abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76504590
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:29 schreef Tinkepink het volgende:
Gaat er trouwens nog iemand hier naar het Internationaal Filmfestival in Rotterdam?
Misschien met mijn vriend.
Hij heeft net zijn filmsite online gezet en probeert perskaartjes te regelen
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:21:43 #202
331 Merel
Be here now.
pi_76506798
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:28 schreef conleche het volgende:
Oké toegegeven: het was koud en superglad én ik ben gevallen met de fiets, terwijl ik iemand uitlachte die net een mega-sneeuwbal voor zijn hoofd had gehad..........máár, wat is Amsterdam práchtig zo in de sneeuw. Ik werd er helemaal gelukkig van!!
Jaaa Al werd ik er wel een beetje chagrijnig van dat mijn busritje van een half uur uiteindelijk anderhalf uur duurde door de chaos in de stad.
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:29 schreef Tinkepink het volgende:
Gaat er trouwens nog iemand hier naar het Internationaal Filmfestival in Rotterdam?
Dat neem ik me altijd voor, maar het komt er nooit van
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:50 schreef Blurred86 het volgende:

voor de geïnteresseerden: louis theroux op ned 3 vanavond om 20.25
Vielen wij toevallig ook middenin. Ik vond het vooral eng om te zien hoe die mensen zichzelf voor de gek hielden ("ik ben heus wel genezen hoor!"). Maar ik vond de behandelaars eigenlijk ook gewoon hele enge mensen

Vanavond dus bij beste vriend gegeten, gewoon netjes en gezond. Wel nog een paar happen marsepein op de bank, dat had ik nou weer niet moeten doen...

En net nog een smsje voor het slapengaan van McDate (ik kan echt nog geen bijnaam verzinnen!) gehad, dus hij is in ieder geval niet faliekant afgeknapt
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:25:19 #203
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76506958
Ow even ontopic

Ik heb mijzelf even opgemeten zonet en ik heb zo de omtrekken van borst, taille, buik en heup opgenomen, die zijn gelijk al van september vorig jaar alleen ben ik wel 3 kg lichter... Hoe dan??

En die docu... uhmmm, geen goed woord over, deze mannen mogen altijd opgesloten worden, deze mannen horen volwassen te zijn maar pakken bewust kinderen door hun machteloosheid en daar is niks goeds aan. En hoe deze mannen zichzelf ook * ja ik was verkeerd maar ja * goedpraten en soms zichzelf helemaal als slachtoffer zien...
NEE,schofterig gewoon, en te glad ook...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:26:40 #204
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76507012
Merel, ik vind je een leuk wijf
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:30:16 #205
331 Merel
Be here now.
pi_76507169
Hoezo dat nou weer?

Kijk mij nou eens opzichtig naar complimentjes vissen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_76507287
Heeft de date geen rare sokken? Dan is hij McSok !
pi_76507302
Wat voor gerecht bestelde hij? Mosselen? Dan is hij McMossel !
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:35:04 #208
331 Merel
Be here now.
pi_76507341
McDoemaarhetstandaarddagmenu
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:36:25 #209
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76507389
Fok! Dieetclub deel 222 - met steeds meer Evy-fans
Whaah, mijn eerste post in dieet... en daar zag ik ook nog een hele leuke foto met een mooie dame en cato
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:38:18 #210
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76507452
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:30 schreef Merel het volgende:
Hoezo dat nou weer?

Kijk mij nou eens opzichtig naar complimentjes vissen
Kweet niet, gewoon

Mccute?
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:40:01 #211
331 Merel
Be here now.
pi_76507505
Ach joh, ik wil niet te veel op de zaken vooruit lopen hoor, veel te bang dat het toch allemaal niks wordt. Dus nog maar even geen bijnaam Heb er IRL ook bijna niemand over verteld, geen zin in mensen die zich ermee gaan bemoeien. Daarom ben ik zo blij me jullie

Nu bedtijd!
pi_76507618
Moblo: over Amerika gesproken, heb je De overgave weleens gelezen, van Arthur Japin? Over een pioniersfamilie, ik vond hem best mooi. Niet zo mooi als Een schitterend gebrek, maar toch.

*teruggaat in bijleesmode*
Are you pondering what I'm pondering?
pi_76507658
Pfffft, moe. Ik moet nog heel even doorwerken, dan is het af en mag ik naar bed. Voor de afleiding vandaag post ik hier nu even mijn lijstje (wild leven heb ik toch )

O: frambozen met yoghurt, grapefruitsap, mandarijn
T: 2 cappuccino, half uur crosstrainer
L: 2 volkorenboterhammen osseworst, stukje extra belegen kaas
T: stukje grillworst, stukje kaas
D: andijviestamppot (rara wat zat er door de andijvie? Géén aardappel! ) met rundertartaar
T: sloten koffie en cola
pi_76507692
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Fok! Dieetclub deel 222 - met steeds meer Evy-fans
Whaah, mijn eerste post in dieet... en daar zag ik ook nog een hele leuke foto met een mooie dame en cato
Heel veel gezelligheid in dat topic
pi_76507712
O en Merel, klinkt leuk allemaal totnutoe!
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:57:41 #216
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76508042
I luv luvstories
Vooral met een fijn end
pi_76508123
Jij bent laat op uniekhoorn! Is je hele ritme verschoven na de vakantie? Want normaal zit jij toch in de ochtendploeg hiero
pi_76508196
Knolselderij!!! En definitief lijstje

O1: 50 gram fruit 'n fibre/80 gram melk (was al om een uur of 6, het werkt bij mij als een slaapmiddel)
O2: geroosterd volkoren brood met een gekookt eitje
T: appel
L: 2x geroosterd brood met rosbief
T: 2 crackers met lightmayo
T: crunchie hazelnoot x 2
T: appel
S: hardlopen
T: wodka, gemengde noten
D: ik denk kliekje van gisteren. Ja, dus mie met paddestoelen room en pepertjes en peultjes. Toe: frambozen/vlierbessenyoghurt
T: 3 toastjes met franse kaas
T 4 napoleonzuurtjes

Cal: ±1800
pi_76508223
conleche gaat door voor de koelkast.
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:23:23 #220
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76508779
Wow Con, supermooi

Lau, ja ik ben ook al vanaf 4.45 uur op maar morgen vrij, het weekend weer werken. En vriendlief heeft nachtdienst dus ben maarwat aan het doen
pi_76508844
kamer foto's!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76508899
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow Con, supermooi

Lau, ja ik ben ook al vanaf 4.45 uur op maar morgen vrij, het weekend weer werken. En vriendlief heeft nachtdienst dus ben maarwat aan het doen
Huh, watte?? Ik scrollde al terug naar boven, omdat ik dacht dat ik per ongeluk een superfoto had gepost!! Maar bedoele je m'n lijstje??
pi_76508948
Leuk, Pief!! Ik mis wel een beetje kleur!! Waar is het roze??
pi_76508975
Ik moet nog verven, maar ik weet niet welke muur welke kleur..
pi_76511070
SMS van collega, of we wel gaan vandaag. Ik kan niet beslissen, de nerd in mij wil naar de les Aan de andere kant is het waarschijnlijk schijtdruk in de treinen en geen idee wat het weer gaat doen vanmiddag & vanavond. Sjugt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76511379
moggeuh!
ik wil niet....
Ja doei.
pi_76511413
En weer vertragingen/treinen die uitvallen (door het koude weer) ... het is tegenwoordig wel feest iedere ochtend . Hoop dat vanmiddag alles normaal rijdt, anders kom ik te laat op mn werk.

Leuke foto's PF! Voelt het ook echt al als jouw huis?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 7 januari 2010 @ 08:33:10 #228
331 Merel
Be here now.
pi_76511878
Verslapen
  donderdag 7 januari 2010 @ 08:47:34 #229
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76512043
goeiemorgen..

Net afscheid genomen van het vriendje. Bah, vind ik helemaal niet leuk. Nu zometeen op naar koud Zweden, ook geen zin in. Eerst nog maar even ontbijten..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 7 januari 2010 @ 08:56:59 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76512192
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 05:55 schreef Syrena het volgende:
SMS van collega, of we wel gaan vandaag. Ik kan niet beslissen, de nerd in mij wil naar de les Aan de andere kant is het waarschijnlijk schijtdruk in de treinen en geen idee wat het weer gaat doen vanmiddag & vanavond. Sjugt.
O Haiz, geen sneeuw hier! Wel volle treinen omdat de NS in al haar wijsheid heeft besloten het aantal intercity's van en naar Utrecht te halveren. Als compensatie kon je een smerig kopje instant koffie krijgen bij de Kiosk. Thnx but no thnx. En die prutserige compensatiekaartjes van korting buiten de spits en bla heb ik geen fuk aan als jaartrajectkaarthouder.

Zo.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 7 januari 2010 @ 08:59:02 #231
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76512216
buh nynke, dat is ook niet leuk

mijn aquajog avontuur eindigde in om-tien-uur-nog-naar-de-sportschool-voor-info-enzo

Komen we bij de balie van t zwembad; zegt die vrouw: ow maar dat is niet meer hoor, op woensdagavond. alleen nog maar 's ochtends.
En toen zijn we achter de laptop gekropen voor iets anders (want we moeten!!! )
we gaan ons zaterdag bij de sportschool aanmelden omg spannend want eerste keer en omg!
heb r wel zin in
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_76512250
Goedemorgen.

Wat is het weer mooi wit vandaag.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: 2 mandarijn
L: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
T: yoghurt met frambozen
D: onbekend stamppot boerenkool met sojawurst

Planning voor vandaag:
O: kliekje boerenkool
L: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
T: yoghurt met frambozen
T: 1 mandarijn
D: onbekend
pi_76512287
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 08:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel volle treinen omdat de NS in al haar wijsheid heeft besloten het aantal intercity's van en naar Utrecht te halveren. Als compensatie kon je een smerig kopje instant koffie krijgen bij de Kiosk. Thnx but no thnx. En die prutserige compensatiekaartjes van korting buiten de spits en bla heb ik geen fuk aan als jaartrajectkaarthouder.

Zo.
QFT!
De vaste klanten kunnen fluiten naar welke vorm van compensatie dan ook.
Die koffie....
Alsof vertraging al niet erg genoeg is.
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:10:55 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76512400
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 09:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

QFT!
De vaste klanten kunnen fluiten naar welke vorm van compensatie dan ook.
Die koffie....
Alsof vertraging al niet erg genoeg is.
Ik ga serieus een brief sturen dat ze volgende maand maar een halve periode in rekening brengen. Zij schrappen de helft van de treinen, qua aantal en lengte, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat ik ook maar de halve prijs hoef te betalen. Ik kan niet buiten de spits reizen, ik reis al met korting, op andere trajecten héb ik al 40% korting en dat suffe meereizen was op een werkdag _!

En die koffie is echt te smerig voor woorden.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76512648
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 09:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga serieus een brief sturen dat ze volgende maand maar een halve periode in rekening brengen. Zij schrappen de helft van de treinen, qua aantal en lengte, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat ik ook maar de halve prijs hoef te betalen.
Ik ga gewoon mijn traject in de gaten houden en vertragingen declareren van treinen waar ik niet in zat. Dat voor een weekje aan vertragingen (het valt hier wel mee) en dan staan we weer quitte.
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:24:52 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76512677
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 09:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik ga gewoon mijn traject in de gaten houden en vertragingen declareren van treinen waar ik niet in zat. Dat voor een weekje aan vertragingen (het valt hier wel mee) en dan staan we weer quitte.
Hm, dat is ook nog wel een idee ja
pi_76512701
Goedemorgen! Syreentje, ben je nog gegaan? Zo ja, veel succes met de reis! En ik ben het volledig met je eens, XM. De meeste gedupeerden zijn waarschijnlijk al vaste klanten, net als jij, en die hebben dus niet aan welke compensatie dan ook die nu wordt gegeven.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_76512704
@ syrena: hier in t westen alleen restjes sneeuw en gisteren ook niks bijgevallen. alles rijdt wel gewoon maar idd behoorlijk druk en vol.

ik vond de compensatie ook stom, heb voordeelurenkaart. dan kreeg je niks want gratis meereizen was voor jaarkaarthouders en IEDEREEN mocht met korting reizen. enige voordeel was dat ik twee dagen voor negen uur met korting mocht. op dagen dat half nedreland verplicht vrij was en thuis zat. super actie!

oh goeiemorgen
Kwak
pi_76513406
Goodmeurning!

Ik kan straks godzijdank met de auto op weg...zonder sneeuw, zonder krabben, zonder ongemakken.
Heerlijk.

Ik post nog geen lijstje want dat loopt toch alleen maar fout.
Gister een hardloopbroek gekregen van mams, dus van het weekend weer eens lopen als mn schenen het aankunnen. I love it so much! Maar het doet pijn
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:59:39 #240
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76513507
Hooi!

Vrij vandaag! Morgen moet ik met de ochtendspits though Ben erg benieuwd. Moet wel op tijd zijn want moet presenteren Huuu
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_76513513
Hier ligt een dikke laag sneeeeeeuw Mooi hoor, maar ik hoop dat het niet nog meer gaat sneeuwen vandaag want anders sta ik in de file op de ring

Schoonmoeder ligt op bed met ernstige rugklachten Dokter denkt spit of hernia, als het hernia is heeft ze er 3 tegelijk dus ik blijf hier tot een uur of twee om mijn schoonvader te helpen. Vind het zo ontzettend sneu!

Lijst gister:
O bak optimel yoghurt met cruesli
T niks (ziekenhuis en huisarts)
L: muffin
T: bruine boterham boter en kasselerib
D: gekookte aardappelen (beetje ketchup) met sperzieboontjes en een kipburger. Toe bitterkoekjesvla met beetje cruesli.
T: kerstkransje

Vandaag (planning)
O: bruine boterham hagelslag, krentenbol met boter, drie slokjes optimel (pak leeg), glas thee
T: nog niks
L: bruine boterham met vleeswaren, banaantje, eventueel nog een krentenbol
T: stukje fruit?
T: taaikorstje
D: wat de pot schaft (laat, want zusje heeft tentamen tot 18.00 en moet dan nog naar huis komen met het OV)
pi_76514990
Mogge!! Mo, weet je nog die keukenmachine?? Zie jij kans die binnen heel korte tijd op te halen? Want ik wil er nu vanaf. Anders gooi ik hem weg, (of er moet iemand anders geinteresseerd zijn in een keukenmasjien). Maar wel nu snel dus. Weg met alle rommel, m'n huisje groeit hier helemaal dicht.

Wat een kordaatheid op de vroege ochtend!
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:56:55 #243
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76515185
lijst:

O; 2 volkorensneetjes met boterhamworst
T; handje pistachenootjes, plakje ontbijtkoek
L; Kaastosti
D; weetnogniet
T; weetnogniet

[ Bericht 3% gewijzigd door pinquit op 07-01-2010 11:59:54 ]
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_76515440
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:50 schreef conleche het volgende:
Mogge!! Mo, weet je nog die keukenmachine?? Zie jij kans die binnen heel korte tijd op te halen? Want ik wil er nu vanaf. Anders gooi ik hem weg, (of er moet iemand anders geinteresseerd zijn in een keukenmasjien). Maar wel nu snel dus. Weg met alle rommel, m'n huisje groeit hier helemaal dicht.

Wat een kordaatheid op de vroege ochtend!
Oh, daar hou ik ook zo van! Maar eerder weggeven dan weggooien, met dingen die nog goed zijn.

Dus als iemand nog belang heeft bij een kroonluchter, een kledingrek of een dvdspelertje? .
pi_76515680
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:50 schreef conleche het volgende:
Kan ik niet, dingen weggooien die het nog doen, mijn koelkast is al oud maar een nwe kopen vind ik nog steeds zonde.
Voordeel van weggoooien in A'dam is wel dat er genoeg mensen de straten afstruinen op vuilophaaldag, ding is zo weg
pi_76515790
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, daar hou ik ook zo van! Maar eerder weggeven dan weggooien, met dingen die nog goed zijn.

Dus als iemand nog belang heeft bij een kroonluchter, een kledingrek of een dvdspelertje? .
Ik geloof dat pief nog op zoek was naar een kroonluchter!
pi_76515904
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:12 schreef computergirl het volgende:

[..]

Kan ik niet, dingen weggooien die het nog doen, mijn koelkast is al oud maar een nwe kopen vind ik nog steeds zonde.
Voordeel van weggoooien in A'dam is wel dat er genoeg mensen de straten afstruinen op vuilophaaldag, ding is zo weg
Nou ja, als ik dingen gebruik en ze zijn oud, dan gooi ik ze niet weg hoor. Maar ik heb dat hele ding nog nooit gebruikt. Staat zich al die tijd te vervelen in één van mijn keukenkastjes.

Ruimte die ik goed kan gebruiken, want ik denk eraan om een afwasmachine te plaatsen in één van m'n kastjes.

O en ik heb ook nog een bank over. Donkerblauw. Gratisch.
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:25:08 #248
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76516100
Le lijst du planning

O: twee sneetjes met rookvlees
T: blokje ontbijtkoek, snee roggebrood met pindakaas
L: twee sneetjes met twee gekookte eieren
T: ananananananasschijven
D: gebakken visfilet met bietjes
S: Zumba (waarschijnlijk weer thuis )
T: beker melk

Grand total: 1302 kcal. Zal er wel weer aan liggen dat ik geen aardappelen oids eet! Toch sta ik wederom versteld dat zoveel eten zo weinig kcal is Misschien na de S nog maar iets eten, yoghurt ofzo.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_76516208
Goeiemorgen!

Ik kan ook niks weggooien, met als gevolg dat mijn kamertje nu wel erg vol begint te worden. Ach ja, misschien gaan we binnenkort wel naar een grotere woning.

Wel respect voor Co dat je zo resoluut bent!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_76516371
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik geloof dat pief nog op zoek was naar een kroonluchter!
Het is er eentje met zo'n zwarte organzakap eromheen, volgens mij vond ze dat niet mooi? P.F??

En sowieso is een lamp halen uit Groningen misschien een beetje ver, maar als ze wil mag ze 'm zo hebben natuurlijk.

En m'n vriendje heeft net z'n allereerste schilderij in ons nieuwe huis, in z'n eigen kamer, gemaakt! . Hij is zo vreselijk blij, zo lief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')