quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gooi er ook nog even een spuit 11 doorheen!
crap in = crap out![]()
Verder vang ik op dat Vik zwanger is en dat de eisprong van een kip opeens een ongesteldheid is geworden. Gekke wereld...crap in = crap out![]()
Had je een Mirena of een koperspiraaltje? Tegenwoordig hebben de meesten een Mirena en dat scheelt nogal met eentje zonder hormonen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad... Na 2 maand werd het minder. Heb het ook bij de gyn nagevraagd en het mag max 3 maand duren. Als het dan nog steeds is, moet ie eruit.
crap in = crap out![]()
Ik denk dat Mo dat ook niet altijd kan hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zou echt gek worden als ik zoveel moest doen, na 6 uur zou ik echt niets meer opnemen
Gelukkig maar dat je het allemaal zou leuk vind
Zulke dagen heb ik ook wel gehad. Dan is alles zo leuk en alles gaat zo lekker dat je helemaal in een flow zit
. Ik geloof dat ik ineens een avondstudent ben geworden trouwens
De hele dag geen zin gehad om wat te doen en nu zit ik m'n portfolio bij te werken
Heb al flink wat bewijzen verzameld en heb nog 3 weken de tijd voor het ingeleverd moet worden. Komende twee weken nog even wat lessen filmen om ook genoeg filmmateriaal te hebben. Eind januari heb ik een assessment waarin ik aan de tand gevoeld zal worden
.
Niet meer actief op Fok!![]()
conceptio immaculata jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:01 schreef loveli het volgende:
Verder vang ik op dat Vik zwanger is en dat de eisprong van een kip opeens een ongesteldheid is geworden. Gekke wereld...
.
welkom terug! ik meen me te herinneren dat je als je terug was iets over een Mc? zou schrijven?
Ja doei.![]()
Tja ik weet nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat Mo dat ook niet altijd kan hoorZulke dagen heb ik ook wel gehad. Dan is alles zo leuk en alles gaat zo lekker dat je helemaal in een flow zit
. Ik geloof dat ik ineens een avondstudent ben geworden trouwens
De hele dag geen zin gehad om wat te doen en nu zit ik m'n portfolio bij te werken
Heb al flink wat bewijzen verzameld en heb nog 3 weken de tijd voor het ingeleverd moet worden. Komende twee weken nog even wat lessen filmen om ook genoeg filmmateriaal te hebben. Eind januari heb ik een assessment waarin ik aan de tand gevoeld zal worden
.
Maar ik heb nog nooit voor een vak volgens mij 6 uur geleerd, zal vast nog wel komen in het 3e jaar![]()
jongens ik kan jullie echt niet bijhouden als jullie zo snel gaan hoor!
wel even een lijstje:
O: havermout met banaan lijnzaad en pindakaas
L: panini hete kip en cappuccino (bakker bart)
D: magere beefburger, aardappeltjes uit de oven, gebakken groente
T: koffie met halfvolle melk
T: blauwe bessen met yoghurt en mueslibut I am broken too, and spoken for, do not tempt me![]()
O ja, ik en m'n grote mond. Het voelt iig allemaal goed, maar weet nu ff niet hoeveel ik ervan op i'net wil zetten. Denk ik wel even wat langer over als ik meer dan 4 uur heb geslapen en geen sneeuw heb gezien tijdens een vermoeiende autorit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
welkom terug! ik meen me te herinneren dat je als je terug was iets over een Mc? zou schrijven?
crap in = crap out![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is Londen natuurlijk geweldig. Ik ga minimaal 1x per jaar een paar dagen heen. Meestal een ochtendje Tate Modern, veel kriskras door de stad wandelen, naar Camden(de omgebouwde stallen zijn zo mooi geworden. Jammer alleen dat de kleding die ze daar verkopen allemaal op elkaar lijkt), minimaal 2x sushi eten bij een goede sushibar (heb je hier niet) en nog een paar galerien en dergelijk af. En soms ook nog wat winkelen.
Twee weken geleden (ja, ik ben ook net terug uit Londen) sliepen we in een geweldig hotel boven een prachtige engelse pub. Dit hotel had ik via expedia, maar ook via Londontown.com vind ik soms hele goede hotels voor een redelijke prijs. Echte lowbudgethotels zijn ook wel te vinden, maar daar heb ik geen zin meer in![]()
Daglijstje:
o. weetabix met melk
t. -
l. 6 opscheplepels spinazie ala creme + 4 vissticks
t. taart en cake + chocolade + dropje
d. croissantje kipfilet + gorgonzola en sla + 3 glazen Zuidduitse schnaps (we hebben vorige week een schnapskoopvakantie gehouden in Z-Duitsland)Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Pee toe de èm, toe de Pee-Em!!!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:16 schreef loveli het volgende:
[..]
O ja, ik en m'n grote mond. Het voelt iig allemaal goed, maar weet nu ff niet hoeveel ik ervan op i'net wil zetten. Denk ik wel even wat langer over als ik meer dan 4 uur heb geslapen en geen sneeuw heb gezien tijdens een vermoeiende autorit.![]()
Gaat er trouwens nog iemand hier naar het Internationaal Filmfestival in Rotterdam?Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
TomTom HD Traffic lever ook mooie plaatjes op: http://www.tomtom.com/hdtraffic/?region=Amsterdamquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:09 schreef loveli het volgende:
Mooi plaatje van Amsterdam
http://www.anwb.nl/verkee(...)uatie_amsterdam.html
Ben blij dat ik daar niet doorheen hoef!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Helemaal eens met de spoiler van Tink!!!!
Met de kanttekening dat de mensen die ik ken die AD slikten er niet onverdeeld positief over waren. Maar ben zelf leek enzo.crap in = crap out![]()
Succes Daph! Ik heb totaal geen verstand van AD/wat werkt enzo, maar kan me voorstellen dat het een zware periode is/gaat worden.
Mini-doorbraak in mn onderzoek (het apparaat werkt), veel te lang op lab gestaan, minder goede cijfers terug van de laatste tentamenweek, maar wel toegelaten voor een vak waarvan ik de hoop al had opgegeven. Ik weet nu niet of ik nou blij of teleurgesteld moet zijn vandaag. Ik hou het denk ik op "moe".
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)![]()
ZO heeeeel snel bijgelezen dus ik vergeet vast een hele hoop maar toch:
Kwak nog gefeliciteerdheb je een fijne dag gehad?
XM ook nog gefeliciteerd met je jubileum!
Sterke voor Daph(heb er verder ook geen verstand van dus ik hou me maar buiten de discussie)
Wat betreft London:![]()
![]()
Zeker gaan als je een keer de mogelijkheid hebt Co!
Mijn oma woont er en ik neem me altijd voor om vaker te gaan maar het komt er toch minder vaak van dan ik zou willen![]()
voor de geïnteresseerden: louis theroux op ned 3 vanavond om 20.25
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me![]()
Gelukkig wel ja, ik hoef in ieder geval niet meer met shirt en trui aan te gaan slapen. Wij hebben een paar keer in Soho gegeten en uiteraard ook Fish & Chips gehadquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:30 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Wij hebben een paar keer bij Spaghetti House gegeten, en ik heb daar de lekkerste mosselen op in hele lange tijd!
Fijn dat je het ook leuk gehad hebt. Ik neem aan dat het nu weer wat warmer is?
![]()
lekker hoor.
Daar is toch een knopje of een knoppencombinatie voor bij macbooksquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:28 schreef P.F het volgende:
Mijn cd speler is open maar mijn cd zit er nog in! En Nu
?!
er vanuit gaande dat dat het is
En Louis Theroux ga ik zekers kijken! Tx voor de tip.het lijkt niet wat het is![]()
![]()
voor Daph.
Lijstje van vandaag:
*Brinta fruitvit met melk en een beetje zoetstof
*Twee boterhammen kipfilet/komkommer, drie mandarijntjes
*Worteltjes, nog twee boterhammen
*Zalm in bladerdeeg uit de oven, sperzieboontjes, beetje aardappelpuree, banaan.
Straks misschien nog wat Danio citroenkwark.
Crap, ik remde vandaag iets te enthousiast af, en ging heul hard onderuit met fiets en al. Is mijn stuitje niet zo blij mee
Smile, open your eyes, love and go on![]()
Nee, neen, dat is het niet. Uit een Macbook komt alleen de CD, niet een lade.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef neen het volgende:
Daar is toch een knopje of een knoppencombinatie voor bij macbookser vanuit gaande dat dat het is
![]()
![]()
Dank!quote:![]()
Kunnen we helaas maar een stukje kijken voordat we naar Wouter Klootwijk moeten zappen (die van de Keuringsdienst van Waarde, 20:55 op 2).![]()
![]()
Daph, sterkte meid!
Oh ja, voor het ei dat dacht dat kippe-eieren onbevrucht zijn, ook bevruchte eieren worden gelegd en zijn uitstekend eetbaar.
Ik smacht naar lente. Dit jaar geen lammetjes (wee de ooi die toch lammert), maar ik hoop wel kuikens. Frisse jonge haan erbij
.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Ik dacht ze heeft op cd uitspugen gedrukt en hij komt er niet uit ofzoquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, neen, dat is het niet. Uit een Macbook komt alleen de CD, niet een lade.![]()
het lijkt niet wat het is![]()
Het gaat over zedendeliquenten geloof ik (schakel net in)quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
Nog 50 woorden en dan mag ik Theroux kijken
Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Yup, Mr.Mo had het al aangezet, op tijd
ik zit nog even te inventariseren wat ik nu al geleerd heb.
Heb al 4 tentamens zo goed als af![]()
Ja doei.![]()
over theroux... bizar, de mannen die netjes het programma afronden en "veilig/genezen" verklaard worden (incl. het kijken naar sexueel opwindend materiaal met een opwindingsmeter om hun penis) wachten eindeloos op een huis waar men ze wil hebben voor ze weg mogen (er zijn er maar iets van 13 ofzo op die manier weer gereintegreerd). voor eentje wel 1100 woningen geprobeerd al...
(zie post verderop voor waarom ik t stiekem wel een beetje snap..)Kwak![]()
+ nog een blokje chocola en een bakje optimel kwarkquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:35 schreef Goodbye het volgende:Hoe gaat het hier? Ik ben nog steeds niet helemaal fit, ben echt een warhoofd vandaag volgensmij
![]()
Lijstje van vandaag:
O: vitalinea
T: boterham humus, appel
T: 200 gram wortels + cup a soup champignon
L: 2 boterhammen rosbief
T: plak ontbijtkoek
D: zuurkoolstamppot met worst
T: ???
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
oh wacht,ik dacht net dat de weigerende groep vrijgelaten werd, maar ze komen niet vrij... 70% van de mannen daar zal nooit vrijkomen omdat ze medewerking weigeren...
(ik was altijd heel genuanceerd over tweede kansen geven enzo, heel idealistisch, maar sinds ik iemand KEN die twee mensen vermoord heeft(dat hoorde ik pas later) ben ik ineens veel meer van de "not in my backyard" en een stuk minder idealistisch)
Kwak![]()
Ik ga denk ik morgen even op uitzendinggemist kijken
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Hooi!
Ik ging op mn snufferd (nouja technisch gezien mn bips-stuitje-rug) en voelde mezellefs heel zielig![]()
Mo, ik zie jou nog wel eindigen bij postcolonial literatureOf een variant! Ik hou echt veel van diasporic / migrant etc literature
Schrijven vanuit positie van marginality enzo
Soeper ientereztieng!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Ik ken wel meer mensen die gemoord en verkracht hebben (fijne jeugd gehadquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:49 schreef kwakz0r het volgende:
oh wacht,ik dacht net dat de weigerende groep vrijgelaten werd, maar ze komen niet vrij... 70% van de mannen daar zal nooit vrijkomen omdat ze medewerking weigeren...
(ik was altijd heel genuanceerd over tweede kansen geven enzo, heel idealistisch, maar sinds ik iemand KEN die twee mensen vermoord heeft(dat hoorde ik pas later) ben ik ineens veel meer van de "not in my backyard" en een stuk minder idealistisch)
). Sommigen zijn echt rot fruit en mogen wat mij betreft de straat nooit meer op. Anderen zijn eerder het product van hun omgeving en zouden wat mij betreft best een tweede kans mogen krijgen. Helaas verpesten ze die alleen vaak weer omdat ze niet beter weten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
punt voor mij is dat ik die persoon objectief gezien een tweede kans gun. maar dat ik persoonlijk er niet op zit te wachten om ooit nog met hem te praten, dan wel iun zijn nabijheid te verkeren...quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ken wel meer mensen die gemoord en verkracht hebben (fijne jeugd gehad). Sommigen zijn echt rot fruit en mogen wat mij betreft de straat nooit meer op. Anderen zijn eerder het product van hun omgeving en zouden wat mij betreft best een tweede kans mogen krijgen. Helaas verpesten ze die alleen vaak weer omdat ze niet beter weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak![]()
T: snack a jack bbq en 3 mandarijntjes.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:01 schreef betty_sue het volgende:
Ik duim mee voor Merel
Tot nu toe:
O: 3 kiwi's en bakje vruchtenyoghurt.
T: 4 worteltjes en een mandarijntje
L: over 30 minuutjes 2 bammetjes met paturain light en kipfilet.
De rest weet ik nog niet, Iig een taartje want paps is jarig
D: stoofpotje met een halve gekookte aardappel en een schep huzarensalade.
T: Bossche bol...oei oei.
Nu ook Louis kijken, ben fan.Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
punt voor mij is dat ik die persoon objectief gezien een tweede kans gun. maar dat ik persoonlijk er niet op zit te wachten om ooit nog met hem te praten, dan wel iun zijn nabijheid te verkeren...Oke. Ik begrijp je wel en kan het me ook wel voorstellen. Ik praat overigens nog wel gewoon met hen. Het zijn vaak vrienden van vrienden of familie, dus ik kan ze neit echt uit de weg gaan. Wel is bij iedereen duidelijk dat ik andere normen en waarden heb. Gek genoeg voel ik me in hun gezelschap vaak het zwarte schaap, terwijl zij dat eigenlijk zijn. Bijna alsof ik me moet verwantwoorden dat ik wel hard werk, eerlijk ben etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Ik bedoelde dvd speler, in mijn gewone dvd speler die aan de tv zit!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef neen het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, ik hoef in ieder geval niet meer met shirt en trui aan te gaan slapen. Wij hebben een paar keer in Soho gegeten en uiteraard ook Fish & Chips gehad![]()
lekker hoor.
[..]
Daar is toch een knopje of een knoppencombinatie voor bij macbookser vanuit gaande dat dat het is
En Louis Theroux ga ik zekers kijken! Tx voor de tip.
![]()
Ik heb ook naar Louis Theroux gekeken en ik vond het best interessant. Overigens geloof ik wel dat je ervan kunt genezen, maar ik weet niet in hoeverre het aan genezing bijdraagt om er voortdurend over te blijven praten, zelfs tientallen jaren na dato nog.
Ik heb niet naar Louis Theroux gekeken want ik moest werken en daarna voorzichtig door de sneeuw naar huis fietsen. Maar het is gelukt.. Kusje voor iedereen die is gevallen.
.
En nu gaan we op bed naar Julie & Julia kijken. Ik denk dat er iets mis was met die daolnwod Vik, want ik heb er nog één geprobeerd en die kan ik wel gewoon bekijken! Bedankt voor je hulp!Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Is Louis Theroux terug te vinden op uitzending gemist? Ik heb eerder al geprobeerd sommige afleveringen terug te zien maar kan ze niet allemaal vinden.
Tink, ik zit erover te denken om te gaan! Ben vorig jaar ook geweest, 2 hele mooie films gezien. Heb jij al een idee welke films je wilt zien?![]()
Lijstjeee.
O: ontbijtkoek
L: meergranenstokbroodje met kipfilet
T: meergranenstokbroodje met komijnekaas
T: bakje Griekse yoghurt met jam
D: meergranen pistoletjes (2) met frankfurter en avocadoprutje, nog 1 met chocovlokken
T: 2 droptoffees
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Ik heb nog geen idee eigenlijk. De films die mij interessant lijken zijn vaak snel uitgekocht, dus heb ik sinds een paar jaar een andere strategie: Ik ga gewoon heen en zie wel waar er plaats is. Zo zie je soms heel verrassende films. En daarnaast hou ik erg van korte films,dus als er weer een dag van de korte film is ga ik daar zeker naar toe (als ik "vrij" krijg van man en kinderen tenminste, cq geen andere verplichtingen heb)quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:03 schreef shinydiscoball het volgende:Tink, ik zit erover te denken om te gaan! Ben vorig jaar ook geweest, 2 hele mooie films gezien. Heb jij al een idee welke films je wilt zien?
Welke films wil jij zien?Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Weet ik nog niet, er is ook nog geen volledig programma bekend gemaakt geloof ik. Ik had vorig jaar hetzelfde, er waren veel films al uitverkocht. Uiteindelijk naar twee Frans-Canadese films geweest, zoek er nog steeds dvd's van.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee eigenlijk. De films die mij interessant lijken zijn vaak snel uitgekocht, dus heb ik sinds een paar jaar een andere strategie: Ik ga gewoon heen en zie wel waar er plaats is. Zo zie je soms heel verrassende films. En daarnaast hou ik erg van korte films,dus als er weer een dag van de korte film is ga ik daar zeker naar toe (als ik "vrij" krijg van man en kinderen tenminste, cq geen andere verplichtingen heb)
Welke films wil jij zien?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: