbaarheidsdatum ergens op staat, betekent het dan tot-en-met? of tot?
De tht staat op 28 dagen na de leg.
Ik vind eitjes soms al bedorven na 21 dagen, dus oudere eitjes check ik altijd op zwavelgeur en te dik eiwit.
Maar ik ben een pietje precies (lees: zeurkanarie) als het om versheid van eieren en zuivel gaat.
pi_76471711
En Daph, succes in het ziekenhuis!
pi_76471810
Ik eet op dit moment echt teveel eieren
Maar heb op dit moment geen trek in iets anders dan 2 gekookte eitjes in de ochtend
pi_76471862
hebben jullie wel eens nagedacht over wat een ei eigenlijk is? sinds ik me dat bewust ben, eet ik een stuk minder eieren
pi_76471923
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:21 schreef pinquit het volgende:
hebben jullie wel eens nagedacht over wat een ei eigenlijk is? sinds ik me dat bewust ben, eet ik een stuk minder eieren
Daar kan ik altijd wel goed tegen
Als ik iets lekker vind maakt het vrij weinig uit wat het precies is, zolang het maar eetbaar is
pi_76471941
TVP dmv lijstje.

O1: 50 gram fruit 'n fibre/80 gram melk (was al om een uur of 6, het werkt bij mij als een slaapmiddel)
O2: geroosterd volkoren brood met een gekookt eitje
T: appel
L: 2x geroosterd brood met rosbief
T: cracker met pindakaas/sambal
S: hardlopen
T: wodka, gemengde noten
D: ik denk kliekje van gisteren.
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:27:35 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76472066
Hahaha, wat leuk om terug te lezen.

Die Chinese menukaart van P.F. Zoiets hadden wij in Frankrijk Vroegen we of ze ook een Engelse kaart hadden. Nee dus en toen gingen we weg, boos nagestaard door de vrouw van het restaurant die zoals iedereen daar niet snapte waarom die buitenlanders niet gewoon hun mooie taaltje leren
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 00:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb nu een soort holletje gemaakt van de slaapkamer, met drie dikke dekens en heel veel kaarsen en een pot thee. Ik zelf zie er nu uit als een michelin mannetje, drie paar sokken over elkaar, muts op, sjaal om, handschoenen aan
Awww . Hopelijk is het snel weer gemaakt.
quote:
Wat is het dan? .

Ik moet studeren, maar ik wil niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_76472100
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]

Wat is het dan? .

UCHEkippenongesteldheidBRGHCHUCHE
pi_76472122
*neemt nog een hap brood met ei
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:29:30 #29
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76472128

Ooooh wat een toffe Londenverhalen helemaal, ik kom ernstig in de verleiding om de Ryanair-site aan te slingeren Ben 2 jaar geleden met 2 studiegenootjes 4 dagen en 3 nachten in Londen geweest, voor in totaal 65 euro!! en ja, da's echt inclusief overnachting in een top-hostel, St Christopher's Inn, met allemaal lekkere smeerseltjes gratis in dispensers in de douches enzo we zaten op de ladies-afdeling

Ik studeerde kunstgeschiedenis, dus we zijn toen in die 4 dagen 5 musea langsgeweest, en toen hadden we nog láng niet alles gezien! Oh en heel veel geshopt ook nog, ik was met name fan van de Topshop, en ze hadden daar nog de Miss Selfridge!! En een leuke rommelmarkt bij Spitalfields

Met een beetje geluk wordt mijn vriend toegelaten tot een congres dat in juni in Londen is drie keer raden wie er dan meegaat!
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:29:53 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76472138
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:28 schreef pinquit het volgende:

[..]

UCHEkippenongesteldheidBRGHCHUCHE
Maar kippen leggen altijd eieren en er zit geen bloed bij hoe kan dat dan?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:30:44 #31
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76472171
Ik ga waarschijnlijk 30/31 maart naar Londen voor het werk. Maar denk niet dat ik veel van de stad ga zien dan .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76472230
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar kippen leggen altijd eieren en er zit geen bloed bij hoe kan dat dan?
t is toch gewoon een onbevrucht ei? kan ik er wat aan doen dat mensen maar 1 keer per maand een ei leggen

nja, tis gewoon t idee dat bij ons zo'n ei in een bloedbad van 5 dagen eindigt. en bij kippen eten we t op.

Maargoed, ik moet helemaal niet nadenken hoor, als ik eet. dan wordt ik sowieso veganist
Melk bijvoorbeeld.
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:32:36 #33
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76472245
Eieren . Soms eet ik ze een beetje te vaak (volgens mij).

En London! Alweer een aantal jaar geleden dat ik er was (dus ik was nog vrij jong), maar ik zou zo graag een keertje terug willen! Heerlijke stad.

En dan nu eetlijstjes. Mijn eetplan voor de komende tijd:
O: Fruit met zuivel (magere yoghurt/magere kwark/0% vet griekse yoghurt)
T: 10 Cherrytomaten
L: 2 Boterhammen met beleg (bijv. kipfilet met komkommer of een eitje)
T: Fruit
T: Halve komkommer
D: Wisselt maar zonder aardappelen/pasta/rijst
T: Boterham met beleg
T: Bakje zuivel

De volgorde kan wisselen, afhankelijk van hoe laat ik opsta en hoe laat ik op de uni ben.

Ik heb er toch voor gekozen om brood te eten. Allereerst omdat ik zonder brood echt aan te weinig kcal kom. Maar eigenlijk vooral omdat ik énorm veel van brood hou. Ik heb nu ook enorme behoefte aan brood, zo erg dat ik gisteravond droge cornflakes ben gaan eten 's avonds omdat ik zin had in brood, maar het niet in huis had. Cornflakes kwam het dichtst in de buurt . Tijdens mijn 'vorige' afvalpoging ging het prima zonder brood, maar nu lukt het me nog even niet. Dus voorlopig wordt dit het lijst en wellicht kan ik dan weer gaan afbouwen.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_76472255
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:29 schreef LadyBlack het volgende:
voor in totaal 65 euro!! en ja, da's echt inclusief overnachting
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:36:29 #35
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76472416
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:32 schreef pinquit het volgende:

[..]

t is toch gewoon een onbevrucht ei? kan ik er wat aan doen dat mensen maar 1 keer per maand een ei leggen

nja, tis gewoon t idee dat bij ons zo'n ei in een bloedbad van 5 dagen eindigt. en bij kippen eten we t op.

Maargoed, ik moet helemaal niet nadenken hoor, als ik eet. dan wordt ik sowieso veganist
Melk bijvoorbeeld.

Neem een spiraaltje nooit meer ergens last van!
pi_76472444
Ik word gelukkig al heel snel warm in bed, dus dat ging prima. Mijn vader en opa zijn nu bezig met de geiser

En Merel wat fijn!! Keep us posted
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:38:48 #37
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76472510
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik word gelukkig al heel snel warm in bed, dus dat ging prima. Mijn vader en opa zijn nu bezig met de geiser

En Merel wat fijn!! Keep us posted
Nice! Heb je wel kunnen slapen? Ik zou echt reddeloos verloren zijn als ik zo koud in bed moest
Lezen is moeilijk
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:40:32 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76472566
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:36 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Als je bij de happy few hoort niet nee. Ik had altijd 'troep' en buikpijn en toen ik een keer bijna flauw ben gevallen bij de IKEA door dat stomme kutding heb ik hem laten verwijderen.

Maar de pil die ik nu heb vind ik ook maar niks. Ik slik hem netjes, vergeet hem nooit, doe na 3 weken een stopweek en toch krijg ik een doorbraakbloeding Maar even naar de HA binnenkort.
Niet meer actief op Fok!
pi_76472621
oei vik, wel even naar de HA gaan idd. als ik met die klachten die jij nu hebt 5 jaar geleden naar de HA was gegaan voor een nieuwe pil was ik nu nogsteeds kinderloos geweest namelijk
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:42:04 #40
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76472627
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je bij de happy few hoort niet nee. Ik had altijd 'troep' en buikpijn en toen ik een keer bijna flauw ben gevallen bij de IKEA door dat stomme kutding heb ik hem laten verwijderen.

Maar de pil die ik nu heb vind ik ook maar niks. Ik slik hem netjes, vergeet hem nooit, doe na 3 weken een stopweek en toch krijg ik een doorbraakbloeding Maar even naar de HA binnenkort.
Oh ja er zijn ook wel aardig wat horrorverhalen... ik ben inderdaad een gelukkige bezitter
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:43:10 #41
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76472663
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:41 schreef pinquit het volgende:
oei vik, wel even naar de HA gaan idd. als ik met die klachten die jij nu hebt 5 jaar geleden naar de HA was gegaan voor een nieuwe pil was ik nu nogsteeds kinderloos geweest namelijk
Ik moest even nadenken maar toen had ik m door: !!
pi_76472704
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:43 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

haha, toen ik t had gepost moest ik mn zin ook nog 3× overlezen of ie nou klopt maar hij klopt
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:45:12 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76472744
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:43 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik snap hem niet .

En ik ben nerveus voor morgen, want ik moet vier kruisjes gaan uitdelen (kruisje = huiswerk niet gemaakt; drie kruisjes in totaal = terug komen om 15 uur).
Niet meer actief op Fok!
pi_76472789
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik snap hem niet .

Ik had 5 jaar geleden dezelfde klacht als jij nu. doorbraakbloedingen terwijl netjes gebruik van de pil enzo.
en toen werd ik zwanger
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:47:02 #45
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76472821
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik snap hem niet .

En ik ben nerveus voor morgen, want ik moet vier kruisjes gaan uitdelen (kruisje = huiswerk niet gemaakt; drie kruisjes in totaal = terug komen om 15 uur).
Volgens mij heeft Pinquit nu een kind omdat ze dezelfde klachten had als jij maar niet naar de huisarts ging.
Het kan dus zijn dat je pil jou ook niet goed beschermt!
pi_76472861
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:47 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Pinquit nu een kind omdat ze dezelfde klachten had als jij maar niet naar de huisarts ging.
koelkast!
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:48:54 #47
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76472896
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef pinquit het volgende:

[..]

koelkast!

Spuit 11 gaat nu even de kerstboom aftuigen
pi_76473439
Morge!

planning

O: grote kom magere yoghurt met een mandarijn
L: 2 boterhammen kipfilet/groenvoer, beker optimel
T: banaan of appel
D: rode kool, gekookte aardappels, tartaartje, appelmoes
T: ?

Ik ga weer stoppen met roken, maar ben wel erg bang om aan te komen, hoop niet wat ik weer alles naar binnen ga proppen wat tegen kom, zoals bij mn vorige stoppoging, pff zal lastig worden, ik denk dat ik alle zoetigheid maar zo'n beetje ga bannen komende tijd.
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:07:50 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76473573
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:47 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

O maar daar hoef ik me helemaal geen zorgen over te maken hè .
Niet meer actief op Fok!
pi_76473620
O; 2 volkorensneetjes besmeerd met mosterd en belegd met augurk en ei (kweetookniet hormonen denk ik)
L; 2 volkorensneetjes met iets van vleeswaar
D; tjaptjoi met rijst
T; dat weet ik aan het eind van de dag pas
S; aquajogging!
pi_76473646
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O maar daar hoef ik me helemaal geen zorgen over te maken hè .
oh gnorf ik ben op dreef vandaag.
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:13:45 #52
331 Merel
Be here now.
pi_76473813
Die topictitel Jullie zijn lief Maar ik blijf nuchter hoor, er is nog niet eens een tweede date gepland. Mijn mantra is: we zien wel.

Lijstje tot nu toe:
O - blikje chocomel
en de rest van de dag weet ik nog niet
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_76473991
Ja maar 2x smsen is een heel goed teken! En doe eens normaal met dat eten van je!

SDB, ben bijgelezen en klinkt tof Londen! Misschien een last-minute tripje van de zomer, als ik zie dat het aardig weer wordt.

Vandaag weer de eerste dag in de galerie van het nieuwe jaar. Ik heb het hondje maar thuisgelaten, die bevriest z'n balletjes eraf bij deze kou. (Als ik de deur dichtdoe komt er niemand binnen, mensen zijn raar.)
pi_76474395
Thanks Phaidra en Twinkle! Ben alweer terug. Beetje vreemd wel hoor, röntgenfoto's laten maken. Was de eerste keer dat ik dat heb laten doen. Over twee dagen is de uitslag bekend en kan ik de huisarts bellen. Laten we hopen dat er niks ernstigs aan de hand is (hoewel ik dan nog steeds geen verklaring heb waarom de pijn in mijn rug steeds erger wordt). Ondertussen loop ik wel als manke nelis..

Daarnaast even onder spoiler voor de geïnteresseerden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76474507
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:29 schreef Daph_ het volgende:
Thanks Phaidra en Twinkle! Ben alweer terug. Beetje vreemd wel hoor, röntgenfoto's laten maken. Was de eerste keer dat ik dat heb laten doen. Over twee dagen is de uitslag bekend en kan ik de huisarts bellen. Laten we hopen dat er niks ernstigs aan de hand is (hoewel ik dan nog steeds geen verklaring heb waarom de pijn in mijn rug steeds erger wordt). Ondertussen loop ik wel als manke nelis..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_76474518
*knuffel* voor Daph_
SPOILER
pi_76474594
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:29 schreef Daph_ het volgende:

SPOILER
ik vind het eerlijk gezegd BIZAR dat je huisarts zomaar dat voorschrijft!
SPOILER
Kwak
pi_76474674
SPOILER
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76474765
Oh we zijn het allemaal eens
SPOILER
pi_76474797
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:37 schreef Syrena het volgende:
SPOILER
ik hoor net van een vriendinnetje met "ervaring"
SPOILER
sorry, misschien maak ik je bang... dat helpt je natuurlijk niet... maar er is denkn ik wel een veiligere optie waarmee je niet tegen je huisarts in hoeft te gaan
SPOILER
Kwak
pi_76474853
SPOILER
pi_76474933
Syrena weet ik, maar ik heb er zelf écht geen verstand van dus ik weet ook niet zo goed wat logischer is! Mijn schoonmoeder werkt in een ziekenhuis en mijn schoonzusje ook, zal het hen eens vragen. Misschien weten zij er meer van..

@ Kwak en Syrena hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor, jullie bedoelen het goed
pi_76474972
SPOILER
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:45:15 #64
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76475016
tvp....

Net snel even naar de stad geweest...ik vlieg morgen terug met ryanair, en mag maar 15 kilo meenemen. M'n koffer weegt vanzichzelf al 20 kilo, dus dat is een beetje veel. Nu een hele lelijke tas op wieltjes gekocht, die maar 2 kilo weegt, waardoor ik nu precies genoeg heb aan 15 kilo!

Nu even bijlezen..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_76475029
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:32 schreef conleche het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_76475032
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:43 schreef Daph_ het volgende:
Syrena weet ik, maar ik heb er zelf écht geen verstand van dus ik weet ook niet zo goed wat logischer is! Mijn schoonmoeder werkt in een ziekenhuis en mijn schoonzusje ook, zal het hen eens vragen. Misschien weten zij er meer van..

@ Kwak en Syrena hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor, jullie bedoelen het goed
Nou ja, ik bedacht me later pas dat we je mss meer op stang joegen met onze adviezen dan hulp boden. Maar je kan zo makkelijk van de regen in de drup raken en dat kun je gewoon niet gebruiken en dat willen we ook allemaal niet
pi_76475080
Spuit elf dus.
pi_76475132
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:44 schreef Syrena het volgende:
SPOILER
SPOILER
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:47:43 #69
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_76475148
Ik kwam even spieken en wil toch wel even op Daph reageren:
SPOILER
*terug naar lurkstand *

[ Bericht 0% gewijzigd door _Calimero_ op 06-01-2010 11:54:15 ]
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_76475221
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:43 schreef Daph_ het volgende:

SPOILER
Kwak
pi_76475391
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:47 schreef _Calimero_ het volgende:
SPOILER
*terug naar lurkstand *
SPOILER
pi_76475394
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:47 schreef _Calimero_ het volgende:
SPOILER
*terug naar lurkstand *
even niet ivm daph maar met degene van wie ik dat verhaal had:
SPOILER
sorry als ik je daarmee onnodig bang maakte daph, maar verder denk ik dat calimero's verhaal het duidelijkste en rationeelste is (ik zit er zelf ook te dicht op bij meerdere verschillende gevallen, en mezelf, voor een geheel objectief beeld)
Kwak
pi_76475409
SPOILER
Bij sommige mensen wel degelijk. Je kunt bijvoorbeeld manisch worden.
Ik ken zelfs iemand die een vreemd soort psychose kreeg waarbij alleen nog Speed hielp (die die dus als cocktail met de AD moest gebruiken en die wekelijks opnieuw werd aangepast).
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:55:07 #74
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76475532
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:52 schreef Daph_ het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Kwak
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:56:10 #75
277802 _Calimero_
pi_76475588
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 11% gewijzigd door _Calimero_ op 06-01-2010 12:03:39 ]
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:57:55 #76
203902 shinydiscoball
pi_76475692
Daph:
SPOILER
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:58:19 #77
239779 Daph_
pi_76475716
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Bedankt allemaal voor de adviezen, daar kan ik wat mee
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:58:56 #78
277802 _Calimero_
pi_76475746
quote:

[..]
SPOILER
De symptomen die je noemt zijn inderdaad wel erg kenmerkend voor een depressie. Hoe zit het met je eet en slaap patroon,is dat ook veranderd?
Ik zou écht aandringen op psychologische ondersteuning, het klinkt alsof je niet erg veel weet nog van een depressie/hoe het werkt & wat je er aan zou kunnen doen, dus alleen al daarvoor denk ik dat het nuttig is om daar over te praten met een professional!

Sterkte in ieder geval, laat je niet gek maken!
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:01:38 #79
266175 betty_sue
<3
pi_76475882
Ik duim mee voor Merel

Tot nu toe:
O: 3 kiwi's en bakje vruchtenyoghurt.
T: 4 worteltjes en een mandarijntje
L: over 30 minuutjes 2 bammetjes met paturain light en kipfilet.
De rest weet ik nog niet, Iig een taartje want paps is jarig
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:03:01 #80
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76475957
@ Daph: Ik heb er helemaal geen verstand van, dus laat het advies aan de anderen over. Veel sterkte in ieder geval!

Verder wil ik even melden dat het op dit moment in Uppsala -24 is. En dat zal de komende dagen niet veranderen. Raad eens wie er morgen naar het noorden vliegt?
Ik heb gister wel een hele lekkere warme fleecetrui gekocht, misschien helpt het:
Mailbird - E-mail made beautifulBunq - bank of the freeBoek goedkoper bij booking.com
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:04:05 #81
168204 vergeetmewelletje
Zie 888
pi_76476013
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:56 schreef _Calimero_ het volgende:
SPOILER
SPOILER
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:04:52 #82
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76476043
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:58 schreef Daph_ het volgende:

[..]
SPOILER
Bedankt allemaal voor de adviezen, daar kan ik wat mee
SPOILER
Kwak
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:09:04 #83
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76476224
Misschien ten overvloede, maar er is ook een heel topic over, wellicht dat je daar ook relevante verhalen kunt lezen Sterkte in elk geval!
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:09:20 #84
277802 _Calimero_
pi_76476243
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER

En nu ben ik weer studeren!

Ps ik duim ook mee voor Merel
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:11:11 #85
168204 vergeetmewelletje
Zie 888
pi_76476322
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:03 schreef AKnynke het volgende:
Verder wil ik even melden dat het op dit moment in Uppsala -24 is. En dat zal de komende dagen niet veranderen. Raad eens wie er morgen naar het noorden vliegt?
Ik heb gister wel een hele lekkere warme fleecetrui gekocht, misschien helpt het:[ afbeelding ]
Ziet er heerlijk warm uit.
Hoe lang moet je nu zonder je warme duitser?
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:12:27 #86
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_76476375
Cali! Ik bedacht me gisteren iets leuks voor je spinninglessen: een bollywood spinningles met video's erbij het lijkt mij echt geweldig

vanuit een warm lokaal op de uni! Het is net 12 uur geweest en ik heb al zoveel gedaan

zo fijn en goed van mezelf!

Nu weer snel door!
Ja doei.
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:12:52 #87
168204 vergeetmewelletje
Zie 888
pi_76476391
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:09 schreef _Calimero_ het volgende:
En nu ben ik weer studeren!
Edit gezien, helemaal eens en studeer ze!
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:15:00 #88
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_76476484
Nynke, ik zou er nog eentje bijkopen Ik heb zelf vier fleecevesten Vind het alleen zo jammer dat ze zo statisch worden (of dat komt omdat ik alleen goedkope heb, van de Action, 4.99 )
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:17:23 #89
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76476597
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ziet er heerlijk warm uit.
Hoe lang moet je nu zonder je warme duitser?
ik weet het niet, we hebben nog niets gepland...K hoop op het langst maar een maand ofzo, we gaan het er vanavond over hebben...

@ Syrena: Deze was net een beetje duurder. En ik heb nog een warme, maar die is niet meer zo zacht. En ik heb nog een hele lading dikke truien. En heel veel maillots, dus dat komt allemaal wel goed.

Oh, en ik ga nu ook studeren!
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:20:47 #90
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76476754
mijn lijstje voor vandaag (balans voor gisteren)

brunch: (mn brood ligt nu te ontdooien) 3 volk. maanzaanboterhammen met gekookte kip en maggi
T een groene paprika
T naar de schoonheidsspecialiste
D een gele paprika, een halve winterpeen, 200 gram kabeljauwfilet (gebakken in beetje margarine) en een portie overnfriet
T een bakje zilveruitjes

totaal: 1170 kcal. dat is krap. maar ik denk dat ik gisteren makkelijk 3000 kcal heb gegeten (lees: lunch bij de mac was 500 kcal, een broodje rookworst, chocolaatjes, s avonds spareribs en friet, stokbrood, toetje van brownies met ijs en slagroom, ohja en croissants als ontbijt )
Kwak
Speel mee met Lucky Day en win!Voordelig uit? Ticketveiling.nlDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:22:44 #91
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76476838
@ Daph: Ik heb er ook niet zoveel verstand van, maar wil je wel even sterkte wensen!

@ AKnynke: -24!! Jemig. Jij ook veel sterkte .

Ik heb net 2 boterhammen gegeten . Eén met runderrookvlees, een halve met fricandeau en een halve met slankie smeerkaas.
Your body. Your soul. Your rituals.
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:08:17 #92
238448 P.F
pi_76478680
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:35 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik werk in de bieb van de VU . Dus niet UB. Maar ik zit bij Letteren en omdat alle studieruimtes bij andere faculteiten uit hun voegen barsten, komen die studenten ook bij ons. Veel van economie/rechten/geneeskunde. En ze gebruiken onze studieruimtes als sociale ontmoetingsplaats. Ontzettend irritant dus. Bij letteren heb je de bieb echt nodig om te kunnen studeren, veel boeken die niet uitgeleend worden enzo...
O de VU.., vandaar !!
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:27:27 #93
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76479523
Lijstje! Daar was dit topic ook nog voor geloof ik. Van al het andere gepraat weet ik te weinig af...

O: 2 volkoren boterhammen met kaas en smeerkaas (20+) + melk
L: 2 kaastosti's met een beetje ketchup + melk (het goedkope brood moet ook eens op)
D: Pasta pesto met tonijn (dacht ik)
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:36:41 #94
121582 DevilsAndDust
pi_76479911
Succes Daph. . Ik stond ook nogal te kijken van het besluit van je huisarts, maar daar hebben anderen - die er veel meer verstand van hebben dan ik - al genoeg over gezegd.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:38:00 #95
121582 DevilsAndDust
pi_76479967
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:36 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Oh, en: ik ben intussen al een maand ongesteld. . Príma voorbehoedsmiddel, zo.
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:56:56 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76480746
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oei, dat is geen goed begin. Klinkt als mijn begin . De eerste 12 weken kan het wat onregelmatig zijn, maar als het daarna nog niet goed is moet je teruggaan naar de HA.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:02:45 #97
121582 DevilsAndDust
pi_76480969
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oei, dat is geen goed begin. Klinkt als mijn begin . De eerste 12 weken kan het wat onregelmatig zijn, maar als het daarna nog niet goed is moet je teruggaan naar de HA.
Ik heb over twee weken een afspraak met de gyn, dus ik zal het er dan wel even met 'm over hebben!
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:03:12 #98
236335 neen
schone schijn
pi_76480982
Het nadeel van London is dat er bijna nergens bapaos te koop zijn. Tevens tvp.
het lijkt niet wat het is
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:10:04 #99
17811 Mini_rulez
pi_76481260
TVP met lijstje!

O: 2 kleine sneetjes brood, 1 met kaas en 1 met worst
T: koffie met melk
L: yoghurt met cruesli (had eigenlijk de O moeten zijn maar dat bedacht ik te laat )
T: kiwi
D: vooraf carpaccio en dan ciabatta met een lekkerbekje, citroenmayonaise en rucola, paprikareepjes en een biertje (allemaal op verzoek van vriendje)
T: glas karnemelk met sap
T: blokje chocolade
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:11:18 #100
203902 shinydiscoball
pi_76481304
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:03 schreef neen het volgende:
Het nadeel van London is dat er bijna nergens bapaos te koop zijn. Tevens tvp.
Oja! Hoe was het bij jou!!

Enne, er is meer dan alleen Indonesisch eten he Ze hebben wel weer veel pappadums!
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlSpeel mee met Lucky Day en win!Knab - Jouw online bank
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:24:21 #101
236335 neen
schone schijn
pi_76481825
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:11 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Oja! Hoe was het bij jou!!

Enne, er is meer dan alleen Indonesisch eten he Ze hebben wel weer veel pappadums!
Ja ook prima! En misschien wel een beetje zoals bij jou bij thuiskomst want de ketel ging kapot waardoor je jezelf kon zien ademen in de woonkamer maar goed dat mocht de pret natuurlijk niet drukken. Ook wel lekker gegeten iedere dag trouwens! Goed voor de lijn is het trouwens niet.

En bapaos hadden we eigenlijk nodig voor het onbijt om te combineren met cola, dat is zo'n beetje een familietraditie
De boot beviel trouwens ook wel prima! Opzich ook betaalbaar omdat daar de treinkaartjes voor NL en Engeland in zitten en zeker als je erop slaapt is het zo voorbij
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:04:44 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76483529
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gehad... Na 2 maand werd het minder. Heb het ook bij de gyn nagevraagd en het mag max 3 maand duren. Als het dan nog steeds is, moet ie eruit.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:10:19 #103
268312 Sarabi
pi_76483752
Waarom ben ik zo raar
Als ik ziek ben wil ik altijd vanalles gaan eten, normale mensen hebben dan juist geen honger
Net maar een bakje snoeptomaatjes op, dat is niet zo erg
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:12:08 #104
121582 DevilsAndDust
pi_76483831
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gehad... Na 2 maand werd het minder. Heb het ook bij de gyn nagevraagd en het mag max 3 maand duren. Als het dan nog steeds is, moet ie eruit.
Als het na drie maanden nog is, dan wil ik 'm er sowieso uit, ongeacht of dat moet of niet. .
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:18:22 #105
17811 Mini_rulez
pi_76484078
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:10 schreef Sarabi het volgende:
Waarom ben ik zo raar
Als ik ziek ben wil ik altijd vanalles gaan eten, normale mensen hebben dan juist geen honger
Net maar een bakje snoeptomaatjes op, dat is niet zo erg
Dat heb ik ook, dus je bent niet de enige.

Ben ik trouwens zo dom of is Studielink gewoon raar? Ik wil wat losse vakken volgen aan de UvA maar nu moet ik me helemaal inschrijven als bijvakstudent en er staan zulke onduidelijke vragen bij. Of ik me wil inschrijven als eerstejaars of hogerejaars, weet ik veel! Nu kan ik weer niet verder tot ik de precieze datum van mijn diploma's weet (die bij mijn ouders liggen), allemaal voor een bijvak. Zucht.
[/offtopic gezeur]
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:21:02 #106
17811 Mini_rulez
pi_76484209
Oja, ik wou Daph ook nog even sterkte wensen. Ik heb niks toe te voegen aan wat er allemaal al gezegd is maar ik hoop dat je je snel beter voelt, hoe je het uiteindelijk ook aanpakt.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:06:17 #107
238448 P.F
pi_76486029
Gister was mijn lijstje een beetje prut...
Ik weet het niet meer precies maar:
O: 1 bruine boterham met vlokken, 1 ristretto
T: 2 evergreens
L: wit bolletje kaassoufflé, blikje cola light
D: groente kroket met mayonaise, romige kwark sinaasappel, 4 glazen 50/50 drank
T: 4-6 evergreens met chocolade, 1/4e zak paprika chips

Vandaag is redelijk..
O: 2 witte boterhammen 30+ kaas geen boter, glas 50/50 drank + nespresso
T: 2 evergreen chocolade
L: 2 witte boterhammen 30+ kaas geen boter (tosti), magere yoghurt + all bran fruit n fibre (mijn vriendje noemt het muesli, volgens mij zijn het cornflakes?) + glas sinaasappelsap + nespresso
T: 2 witte boterhammen 30+ kaas geen boter (tosti), glas sinaasappelsap

Nu moet ik nog iets verzinnen om te eten om het en een ander te "compenseren".
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:07:34 #108
238448 P.F
pi_76486084
quote:
Mijn BF heeft mijn eieren weggegooid die een paar dagen over de datum waren Terwijl ze in de koeling lagen

Houdbaarheidsfreak is het !
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:10:08 #109
238448 P.F
pi_76486192
quote:
Kippen ongesteldheid/menstruatie/baarmoederslijmvlies ?

Eet je nog wel kipfilet, of weet je nog niet wat dat eigenlijk is ?
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:14:19 #110
238448 P.F
pi_76486402
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef pinquit het volgende:

[..]

koelkast!
Hoe voel je eigenlijk dat je zwanger bent ?
Ik slik wel de pil, maar ook niet iedere dag stipt om 19.00 oid. En het is een hele lichte..
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesBoek goedkoper bij booking.comSpeel mee met Lucky Day en win!
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:18:50 #111
159579 conleche
pi_76486649
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:06 schreef P.F het volgende:
Gister was mijn lijstje een beetje prut...
Ik weet het niet meer precies maar:
O: 1 bruine boterham met vlokken, 1 ristretto
T: 2 evergreens
L: wit bolletje kaassoufflé, blikje cola light
D: groente kroket met mayonaise, romige kwark sinaasappel, 4 glazen 50/50 drank
T: 4-6 evergreens met chocolade, 1/4e zak paprika chips

Vandaag is redelijk..
O: 2 witte boterhammen 30+ kaas geen boter, glas 50/50 drank + nespresso
T: 2 evergreen chocolade
L: 2 witte boterhammen 30+ kaas geen boter (tosti), magere yoghurt + all bran fruit n fibre (mijn vriendje noemt het muesli, volgens mij zijn het cornflakes?) + glas sinaasappelsap + nespresso
T: 2 witte boterhammen 30+ kaas geen boter (tosti), glas sinaasappelsap

Nu moet ik nog iets verzinnen om te eten om het en een ander te "compenseren".
Het zijn volkoren flakes, vrij zoet door alle rozijnen en zo die erin zitten. Ik eet het als slaapmiddel. Best lekker, though.

Je lijstje lijkt nergens naar, pop. Eet vanavond maar een berg wokgroenten met een kipfiletje of zo.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:24:30 #112
253886 Ek-Mei
pi_76486922
Over die eieren, het is vandaag toch de 6de dus wat is het probleem, ze zijn toch zeker nog goed tot vandaag? Of mis ik iets?

Ik heb net een pistoletje zalm op, dus mijn lijstje is een beetje anders nu

O: magere yoghurt met mandarijn en lijnzaad
L: 2 boterhammen met boter, 1 plak kipfilet en rauwkost, beker optimel
T: pistoletje zalm
D: rode kool, gekookte aardappels, tartaartje, beetje mosterd
T: appel denk ik
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:25:23 #113
238448 P.F
pi_76486966
Ik krijg de 14e een koelkast+ vriezer!
Een hele oude van mijn ouders, ik moet hem nog wel spuiten, en dan doe ik hem roze of goud! Maar hij doet het nog prima!

Dus dan kan ik meer groenten etc. kopen en bijv. invriezen want ik heb nu geen koelkast (Alleen een wijn koeler..)
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:28:55 #114
159579 conleche
pi_76487158
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:25 schreef P.F het volgende:
Ik krijg de 14e een koelkast+ vriezer!
Een hele oude van mijn ouders, ik moet hem nog wel spuiten, en dan doe ik hem roze of goud! Maar hij doet het nog prima!

Dus dan kan ik meer groenten etc. kopen en bijv. invriezen want ik heb nu geen koelkast (Alleen een wijn koeler..)
De wijnkoeler hier in de galerie koelt als een gek!!! Kan je die niet gebruiken als koelkast?? De jouwes dan hè......die in de galerie lijkt me lastig. Als je voor ieder klontje boter eerst op de tram moet.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:34:46 #115
236335 neen
schone schijn
pi_76487439
O: verslapen
T: 2 koffie
L: cup a soupje, 2 broodjes met pindakaas, een geroosterd en een met hagelslag en 2 glazen melk
T: 3 koffie en een appel
D: ik denk kippensoep of anders weer aardappels met spinazie
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:42:22 #116
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76487792

conleche, in wat voor galerie werk jij? Heb je er zelf een of ben je er in dienst?
Ik ben net afgestudeerd in kunstgeschiedenis, dus ben geïnteresseerd in (informatie over) alle kunstgerelateerde banen
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:42:23 #117
331 Merel
Be here now.
pi_76487793
Lijstje:
O- blikje chocomel oh en ik was nog een pak goedemorgen drinkontbijt vergeten, dus zo erg is het niet
L - half ciabattabroodje met paturain en rauwkost, half ciabattabroodje met brie en rauwkost, melk, jus
T - roomboterkoekje
D - weet nog niet wat ik straks voorgeschoteld krijg

En een dikke voor Daph
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:44:32 #118
121582 DevilsAndDust
pi_76487887
Ik moet zo werken en het sneeuwt voor de verandering weer eens heel hard. .
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:46:04 #119
159579 conleche
pi_76487961
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:42 schreef LadyBlack het volgende:

conleche, in wat voor galerie werk jij? Heb je er zelf een of ben je er in dienst?
Ik ben net afgestudeerd in kunstgeschiedenis, dus ben geïnteresseerd in (informatie over) alle kunstgerelateerde banen
Ik heb er één, samen met iemand anders en de andere helft van de tijd schilder ik. Tenminste zodra het wat warmer wordt in m'n atelier, ga ik dat weer doen.

Waar woon je?
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:46:41 #120
159579 conleche
pi_76487989
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet zo werken en het sneeuwt voor de verandering weer eens heel hard. .
Ja hier ook!! Maar echt heel hard! In een uur is er een dik pak gevallen!!
Big Fish GamesZoek je mobiel op gsmwebZoek je mobiel op gsmweb
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:47:16 #121
238448 P.F
pi_76488009
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:28 schreef conleche het volgende:

[..]

De wijnkoeler hier in de galerie koelt als een gek!!! Kan je die niet gebruiken als koelkast?? De jouwes dan hè......die in de galerie lijkt me lastig. Als je voor ieder klontje boter eerst op de tram moet.
Hij is nu 9 graden dus dat is op zich prima, maar hij is zo klein !
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:47:57 #122
121582 DevilsAndDust
pi_76488042
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja hier ook!! Maar echt heel hard! In een uur is er een dik pak gevallen!!
Ja ik zie hier ook al geen straat meer. Waarschijnlijk houden de bussen er zo ook wel weer mee op. .
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:48:02 #123
238448 P.F
pi_76488050
En hier sneeuwt het ook Ik zou mijn haar stijlen maar dat heeft nu niet echt zin !
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:49:20 #124
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76488105
hier sneeuwt het ook. Had ik al gezegd dat het in Zweden -20 is, en het daar morgen ook weer gaat sneeuwen?

* geen zin om terug te gaan heeft..
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:51:54 #125
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_76488215
Oh halp, hoe is het in Den Haag? XcuzMeeeee?? Ik moet er morgen weer heen
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:55:24 #126
238448 P.F
pi_76488407
Ik heb dit lampje vandaag gekocht bij de IKEA en het is echt een klotelamp. Want de medewerker zij dat ik hem gewoon in de muur kon bouwen maar dat kan helemaal niet
Hij is wel maar 2,50 !

woensdag 6 januari 2010 @ 16:56:54 #127
121582 DevilsAndDust
pi_76488488
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:55 schreef P.F het volgende:
Ik heb dit lampje vandaag gekocht bij de IKEA en het is echt een klotelamp. Want de medewerker zij dat ik hem gewoon in de muur kon bouwen maar dat kan helemaal niet
Hij is wel maar 2,50 !

[ afbeelding ]
Het snoer is ook wel een aanwijzing...
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:57:27 #128
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76488516
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb er één, samen met iemand anders en de andere helft van de tijd schilder ik. Tenminste zodra het wat warmer wordt in m'n atelier, ga ik dat weer doen.

Waar woon je?
Oh gaaf, je zit er helemaal in dus! Verkoop je je eigen werk ook daar?

Ik woon in Groningen. Ben nog bezig met mn cv en visitekaartje, maar moet zo gauw mogelijk de stad in, langs bij alle galeries, kunsthandels, veilinghuizen, etc. Iets zegt me dat dit geen goede tijden zijn, maarja....
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:57:38 #129
238448 P.F
pi_76488521
En deze plafondlamp maar het lukt niet om hem op te hangen en ik vind hem bij nader inzien toch niet zo leuk

En die nieuwe lampenbolletjes zijn duur !
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:58:38 #130
238448 P.F
pi_76488581
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:56 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Het snoer is ook wel een aanwijzing...
Ik vroeg of ik hem ook in de muur kon bevestigen zodat ik hem met de lichtschakelaar van de muur aan en uit kon doen. En toen zei de mederwerker dat dat kon.

Ik ben geen expert op het gebied van lampen hoor !

En mijn hanglamp heeft OOK een snoer en die is wel voor in de muur!
BonprixVattenfall cadeauANWB Verzekeringen
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:01:01 #131
121582 DevilsAndDust
pi_76488691
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:58 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik vroeg of ik hem ook in de muur kon bevestigen zodat ik hem met de lichtschakelaar van de muur aan en uit kon doen. En toen zei de mederwerker dat dat kon.

Ik ben geen expert op het gebied van lampen hoor !

En mijn hanglamp heeft OOK een snoer en die is wel voor in de muur!
Je zou kunnen proberen om het snoer eraf te halen en dan de draadjes die overblijven op je aansluiting in de muur te zetten. Maar ik weet niet zeker of dat kan, want ik zet er normaal alleen snoeren aan, ik haal ze er niet af. .
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:01:21 #132
159579 conleche
pi_76488707
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:57 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Oh gaaf, je zit er helemaal in dus! Verkoop je je eigen werk ook daar?

Ik woon in Groningen. Ben nog bezig met mn cv en visitekaartje, maar moet zo gauw mogelijk de stad in, langs bij alle galeries, kunsthandels, veilinghuizen, etc. Iets zegt me dat dit geen goede tijden zijn, maarja....
We verkopen voornamelijk werk van mijn ex, maar er hangen ook wel een paar werken van mezelf. (Maar dat verkoop ik eigenlijk via de galerie die vestigingen heeft in een aantal Bijenkorven)

En we beginnen de crisis nu wel te merken ja!! Heel lang niet, maar de laatste maanden was het niet heel goed! Ben benieuwd naar komend jaar!

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 06-01-2010 17:30:37 ]
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:04:27 #133
238448 P.F
pi_76488831
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Je zou kunnen proberen om het snoer eraf te halen en dan de draadjes die overblijven op je aansluiting in de muur te zetten. Maar ik weet niet zeker of dat kan, want ik zet er normaal alleen snoeren aan, ik haal ze er niet af. .
Ik heb hem nu aan een keukenplank vast gemaakt Ik maak zo wel foto's want dat had ik ooit nog beloofd !
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:10:01 #134
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76489081
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:01 schreef conleche het volgende:

[..]

We verkopen Voornamelijk werk van mijn ex, maar er hangen ook wel een paar werken van mezelf. (Maar dat verkoop ik eigenlijk via de galerie die vestigingen heeft in een aantal Bijenkorven)

En we beginnen de crisis nu wel te merken ja!! Heel lang niet, maar de laatste maanden was niet heel goed! Ben benieuwd naar komend jaar!
Ja, het schijnt allemaal een beetje aan te trekken weer, terwijl eigenlijk de gevolgen ook nu pas merkbaar worden.... ik vrees dat dat dus nog wel even zal duren

Bwuh, ik moet nog naar de supermarkt maar ik zit nog helemaal verkleumd van mn vorige tocht door de sneeuwstorm
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:10:20 #135
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_76489098
joechei! ik ben onderweg naar huis!

Heb het helemaal gehad en kan de komende 2 uur geen boek meer zien! Maar ben wel mega trots op mezelf

en Mr.Mo gaat koken, de held
Ja doei.
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:15:04 #136
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76489294
Daph

Rituals, gewoon brood eten hoor, dat is helemaal niet slecht, vooral volkoren niet.
Ik eet er minimaal 4 per dag en dat voldoet mij prima.

Sneeuw, 1 1/2 uur over gedaan om thuis te komen, normaal 25min.

Lijs":
2 kommen yoghurt met kiwi, 5 boterhammen, 3 mager beleg 2 volvette kaas, kom erwtensoep met veel spekjes en rookworst, 2 glazen halfvolle melk, 2 beschuit met boter en muisjes, merci, couscous met 2 gegrilde lamskoteletten en veel gegrilde groente en wort/dopwerten...

Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:17:11 #137
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76489389
Ohja, lijstje....

O: 2 boterhammen, kaas & jam
L: 2 boterhammen, pindakaas & chocopasta
T: kwark met beschuit en honing
T: de laatste kerstkransjes uit de kerstboom
D: ?
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:28:58 #138
159579 conleche
pi_76489938
Oké toegegeven: het was koud en superglad én ik ben gevallen met de fiets, terwijl ik iemand uitlachte die net een mega-sneeuwbal voor zijn hoofd had gehad..........máár, wat is Amsterdam práchtig zo in de sneeuw. Ik werd er helemaal gelukkig van!!
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:30:22 #139
203902 shinydiscoball
pi_76490013
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:24 schreef neen het volgende:

[..]

Ja ook prima! En misschien wel een beetje zoals bij jou bij thuiskomst want de ketel ging kapot waardoor je jezelf kon zien ademen in de woonkamer maar goed dat mocht de pret natuurlijk niet drukken. Ook wel lekker gegeten iedere dag trouwens! Goed voor de lijn is het trouwens niet.

En bapaos hadden we eigenlijk nodig voor het onbijt om te combineren met cola, dat is zo'n beetje een familietraditie
De boot beviel trouwens ook wel prima! Opzich ook betaalbaar omdat daar de treinkaartjes voor NL en Engeland in zitten en zeker als je erop slaapt is het zo voorbij
Wij hebben een paar keer bij Spaghetti House gegeten, en ik heb daar de lekkerste mosselen op in hele lange tijd!

Fijn dat je het ook leuk gehad hebt. Ik neem aan dat het nu weer wat warmer is?
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:31:47 #140
203902 shinydiscoball
pi_76490078
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:28 schreef conleche het volgende:
Oké toegegeven: het was koud en superglad én ik ben gevallen met de fiets, terwijl ik iemand uitlachte die net een mega-sneeuwbal voor zijn hoofd had gehad..........máár, wat is Amsterdam práchtig zo in de sneeuw. Ik werd er helemaal gelukkig van!!
Ik ben nu bij mijn ouders die op 8 hoog wonen, dus uitzicht op heul veel Amsterdamse daken
Knab - Jouw online bankBig Fish GamesBoek goedkoper bij booking.com
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:33:16 #141
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76490138
quote:
Ja ik vind het ook prachtig en zo heerlijk on-nederlands dat het zo lang blijft liggen steeds!

Mijn straat wordt ook niet gestrooid, dus het uitzicht blijft supermooi wit
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:35:08 #142
211002 Goodbye
Awesome!
pi_76490224
Hoe gaat het hier? Ik ben nog steeds niet helemaal fit, ben echt een warhoofd vandaag volgensmij

Lijstje van vandaag:

O: vitalinea
T: boterham humus, appel
T: 200 gram wortels + cup a soup champignon
L: 2 boterhammen rosbief
T: plak ontbijtkoek
D: zuurkoolstamppot met worst
T: ???
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:35:19 #143
268312 Sarabi
pi_76490233
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:18 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat heb ik ook, dus je bent niet de enige.
Goed om te weten dat ik niet helemaal raar ben
Hopelijk morgen we weer een lijstje
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:28:31 #144
238448 P.F
pi_76492450
Mijn cd speler is open maar mijn cd zit er nog in ! En Nu ?!
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:30:03 #145
159579 conleche
pi_76492506
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:28 schreef P.F het volgende:
Stekker uit het stopcontact en vissen?
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:33:41 #146
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_76492666
panics!

Mr. Mo heeft héérlijk gekookt! Nu ben ik aan het twijfelen.. of nu nog even doorbikkelen tot een uurtje of 9 en daarna relaxen en slapen, of even relaxen nu nog, studeren tot een uur of half 11 en dán slapen...

ben aan de ene kant bang dat ik geen flikker meer opneem na van 10.30 tot 16.45 bijna non-stop te hebben geleerd (schouderklopjes!!!!) maar er is ook nog genoeg te doen qua maakwerk.. dus dat kan dan wellicht nu...

ik denk er nog even een kopje thee lang over na
Ja doei.
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:44:09 #147
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76493099
Nu doen, Mo! dan ben je er vanaf en kun je vanaf 9 uur lekker niets doen! Ik kan nooit zo goed niets doen als ik weet dat ik daarna nog iets moet doen...
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:47:43 #148
268312 Sarabi
pi_76493267
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
panics!

Mr. Mo heeft héérlijk gekookt! Nu ben ik aan het twijfelen.. of nu nog even doorbikkelen tot een uurtje of 9 en daarna relaxen en slapen, of even relaxen nu nog, studeren tot een uur of half 11 en dán slapen...

ben aan de ene kant bang dat ik geen flikker meer opneem na van 10.30 tot 16.45 bijna non-stop te hebben geleerd (schouderklopjes!!!!) maar er is ook nog genoeg te doen qua maakwerk.. dus dat kan dan wellicht nu...

ik denk er nog even een kopje thee lang over na
Ik zou echt gek worden als ik zoveel moest doen, na 6 uur zou ik echt niets meer opnemen
Gelukkig maar dat je het allemaal zou leuk vind
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:51:38 #149
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_76493473
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:44 schreef AKnynke het volgende:
Nu doen, Mo! dan ben je er vanaf en kun je vanaf 9 uur lekker niets doen! Ik kan nooit zo goed niets doen als ik weet dat ik daarna nog iets moet doen...
ik pak zo m'n bril erbij en dan maak ik 'even' mijn Short Story af en daarna hopelijk mijn Take Home Exam voor Introduction American Studies. Dat vind ik écht leuk. Het is dat ik het accent gewoon afgrijselijk vind, maar dat wat we nu behandelen, slavernij, American Indians, ik smul! Zo interessant vind ik dat allemaal! Ook het hele imperialisme is echt iets waar ik graag over lees, ook novels enzo. Wellicht dat ik nog wat minoren in die richting doe, gewoon omdat het kan.

En morgen ga ik de hele dag met studiegenootjes grammatica erin stampen. Zij moeten het herkansen en ik heb de herkansing als enige kans, dus we moeten even flink bikkelen!

Aan de slag dus! *insert superman-achtig-iets*
Ja doei.
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:52:58 #150
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76493540
Pfff Mo, ik word er al moe van als ik het lees en ik heb er zo geen verstand van
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Boek je safari bij Beekse BergenBunq - bank of the freeVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  Vis een optie? woensdag 6 januari 2010 @ 18:55:54 #151
70532 loveli
N
pi_76493690
quote:

[..]
SPOILER
SPOILER
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:58 schreef Daph_ het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Ik gooi er ook nog even een spuit 11 doorheen!
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 6 januari 2010 @ 19:01:27 #152
70532 loveli
N
pi_76493943
Verder vang ik op dat Vik zwanger is en dat de eisprong van een kip opeens een ongesteldheid is geworden. Gekke wereld...
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 6 januari 2010 @ 19:02:43 #153
70532 loveli
N
pi_76494005
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Had je een Mirena of een koperspiraaltje? Tegenwoordig hebben de meesten een Mirena en dat scheelt nogal met eentje zonder hormonen...
crap in = crap out
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:04:07 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76494071
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik zou echt gek worden als ik zoveel moest doen, na 6 uur zou ik echt niets meer opnemen
Gelukkig maar dat je het allemaal zou leuk vind
Ik denk dat Mo dat ook niet altijd kan hoor Zulke dagen heb ik ook wel gehad. Dan is alles zo leuk en alles gaat zo lekker dat je helemaal in een flow zit . Ik geloof dat ik ineens een avondstudent ben geworden trouwens De hele dag geen zin gehad om wat te doen en nu zit ik m'n portfolio bij te werken Heb al flink wat bewijzen verzameld en heb nog 3 weken de tijd voor het ingeleverd moet worden. Komende twee weken nog even wat lessen filmen om ook genoeg filmmateriaal te hebben. Eind januari heb ik een assessment waarin ik aan de tand gevoeld zal worden .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:04:47 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76494106
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:01 schreef loveli het volgende:
Verder vang ik op dat Vik zwanger is en dat de eisprong van een kip opeens een ongesteldheid is geworden. Gekke wereld...
conceptio immaculata ja .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 6 januari 2010 @ 19:05:22 #156
70532 loveli
N
pi_76494138
O, ik ben weer thuis
crap in = crap out
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:06:54 #157
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_76494226
welkom terug! ik meen me te herinneren dat je als je terug was iets over een Mc? zou schrijven?
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 6 januari 2010 @ 19:09:58 #158
70532 loveli
N
pi_76494368
crap in = crap out
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:11:42 #159
268312 Sarabi
pi_76494461
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik denk dat Mo dat ook niet altijd kan hoor Zulke dagen heb ik ook wel gehad. Dan is alles zo leuk en alles gaat zo lekker dat je helemaal in een flow zit . Ik geloof dat ik ineens een avondstudent ben geworden trouwens De hele dag geen zin gehad om wat te doen en nu zit ik m'n portfolio bij te werken Heb al flink wat bewijzen verzameld en heb nog 3 weken de tijd voor het ingeleverd moet worden. Komende twee weken nog even wat lessen filmen om ook genoeg filmmateriaal te hebben. Eind januari heb ik een assessment waarin ik aan de tand gevoeld zal worden .
Tja ik weet niet
Maar ik heb nog nooit voor een vak volgens mij 6 uur geleerd, zal vast nog wel komen in het 3e jaar
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:16:30 #160
229513 Blurred86
Live Positive
pi_76494721
jongens ik kan jullie echt niet bijhouden als jullie zo snel gaan hoor!

wel even een lijstje:
O: havermout met banaan lijnzaad en pindakaas
L: panini hete kip en cappuccino (bakker bart)
D: magere beefburger, aardappeltjes uit de oven, gebakken groente
T: koffie met halfvolle melk
T: blauwe bessen met yoghurt en muesli
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Boek je safari bij Beekse BergenZoek je mobiel op gsmwebAliExpress - die hebben ALLES!
  Vis een optie? woensdag 6 januari 2010 @ 19:16:39 #161
70532 loveli
N
pi_76494730
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
welkom terug! ik meen me te herinneren dat je als je terug was iets over een Mc? zou schrijven?
O ja, ik en m'n grote mond. Het voelt iig allemaal goed, maar weet nu ff niet hoeveel ik ervan op i'net wil zetten. Denk ik wel even wat langer over als ik meer dan 4 uur heb geslapen en geen sneeuw heb gezien tijdens een vermoeiende autorit.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 6 januari 2010 @ 19:23:23 #162
70532 loveli
N
pi_76495050
Ik wist dat ik wat vergat... Eens met TT!!
crap in = crap out
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:26:22 #163
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76495185
SPOILER
Verder is Londen natuurlijk geweldig. Ik ga minimaal 1x per jaar een paar dagen heen. Meestal een ochtendje Tate Modern, veel kriskras door de stad wandelen, naar Camden (de omgebouwde stallen zijn zo mooi geworden. Jammer alleen dat de kleding die ze daar verkopen allemaal op elkaar lijkt), minimaal 2x sushi eten bij een goede sushibar (heb je hier niet) en nog een paar galerien en dergelijk af. En soms ook nog wat winkelen.
Twee weken geleden (ja, ik ben ook net terug uit Londen) sliepen we in een geweldig hotel boven een prachtige engelse pub. Dit hotel had ik via expedia, maar ook via Londontown.com vind ik soms hele goede hotels voor een redelijke prijs. Echte lowbudgethotels zijn ook wel te vinden, maar daar heb ik geen zin meer in

Daglijstje:
o. weetabix met melk
t. -
l. 6 opscheplepels spinazie ala creme + 4 vissticks
t. taart en cake + chocolade + dropje
d. croissantje kipfilet + gorgonzola en sla + 3 glazen Zuidduitse schnaps (we hebben vorige week een schnapskoopvakantie gehouden in Z-Duitsland)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:26:53 #164
238448 P.F
pi_76495212
Ik heb foto's van m'n kamer gemaakt maar ik kan het kabeltje niet vinden !
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:27:01 #165
159579 conleche
pi_76495217
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:16 schreef loveli het volgende:

[..]

O ja, ik en m'n grote mond. Het voelt iig allemaal goed, maar weet nu ff niet hoeveel ik ervan op i'net wil zetten. Denk ik wel even wat langer over als ik meer dan 4 uur heb geslapen en geen sneeuw heb gezien tijdens een vermoeiende autorit.
Pee toe de èm, toe de Pee-Em!!!!
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:29:33 #166
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76495342
Gaat er trouwens nog iemand hier naar het Internationaal Filmfestival in Rotterdam?
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:31:46 #167
238448 P.F
pi_76495433
Jaaa! PM!!
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:32:05 #168
238448 P.F
pi_76495448
Slapen kan altijd nog!
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:33:30 #169
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76495521
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:09 schreef loveli het volgende:
Mooi plaatje van Amsterdam

http://www.anwb.nl/verkee(...)uatie_amsterdam.html
TomTom HD Traffic lever ook mooie plaatjes op: http://www.tomtom.com/hdtraffic/?region=Amsterdam

Ben blij dat ik daar niet doorheen hoef!
  Vis een optie? woensdag 6 januari 2010 @ 19:34:12 #170
70532 loveli
N
pi_76495553
Helemaal eens met de spoiler van Tink!!!!
Met de kanttekening dat de mensen die ik ken die AD slikten er niet onverdeeld positief over waren. Maar ben zelf leek enzo.
crap in = crap out
BonprixDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:40:25 #171
171890 Chicolate
Chemicals
pi_76495833
Succes Daph! Ik heb totaal geen verstand van AD/wat werkt enzo, maar kan me voorstellen dat het een zware periode is/gaat worden .

Mini-doorbraak in mn onderzoek (het apparaat werkt ), veel te lang op lab gestaan, minder goede cijfers terug van de laatste tentamenweek, maar wel toegelaten voor een vak waarvan ik de hoop al had opgegeven. Ik weet nu niet of ik nou blij of teleurgesteld moet zijn vandaag. Ik hou het denk ik op "moe".
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:50:41 #172
229513 Blurred86
Live Positive
pi_76496307
ZO heeeeel snel bijgelezen dus ik vergeet vast een hele hoop maar toch:

Kwak nog gefeliciteerd heb je een fijne dag gehad?
XM ook nog gefeliciteerd met je jubileum!
Sterke voor Daph (heb er verder ook geen verstand van dus ik hou me maar buiten de discussie)

Wat betreft London: Zeker gaan als je een keer de mogelijkheid hebt Co!
Mijn oma woont er en ik neem me altijd voor om vaker te gaan maar het komt er toch minder vaak van dan ik zou willen

voor de geïnteresseerden: louis theroux op ned 3 vanavond om 20.25
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:02:54 #173
236335 neen
schone schijn
pi_76496915
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:30 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Wij hebben een paar keer bij Spaghetti House gegeten, en ik heb daar de lekkerste mosselen op in hele lange tijd!

Fijn dat je het ook leuk gehad hebt. Ik neem aan dat het nu weer wat warmer is?
Gelukkig wel ja, ik hoef in ieder geval niet meer met shirt en trui aan te gaan slapen. Wij hebben een paar keer in Soho gegeten en uiteraard ook Fish & Chips gehad lekker hoor.
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:28 schreef P.F het volgende:
Daar is toch een knopje of een knoppencombinatie voor bij macbooks er vanuit gaande dat dat het is

En Louis Theroux ga ik zekers kijken! Tx voor de tip.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:15:00 #174
273054 Twinkle_
pi_76497557
voor Daph.

Lijstje van vandaag:
*Brinta fruitvit met melk en een beetje zoetstof
*Twee boterhammen kipfilet/komkommer, drie mandarijntjes
*Worteltjes, nog twee boterhammen
*Zalm in bladerdeeg uit de oven, sperzieboontjes, beetje aardappelpuree, banaan.
Straks misschien nog wat Danio citroenkwark.

Crap, ik remde vandaag iets te enthousiast af, en ging heul hard onderuit met fiets en al. Is mijn stuitje niet zo blij mee
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:16:13 #175
168204 vergeetmewelletje
Zie 888
pi_76497611
Louis Theroux?
Waar en hoe laat?
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:17:23 #176
159579 conleche
pi_76497669
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef neen het volgende:

Daar is toch een knopje of een knoppencombinatie voor bij macbooks er vanuit gaande dat dat het is
Nee, neen, dat is het niet. Uit een Macbook komt alleen de CD, niet een lade.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:17:43 #177
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_76497682
20.25 op Nederland 3
Ja doei.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:20:30 #178
168204 vergeetmewelletje
Zie 888
pi_76497791
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
20.25 op Nederland 3
Dank!

Kunnen we helaas maar een stukje kijken voordat we naar Wouter Klootwijk moeten zappen (die van de Keuringsdienst van Waarde, 20:55 op 2).
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:20:33 #179
43653 sigme
Veraan
pi_76497793
Daph, sterkte meid!

Oh ja, voor het ei dat dacht dat kippe-eieren onbevrucht zijn, ook bevruchte eieren worden gelegd en zijn uitstekend eetbaar .

Ik smacht naar lente. Dit jaar geen lammetjes (wee de ooi die toch lammert ), maar ik hoop wel kuikens. Frisse jonge haan erbij .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:21:09 #180
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_76497819
Nog 50 woorden en dan mag ik Theroux kijken
Ja doei.
BonprixDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesVattenfall cadeau
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:22:01 #181
236335 neen
schone schijn
pi_76497867
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:17 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, neen, dat is het niet. Uit een Macbook komt alleen de CD, niet een lade.

Ik dacht ze heeft op cd uitspugen gedrukt en hij komt er niet uit ofzo
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:43:15 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76498940
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
Nog 50 woorden en dan mag ik Theroux kijken
Het gaat over zedendeliquenten geloof ik (schakel net in)
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:44:29 #183
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_76499019
Yup, Mr.Mo had het al aangezet, op tijd

ik zit nog even te inventariseren wat ik nu al geleerd heb.

Heb al 4 tentamens zo goed als af
Ja doei.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:46:29 #184
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76499130
over theroux... bizar, de mannen die netjes het programma afronden en "veilig/genezen" verklaard worden (incl. het kijken naar sexueel opwindend materiaal met een opwindingsmeter om hun penis) wachten eindeloos op een huis waar men ze wil hebben voor ze weg mogen (er zijn er maar iets van 13 ofzo op die manier weer gereintegreerd). voor eentje wel 1100 woningen geprobeerd al...

(zie post verderop voor waarom ik t stiekem wel een beetje snap..)
Kwak
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:46:39 #185
211002 Goodbye
Awesome!
pi_76499145
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:35 schreef Goodbye het volgende:
Hoe gaat het hier? Ik ben nog steeds niet helemaal fit, ben echt een warhoofd vandaag volgensmij

Lijstje van vandaag:

O: vitalinea
T: boterham humus, appel
T: 200 gram wortels + cup a soup champignon
L: 2 boterhammen rosbief
T: plak ontbijtkoek
D: zuurkoolstamppot met worst
T: ???
+ nog een blokje chocola en een bakje optimel kwark
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:49:06 #186
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76499282
oh wacht,ik dacht net dat de weigerende groep vrijgelaten werd, maar ze komen niet vrij... 70% van de mannen daar zal nooit vrijkomen omdat ze medewerking weigeren...

(ik was altijd heel genuanceerd over tweede kansen geven enzo, heel idealistisch, maar sinds ik iemand KEN die twee mensen vermoord heeft (dat hoorde ik pas later) ben ik ineens veel meer van de "not in my backyard" en een stuk minder idealistisch)
Kwak
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:50:14 #187
211002 Goodbye
Awesome!
pi_76499340
Ik ga denk ik morgen even op uitzendinggemist kijken
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:01:53 #188
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76499950
Hooi!

Ik ging op mn snufferd (nouja technisch gezien mn bips-stuitje-rug) en voelde mezellefs heel zielig

Mo, ik zie jou nog wel eindigen bij postcolonial literature Of een variant! Ik hou echt veel van diasporic / migrant etc literature Schrijven vanuit positie van marginality enzo Soeper ientereztieng!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:07:16 #189
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76500204
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:49 schreef kwakz0r het volgende:
oh wacht,ik dacht net dat de weigerende groep vrijgelaten werd, maar ze komen niet vrij... 70% van de mannen daar zal nooit vrijkomen omdat ze medewerking weigeren...

(ik was altijd heel genuanceerd over tweede kansen geven enzo, heel idealistisch, maar sinds ik iemand KEN die twee mensen vermoord heeft (dat hoorde ik pas later) ben ik ineens veel meer van de "not in my backyard" en een stuk minder idealistisch)
Ik ken wel meer mensen die gemoord en verkracht hebben (fijne jeugd gehad ). Sommigen zijn echt rot fruit en mogen wat mij betreft de straat nooit meer op. Anderen zijn eerder het product van hun omgeving en zouden wat mij betreft best een tweede kans mogen krijgen. Helaas verpesten ze die alleen vaak weer omdat ze niet beter weten.
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:13:56 #190
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76500497
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ken wel meer mensen die gemoord en verkracht hebben (fijne jeugd gehad ). Sommigen zijn echt rot fruit en mogen wat mij betreft de straat nooit meer op. Anderen zijn eerder het product van hun omgeving en zouden wat mij betreft best een tweede kans mogen krijgen. Helaas verpesten ze die alleen vaak weer omdat ze niet beter weten.
punt voor mij is dat ik die persoon objectief gezien een tweede kans gun. maar dat ik persoonlijk er niet op zit te wachten om ooit nog met hem te praten, dan wel iun zijn nabijheid te verkeren...
SPOILER
Kwak
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoMailbird - E-mail made beautifulFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:15:58 #191
266175 betty_sue
<3
pi_76500594
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:01 schreef betty_sue het volgende:
Ik duim mee voor Merel

Tot nu toe:
O: 3 kiwi's en bakje vruchtenyoghurt.
T: 4 worteltjes en een mandarijntje
L: over 30 minuutjes 2 bammetjes met paturain light en kipfilet.
De rest weet ik nog niet, Iig een taartje want paps is jarig
T: snack a jack bbq en 3 mandarijntjes.
D: stoofpotje met een halve gekookte aardappel en een schep huzarensalade.
T: Bossche bol...oei oei.

Nu ook Louis kijken, ben fan.
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:19:28 #192
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76500765
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:13 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

punt voor mij is dat ik die persoon objectief gezien een tweede kans gun. maar dat ik persoonlijk er niet op zit te wachten om ooit nog met hem te praten, dan wel iun zijn nabijheid te verkeren...
SPOILER
Oke. Ik begrijp je wel en kan het me ook wel voorstellen. Ik praat overigens nog wel gewoon met hen. Het zijn vaak vrienden van vrienden of familie, dus ik kan ze neit echt uit de weg gaan. Wel is bij iedereen duidelijk dat ik andere normen en waarden heb. Gek genoeg voel ik me in hun gezelschap vaak het zwarte schaap, terwijl zij dat eigenlijk zijn. Bijna alsof ik me moet verwantwoorden dat ik wel hard werk, eerlijk ben etc.
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:25:52 #193
238448 P.F
pi_76501074
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef neen het volgende:

[..]

Gelukkig wel ja, ik hoef in ieder geval niet meer met shirt en trui aan te gaan slapen. Wij hebben een paar keer in Soho gegeten en uiteraard ook Fish & Chips gehad lekker hoor.
[..]

En Louis Theroux ga ik zekers kijken! Tx voor de tip.
Ik bedoelde dvd speler, in mijn gewone dvd speler die aan de tv zit!
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:48:07 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76502217
Ik heb ook naar Louis Theroux gekeken en ik vond het best interessant . Overigens geloof ik wel dat je ervan kunt genezen, maar ik weet niet in hoeverre het aan genezing bijdraagt om er voortdurend over te blijven praten, zelfs tientallen jaren na dato nog.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:56:46 #195
121582 DevilsAndDust
pi_76502660
Ik heb niet naar Louis Theroux gekeken want ik moest werken en daarna voorzichtig door de sneeuw naar huis fietsen. Maar het is gelukt. . Kusje voor iedereen die is gevallen. .

En nu gaan we op bed naar Julie & Julia kijken. Ik denk dat er iets mis was met die daolnwod Vik, want ik heb er nog één geprobeerd en die kan ik wel gewoon bekijken! Bedankt voor je hulp!
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:03:10 #196
203902 shinydiscoball
pi_76502998
Is Louis Theroux terug te vinden op uitzending gemist? Ik heb eerder al geprobeerd sommige afleveringen terug te zien maar kan ze niet allemaal vinden.

Tink, ik zit erover te denken om te gaan! Ben vorig jaar ook geweest, 2 hele mooie films gezien. Heb jij al een idee welke films je wilt zien?
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:03:37 #197
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76503017
Lijstjeee.

O: ontbijtkoek
L: meergranenstokbroodje met kipfilet
T: meergranenstokbroodje met komijnekaas
T: bakje Griekse yoghurt met jam
D: meergranen pistoletjes (2) met frankfurter en avocadoprutje, nog 1 met chocovlokken
T: 2 droptoffees

woensdag 6 januari 2010 @ 22:05:43 #198
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76503136
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:03 schreef shinydiscoball het volgende:Tink, ik zit erover te denken om te gaan! Ben vorig jaar ook geweest, 2 hele mooie films gezien. Heb jij al een idee welke films je wilt zien?
Ik heb nog geen idee eigenlijk. De films die mij interessant lijken zijn vaak snel uitgekocht, dus heb ik sinds een paar jaar een andere strategie: Ik ga gewoon heen en zie wel waar er plaats is. Zo zie je soms heel verrassende films. En daarnaast hou ik erg van korte films,dus als er weer een dag van de korte film is ga ik daar zeker naar toe (als ik "vrij" krijg van man en kinderen tenminste, cq geen andere verplichtingen heb)

Welke films wil jij zien?
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:11:18 #199
203902 shinydiscoball
pi_76503464
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik heb nog geen idee eigenlijk. De films die mij interessant lijken zijn vaak snel uitgekocht, dus heb ik sinds een paar jaar een andere strategie: Ik ga gewoon heen en zie wel waar er plaats is. Zo zie je soms heel verrassende films. En daarnaast hou ik erg van korte films,dus als er weer een dag van de korte film is ga ik daar zeker naar toe (als ik "vrij" krijg van man en kinderen tenminste, cq geen andere verplichtingen heb)

Welke films wil jij zien?
Weet ik nog niet, er is ook nog geen volledig programma bekend gemaakt geloof ik. Ik had vorig jaar hetzelfde, er waren veel films al uitverkocht. Uiteindelijk naar twee Frans-Canadese films geweest, zoek er nog steeds dvd's van.
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:24:06 #200
238448 P.F
pi_76504182
Hmpf. Statistiek is vervelend als de grafische rekenmachine boven het handmatig uitrekenen wordt gesteld
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlBekijk het streamingaanbod van PrimevideoAliExpress - die hebben ALLES!
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:31:27 #201
268312 Sarabi
pi_76504590
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:29 schreef Tinkepink het volgende:
Gaat er trouwens nog iemand hier naar het Internationaal Filmfestival in Rotterdam?
Misschien met mijn vriend.
Hij heeft net zijn filmsite online gezet en probeert perskaartjes te regelen
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:21:43 #202
331 Merel
Be here now.
pi_76506798
quote:
Jaaa Al werd ik er wel een beetje chagrijnig van dat mijn busritje van een half uur uiteindelijk anderhalf uur duurde door de chaos in de stad.
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:29 schreef Tinkepink het volgende:
Dat neem ik me altijd voor, maar het komt er nooit van
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:50 schreef Blurred86 het volgende:

voor de geïnteresseerden: louis theroux op ned 3 vanavond om 20.25
Vielen wij toevallig ook middenin. Ik vond het vooral eng om te zien hoe die mensen zichzelf voor de gek hielden ("ik ben heus wel genezen hoor!"). Maar ik vond de behandelaars eigenlijk ook gewoon hele enge mensen

Vanavond dus bij beste vriend gegeten, gewoon netjes en gezond. Wel nog een paar happen marsepein op de bank, dat had ik nou weer niet moeten doen...

En net nog een smsje voor het slapengaan van McDate (ik kan echt nog geen bijnaam verzinnen!) gehad, dus hij is in ieder geval niet faliekant afgeknapt
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:25:19 #203
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76506958
Ow even ontopic

Ik heb mijzelf even opgemeten zonet en ik heb zo de omtrekken van borst, taille, buik en heup opgenomen, die zijn gelijk al van september vorig jaar alleen ben ik wel 3 kg lichter... Hoe dan??

En die docu... uhmmm, geen goed woord over, deze mannen mogen altijd opgesloten worden, deze mannen horen volwassen te zijn maar pakken bewust kinderen door hun machteloosheid en daar is niks goeds aan. En hoe deze mannen zichzelf ook * ja ik was verkeerd maar ja * goedpraten en soms zichzelf helemaal als slachtoffer zien...
NEE,schofterig gewoon, en te glad ook...
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:26:40 #204
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76507012
Merel, ik vind je een leuk wijf
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:30:16 #205
331 Merel
Be here now.
pi_76507169
Hoezo dat nou weer?

Kijk mij nou eens opzichtig naar complimentjes vissen
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:33:48 #206
238448 P.F
pi_76507287
Heeft de date geen rare sokken? Dan is hij McSok !
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:34:07 #207
238448 P.F
pi_76507302
Wat voor gerecht bestelde hij? Mosselen? Dan is hij McMossel !
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:35:04 #208
331 Merel
Be here now.
pi_76507341
McDoemaarhetstandaarddagmenu
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:36:25 #209
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76507389
Fok! Dieetclub deel 222 - met steeds meer Evy-fans
Whaah, mijn eerste post in dieet... en daar zag ik ook nog een hele leuke foto met een mooie dame en cato
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:38:18 #210
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76507452
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:30 schreef Merel het volgende:
Hoezo dat nou weer?

Kijk mij nou eens opzichtig naar complimentjes vissen
Kweet niet, gewoon

Mccute?
AliExpress - die hebben ALLES!Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoBunq - bank of the free
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:40:01 #211
331 Merel
Be here now.
pi_76507505
Ach joh, ik wil niet te veel op de zaken vooruit lopen hoor, veel te bang dat het toch allemaal niks wordt. Dus nog maar even geen bijnaam Heb er IRL ook bijna niemand over verteld, geen zin in mensen die zich ermee gaan bemoeien. Daarom ben ik zo blij me jullie

Nu bedtijd!
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:43:02 #212
17811 Mini_rulez
pi_76507618
Moblo: over Amerika gesproken, heb je De overgave weleens gelezen, van Arthur Japin? Over een pioniersfamilie, ik vond hem best mooi. Niet zo mooi als Een schitterend gebrek, maar toch.

*teruggaat in bijleesmode*
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:44:12 #213
215237 Laureline
pi_76507658
Pfffft, moe. Ik moet nog heel even doorwerken, dan is het af en mag ik naar bed. Voor de afleiding vandaag post ik hier nu even mijn lijstje (wild leven heb ik toch )

O: frambozen met yoghurt, grapefruitsap, mandarijn
T: 2 cappuccino, half uur crosstrainer
L: 2 volkorenboterhammen osseworst, stukje extra belegen kaas
T: stukje grillworst, stukje kaas
D: andijviestamppot (rara wat zat er door de andijvie? Géén aardappel! ) met rundertartaar
T: sloten koffie en cola
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:45:19 #214
203902 shinydiscoball
pi_76507692
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Fok! Dieetclub deel 222 - met steeds meer Evy-fans
Whaah, mijn eerste post in dieet... en daar zag ik ook nog een hele leuke foto met een mooie dame en cato
Heel veel gezelligheid in dat topic
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:45:50 #215
215237 Laureline
pi_76507712
O en Merel, klinkt leuk allemaal totnutoe!
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:57:41 #216
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76508042
I luv luvstories
Vooral met een fijn end
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:00:12 #217
215237 Laureline
pi_76508123
Jij bent laat op uniekhoorn! Is je hele ritme verschoven na de vakantie? Want normaal zit jij toch in de ochtendploeg hiero
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:02:19 #218
159579 conleche
pi_76508196
Knolselderij!!! En definitief lijstje

O1: 50 gram fruit 'n fibre/80 gram melk (was al om een uur of 6, het werkt bij mij als een slaapmiddel)
O2: geroosterd volkoren brood met een gekookt eitje
L: 2x geroosterd brood met rosbief
T: 2 crackers met lightmayo
T: crunchie hazelnoot x 2
S: hardlopen
T: wodka, gemengde noten
D: ik denk kliekje van gisteren. Ja, dus mie met paddestoelen room en pepertjes en peultjes. Toe: frambozen/vlierbessenyoghurt
T: 3 toastjes met franse kaas
T 4 napoleonzuurtjes

Cal: ±1800
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:03:13 #219
215237 Laureline
pi_76508223
conleche gaat door voor de koelkast.
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:23:23 #220
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76508779
Wow Con, supermooi

Lau, ja ik ben ook al vanaf 4.45 uur op maar morgen vrij, het weekend weer werken. En vriendlief heeft nachtdienst dus ben maarwat aan het doen
Voordelig uit? Ticketveiling.nlBunq - bank of the freeBonprix
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:25:36 #221
238448 P.F
pi_76508844
kamer foto's!!
SPOILER
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:28:10 #222
159579 conleche
pi_76508899
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow Con, supermooi

Lau, ja ik ben ook al vanaf 4.45 uur op maar morgen vrij, het weekend weer werken. En vriendlief heeft nachtdienst dus ben maarwat aan het doen
Huh, watte?? Ik scrollde al terug naar boven, omdat ik dacht dat ik per ongeluk een superfoto had gepost!! Maar bedoele je m'n lijstje??
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:30:42 #223
159579 conleche
pi_76508948
Leuk, Pief!! Ik mis wel een beetje kleur!! Waar is het roze??
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:31:40 #224
238448 P.F
pi_76508975
Ik moet nog verven, maar ik weet niet welke muur welke kleur..
  donderdag 7 januari 2010 @ 05:55:52 #225
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_76511070
SMS van collega, of we wel gaan vandaag. Ik kan niet beslissen, de nerd in mij wil naar de les Aan de andere kant is het waarschijnlijk schijtdruk in de treinen en geen idee wat het weer gaat doen vanmiddag & vanavond. Sjugt.
  donderdag 7 januari 2010 @ 07:30:50 #226
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_76511379
moggeuh!
ik wil niet....
Ja doei.
  donderdag 7 januari 2010 @ 07:35:56 #227
171890 Chicolate
Chemicals
pi_76511413
En weer vertragingen/treinen die uitvallen (door het koude weer) ... het is tegenwoordig wel feest iedere ochtend . Hoop dat vanmiddag alles normaal rijdt, anders kom ik te laat op mn werk.

Leuke foto's PF! Voelt het ook echt al als jouw huis?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 7 januari 2010 @ 08:33:10 #228
331 Merel
Be here now.
pi_76511878
Verslapen
  donderdag 7 januari 2010 @ 08:47:34 #229
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76512043
goeiemorgen..

Net afscheid genomen van het vriendje. Bah, vind ik helemaal niet leuk. Nu zometeen op naar koud Zweden, ook geen zin in. Eerst nog maar even ontbijten..
  donderdag 7 januari 2010 @ 08:56:59 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76512192
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 05:55 schreef Syrena het volgende:
SMS van collega, of we wel gaan vandaag. Ik kan niet beslissen, de nerd in mij wil naar de les Aan de andere kant is het waarschijnlijk schijtdruk in de treinen en geen idee wat het weer gaat doen vanmiddag & vanavond. Sjugt.
O Haiz, geen sneeuw hier! Wel volle treinen omdat de NS in al haar wijsheid heeft besloten het aantal intercity's van en naar Utrecht te halveren. Als compensatie kon je een smerig kopje instant koffie krijgen bij de Kiosk. Thnx but no thnx. En die prutserige compensatiekaartjes van korting buiten de spits en bla heb ik geen fuk aan als jaartrajectkaarthouder.

Zo.
Boek je safari bij Beekse BergenBoek je safari bij Beekse BergenSpeel mee met Lucky Day en win!
  donderdag 7 januari 2010 @ 08:59:02 #231
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76512216
buh nynke, dat is ook niet leuk

mijn aquajog avontuur eindigde in om-tien-uur-nog-naar-de-sportschool-voor-info-enzo

Komen we bij de balie van t zwembad; zegt die vrouw: ow maar dat is niet meer hoor, op woensdagavond. alleen nog maar 's ochtends.
En toen zijn we achter de laptop gekropen voor iets anders (want we moeten!!! )
we gaan ons zaterdag bij de sportschool aanmelden omg spannend want eerste keer en omg!
heb r wel zin in
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:01:50 #232
168204 vergeetmewelletje
Zie 888
pi_76512250
Goedemorgen.

Wat is het weer mooi wit vandaag.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: 2 mandarijn
L: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
T: yoghurt met frambozen
D: onbekend stamppot boerenkool met sojawurst

Planning voor vandaag:
O: kliekje boerenkool
L: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
T: yoghurt met frambozen
T: 1 mandarijn
D: onbekend
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:03:44 #233
168204 vergeetmewelletje
Zie 888
pi_76512287
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 08:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel volle treinen omdat de NS in al haar wijsheid heeft besloten het aantal intercity's van en naar Utrecht te halveren. Als compensatie kon je een smerig kopje instant koffie krijgen bij de Kiosk. Thnx but no thnx. En die prutserige compensatiekaartjes van korting buiten de spits en bla heb ik geen fuk aan als jaartrajectkaarthouder.

Zo.
QFT!
De vaste klanten kunnen fluiten naar welke vorm van compensatie dan ook.
Die koffie....
Alsof vertraging al niet erg genoeg is.
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:10:55 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76512400
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 09:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

QFT!
De vaste klanten kunnen fluiten naar welke vorm van compensatie dan ook.
Die koffie....
Alsof vertraging al niet erg genoeg is.
Ik ga serieus een brief sturen dat ze volgende maand maar een halve periode in rekening brengen. Zij schrappen de helft van de treinen, qua aantal en lengte, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat ik ook maar de halve prijs hoef te betalen. Ik kan niet buiten de spits reizen, ik reis al met korting, op andere trajecten héb ik al 40% korting en dat suffe meereizen was op een werkdag _!

En die koffie is echt te smerig voor woorden.
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:23:48 #235
168204 vergeetmewelletje
Zie 888
pi_76512648
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 09:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga serieus een brief sturen dat ze volgende maand maar een halve periode in rekening brengen. Zij schrappen de helft van de treinen, qua aantal en lengte, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat ik ook maar de halve prijs hoef te betalen.
Ik ga gewoon mijn traject in de gaten houden en vertragingen declareren van treinen waar ik niet in zat. Dat voor een weekje aan vertragingen (het valt hier wel mee) en dan staan we weer quitte.
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:24:52 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76512677
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 09:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik ga gewoon mijn traject in de gaten houden en vertragingen declareren van treinen waar ik niet in zat. Dat voor een weekje aan vertragingen (het valt hier wel mee) en dan staan we weer quitte.
Hm, dat is ook nog wel een idee ja
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:25:45 #237
121582 DevilsAndDust
pi_76512701
Goedemorgen! Syreentje, ben je nog gegaan? Zo ja, veel succes met de reis! En ik ben het volledig met je eens, XM. De meeste gedupeerden zijn waarschijnlijk al vaste klanten, net als jij, en die hebben dus niet aan welke compensatie dan ook die nu wordt gegeven.
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:26:02 #238
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76512704
@ syrena: hier in t westen alleen restjes sneeuw en gisteren ook niks bijgevallen. alles rijdt wel gewoon maar idd behoorlijk druk en vol.

ik vond de compensatie ook stom, heb voordeelurenkaart. dan kreeg je niks want gratis meereizen was voor jaarkaarthouders en IEDEREEN mocht met korting reizen. enige voordeel was dat ik twee dagen voor negen uur met korting mocht. op dagen dat half nedreland verplicht vrij was en thuis zat. super actie!

oh goeiemorgen
Kwak
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:54:46 #239
266175 betty_sue
<3
pi_76513406
Goodmeurning!

Ik kan straks godzijdank met de auto op weg...zonder sneeuw, zonder krabben, zonder ongemakken.
Heerlijk.

Ik post nog geen lijstje want dat loopt toch alleen maar fout.
Gister een hardloopbroek gekregen van mams, dus van het weekend weer eens lopen als mn schenen het aankunnen. I love it so much! Maar het doet pijn
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:59:39 #240
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76513507
Hooi!

Vrij vandaag! Morgen moet ik met de ochtendspits though Ben erg benieuwd. Moet wel op tijd zijn want moet presenteren Huuu
Bunq - bank of the freeVattenfall cadeauBonprix
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:59:53 #241
239779 Daph_
pi_76513513
Hier ligt een dikke laag sneeeeeeuw Mooi hoor, maar ik hoop dat het niet nog meer gaat sneeuwen vandaag want anders sta ik in de file op de ring

Schoonmoeder ligt op bed met ernstige rugklachten Dokter denkt spit of hernia, als het hernia is heeft ze er 3 tegelijk dus ik blijf hier tot een uur of twee om mijn schoonvader te helpen. Vind het zo ontzettend sneu!

Lijst gister:
O bak optimel yoghurt met cruesli
T niks (ziekenhuis en huisarts)
L: muffin
T: bruine boterham boter en kasselerib
D: gekookte aardappelen (beetje ketchup) met sperzieboontjes en een kipburger. Toe bitterkoekjesvla met beetje cruesli.
T: kerstkransje

Vandaag (planning)
O: bruine boterham hagelslag, krentenbol met boter, drie slokjes optimel (pak leeg), glas thee
T: nog niks
L: bruine boterham met vleeswaren, banaantje, eventueel nog een krentenbol
T: stukje fruit?
T: taaikorstje
D: wat de pot schaft (laat, want zusje heeft tentamen tot 18.00 en moet dan nog naar huis komen met het OV)
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:50:53 #242
159579 conleche
pi_76514990
Mogge!! Mo, weet je nog die keukenmachine?? Zie jij kans die binnen heel korte tijd op te halen? Want ik wil er nu vanaf. Anders gooi ik hem weg, (of er moet iemand anders geinteresseerd zijn in een keukenmasjien). Maar wel nu snel dus. Weg met alle rommel, m'n huisje groeit hier helemaal dicht.

Wat een kordaatheid op de vroege ochtend!
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:56:55 #243
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76515185
lijst:

O; 2 volkorensneetjes met boterhamworst
T; handje pistachenootjes, plakje ontbijtkoek
L; Kaastosti
D; weetnogniet
T; weetnogniet

[ Bericht 3% gewijzigd door pinquit op 07-01-2010 11:59:54 ]
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:04:06 #244
121582 DevilsAndDust
pi_76515440
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:50 schreef conleche het volgende:
Mogge!! Mo, weet je nog die keukenmachine?? Zie jij kans die binnen heel korte tijd op te halen? Want ik wil er nu vanaf. Anders gooi ik hem weg, (of er moet iemand anders geinteresseerd zijn in een keukenmasjien). Maar wel nu snel dus. Weg met alle rommel, m'n huisje groeit hier helemaal dicht.

Wat een kordaatheid op de vroege ochtend!
Oh, daar hou ik ook zo van! Maar eerder weggeven dan weggooien, met dingen die nog goed zijn.

Dus als iemand nog belang heeft bij een kroonluchter, een kledingrek of een dvdspelertje? .
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:12:31 #245
17493 HaverMoutKoekje
pi_76515680
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:50 schreef conleche het volgende:
Kan ik niet, dingen weggooien die het nog doen, mijn koelkast is al oud maar een nwe kopen vind ik nog steeds zonde.
Voordeel van weggoooien in A'dam is wel dat er genoeg mensen de straten afstruinen op vuilophaaldag, ding is zo weg
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:15:37 #246
159579 conleche
pi_76515790
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, daar hou ik ook zo van! Maar eerder weggeven dan weggooien, met dingen die nog goed zijn.

Dus als iemand nog belang heeft bij een kroonluchter, een kledingrek of een dvdspelertje? .
Ik geloof dat pief nog op zoek was naar een kroonluchter!
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:19:03 #247
159579 conleche
pi_76515904
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:12 schreef computergirl het volgende:

[..]

Kan ik niet, dingen weggooien die het nog doen, mijn koelkast is al oud maar een nwe kopen vind ik nog steeds zonde.
Voordeel van weggoooien in A'dam is wel dat er genoeg mensen de straten afstruinen op vuilophaaldag, ding is zo weg
Nou ja, als ik dingen gebruik en ze zijn oud, dan gooi ik ze niet weg hoor. Maar ik heb dat hele ding nog nooit gebruikt. Staat zich al die tijd te vervelen in één van mijn keukenkastjes.

Ruimte die ik goed kan gebruiken, want ik denk eraan om een afwasmachine te plaatsen in één van m'n kastjes.

O en ik heb ook nog een bank over. Donkerblauw. Gratisch.
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:25:08 #248
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76516100
Le lijst du planning

O: twee sneetjes met rookvlees
T: blokje ontbijtkoek, snee roggebrood met pindakaas
L: twee sneetjes met twee gekookte eieren
T: ananananananasschijven
D: gebakken visfilet met bietjes
S: Zumba (waarschijnlijk weer thuis )
T: beker melk

Grand total: 1302 kcal. Zal er wel weer aan liggen dat ik geen aardappelen oids eet! Toch sta ik wederom versteld dat zoveel eten zo weinig kcal is Misschien na de S nog maar iets eten, yoghurt ofzo.
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:28:28 #249
17811 Mini_rulez
pi_76516208
Goeiemorgen!

Ik kan ook niks weggooien, met als gevolg dat mijn kamertje nu wel erg vol begint te worden. Ach ja, misschien gaan we binnenkort wel naar een grotere woning.

Wel respect voor Co dat je zo resoluut bent!
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:32:53 #250
121582 DevilsAndDust
pi_76516371
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik geloof dat pief nog op zoek was naar een kroonluchter!
Het is er eentje met zo'n zwarte organzakap eromheen, volgens mij vond ze dat niet mooi? P.F??

En sowieso is een lamp halen uit Groningen misschien een beetje ver, maar als ze wil mag ze 'm zo hebben natuurlijk.

En m'n vriendje heeft net z'n allereerste schilderij in ons nieuwe huis, in z'n eigen kamer, gemaakt! . Hij is zo vreselijk blij, zo lief.
Speel mee met Lucky Day en win!Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingANWB Verzekeringen
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:33:56 #251
17811 Mini_rulez
pi_76516414
Maria: doe je er nog iets bij, misschien wat yoghurtachtigs ofzo? Met die Zumba er ook nog bij lijkt het me inderdaad niet zo veel.

Anyway, weer een poging tot lijstje, hoewel van die van gisteren niet zoveel terecht is gekomen.
O: yoghurt met cruesli
T: koffie met melk (laat ontbeten)
L: 2 sneetjes Allinson, 1x vlees en 1x vispaté met een beetje citroenmayo
T: 1 snee brood met iets, kiwi
D: ciabatta met lekkerbekje, citroenmayo, rucola en erbij paprikareepjes
T: misschien nog een glas karnemelk met sinaasappelsap en/of een glaasje wijn
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:35:38 #252
121582 DevilsAndDust
pi_76516465
Oh, en: reparateurs die zeggen tussen 10 en 11 te komen ("Dan bent u de eerste, mevrouw") en er om half 12 nog niet zijn. ,
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:36:12 #253
121582 DevilsAndDust
pi_76516488
Mini! Is er uitzicht op iets, voor jullie?
  Vis een optie? donderdag 7 januari 2010 @ 11:40:57 #254
70532 loveli
N
pi_76516666
'Weggooien is zonde' is iets waar je je soms overheen moet zetten. Vroeger kon ik ook niks weggooien, tot ik omkwam in de spullen die ik allemaal niet kon weggooien omdat het ooit nog van pas kon komen of omdat iemand anders er misschien iets aan kon hebben.

Zelfde met eten. Als het beter voor me is om troep weg te gooien dan om het op te eten, dan heb ik daar nu ook geen problemen meer mee.

Brainwave: misschien moet is het weer eens tijd te kijken of ik spullen heb die iemand anders kan gebruiken en ze dan meteen op MP te zetten
crap in = crap out
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:48:32 #255
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76516935
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Maria: doe je er nog iets bij, misschien wat yoghurtachtigs ofzo? Met die Zumba er ook nog bij lijkt het me inderdaad niet zo veel.

Anyway, weer een poging tot lijstje, hoewel van die van gisteren niet zoveel terecht is gekomen.
O: yoghurt met cruesli
T: koffie met melk (laat ontbeten)
L: 2 sneetjes Allinson, 1x vlees en 1x vispaté met een beetje citroenmayo
T: 1 snee brood met iets, kiwi
D: ciabatta met lekkerbekje, citroenmayo, rucola en erbij paprikareepjes
T: misschien nog een glas karnemelk met sinaasappelsap en/of een glaasje wijn
Ik had al ge-edit! *geeft zichzelf punten voor voedselbewustzijn*

Mooi lijstje! Al vind ik vispaté altijd vies klinken
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:48:34 #256
17811 Mini_rulez
pi_76516936
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini! Is er uitzicht op iets, voor jullie?
Ja! Nouja, min of meer dan. We hebben gereageerd op een nieuwbouwproject hier in Utrecht maar daar zijn nogal strenge inkomenseisen voor (terwijl het een huurwoning is, maarja) dus nu heeft mijn vriend de jaarstukken van zijn bedrijf opgestuurd en nu zitten we te wachten tot de makelaar laat horen of we in aanmerking komen. Op zich verdient hij genoeg maar met zelfstandigen zijn ze altijd wat kritischer. Ondertussen maar duimen dat niet alle woningen die we mooi vonden al verhuurd zijn...

Zo te horen doet het jullie ook wel goed, een eigen huisje?

Loveli: dat heb ik dus ook, en dan is het nog een stuk erger omdat heel veel dingen cadeautjes zijn geweest. Dan kan ik het al helemaal niet over mijn hart verkrijgen om het weg te doen.
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:49:36 #257
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76516971
Goedemorgen (kan nog net)!

Als je het zonde vindt om iets weg te gooien, is kringoop natuurlijk al een beter optie dan het grof vuil. Bij ons in de flat worden nog wel eens dingen in de gezamelijke hal tegenover de liften gezet, en mestal is iemand anders er dan blij mee, want het meeste is zo weg! Zo hebben wij nu een XL-reservoir voor de Senseo (alsof we dat nodig hebben....), tijdelijk twee extra stoeltjes voor de kerstdiners (er komen er nog 2, van die etentjes!), een leuke vetplant (met pot!), en ik ben vast nog wel wat vergeten.

En even ontopic: lijstje!

O1: volkoren boterham met roomkaas + melk
S: spinnen
O2: de andere volkoren boterham met roomkaas + chocomel hot
L: 2 maisboterhammen met pindakaas, 2 volkoren boterhammen met smerkaas (20+)
D: uhhhh..... iets met gehakt, ik dacht wraps!
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:50:42 #258
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76517011
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:40 schreef loveli het volgende:
Zelfde met eten. Als het beter voor me is om troep weg te gooien dan om het op te eten, dan heb ik daar nu ook geen problemen meer mee.
So true! Ik ben opgegroeid (net als de meesten hier denk ik ) met het principe: wees blij dat je eten hebt! Kindjes in Afrika, etc. Ik denk nu dan, jamaar kindjes in Afrika kopen waarschijnlijk ook geen chocola. Dito voor gewoon eten. Je kunt je best doen om niet teveel te maken, maar alles verplicht opeten omdat het anders zonde is...? Ik vind het meer zonde om mezelf het gompes te vreten en daarna buikpijn te hebben / 10 kilo te zijn aangekomen dan om wat weg te gooien. Niemand wordt er beter van als ik me volvreet
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:51:40 #259
17811 Mini_rulez
pi_76517044
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik had al ge-edit! *geeft zichzelf punten voor voedselbewustzijn*

Mooi lijstje! Al vind ik vispaté altijd vies klinken
Ah, had ik nog niet gezien. GMTA!

Vispaté is lekker! Gewoon tonijn maar dan smeerbaar.
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:51:41 #260
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76517045
Zouden ze in Afrika nou zeggen: "Nee, je hebt honger. de kindjes in Europa, die hebben trek!"
Boek goedkoper bij booking.comBekijk het streamingaanbod van PrimevideoMailbird - E-mail made beautiful
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:55:47 #261
17811 Mini_rulez
pi_76517176
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:49 schreef Wolve000 het volgende:
Goedemorgen (kan nog net)!

Als je het zonde vindt om iets weg te gooien, is kringoop natuurlijk al een beter optie dan het grof vuil. Bij ons in de flat worden nog wel eens dingen in de gezamelijke hal tegenover de liften gezet, en mestal is iemand anders er dan blij mee, want het meeste is zo weg! Zo hebben wij nu een XL-reservoir voor de Senseo (alsof we dat nodig hebben....), tijdelijk twee extra stoeltjes voor de kerstdiners (er komen er nog 2, van die etentjes!), een leuke vetplant (met pot!), en ik ben vast nog wel wat vergeten.

En even ontopic: lijstje!

O1: volkoren boterham met roomkaas + melk
S: spinnen
O2: de andere volkoren boterham met roomkaas + chocomel hot
L: 2 maisboterhammen met pindakaas, 2 volkoren boterhammen met smerkaas (20+)
D: uhhhh..... iets met gehakt, ik dacht wraps!
Kringloop is wel een goeie ja! Ik zag in de krant dat theaters in Limburg een actie hadden waar mensen hun kerstcadeaus die ze niet hoefden konden inleveren in ruil voor een gratis kaartje voor een voorstelling. Die cadeaus gingen dan naar de voedselbank en die gaven ze aan mensen als ze jarig waren. Leuke actie! Ik zag het helaas te laat, anders had ik ook nog wel wat kunnen brengen.

Als we nog even zo doorgaan ga ik straks echt nog eens dingen wegdoen! Bij de verhuizing ofzo.
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:55:53 #262
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76517183
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:51 schreef Wolve000 het volgende:
Zouden ze in Afrika nou zeggen: "Nee, je hebt honger. de kindjes in Europa, die hebben trek!"

Perceptie-verschillen, jawohl!
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:56:56 #263
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_76517223
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 09:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen! Syreentje, ben je nog gegaan? Zo ja, veel succes met de reis! En ik ben het volledig met je eens, XM. De meeste gedupeerden zijn waarschijnlijk al vaste klanten, net als jij, en die hebben dus niet aan welke compensatie dan ook die nu wordt gegeven.
We waren net voor Den Bosch toen mijn telefoon ging. "De les gaat niet door, de docent is verhinderd"
Jaja, die moet vanaf Deventer komen. Toen zijn we tot Utrecht gereisd, kop choco gedronken bij Starbucks en toen weer de trein terug. Ben net thuis
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:58:16 #264
121582 DevilsAndDust
pi_76517259
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:48 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ja! Nouja, min of meer dan. We hebben gereageerd op een nieuwbouwproject hier in Utrecht maar daar zijn nogal strenge inkomenseisen voor (terwijl het een huurwoning is, maarja) dus nu heeft mijn vriend de jaarstukken van zijn bedrijf opgestuurd en nu zitten we te wachten tot de makelaar laat horen of we in aanmerking komen. Op zich verdient hij genoeg maar met zelfstandigen zijn ze altijd wat kritischer. Ondertussen maar duimen dat niet alle woningen die we mooi vonden al verhuurd zijn...

Zo te horen doet het jullie ook wel goed, een eigen huisje?

Loveli: dat heb ik dus ook, en dan is het nog een stuk erger omdat heel veel dingen cadeautjes zijn geweest. Dan kan ik het al helemaal niet over mijn hart verkrijgen om het weg te doen.
Oh, wat fijn! Spannend zeg, ik duim voor jullie! Die inkomenseisen heb ik ook nooit begrepen (of nou ja, het principe wel, maar waarom ze zo enorm hoog moeten zijn). Wij hebben het heerlijk hier, saampjes. . We hadden het er gister nog over dat we het hier zo fijn vinden. Alleen een beetje koud, af en toe. .
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:59:44 #265
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_76517318
Oja en ik heb nog over: Magimix blender en een ijsmachine
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:00:08 #266
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76517330
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]
Wij hebben het heerlijk hier, saampjes. . We hadden het er gister nog over dat we het hier zo fijn vinden. Alleen een beetje koud, af en toe. .

Zo tof! Afgezien van de kou dan, maar goed, das een extra reden om tegen elkaar aan te snuggelen

En ik duim ook voor jullie, Mini! <-- duimen
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:01:40 #267
121582 DevilsAndDust
pi_76517371
Spullen naar de kringloop brengen is inderdaad een goede tip, maar dan moet je ze wegbrengen en dat is zonder auto niet zo handig...

Oh wacht. Ze hebben een ophaalservice. .
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:01:48 #268
203902 shinydiscoball
pi_76517375
Co, die donkerblauwe bank he, voor hoeveel personen is die?
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:04:15 #269
217983 Ciske-
pi_76517466
Ik heb een nieuwe notenmix ontdekt op de markt, en ze zijn goedkoop én yummy
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:05:19 #270
203902 shinydiscoball
pi_76517507
Oh en als iemand nog een kleine koelkast over heeft, met vrieslade
Hoesjes? Casetify!Zavvi - Fandom en GeekgearAliExpress - die hebben ALLES!
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:12:40 #271
17811 Mini_rulez
pi_76517774
Bedankt voor het meeduimen!

Nu even de kou trotseren (hoewel het hier nog wel meevalt) en boodschappen doen, gezonde dingen kopen.
  Vis een optie? donderdag 7 januari 2010 @ 12:15:20 #272
70532 loveli
N
pi_76517871
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:59 schreef Syrena het volgende:
Magimix is toch een goed merk ofzo? Niet dat ik nog meer spullen nodig heb
crap in = crap out
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:18:14 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76517977
Even fokken in de pauze. Het was me het ochtendje wel weer! . Begon goed tot ik over het huiswerk begon dat gemaakt had moeten zijn. Enórme welles/nietes-discussie met twee jongens over de vraag of ze wel of niet een papier hadden gekregen voor de vakantie met hun huiswerk daarop, ik werd beschuldigd van liegen etc, terwijl ik me herinner dat ik het ze gegeven heb en dat ze het hebben laten liggen. Ik zag m'n coach vanuit m'n ooghoek op het puntje van haar stoel zitten om in te grijpen. Nou ja, één jongen bood z'n excuses aan. De ander is teruggekomen in de les, in een gesprek tussen hem, mij en de coach om zijn gedrag te bespreken, maar hij was ervan overtuigd dat ik me vergiste en dus wilde 'ie niet z'n excuses aanbieden. Maar dan hoef je nog niet zo onbeleefd te doen . Het einde van de les was in ieder geval weer goed: iedereen op tijd terug, vertellen wat ze gedaan hadden enzo. Ik hoop dat nu het tij eindelijk gekeerd is. Ik laat niet meer met me sollen en dat zullen ze weten . Ze krijgen ook een mail met daarin de studiewijzer, want ook al knikten ze vandaag allemaal dat ze hem gekregen hadden, wie weet wat voor geintje ze volgende week uithalen.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:23:58 #274
159579 conleche
pi_76518171
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:01 schreef shinydiscoball het volgende:
Co, die donkerblauwe bank he, voor hoeveel personen is die?
2 ruim en 3 krap. Hij staat nu in m'n atelier, maar ik zit er nooit meer op. Hij is best goed nog, behalve dat gele vlekje, een beetje rechts op de foto, da's een brandgaatje. Maar goed, als je daar een stukje blauwe stof achter plakt, valt het niet op denk ik.
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:24:15 #275
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76518190
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:59 schreef Syrena het volgende:
zei je daar ijsmachine!

hoeveel wil je er voor hebben?
Kwak
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:26:03 #276
121582 DevilsAndDust
pi_76518278
Briljant, er komt een hele ruilhandel op gang. .
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:30:26 #277
203902 shinydiscoball
pi_76518438
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:23 schreef conleche het volgende:

[..]

2 ruim en 3 krap. Hij staat nu in m'n atelier, maar ik zit er nooit meer op. Hij is best goed nog, behalve dat gele vlekje, een beetje rechts op de foto, da's een brandgaatje. Maar goed, als je daar een stukje blauwe stof achter plakt, valt het niet op denk ik.
[ afbeelding ]
Die is cute! Ik moet namelijk ergens in februari/maart verhuizen, en dan zou ik ook iemand kunnen regelen die me helpt met sjouwen. En ik moet eerst even kijken of ik de bank die ik nu heb weg kan doen. Zou ik hem dan mogen ophalen? En wil je er echt niks voor hebben?
  Vis een optie? donderdag 7 januari 2010 @ 12:34:26 #278
70532 loveli
N
pi_76518587
Ruilhandel! Heb nog een hoop lingeriesetjes die niet (bij me) passen. Nieuw. Merken: vnl. Simone Perele en Lejaby. Maten rond de 75B, ook een paar corsetjes. Bij interesse PM ik foto's.
crap in = crap out
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:37:00 #279
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76518674
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Le lijst du planning

O: twee sneetjes met rookvlees
T: blokje ontbijtkoek, snee roggebrood met pindakaas
L: twee sneetjes met twee gekookte eieren
T: ananananananasschijven
D: gebakken visfilet met bietjes Boerenkool met spekreepjes!
S: Zumba (waarschijnlijk weer thuis )
T: beker melk

Grand total: 1546 kcal.
Problem solved Wijziging in overleg met vriendje
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:39:09 #280
236335 neen
schone schijn
pi_76518746
Ik heb m'n kamer denk ik ingericht voor 300 euro, inclusief vloer en verf enzo. Omdat m'n ouders moeder niets weggooit
Vattenfall cadeauZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:40:43 #281
159579 conleche
pi_76518784
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:30 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Die is cute! Ik moet namelijk ergens in februari/maart verhuizen, en dan zou ik ook iemand kunnen regelen die me helpt met sjouwen. En ik moet eerst even kijken of ik de bank die ik nu heb weg kan doen. Zou ik hem dan mogen ophalen? En wil je er echt niks voor hebben?
Nee hoef er niks voor te hebben. Heb hem zelf ooit ook gekregen van mijn vader.

Ik doe misschien nog een andere bank weg en die zet ik wel gewoon in V&A, of op Marktplaats want die is nog vrij nieuw en wil ik nog wel wat voor hebben.
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:50:41 #282
229513 Blurred86
Live Positive
pi_76519170
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:34 schreef loveli het volgende:
Ruilhandel! Heb nog een hoop lingeriesetjes die niet (bij me) passen. Nieuw. Merken: vnl. Simone Perele en Lejaby. Maten rond de 75B, ook een paar corsetjes. Bij interesse PM ik foto's.
Ik kom precies op het juiste moment binnenvallen zie ik, mijn lingeriecollectie is een beetje gekrompen sinds ik zelf gekrompen ben Kom maar op met PM!
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:56:10 #283
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76519355
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:50 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Ik kom precies op het juiste moment binnenvallen zie ik, mijn lingeriecollectie is een beetje gekrompen sinds ik zelf gekrompen ben Kom maar op met PM!

Ik liep laatst ook door de winkelstraat en ik dacht de hele tijd "Kut, mn broek zakt af " En daarna: "Mn broek zakt af "

Durp
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:00:28 #284
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76519492
Zo, de lunch is naar binnen geschoven, daar houd ik het wel weer even op uit.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:01:41 #285
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_76519536
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

zei je daar ijsmachine!

hoeveel wil je er voor hebben?
Alleen de verzendkosten. Het is een Aigger. Kan wel een fotootje maken zo.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:16:55 #286
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76520071
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:01 schreef Syrena het volgende:

[..]

Alleen de verzendkosten. Het is een Aigger. Kan wel een fotootje maken zo.
oeh, nou dat klinkt goed (ophalen is idd. een beetje uit de richting...) ik wil altijd al heel graag een ijsmachine, voor speciale gelegenheden enzo, maar vind t zonde om een nieuwe te kopen...
Kwak
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:21:01 #287
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_76520200
Het ijsmachien & de blender:
SPOILER
Ik ben volgende week do-dag weer in Den Haag en Utrecht, 16 uur in DH en 17 uur in U. Is misschien handiger.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:22:59 #288
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_76520266
Het is deze http://www.muppa.nl/monti(...)r-kim5405m-p-56.html
(1 liter inhoud).

Edit: Ik heb er overigens geen 25 euro voor betaald maar 17 ofzo.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:26:19 #289
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76520379
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:22 schreef Syrena het volgende:
Het is deze http://www.muppa.nl/monti(...)r-kim5405m-p-56.html
(1 liter inhoud).

Edit: Ik heb er overigens geen 25 euro voor betaald maar 17 ofzo.
ohja, die was ooit bij kruidvat in de aanbieding ofzo. ik greep toen mis...

anders pm'en we even over wanneer je in den haag bent...
Kwak
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:27:41 #290
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_76520425
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:26 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ohja, die was ooit bij kruidvat in de aanbieding ofzo. ik greep toen mis...

anders pm'en we even over wanneer je in den haag bent...
Is goed!
Zoek je mobiel op gsmwebZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingVodafone aanbiedingen
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:30:00 #291
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_76520503
Voor de Engelse talenkenners onder ons.

Ik krijg net een mail van Bureau Communicatie. We zijn de beste grote hogeschool geworden in de keuzegids van 2010. Nu hebben ze een Nederlandse button gemaakt voor in je mail en een een Engelse. De Engelse tekst luidt:

Best Big Dutch University of Applied Sciences.

Moet dat big niet large zijn? Het klinkt zo stom (en het ziet er nog stommer uit in die button).
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:34:06 #292
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76520642
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:30 schreef Syrena het volgende:
Voor de Engelse talenkenners onder ons.

Ik krijg net een mail van Bureau Communicatie. We zijn de beste grote hogeschool geworden in de keuzegids van 2010. Nu hebben ze een Nederlandse button gemaakt voor in je mail en een een Engelse. De Engelse tekst luidt:

Best Big Dutch University of Applied Sciences.

Moet dat big niet large zijn? Het klinkt zo stom (en het ziet er nog stommer uit in die button).
hmmm ik zou idd. zeggen "Best Large University of Applied Sciences in the Netherlands." twee adjectives na elkaar "large dutch" is ook niet zo mooi namelijk

(de opleiding waa rik werk, engels in leiden, was dit jaar beste gewordne in de elsevier en de keuzegids, elsevier al jaren, soms samen met utrecht, dit jaar samen met Nijmegen (hoi Mo ) maar de keuzegids was geloof ik alweer even geleden. we warne in elk geval erg trots met zn allen)
Kwak
  Vis een optie? donderdag 7 januari 2010 @ 13:37:05 #293
70532 loveli
N
pi_76520753
Allememensen Kwak, typcursus?
crap in = crap out
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:46:24 #294
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_76521050
Mja, ik hoop maar dat wat Engels docenten zich geroepen voelen om in te grijpen
Ik weiger om zo'n button mee te sturen met al m'n mails (ook de NL-button). Als je alleen naar de punten keek zaten we niet eens bij de eerste drie volgens mij. Maar goed.
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:02:49 #295
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76521611
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:37 schreef loveli het volgende:
Allememensen Kwak, typcursus typecursus?
nou zeg... het valt toch wel mee in die post? ik heb nog dingen verbeterd ook...

Kwak
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:03:34 #296
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76521637

Ik heb veel gemist! Maar we zijn gisteren naar een dichters-avond geweest in een cafeetje hier, was erg gezellig wel aparte types, sommige van die dichters

Lijstje vandaag:
O: 2 pittabroodjes, kaas & jam
L: 2 geroosterde boterhammen, jam & een gekookt eitje, cappuccino
T: peer en kwark
D: pasta met courgette en gegrilde tomaatjes en aubergines

De caloriechecker is hier nu dagelijkse kost, en ook mijn vriendje vult m braaf in! Ik zit chronisch aan te weinig calorieën, maar ik eet nou eenmaal niet zoveel, nooit gedaan... Moet alleen op mn vet letten, en dat lukt wel (als ik de chocola maar laat staan )
  Vis een optie? donderdag 7 januari 2010 @ 14:06:33 #297
70532 loveli
N
pi_76521750
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:02 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nou zeg... het valt toch wel mee in die post? ik heb nog dingen verbeterd ook...

En idd, je kunt het veel erger.
crap in = crap out
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:07:47 #298
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76521800
Oh, ik zie een ijsmachine

Ik heb een tijdje terug een kookworkshop gehad in het zusje van de Librije, en daar hebben we echt ultiem goddelijk gemberijs gemaakt Dat zou ik best nog eens willen hebben Maar ik heb zo weinig ruimte in mn keuken dat ik er voorlopig geen machines meer in kwijt kan
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:16:48 #299
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_76522137
Als ik op mijn loonstrook mijn belastbaar inkomen wil zien, waar staat dat dan? Loon voor loonheffing?
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:32:19 #300
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76522663
Ik moet daar nog altijd mn moeder of vriend even voor vragen kan maar niet goed onthouden hoe het allemaal precies zit
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingFiverr - alle diensten vanaf 5 piekBonprix
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:40:34 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76522918
Hoi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')