Staat op het stempeltje.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:00 schreef pinquit het volgende:
erm, hoe zit het eigenlijk met de houdbaarheidsdatum van eieren?
Ik had het gister zo ontzettend koud! Ik was erg blij dat ik 's avonds in bad konquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:56 schreef pinquit het volgende:
*duimt ook*
brrrr wat heb ik het koud!![]()
ik moet nog ontbijt verzinnen.. ik denk dat ik maar weer voor t gekookte eitje en brood ga.
Oh ja dat kan nog welquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:06 schreef pinquit het volgende:
de drijfproefnou ze drijven. er staat een datum op de doos; 6-1-10. maargoed, ze kunnen vast nog wel
Drijvende eitjes zijn niet echt vers ofzo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:06 schreef pinquit het volgende:
de drijfproefnou ze drijven. er staat een datum op de doos; 6-1-10. maargoed, ze kunnen vast nog wel
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Drijvende eitjes zijn niet echt vers ofzo.![]()
Ik zou ze eerst even in een schaaltje breken om te checken of ze niet naar zwavel ruiken.
http://www.gezondheidsnet(...)ieren-gezond-of-nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:12 schreef pinquit het volgende:
maar eieren drijven toch altijd?er zit toch lucht in?
Een beetje, maar niet genoeg om te drijven.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:12 schreef pinquit het volgende:
maar eieren drijven toch altijd?er zit toch lucht in?
De tht staat op 28 dagen na de leg.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:13 schreef pinquit het volgende:
ok dan zo; als er een houdbaarheidsdatum ergens op staat, betekent het dan tot-en-met? of tot?![]()
Daar kan ik altijd wel goed tegenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:21 schreef pinquit het volgende:
hebben jullie wel eens nagedacht over wat een ei eigenlijk is?![]()
![]()
![]()
sinds ik me dat bewust ben, eet ik een stuk minder eieren
Awwwquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb nu een soort holletje gemaakt van de slaapkamer, met drie dikke dekens en heel veel kaarsen en een pot thee. Ik zelf zie er nu uit als een michelin mannetje, drie paar sokken over elkaar, muts op, sjaal om, handschoenen aan
Wat is het dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:21 schreef pinquit het volgende:
hebben jullie wel eens nagedacht over wat een ei eigenlijk is?![]()
![]()
![]()
sinds ik me dat bewust ben, eet ik een stuk minder eieren
Maar kippen leggen altijd eieren en er zit geen bloed bijquote:
t is toch gewoon een onbevrucht ei? kan ik er wat aan doen dat mensen maar 1 keer per maand een ei leggenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar kippen leggen altijd eieren en er zit geen bloed bijhoe kan dat dan?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:29 schreef LadyBlack het volgende:
voor in totaal 65 euro!!![]()
en ja, da's echt inclusief overnachting
![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:32 schreef pinquit het volgende:
[..]
t is toch gewoon een onbevrucht ei? kan ik er wat aan doen dat mensen maar 1 keer per maand een ei leggen![]()
nja, tis gewoon t idee dat bij ons zo'n ei in een bloedbad van 5 dagen eindigt. en bij kippen eten we t op.![]()
![]()
Maargoed, ik moet helemaal niet nadenken hoor, als ik eet. dan wordt ik sowieso veganist![]()
Melk bijvoorbeeld.![]()
Nice! Heb je wel kunnen slapen? Ik zou echt reddeloos verloren zijn als ik zo koud in bed moestquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik word gelukkig al heel snel warm in bed, dus dat ging prima. Mijn vader en opa zijn nu bezig met de geiser![]()
En Merel wat fijn!! Keep us posted
Als je bij de happy few hoort niet nee. Ik had altijd 'troep' en buikpijn en toen ik een keer bijna flauw ben gevallen bij de IKEA door dat stomme kutding heb ik hem laten verwijderen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Neem een spiraaltje![]()
nooit meer ergens last van!
Ohquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je bij de happy few hoort niet nee. Ik had altijd 'troep' en buikpijn en toen ik een keer bijna flauw ben gevallen bij de IKEA door dat stomme kutding heb ik hem laten verwijderen.
Maar de pil die ik nu heb vind ik ook maar niks. Ik slik hem netjes, vergeet hem nooit, doe na 3 weken een stopweek en toch krijg ik een doorbraakbloedingMaar even naar de HA binnenkort.
Ik moest even nadenkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:41 schreef pinquit het volgende:
oei vik, wel even naar de HA gaan idd. als ik met die klachten die jij nu hebt 5 jaar geleden naar de HA was gegaan voor een nieuwe pil was ik nu nogsteeds kinderloos geweest namelijk
haha, toen ik t had gepost moest ik mn zin ook nog 3× overlezen of ie nou kloptquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moest even nadenkenmaar toen had ik m door:
!!
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moest even nadenkenmaar toen had ik m door:
!!
quote:
Volgens mij heeft Pinquit nu een kind omdat ze dezelfde klachten had als jij maar niet naar de huisarts ging.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
En ik ben nerveus voor morgen, want ik moet vier kruisjes gaan uitdelen (kruisje = huiswerk niet gemaakt; drie kruisjes in totaal = terug komen om 15 uur).
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Pinquit nu een kind omdat ze dezelfde klachten had als jij maar niet naar de huisarts ging.
Het kan dus zijn dat je pil jou ook niet goed beschermt!
O maar daar hoef ik me helemaal geen zorgen over te maken hèquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Pinquit nu een kind omdat ze dezelfde klachten had als jij maar niet naar de huisarts ging.
Het kan dus zijn dat je pil jou ook niet goed beschermt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |