SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt allemaal voor de adviezen, daar kan ik wat mee![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]De symptomen die je noemt zijn inderdaad wel erg kenmerkend voor een depressie. Hoe zit het met je eet en slaap patroon,is dat ook veranderd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou écht aandringen op psychologische ondersteuning, het klinkt alsof je niet erg veel weet nog van een depressie/hoe het werkt & wat je er aan zou kunnen doen, dus alleen al daarvoor denk ik dat het nuttig is om daar over te praten met een professional!
Sterkte in ieder geval, laat je niet gek maken!I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:56 schreef _Calimero_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt allemaal voor de adviezen, daar kan ik wat mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ben ik weer studeren!
![]()
Ps ik duim ook mee voor Merel
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Ziet er heerlijk warm uit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:03 schreef AKnynke het volgende:
Verder wil ik even melden dat het op dit moment in Uppsala -24 is. En dat zal de komende dagen niet veranderen. Raad eens wie er morgen naar het noorden vliegt?![]()
Ik heb gister wel een hele lekkere warme fleecetrui gekocht, misschien helpt het:[ afbeelding ]
Edit gezien, helemaal eens en studeer ze!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:09 schreef _Calimero_ het volgende:
En nu ben ik weer studeren!
ik weet het niet, we hebben nog niets gepland...K hoop op het langst maar een maand ofzo, we gaan het er vanavond over hebben...quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk warm uit.![]()
Hoe lang moet je nu zonder je warme duitser?
O de VU.., vandaarquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik werk in de bieb van de VU. Dus niet UB. Maar ik zit bij Letteren en omdat alle studieruimtes bij andere faculteiten uit hun voegen barsten, komen die studenten ook bij ons. Veel van economie/rechten/geneeskunde. En ze gebruiken onze studieruimtes als sociale ontmoetingsplaats. Ontzettend irritant dus. Bij letteren heb je de bieb echt nodig om te kunnen studeren, veel boeken die niet uitgeleend worden enzo...
Oh, en: ik ben intussen al een maand ongesteld.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Neem een spiraaltje![]()
nooit meer ergens last van!
Oei, dat is geen goed begin. Klinkt als mijn beginquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, en: ik ben intussen al een maand ongesteld.. Príma voorbehoedsmiddel, zo.
Ik heb over twee weken een afspraak met de gyn, dus ik zal het er dan wel even met 'm over hebben!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oei, dat is geen goed begin. Klinkt als mijn begin. De eerste 12 weken kan het wat onregelmatig zijn, maar als het daarna nog niet goed is moet je teruggaan naar de HA.
Oja! Hoe was het bij jou!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:03 schreef neen het volgende:
Het nadeel van London is dat er bijna nergens bapaos te koop zijn. Tevens tvp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |