abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:59:47 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76541162
Gebakken banaan Secret vice. Moet ook altijd denken aan Anansi's kindjes: "wijjj willen bakbaaaanaaaaa!"

Betty: tof! Sowieso leuk dat je danst met je broer! (wou ik ook es met mn zus maar das toch lastiger he! )
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_76541212
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:59 schreef P.F het volgende:
CF

En Syrena ik zie je 2e foto niet!!
Joe has PieEm
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76541319
Boh ik ben aan het wachten tot IT crowd begint op Canvas Nu weet ik weer waarom ik alle series altijd download *gaapt*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76541327
Ik stond vanavond in de kleedkamer en naakt bleken niet alle meisjes maat 36 te hebben. Veel maat 38-40 en ook wel een aantal 42-44!

Ik had het dus verkeerd onthouden !
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:07:44 #155
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76541598
I'm aaaverage </Dexter-stemmetje>
pi_76541746
En er moest een meisje huilen in de kleedkamer omdat haar moeder had gezegd dat ze dik was
Dat was echt zielig!
pi_76541827
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:50 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja SDB, heel erg! Vis is echt luxe, heel veel root vegetables, rijst en bonen en vet vlees. Ik kwam er later achter dat mofongo (die gefrituurde bananenprut) wordt gemaakt met hard varkensvet Met genoeg knoflook proef je daar verder niks van

Er wordt op het eiland ook heel veel rum gedestilleerd, Bacardi, Captain Morgan, Don Q... Dus bergen cocktails op
Vis is lekker, hard varkensvet klinkt me iets minder smakelijk

Wel fijn dat je het leuk heb gehad! En ik wil ook graag foto's zien!
pi_76541907
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:10 schreef P.F het volgende:
En er moest een meisje huilen in de kleedkamer omdat haar moeder had gezegd dat ze dik was
Dat was echt zielig!
Aahh...moeders kunnen gemeen zijn.

Alhoewel mijn moeder heeft ook wel eens gezegd dat ik stevig was. Maar dat had ik zelf ook wel door op 77 kg
Ze zei het wel voorzichtig though, en nadat ik het vroeg!
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:14:47 #159
236335 neen
schone schijn
pi_76542040
Oh Viking, Sara Kroos is ook op tv.

het lijkt niet wat het is
pi_76542128
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:12 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Aahh...moeders kunnen gemeen zijn.

Alhoewel mijn moeder heeft ook wel eens gezegd dat ik stevig was. Maar dat had ik zelf ook wel door op 77 kg
Ze zei het wel voorzichtig though, en nadat ik het vroeg!
Nou ja ze was ook wel 1,85 oid en heeel erg breed (roeien he..) en vrij stevig.. Maar het was nog steeds een leuk meisje, alleen erg fors. Maar goed, ze heeft zelf ook een spiegel, kan ze zelf beslissen wat ze er van vindt..
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:23:30 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76542595
Slaaptijd!
pi_76542972
Trusten! Wij gaan nog even op bed het laatste uurtje van Julie & Julia kijken. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_76543132
Ik ben perplex Hayden

[18+ spoiler]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:35:54 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76543277
Ik ben aan het wachten tot m'n wasje klaar is, want er zitten witte shirts in en ik moet morgen een wit shirt aan naar school
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:37:45 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76543366
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:14 schreef neen het volgende:
Oh Viking, Sara Kroos is ook op tv.

Ik kijk er niet naar hoor .

Mijn moeder zei ook altijd dat ik dik was en nu vraagt ze of ik wel genoeg eet Het is ook nooit goed .
Niet meer actief op Fok!
pi_76543504
Dude, wtf?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76543754
hahahaha!!!!

zijn die fotos van hayden niet nep/photoshop?
Kwak
pi_76543844
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:33 schreef P.F het volgende:
Ik ben perplex Hayden

[18+ spoiler]
SPOILER
Dat is ze volgens mij niet. Die heeft echt een heul ander figuur.
pi_76544299
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:47 schreef conleche het volgende:

[..]

haydn heeft idd niet zoveel taille, en kleinere borsten

Kwak
pi_76544305
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Het zijn inderdaad photoshops !
pi_76544328
Ja ik dacht al, huh, zonder kleren heeft ze opeens een veel beter figuur !!
pi_76544377
Mijn overbuurmeisje heeft precies het zelfde prinsessenkastje als dat ik heb !

En ze heeft de muur die ik roze wil wel roze !

En ze woont echt op 10 meter afstand hooguit !
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:00:19 #173
331 Merel
Be here now.
pi_76544483
Ik vind Hayden altijd zo'n kinderlijfje hebben.

En m'n etentje was met vriendinnen, zonder manspersonen!

Ben heel benieuwd naar CF's verhalen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:02:01 #174
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76544567

Als je uiteenlopende meningen wilt horen over je figuur moet je in de thuiszorg gaan werken Sommige dametjes flippen als je geen koekje neemt ("gut kind, je doet toch niet aan de lijn? jij kunt het nog hebben!"), maar ik kwam ook een keer ergens binnen in een skinny jeans omdat ik wat dunner was, roept dat mens uit: "gut kind, ben je dikker geworden? " --->

En: hoi CF hier ook een verse nieuwe Wel met plannen om te blijven tis gezellig hier
pi_76544725
Mijn oma vond mij met kerst maar een dunnetje (Ze is zelf echt..... een big momma oma ! Alleen een dikke kont dan, de rest is gewoon normaal )

En de rest van mijn familie schrok omdat ik ZOOOO lang was [jij wordt ook ieder jaar langer!] zeggen ze elk jaar
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:06:26 #176
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76544797
vanuit Zweden. Goed aangekomen. Vanmiddag en vanavond gelijk gemeet met een oude vriendin die ik uit Alaska ken, die was in Stockholm. Morgen nog even samen Uppsala in en dan moet ik heeeeeeel hard aan de studie! Ik lees morgenavond, als ik geen puf meer heb wel bij ofzo, denk ik!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_76545022
haha, terwijl je toch echt al even uitgegroeid bent als t goed is...

ik herinner me nog een verjaardag waar ik idd. behoorlijk afgevallen te zien was, en alle reacties toen.

de pijnlijkste vind ik altijd mensen die dan gaan zeggen "dat het ook wel nodig was" echt zo van - je was inderdaad wel heel dik. ik voelde me dan achteraf nog minderwaardig over mijn voormalig figuur. en enorm bang over wat ze van me zouden vinden als ik weer aankwam... zeker nadat een tante toen ik nog maar 5 kilo was aangekomen meteen begon "jeetje, je bent toch niet aangekomen, wat zonde!" toen was ik echt overstuur...

ik moet zeggen dat dat soort dingen heel erg in mn hoofd blijven zitten, waardoor ik me regelmatig wel extra naar voel over mn gewicht, en eigenlijk al niet meer af zou willen vallen om te voorkomen dat ik toch weer niet aan de verwachtingen kan voldoen die ik dan schep nutteloos he? zulke gedachten...ik weet het...

(maar ik heb dus wel vanavond een zak chips en een halve chocoladereep op... het ging weer twee dagen goed, en hoppa, vandaag weer de mist in...)

bah morgen moet ik naar de tandarts... geen zin (t is alleen controle, als er iets moet gebeuren moet je altijd later terugkomen... maar ik hoop zo dat er niks is... beuh...)

/egopost

syrena, je ziet er vast nog steeds prachtig uit!

oh CF is back! yay
Kwak
pi_76545283
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:11 schreef kwakz0r het volgende:
haha, terwijl je toch echt al even uitgegroeid bent als t goed is...

ik herinner me nog een verjaardag waar ik idd. behoorlijk afgevallen te zien was, en alle reacties toen.

de pijnlijkste vind ik altijd mensen die dan gaan zeggen "dat het ook wel nodig was" echt zo van - je was inderdaad wel heel dik. ik voelde me dan achteraf nog minderwaardig over mijn voormalig figuur. en enorm bang over wat ze van me zouden vinden als ik weer aankwam... zeker nadat een tante toen ik nog maar 5 kilo was aangekomen meteen begon "jeetje, je bent toch niet aangekomen, wat zonde!" toen was ik echt overstuur...

ik moet zeggen dat dat soort dingen heel erg in mn hoofd blijven zitten, waardoor ik me regelmatig wel extra naar voel over mn gewicht, en eigenlijk al niet meer af zou willen vallen om te voorkomen dat ik toch weer niet aan de verwachtingen kan voldoen die ik dan schep nutteloos he? zulke gedachten...ik weet het...

(maar ik heb dus wel vanavond een zak chips en een halve chocoladereep op... het ging weer twee dagen goed, en hoppa, vandaag weer de mist in...)

bah morgen moet ik naar de tandarts... geen zin (t is alleen controle, als er iets moet gebeuren moet je altijd later terugkomen... maar ik hoop zo dat er niks is... beuh...)

/egopost

syrena, je ziet er vast nog steeds prachtig uit!

oh CF is back! yay
Wat naar! Dan is dat complimentje al meteen weg als je zo iets zegt!

Ik vind het eigenlijk zo raar dat je dik bent. Want over het algemeen eet je echt niet heel heel veel.

Heb je echt de hele zak chips op? Hm.. Een halve zak chips of een halve reep chocolade zou niet zo erg zijn [denk ik]. Maar zo bij elkaar is het wel veel. Maar ook niet zoo veel dat je daar van aankomt als je dat 1x per week doet?
pi_76545347
The Boy in the Striped Pyamas is helemaal geen leuke film

wel mooi, dat wel... happy endings hoeven niet persé altijd, maar dat was hier wel fijn geweest

nu maar eens op bed

oh, en welkom terug CF!
Ja doei.
pi_76545376
en een dikke voor kwak! dit jaar wordt jouw jaar
Ja doei.
pi_76545399
Oja! Ik groei al niet meer sinds m'n 12e!

Ik was 1,75 en 40 kilo Ik werd ook wel gepest, maar dat was meer een zielige poging. Ik voelde mij nooit echt naar omdat ik wist dat ze maar iets verzonnen.. Ik leefde een beetje in mijn eigen wereldje
pi_76545677
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:17 schreef P.F het volgende:

[..]

Wat naar! Dan is dat complimentje al meteen weg als je zo iets zegt!

Ik vind het eigenlijk zo raar dat je dik bent. Want over het algemeen eet je echt niet heel heel veel.

Heb je echt de hele zak chips op? Hm.. Een halve zak chips of een halve reep chocolade zou niet zo erg zijn [denk ik]. Maar zo bij elkaar is het wel veel. Maar ook niet zoo veel dat je daar van aankomt als je dat 1x per week doet?
ik eet wel heel veel. ik post alleen geen lijstjes als ik veel eet. ik merkte met kerst bij mn ouders ook dat ik veel meer kan eten dan de rest van het gezin. qua hoeveelheid warm eten, en ik heb vlak na een maaltijd gewoon wel weer plek voor iets lekkers. ik eet ook als ik het gevoel heb dat ik een "kans" heb - als ik in de stad ben... dan eet ik zo veel als ik tegenkom (én mac, én een broodje, etc.) omdat het dan "kan" en "later niet meer" (die gedachte klopt natuurlijk sowieso niet). het is een soort hamster gedrag. er zit een soort paniekgevoel achter ook op dat moment...

ik eet als het niet goed met me gaat één tot 3 zakken chips per week. en te vet vlees, te veel ook (een pond gehakt bijvoorbeeld).
dat zijn 1500-4000/5000 kcal die ik níet zou eten als ik geen eetstoornis zou hebben. ik verbrand een deel van die energie wel dus ik kom niet echt aan momenteel (heb het nu ook niet elke dag).

dit gewicht ben ik bijgekomen van weken met meer dan 3 keer per week een dag van meer dan 3000/4000 kcal. ja, dan wil het wel.

ik heb niet echt eetbuien, maar vandaag heb ik bijvoorbeeld uit drie verschillende zakken chips, heel vaak een bakje gevuld en opgepeuzeld op de bank. in totaal heb ik dan zeker 1 a anderhalve zak op. ik prop niet, en ik geniet van elke hap. maar daarna komt het schuldgevoel, en kan ik alsnog niet echt stoppen (net nog chocola zitten eten, terwijl ik helemaal geen trek heb)

kortom: er is wel iets mis met mijn eetgedrag
Kwak
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:27:50 #183
3185 Adelante
To let it go now
pi_76545797
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:18 schreef motorbloempje het volgende:

wel mooi, dat wel... happy endings hoeven niet persé altijd, maar dat was hier wel fijn geweest

nu maar eens op bed

oh, en welkom terug CF!
Ik vond het een matige film, je weet vrijwel direct wat er staat te gebeuren en met een matig verhaatje wordt er naar toe gewerkt
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:28:09 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76545810
WB CF

Ik durf bijna niks meer te weigeren bij andere mensen of op het werk, ze weten zeker dat ik anorexia heb Zal het bijna zelf denken gvd..
Ik wil geen gebak, ja soms maar niet 5 x per week, vreet zelf wel wanneer ik zin heb.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76545963
Als ik vlak voor het avondeten een zak chips leeg heb, hoef ik geen avond eten meer... Of als ik een reep chocola op heb, dan zit ik echt "vol". En dan denk ik misschien wel dat ik meer heb gegeten omdat ik zo vol zit..
pi_76546017
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:31 schreef P.F het volgende:
Als ik vlak voor het avondeten een zak chips leeg heb, hoef ik geen avond eten meer... Of als ik een reep chocola op heb, dan zit ik echt "vol". En dan denk ik misschien wel dat ik meer heb gegeten omdat ik zo vol zit..
ik zit niet vol. fysiek wel, maar in mn hoofd niet. dus dan eet ik ook nog avondeten. ik eet bijvoorbeeld vaak chips tijdens het koken, omdat ik dan niet op mn eten kan wachten (als ik geen chips heb eet ik een pakje rauwe ham of een pot zilveruitjes leeg. of in een echt gezonde bui maak ik alvast mn rauwkostsalade en eet ik die alvast op...)
Kwak
pi_76546116
Een pakje ham is wel veel! Ik hield het dan meestal bij 3 plakken of zo..

Maar als je eerder gaat koken: eet je dan nog steeds zo veel tijdens het koken? Dus het komt niet door de honger?

Bakje chips tijdens het koken is lekker Maar dan moet ik wel oppassen dat ik mijn eetlust niet verpest omdat ik dan alleen nog maar chips wil
pi_76546147
Tering ik zag/hoorde zo een harde flits dat ik zo erg ineenkromp en m'n botten [van binnen] doen gewoon pijn
pi_76546205
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:35 schreef P.F het volgende:
Een pakje ham is wel veel! Ik hield het dan meestal bij 3 plakken of zo..

Maar als je eerder gaat koken: eet je dan nog steeds zo veel tijdens het koken? Dus het komt niet door de honger?

Bakje chips tijdens het koken is lekker Maar dan moet ik wel oppassen dat ik mijn eetlust niet verpest omdat ik dan alleen nog maar chips wil
ik ga meteen koken als ik thuiskom uit mn werk om 17.30 (of later als ik eerst boodschappen moet doen)...

ik heb niet letterlijk heel erg honger. het is echt een probleem in mn hoofd dat ik dat eten NU wil...zeg maar...
Kwak
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:42:16 #190
3185 Adelante
To let it go now
pi_76546400
Ik vind het vreemd dat je zo goed weet wat je probleem is, kwakz0r, maar dat het er wel nog steeds is!? Niet negatief, maar ik snap dat gewoon niet. Als je het zo goed weet te omschrijven en jezelf en je lichaam kent, zou je toch ook moeten kunnen overschakelen op ander gedrag.

Maar dat is vast te simpel gedacht
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_76546443
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:18 schreef motorbloempje het volgende:

nu maar eens op bed

oh, en welkom terug CF!
Hmmmmmm. Dat boek heb ik net gekocht. Dat had ik niet willen weten.....

En idd WB CF!!
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:44:11 #192
3185 Adelante
To let it go now
pi_76546470
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Hmmmmmm. Dat boek heb ik net gekocht. Dat had ik niet willen weten.....

En idd WB CF!!
Je hebt je kerst ava nog!
pi_76546592
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:44 schreef Adelante het volgende:

[..]

Je hebt je kerst ava nog!
Ja hey. Heb je naar buiten gekeken, lately? In ieder geval is een déél nog toepasselijk!!!

(Ik moet hem weer terugveranderen, ja, maar eigenlijk vind ik hem wel knus nog even)
pi_76546625
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:42 schreef Adelante het volgende:
Ik vind het vreemd dat je zo goed weet wat je probleem is, kwakz0r, maar dat het er wel nog steeds is!? Niet negatief, maar ik snap dat gewoon niet. Als je het zo goed weet te omschrijven en jezelf en je lichaam kent, zou je toch ook moeten kunnen overschakelen op ander gedrag.

Maar dat is vast te simpel gedacht
ook intelligente mensen die zichzelf kennen kunnen een eetstoornis hebben

ik ben ws. al wat stappen verder dan de mensen met wie ik straks in het programma zit, maar ik moet nog wel degelijk leren hoe ik om kan gaan met de enorme paniek, en enorme dwang die ik voel om te eten op dat soort momenten. er zijn heel veel redenen waarom ik er aan toegeef, ook al weet ik dat het onzin is als ik er rationeel naar kijk.

dus nee, het is inderdaad niet zo simpel als het lijkt
Kwak
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:48:51 #195
3185 Adelante
To let it go now
pi_76546658
In Arnhem ligt niet zo veel hoor, jullie hebben gisteren de volle laag gehad
pi_76546748
En als je het gewoon niet koopt Kwak? Dan is de drempel al een stuk hoger. En als je dan neiging hebt om naar de winkel te gaan, moet je iemand bellen of zo, of je tanden gaan poetsen of gaan touwtje springen, net zolang tot die urge ook weer weg is??

Je kan wel zeggen: ja maar ik moet dat kunnen, chips in huis hebben zonder het te eten. Maar ik noem dat toch echt kat op het spek binden.
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:54:33 #197
3185 Adelante
To let it go now
pi_76546860
Of moet je per se "slecht" voedsel eten en kun je je niet volstoppen met eierkoeken ( ) of bergen fruit en dergelijken (ik ben een man he, denk graag in hapklare oplossingen)
  Vis een optie? donderdag 7 januari 2010 @ 23:55:38 #198
70532 loveli
N
pi_76546910
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:57 schreef Syrena het volgende:
Ik heb er nog eentje. Man, ik had toen veel meer gebruik moeten maken van mijn lijf Nee, ik betaal mijn drinken wel zelf
Zooo herkenbaar!
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:03 schreef Syrena het volgende:
Ik kan alleen maar naar mijn navel & buik staren Ik heb daar nu vetjes En een rol En dan toch niet elke avond even wat buikspieroefeningen doen he
Ook zooo herkenbaar.
Dankzij de griep zijn de buikvetjes steeds minder herkenbaar. Mijn gezonde verstand zegt dat ik buikspieroefeningen zou moeten doen om deze toestand te cultiveren.
crap in = crap out
pi_76546988
Lijstje:
O: 1x geroosterd brood met 30+ kaas en eentje met boter en frambozenjam light
L: 100 gram paprika rauwkost met beetje lightmayo, een eitje en 8 gram parmezaanse kaas
T: 30 gram gerookte makreel en 40 gram gerookte zalm
T: 100 gram Yoghurt met framboos/vlierbes
T: wodka, 40 gram Japanse zoutjes
D: spruitjes, gewokt met een uitje en een paar spekjes en rundergehakt met de rest van de rauwkost erdoor. En ketchup. Toe nog een restje van de yoghurt
T: een kinderei-achtige reep, die kreeg ik gratis bij de Albertbezorging.
T: glas coolbest light

cal. ± 1800
pi_76547037
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Zooo herkenbaar!
[..]

Ook zooo herkenbaar.
Dankzij de griep zijn de buikvetjes steeds minder herkenbaar. Mijn gezonde verstand zegt dat ik buikspieroefeningen zou moeten doen om deze toestand te cultiveren.
Mijn slogan was: Ik heb geen dorst Tot groot verdriet van mijn vriendinnetje die me maar stom vond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')