Die is cute! Ik moet namelijk ergens in februari/maart verhuizen, en dan zou ik ook iemand kunnen regelen die me helpt met sjouwen. En ik moet eerst even kijken of ik de bank die ik nu heb weg kan doen. Zou ik hem dan mogen ophalen? En wil je er echt niks voor hebben?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:23 schreef conleche het volgende:
[..]
2 ruim en 3 krap. Hij staat nu in m'n atelier, maar ik zit er nooit meer op. Hij is best goed nog, behalve dat gele vlekje, een beetje rechts op de foto, da's een brandgaatje. Maar goed, als je daar een stukje blauwe stof achter plakt, valt het niet op denk ik.
[ afbeelding ]
Problem solvedquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Le lijst du planning![]()
O: twee sneetjes met rookvlees
T: blokje ontbijtkoek, snee roggebrood met pindakaas
L: twee sneetjes met twee gekookte eieren
T: ananananananasschijven
D: gebakken visfilet met bietjes Boerenkool met spekreepjes!
S: Zumba (waarschijnlijk weer thuis)
T: beker melk
Grand total: 1546 kcal.
Nee hoef er niks voor te hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:30 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Die is cute! Ik moet namelijk ergens in februari/maart verhuizen, en dan zou ik ook iemand kunnen regelen die me helpt met sjouwen. En ik moet eerst even kijken of ik de bank die ik nu heb weg kan doen. Zou ik hem dan mogen ophalen? En wil je er echt niks voor hebben?
Ik kom precies op het juiste moment binnenvallen zie ik, mijn lingeriecollectie is een beetje gekrompen sinds ik zelf gekrompen benquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:34 schreef loveli het volgende:
Ruilhandel! Heb nog een hoop lingeriesetjes die niet (bij me) passen. Nieuw. Merken: vnl. Simone Perele en Lejaby. Maten rond de 75B, ook een paar corsetjes. Bij interesse PM ik foto's.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:50 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik kom precies op het juiste moment binnenvallen zie ik, mijn lingeriecollectie is een beetje gekrompen sinds ik zelf gekrompen benKom maar op met PM!
Alleen de verzendkosten. Het is een Aigger. Kan wel een fotootje maken zo.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zei je daar ijsmachine!
hoeveel wil je er voor hebben?
oeh, nou dat klinkt goed (ophalen is idd. een beetje uit de richting...) ik wil altijd al heel graag een ijsmachine, voor speciale gelegenheden enzo, maar vind t zonde om een nieuwe te kopen...quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Alleen de verzendkosten. Het is een Aigger. Kan wel een fotootje maken zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben volgende week do-dag weer in Den Haag en Utrecht, 16 uur in DH en 17 uur in U. Is misschien handiger."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
ohja, die was ooit bij kruidvat in de aanbieding ofzo. ik greep toen mis...quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:22 schreef Syrena het volgende:
Het is deze http://www.muppa.nl/monti(...)r-kim5405m-p-56.html
(1 liter inhoud).
Edit: Ik heb er overigens geen 25 euro voor betaaldmaar 17 ofzo.
Is goed!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ohja, die was ooit bij kruidvat in de aanbieding ofzo. ik greep toen mis...
anders pm'en we even over wanneer je in den haag bent...
hmmm ik zou idd. zeggen "Best Large University of Applied Sciences in the Netherlands." twee adjectives na elkaar "large dutch" is ook niet zo mooi namelijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:30 schreef Syrena het volgende:
Voor de Engelse talenkenners onder ons.
Ik krijg net een mail van Bureau Communicatie. We zijn de beste grote hogeschool geworden in de keuzegids van 2010. Nu hebben ze een Nederlandse button gemaakt voor in je mail en een een Engelse. De Engelse tekst luidt:
Best Big Dutch University of Applied Sciences.
Moet dat big niet large zijn? Het klinkt zo stom (en het ziet er nog stommer uit in die button).
nou zeg... het valt toch wel mee in die post? ik heb nog dingen verbeterd ook...quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:37 schreef loveli het volgende:
Allememensen Kwak, typcursus typecursus?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou zeg... het valt toch wel mee in die post? ik heb nog dingen verbeterd ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |