abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76516414
Maria: doe je er nog iets bij, misschien wat yoghurtachtigs ofzo? Met die Zumba er ook nog bij lijkt het me inderdaad niet zo veel.

Anyway, weer een poging tot lijstje, hoewel van die van gisteren niet zoveel terecht is gekomen.
O: yoghurt met cruesli
T: koffie met melk (laat ontbeten)
L: 2 sneetjes Allinson, 1x vlees en 1x vispaté met een beetje citroenmayo
T: 1 snee brood met iets, kiwi
D: ciabatta met lekkerbekje, citroenmayo, rucola en erbij paprikareepjes
T: misschien nog een glas karnemelk met sinaasappelsap en/of een glaasje wijn
Are you pondering what I'm pondering?
pi_76516465
Oh, en: reparateurs die zeggen tussen 10 en 11 te komen ("Dan bent u de eerste, mevrouw") en er om half 12 nog niet zijn. ,
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_76516488
Mini! Is er uitzicht op iets, voor jullie?
  Vis een optie? donderdag 7 januari 2010 @ 11:40:57 #254
70532 loveli
N
pi_76516666
'Weggooien is zonde' is iets waar je je soms overheen moet zetten. Vroeger kon ik ook niks weggooien, tot ik omkwam in de spullen die ik allemaal niet kon weggooien omdat het ooit nog van pas kon komen of omdat iemand anders er misschien iets aan kon hebben.

Zelfde met eten. Als het beter voor me is om troep weg te gooien dan om het op te eten, dan heb ik daar nu ook geen problemen meer mee.

Brainwave: misschien moet is het weer eens tijd te kijken of ik spullen heb die iemand anders kan gebruiken en ze dan meteen op MP te zetten
crap in = crap out
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:48:32 #255
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76516935
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Maria: doe je er nog iets bij, misschien wat yoghurtachtigs ofzo? Met die Zumba er ook nog bij lijkt het me inderdaad niet zo veel.

Anyway, weer een poging tot lijstje, hoewel van die van gisteren niet zoveel terecht is gekomen.
O: yoghurt met cruesli
T: koffie met melk (laat ontbeten)
L: 2 sneetjes Allinson, 1x vlees en 1x vispaté met een beetje citroenmayo
T: 1 snee brood met iets, kiwi
D: ciabatta met lekkerbekje, citroenmayo, rucola en erbij paprikareepjes
T: misschien nog een glas karnemelk met sinaasappelsap en/of een glaasje wijn
Ik had al ge-edit! *geeft zichzelf punten voor voedselbewustzijn*

Mooi lijstje! Al vind ik vispaté altijd vies klinken
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_76516936
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini! Is er uitzicht op iets, voor jullie?
Ja! Nouja, min of meer dan. We hebben gereageerd op een nieuwbouwproject hier in Utrecht maar daar zijn nogal strenge inkomenseisen voor (terwijl het een huurwoning is, maarja) dus nu heeft mijn vriend de jaarstukken van zijn bedrijf opgestuurd en nu zitten we te wachten tot de makelaar laat horen of we in aanmerking komen. Op zich verdient hij genoeg maar met zelfstandigen zijn ze altijd wat kritischer. Ondertussen maar duimen dat niet alle woningen die we mooi vonden al verhuurd zijn...

Zo te horen doet het jullie ook wel goed, een eigen huisje?

Loveli: dat heb ik dus ook, en dan is het nog een stuk erger omdat heel veel dingen cadeautjes zijn geweest. Dan kan ik het al helemaal niet over mijn hart verkrijgen om het weg te doen.
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:49:36 #257
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76516971
Goedemorgen (kan nog net)!

Als je het zonde vindt om iets weg te gooien, is kringoop natuurlijk al een beter optie dan het grof vuil. Bij ons in de flat worden nog wel eens dingen in de gezamelijke hal tegenover de liften gezet, en mestal is iemand anders er dan blij mee, want het meeste is zo weg! Zo hebben wij nu een XL-reservoir voor de Senseo (alsof we dat nodig hebben....), tijdelijk twee extra stoeltjes voor de kerstdiners (er komen er nog 2, van die etentjes!), een leuke vetplant (met pot!), en ik ben vast nog wel wat vergeten.

En even ontopic: lijstje!

O1: volkoren boterham met roomkaas + melk
S: spinnen
O2: de andere volkoren boterham met roomkaas + chocomel hot
L: 2 maisboterhammen met pindakaas, 2 volkoren boterhammen met smerkaas (20+)
D: uhhhh..... iets met gehakt, ik dacht wraps!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:50:42 #258
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76517011
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:40 schreef loveli het volgende:
Zelfde met eten. Als het beter voor me is om troep weg te gooien dan om het op te eten, dan heb ik daar nu ook geen problemen meer mee.
So true! Ik ben opgegroeid (net als de meesten hier denk ik ) met het principe: wees blij dat je eten hebt! Kindjes in Afrika, etc. Ik denk nu dan, jamaar kindjes in Afrika kopen waarschijnlijk ook geen chocola. Dito voor gewoon eten. Je kunt je best doen om niet teveel te maken, maar alles verplicht opeten omdat het anders zonde is...? Ik vind het meer zonde om mezelf het gompes te vreten en daarna buikpijn te hebben / 10 kilo te zijn aangekomen dan om wat weg te gooien. Niemand wordt er beter van als ik me volvreet
pi_76517044
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik had al ge-edit! *geeft zichzelf punten voor voedselbewustzijn*

Mooi lijstje! Al vind ik vispaté altijd vies klinken
Ah, had ik nog niet gezien. GMTA!

Vispaté is lekker! Gewoon tonijn maar dan smeerbaar.
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:51:41 #260
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76517045
Zouden ze in Afrika nou zeggen: "Nee, je hebt honger. de kindjes in Europa, die hebben trek!"
pi_76517176
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:49 schreef Wolve000 het volgende:
Goedemorgen (kan nog net)!

Als je het zonde vindt om iets weg te gooien, is kringoop natuurlijk al een beter optie dan het grof vuil. Bij ons in de flat worden nog wel eens dingen in de gezamelijke hal tegenover de liften gezet, en mestal is iemand anders er dan blij mee, want het meeste is zo weg! Zo hebben wij nu een XL-reservoir voor de Senseo (alsof we dat nodig hebben....), tijdelijk twee extra stoeltjes voor de kerstdiners (er komen er nog 2, van die etentjes!), een leuke vetplant (met pot!), en ik ben vast nog wel wat vergeten.

En even ontopic: lijstje!

O1: volkoren boterham met roomkaas + melk
S: spinnen
O2: de andere volkoren boterham met roomkaas + chocomel hot
L: 2 maisboterhammen met pindakaas, 2 volkoren boterhammen met smerkaas (20+)
D: uhhhh..... iets met gehakt, ik dacht wraps!
Kringloop is wel een goeie ja! Ik zag in de krant dat theaters in Limburg een actie hadden waar mensen hun kerstcadeaus die ze niet hoefden konden inleveren in ruil voor een gratis kaartje voor een voorstelling. Die cadeaus gingen dan naar de voedselbank en die gaven ze aan mensen als ze jarig waren. Leuke actie! Ik zag het helaas te laat, anders had ik ook nog wel wat kunnen brengen.

Als we nog even zo doorgaan ga ik straks echt nog eens dingen wegdoen! Bij de verhuizing ofzo.
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:55:53 #262
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76517183
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:51 schreef Wolve000 het volgende:
Zouden ze in Afrika nou zeggen: "Nee, je hebt honger. de kindjes in Europa, die hebben trek!"

Perceptie-verschillen, jawohl!
pi_76517223
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 09:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen! Syreentje, ben je nog gegaan? Zo ja, veel succes met de reis! En ik ben het volledig met je eens, XM. De meeste gedupeerden zijn waarschijnlijk al vaste klanten, net als jij, en die hebben dus niet aan welke compensatie dan ook die nu wordt gegeven.
We waren net voor Den Bosch toen mijn telefoon ging. "De les gaat niet door, de docent is verhinderd"
Jaja, die moet vanaf Deventer komen. Toen zijn we tot Utrecht gereisd, kop choco gedronken bij Starbucks en toen weer de trein terug. Ben net thuis
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76517259
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:48 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ja! Nouja, min of meer dan. We hebben gereageerd op een nieuwbouwproject hier in Utrecht maar daar zijn nogal strenge inkomenseisen voor (terwijl het een huurwoning is, maarja) dus nu heeft mijn vriend de jaarstukken van zijn bedrijf opgestuurd en nu zitten we te wachten tot de makelaar laat horen of we in aanmerking komen. Op zich verdient hij genoeg maar met zelfstandigen zijn ze altijd wat kritischer. Ondertussen maar duimen dat niet alle woningen die we mooi vonden al verhuurd zijn...

Zo te horen doet het jullie ook wel goed, een eigen huisje?

Loveli: dat heb ik dus ook, en dan is het nog een stuk erger omdat heel veel dingen cadeautjes zijn geweest. Dan kan ik het al helemaal niet over mijn hart verkrijgen om het weg te doen.
Oh, wat fijn! Spannend zeg, ik duim voor jullie! Die inkomenseisen heb ik ook nooit begrepen (of nou ja, het principe wel, maar waarom ze zo enorm hoog moeten zijn). Wij hebben het heerlijk hier, saampjes. . We hadden het er gister nog over dat we het hier zo fijn vinden. Alleen een beetje koud, af en toe. .
pi_76517318
Oja en ik heb nog over: Magimix blender en een ijsmachine
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:00:08 #266
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76517330
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]
Wij hebben het heerlijk hier, saampjes. . We hadden het er gister nog over dat we het hier zo fijn vinden. Alleen een beetje koud, af en toe. .

Zo tof! Afgezien van de kou dan, maar goed, das een extra reden om tegen elkaar aan te snuggelen

En ik duim ook voor jullie, Mini! <-- duimen
pi_76517371
Spullen naar de kringloop brengen is inderdaad een goede tip, maar dan moet je ze wegbrengen en dat is zonder auto niet zo handig...

Oh wacht. Ze hebben een ophaalservice. .
pi_76517375
Co, die donkerblauwe bank he, voor hoeveel personen is die?
pi_76517466
Ik heb een nieuwe notenmix ontdekt op de markt, en ze zijn goedkoop én yummy
pi_76517507
Oh en als iemand nog een kleine koelkast over heeft, met vrieslade
pi_76517774
Bedankt voor het meeduimen!

Nu even de kou trotseren (hoewel het hier nog wel meevalt) en boodschappen doen, gezonde dingen kopen.
  Vis een optie? donderdag 7 januari 2010 @ 12:15:20 #272
70532 loveli
N
pi_76517871
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:59 schreef Syrena het volgende:
Magimix is toch een goed merk ofzo? Niet dat ik nog meer spullen nodig heb
crap in = crap out
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:18:14 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76517977
Even fokken in de pauze. Het was me het ochtendje wel weer! . Begon goed tot ik over het huiswerk begon dat gemaakt had moeten zijn. Enórme welles/nietes-discussie met twee jongens over de vraag of ze wel of niet een papier hadden gekregen voor de vakantie met hun huiswerk daarop, ik werd beschuldigd van liegen etc, terwijl ik me herinner dat ik het ze gegeven heb en dat ze het hebben laten liggen. Ik zag m'n coach vanuit m'n ooghoek op het puntje van haar stoel zitten om in te grijpen. Nou ja, één jongen bood z'n excuses aan. De ander is teruggekomen in de les, in een gesprek tussen hem, mij en de coach om zijn gedrag te bespreken, maar hij was ervan overtuigd dat ik me vergiste en dus wilde 'ie niet z'n excuses aanbieden. Maar dan hoef je nog niet zo onbeleefd te doen . Het einde van de les was in ieder geval weer goed: iedereen op tijd terug, vertellen wat ze gedaan hadden enzo. Ik hoop dat nu het tij eindelijk gekeerd is. Ik laat niet meer met me sollen en dat zullen ze weten . Ze krijgen ook een mail met daarin de studiewijzer, want ook al knikten ze vandaag allemaal dat ze hem gekregen hadden, wie weet wat voor geintje ze volgende week uithalen.
Niet meer actief op Fok!
pi_76518171
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:01 schreef shinydiscoball het volgende:
Co, die donkerblauwe bank he, voor hoeveel personen is die?
2 ruim en 3 krap. Hij staat nu in m'n atelier, maar ik zit er nooit meer op. Hij is best goed nog, behalve dat gele vlekje, een beetje rechts op de foto, da's een brandgaatje. Maar goed, als je daar een stukje blauwe stof achter plakt, valt het niet op denk ik.
pi_76518190
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:59 schreef Syrena het volgende:
zei je daar ijsmachine!

hoeveel wil je er voor hebben?
Kwak
pi_76518278
Briljant, er komt een hele ruilhandel op gang. .
pi_76518438
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:23 schreef conleche het volgende:

[..]

2 ruim en 3 krap. Hij staat nu in m'n atelier, maar ik zit er nooit meer op. Hij is best goed nog, behalve dat gele vlekje, een beetje rechts op de foto, da's een brandgaatje. Maar goed, als je daar een stukje blauwe stof achter plakt, valt het niet op denk ik.
[ afbeelding ]
Die is cute! Ik moet namelijk ergens in februari/maart verhuizen, en dan zou ik ook iemand kunnen regelen die me helpt met sjouwen. En ik moet eerst even kijken of ik de bank die ik nu heb weg kan doen. Zou ik hem dan mogen ophalen? En wil je er echt niks voor hebben?
  Vis een optie? donderdag 7 januari 2010 @ 12:34:26 #278
70532 loveli
N
pi_76518587
Ruilhandel! Heb nog een hoop lingeriesetjes die niet (bij me) passen. Nieuw. Merken: vnl. Simone Perele en Lejaby. Maten rond de 75B, ook een paar corsetjes. Bij interesse PM ik foto's.
crap in = crap out
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:37:00 #279
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76518674
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Le lijst du planning

O: twee sneetjes met rookvlees
T: blokje ontbijtkoek, snee roggebrood met pindakaas
L: twee sneetjes met twee gekookte eieren
T: ananananananasschijven
D: gebakken visfilet met bietjes Boerenkool met spekreepjes!
S: Zumba (waarschijnlijk weer thuis )
T: beker melk

Grand total: 1546 kcal.
Problem solved Wijziging in overleg met vriendje
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:39:09 #280
236335 neen
schone schijn
pi_76518746
Ik heb m'n kamer denk ik ingericht voor 300 euro, inclusief vloer en verf enzo. Omdat m'n ouders moeder niets weggooit
het lijkt niet wat het is
pi_76518784
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:30 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Die is cute! Ik moet namelijk ergens in februari/maart verhuizen, en dan zou ik ook iemand kunnen regelen die me helpt met sjouwen. En ik moet eerst even kijken of ik de bank die ik nu heb weg kan doen. Zou ik hem dan mogen ophalen? En wil je er echt niks voor hebben?
Nee hoef er niks voor te hebben. Heb hem zelf ooit ook gekregen van mijn vader.

Ik doe misschien nog een andere bank weg en die zet ik wel gewoon in V&A, of op Marktplaats want die is nog vrij nieuw en wil ik nog wel wat voor hebben.
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:50:41 #282
229513 Blurred86
Live Positive
pi_76519170
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:34 schreef loveli het volgende:
Ruilhandel! Heb nog een hoop lingeriesetjes die niet (bij me) passen. Nieuw. Merken: vnl. Simone Perele en Lejaby. Maten rond de 75B, ook een paar corsetjes. Bij interesse PM ik foto's.
Ik kom precies op het juiste moment binnenvallen zie ik, mijn lingeriecollectie is een beetje gekrompen sinds ik zelf gekrompen ben Kom maar op met PM!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:56:10 #283
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76519355
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:50 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Ik kom precies op het juiste moment binnenvallen zie ik, mijn lingeriecollectie is een beetje gekrompen sinds ik zelf gekrompen ben Kom maar op met PM!

Ik liep laatst ook door de winkelstraat en ik dacht de hele tijd "Kut, mn broek zakt af " En daarna: "Mn broek zakt af "

Durp
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:00:28 #284
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76519492
Zo, de lunch is naar binnen geschoven, daar houd ik het wel weer even op uit.
pi_76519536
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

zei je daar ijsmachine!

hoeveel wil je er voor hebben?
Alleen de verzendkosten. Het is een Aigger. Kan wel een fotootje maken zo.
pi_76520071
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:01 schreef Syrena het volgende:

[..]

Alleen de verzendkosten. Het is een Aigger. Kan wel een fotootje maken zo.
oeh, nou dat klinkt goed (ophalen is idd. een beetje uit de richting...) ik wil altijd al heel graag een ijsmachine, voor speciale gelegenheden enzo, maar vind t zonde om een nieuwe te kopen...
Kwak
pi_76520200
Het ijsmachien & de blender:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben volgende week do-dag weer in Den Haag en Utrecht, 16 uur in DH en 17 uur in U. Is misschien handiger.
pi_76520266
Het is deze http://www.muppa.nl/monti(...)r-kim5405m-p-56.html
(1 liter inhoud).

Edit: Ik heb er overigens geen 25 euro voor betaald maar 17 ofzo.
pi_76520379
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:22 schreef Syrena het volgende:
Het is deze http://www.muppa.nl/monti(...)r-kim5405m-p-56.html
(1 liter inhoud).

Edit: Ik heb er overigens geen 25 euro voor betaald maar 17 ofzo.
ohja, die was ooit bij kruidvat in de aanbieding ofzo. ik greep toen mis...

anders pm'en we even over wanneer je in den haag bent...
Kwak
pi_76520425
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:26 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ohja, die was ooit bij kruidvat in de aanbieding ofzo. ik greep toen mis...

anders pm'en we even over wanneer je in den haag bent...
Is goed!
pi_76520503
Voor de Engelse talenkenners onder ons.

Ik krijg net een mail van Bureau Communicatie. We zijn de beste grote hogeschool geworden in de keuzegids van 2010. Nu hebben ze een Nederlandse button gemaakt voor in je mail en een een Engelse. De Engelse tekst luidt:

Best Big Dutch University of Applied Sciences.

Moet dat big niet large zijn? Het klinkt zo stom (en het ziet er nog stommer uit in die button).
pi_76520642
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:30 schreef Syrena het volgende:
Voor de Engelse talenkenners onder ons.

Ik krijg net een mail van Bureau Communicatie. We zijn de beste grote hogeschool geworden in de keuzegids van 2010. Nu hebben ze een Nederlandse button gemaakt voor in je mail en een een Engelse. De Engelse tekst luidt:

Best Big Dutch University of Applied Sciences.

Moet dat big niet large zijn? Het klinkt zo stom (en het ziet er nog stommer uit in die button).
hmmm ik zou idd. zeggen "Best Large University of Applied Sciences in the Netherlands." twee adjectives na elkaar "large dutch" is ook niet zo mooi namelijk

(de opleiding waa rik werk, engels in leiden, was dit jaar beste gewordne in de elsevier en de keuzegids, elsevier al jaren, soms samen met utrecht, dit jaar samen met Nijmegen (hoi Mo ) maar de keuzegids was geloof ik alweer even geleden. we warne in elk geval erg trots met zn allen)
Kwak
  Vis een optie? donderdag 7 januari 2010 @ 13:37:05 #293
70532 loveli
N
pi_76520753
Allememensen Kwak, typcursus?
crap in = crap out
pi_76521050
Mja, ik hoop maar dat wat Engels docenten zich geroepen voelen om in te grijpen
Ik weiger om zo'n button mee te sturen met al m'n mails (ook de NL-button). Als je alleen naar de punten keek zaten we niet eens bij de eerste drie volgens mij. Maar goed.
pi_76521611
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:37 schreef loveli het volgende:
Allememensen Kwak, typcursus typecursus?
nou zeg... het valt toch wel mee in die post? ik heb nog dingen verbeterd ook...

Kwak
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:03:34 #296
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76521637

Ik heb veel gemist! Maar we zijn gisteren naar een dichters-avond geweest in een cafeetje hier, was erg gezellig wel aparte types, sommige van die dichters

Lijstje vandaag:
O: 2 pittabroodjes, kaas & jam
L: 2 geroosterde boterhammen, jam & een gekookt eitje, cappuccino
T: peer en kwark
D: pasta met courgette en gegrilde tomaatjes en aubergines

De caloriechecker is hier nu dagelijkse kost, en ook mijn vriendje vult m braaf in! Ik zit chronisch aan te weinig calorieën, maar ik eet nou eenmaal niet zoveel, nooit gedaan... Moet alleen op mn vet letten, en dat lukt wel (als ik de chocola maar laat staan )
  Vis een optie? donderdag 7 januari 2010 @ 14:06:33 #297
70532 loveli
N
pi_76521750
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:02 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nou zeg... het valt toch wel mee in die post? ik heb nog dingen verbeterd ook...

En idd, je kunt het veel erger.
crap in = crap out
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:07:47 #298
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76521800
Oh, ik zie een ijsmachine

Ik heb een tijdje terug een kookworkshop gehad in het zusje van de Librije, en daar hebben we echt ultiem goddelijk gemberijs gemaakt Dat zou ik best nog eens willen hebben Maar ik heb zo weinig ruimte in mn keuken dat ik er voorlopig geen machines meer in kwijt kan
pi_76522137
Als ik op mijn loonstrook mijn belastbaar inkomen wil zien, waar staat dat dan? Loon voor loonheffing?
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:32:19 #300
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76522663
Ik moet daar nog altijd mn moeder of vriend even voor vragen kan maar niet goed onthouden hoe het allemaal precies zit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')