Misschien met mijn vriend.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:29 schreef Tinkepink het volgende:
Gaat er trouwens nog iemand hier naar het Internationaal Filmfestival in Rotterdam?
Jaaaquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:28 schreef conleche het volgende:
Oké toegegeven: het was koud en superglad én ik ben gevallen met de fiets, terwijl ik iemand uitlachte die net een mega-sneeuwbal voor zijn hoofd had gehad..........máár, wat is Amsterdam práchtig zo in de sneeuw. Ik werd er helemaal gelukkig van!!
Dat neem ik me altijd voor, maar het komt er nooit vanquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:29 schreef Tinkepink het volgende:
Gaat er trouwens nog iemand hier naar het Internationaal Filmfestival in Rotterdam?
Vielen wij toevallig ook middenin. Ik vond het vooral eng om te zien hoe die mensen zichzelf voor de gek hielden ("ik ben heus wel genezen hoor!"). Maar ik vond de behandelaars eigenlijk ook gewoon hele enge mensenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:50 schreef Blurred86 het volgende:
voor de geïnteresseerden: louis theroux op ned 3 vanavond om 20.25
Kweet niet, gewoonquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:30 schreef Merel het volgende:
Hoezo dat nou weer?
Kijk mij nou eens opzichtig naar complimentjes vissen
Heel veel gezelligheid in dat topicquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Fok! Dieetclub deel 222 - met steeds meer Evy-fans
Whaah, mijn eerste post in dieet... en daar zag ik ook nog een hele leuke foto met een mooie dame en cato
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh, watte?? Ik scrollde al terug naar boven, omdat ik dacht dat ik per ongeluk een superfoto had gepost!! Maar bedoele je m'n lijstje??quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow Con, supermooi
Lau, ja ik ben ook al vanaf 4.45 uur op maar morgen vrij, het weekend weer werken. En vriendlief heeft nachtdienst dus ben maarwat aan het doen
O Haiz, geen sneeuw hier! Wel volle treinen omdat de NS in al haar wijsheid heeft besloten het aantal intercity's van en naar Utrecht te halveren. Als compensatie kon je een smerig kopje instant koffie krijgen bij de Kiosk. Thnx but no thnx. En die prutserige compensatiekaartjes van korting buiten de spits en bla heb ik geen fuk aan als jaartrajectkaarthouder.quote:Op donderdag 7 januari 2010 05:55 schreef Syrena het volgende:
SMS van collega, of we wel gaan vandaag. Ik kan niet beslissen, de nerd in mij wil naar de lesAan de andere kant is het waarschijnlijk schijtdruk in de treinen en geen idee wat het weer gaat doen vanmiddag & vanavond. Sjugt.
QFT!quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel volle treinen omdat de NS in al haar wijsheid heeft besloten het aantal intercity's van en naar Utrecht te halveren. Als compensatie kon je een smerig kopje instant koffie krijgen bij de Kiosk. Thnx but no thnx. En die prutserige compensatiekaartjes van korting buiten de spits en bla heb ik geen fuk aan als jaartrajectkaarthouder.
Zo.
Ik ga serieus een brief sturen dat ze volgende maand maar een halve periode in rekening brengen. Zij schrappen de helft van de treinen, qua aantal en lengte, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat ik ook maar de halve prijs hoef te betalen. Ik kan niet buiten de spits reizen, ik reis al met korting, op andere trajecten héb ik al 40% korting en dat suffe meereizen was op een werkdagquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
QFT!
De vaste klanten kunnen fluiten naar welke vorm van compensatie dan ook.
Die koffie....![]()
Alsof vertraging al niet erg genoeg is.
Ik ga gewoon mijn traject in de gaten houden en vertragingen declareren van treinen waar ik niet in zat. Dat voor een weekje aan vertragingen (het valt hier wel mee) en dan staan we weer quitte.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga serieus een brief sturen dat ze volgende maand maar een halve periode in rekening brengen. Zij schrappen de helft van de treinen, qua aantal en lengte, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat ik ook maar de halve prijs hoef te betalen.
Hm, dat is ook nog wel een idee jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon mijn traject in de gaten houden en vertragingen declareren van treinen waar ik niet in zat. Dat voor een weekje aan vertragingen (het valt hier wel mee) en dan staan we weer quitte.
Oh, daar hou ik ook zo van! Maar eerder weggeven dan weggooien, met dingen die nog goed zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:50 schreef conleche het volgende:
Mogge!! Mo, weet je nog die keukenmachine?? Zie jij kans die binnen heel korte tijd op te halen? Want ik wil er nu vanaf. Anders gooi ik hem weg, (of er moet iemand anders geinteresseerd zijn in een keukenmasjien). Maar wel nu snel dus. Weg met alle rommel, m'n huisje groeit hier helemaal dicht.
Wat een kordaatheid op de vroege ochtend!
Kan ik niet, dingen weggooien die het nog doen, mijn koelkast is al oud maar een nwe kopen vind ik nog steeds zonde.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:50 schreef conleche het volgende:
Mogge!! Mo, weet je nog die keukenmachine?? Zie jij kans die binnen heel korte tijd op te halen? Want ik wil er nu vanaf. Anders gooi ik hem weg, (of er moet iemand anders geinteresseerd zijn in een keukenmasjien). Maar wel nu snel dus. Weg met alle rommel, m'n huisje groeit hier helemaal dicht.
Ik geloof dat pief nog op zoek was naar een kroonluchter!quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, daar hou ik ook zo van! Maar eerder weggeven dan weggooien, met dingen die nog goed zijn.
Dus als iemand nog belang heeft bij een kroonluchter, een kledingrek of een dvdspelertje?.
Nou ja, als ik dingen gebruik en ze zijn oud, dan gooi ik ze niet weg hoor. Maar ik heb dat hele ding nog nooit gebruikt. Staat zich al die tijd te vervelen in één van mijn keukenkastjes.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
Kan ik niet, dingen weggooien die het nog doen, mijn koelkast is al oud maar een nwe kopen vind ik nog steeds zonde.![]()
Voordeel van weggoooien in A'dam is wel dat er genoeg mensen de straten afstruinen op vuilophaaldag, ding is zo weg
Het is er eentje met zo'n zwarte organzakap eromheen, volgens mij vond ze dat niet mooi? P.F??quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik geloof dat pief nog op zoek was naar een kroonluchter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |