abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:42:38 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76522986
Slank #913: Waar we duimen voor Merel

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76523033
hai
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:46:12 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76523122
Zo, ben net van bed af
Lijstje:
O: boterham achterham, boterham gekookt ei, beschuit volvette kaas, glas melk
T's: appel, peer, druifjes, cherrytomaatjes, kwart komkommer
D: Uit eten Voorgerecht: gevulde paprika, hoofd: pizza shoarma denk ik, na: dame blanche
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76523134
IJsmachien in de OP
Ik moet echt gaan poetsen nu, anders was mijn halve vrije dag weer voor niks

Microvezeldoekjeeeeeesss ftw!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:49:18 #5
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76523250
Hoi! En nu moet ik écht even aan de studie, ben het de hele tijd aan het uitstellen .
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_76523274
.................en ik aan de administratie!!
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:50:29 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76523302
...en ik aan het werk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:53:21 #8
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76523413
... en ik aan mn presentatie

Ik was net naar de supermarkt en toen zag ik twee hardlopers! Wat een helden

En ik stapte heel voorzichtig van stoepje naar straat en toen was er een oudere baardige man met een hond die met zo'n *smirk* zei "Voorzichtig, hoor! " Eh ja
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:57:23 #9
236335 neen
schone schijn
pi_76523578
En ik ga m'n kamer opruimen, wat een zooi.
het lijkt niet wat het is
pi_76523835
Is er hier iemand die Outlook als emailclient heeft ingesteld en mij een groot plezier wil doen? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:06:42 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76523938
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is er hier iemand die Outlook als emailclient heeft ingesteld en mij een groot plezier wil doen? .
Zeg het eens
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_76524029
ik zit mijn bladmuziekarchief uit te zoeken... het is ZO veel... de belangrijkste vraag is hoe??

ik doe nu op project/koor, en dan op componist, en losse muziek gewoon op alfabet op componist. zuuuhuuuucht.
Kwak
pi_76524081
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:06 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zeg het eens
Yay, je hebt pm!
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:13:07 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76524203
Hoi .

Weer thuis. Was me het dagje wel weer . Nu maar eens lessen voor morgen voorbereiden.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:19:07 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76524430
Ik zit mn vrije middag weer te verniksen

Het plan was om naar de kapper te gaan, en vervolgens met mn fashionable hoofd bij de Coffee Company binnen te stappen en een baantje vragen
Maar ik heb inmiddels al gezien dat je online een sollicitatieformulier in moet vullen... (met foto! )
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:21:12 #16
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76524499
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:08 schreef kwakz0r het volgende:
ik zit mijn bladmuziekarchief uit te zoeken... het is ZO veel... de belangrijkste vraag is hoe??

ik doe nu op project/koor, en dan op componist, en losse muziek gewoon op alfabet op componist. zuuuhuuuucht.
Ow, wat goed! Ik heb het gewoon allemaal in een doos geflikkerd Mn boekenkast puilt uit namelijk
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:21:58 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76524526
Het is echt zo druk op mijn werk.. niet normaal! Leuk hoor, 2 functies in 1 doen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76526309
tvp. Ik ga me weer even ergeren aan mijn moeder.
pi_76526418
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:21 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ow, wat goed! Ik heb het gewoon allemaal in een doos geflikkerd Mn boekenkast puilt uit namelijk
het zit ook in een doos maar wel een met deksel, en tabbalden ertussen (een vakje kamerkoor, een vakje grootkoor, een vakje voor twee bepaalde projectkoren, een vakje voor nog een projectkoor, een vakje voor het Nederlands Studenten Kamerkoor en een vakje voor losse dingen van kleine projectjes. Nu nog per vak alfabetiseren... een andere keer (oh, blokfluit en fagotmuziek zit weer in een losse tijdschriftenbak, met de muziek voor zangles...en lopende projecten...)

pfoe. nu de teringzooi opruimen en zometeen even alvast de helft van mn verjaardagsboodschappen doen...
Kwak
pi_76526577
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, daar hou ik ook zo van! Maar eerder weggeven dan weggooien, met dingen die nog goed zijn.

Dus als iemand nog belang heeft bij een kroonluchter, een kledingrek of een dvdspelertje? .
Oeeh! Kroonluchter! Nice!!
En wat voor kledingrek? Ik moet namelijk ook nog een kledingkast !
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:50 schreef conleche het volgende:
Mogge!! Mo, weet je nog die keukenmachine?? Zie jij kans die binnen heel korte tijd op te halen? Want ik wil er nu vanaf. Anders gooi ik hem weg, (of er moet iemand anders geinteresseerd zijn in een keukenmasjien). Maar wel nu snel dus. Weg met alle rommel, m'n huisje groeit hier helemaal dicht.

Wat een kordaatheid op de vroege ochtend!
Oeh, als Mo hem niet wil !
pi_76526611
hoi!

Ik heb vandaag weer de hele middag gestudeerd, dit keer samen met studiegenootjes. Was wel nuttig

Nu even internetten en dan naar een borrel van de studievereniging.

Lijstje:

O: 2 knackebrod osseworst
S: spinning
T: bekertje warme choco
T: banaan
L1: 2 grof volkoren boterhammen (1 kaas, 1 appelstroop)
L2: 2 grof volkoren boterhammen (1 kaas, 1 appelstroop)
T: appel
T: bekertje warme choco
T: 2 biertjes
D: wraps met gehakt, groente en verse guacamole
Ja doei.
pi_76526619
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Het is er eentje met zo'n zwarte organzakap eromheen, volgens mij vond ze dat niet mooi? P.F??

En sowieso is een lamp halen uit Groningen misschien een beetje ver, maar als ze wil mag ze 'm zo hebben natuurlijk.

En m'n vriendje heeft net z'n allereerste schilderij in ons nieuwe huis, in z'n eigen kamer, gemaakt! . Hij is zo vreselijk blij, zo lief.
Echt? Ik was JUIST naar zo een op zoek ! (Alleen vond ik het geen mooi plaatje)

Ooooh dat zou zooo tof zijn! Ik heb OV dus dan spring ik gewoon in de trein !
pi_76526689
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:15 schreef P.F het volgende:

[..]

Echt? Ik was JUIST naar zo een op zoek ! (Alleen vond ik het geen mooi plaatje)

Ooooh dat zou zooo tof zijn! Ik heb OV dus dan spring ik gewoon in de trein !
Oh, dan heb ik dat verkeerd onthouden! Ik dacht dat je juist een gewone wilde, zonder zwarte kap eromheen. Ik ga even proberen of ik nog ergens goed licht heb om een foto te maken, als je wilt?
pi_76526698
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 07:35 schreef Chicolate het volgende:
En weer vertragingen/treinen die uitvallen (door het koude weer) ... het is tegenwoordig wel feest iedere ochtend . Hoop dat vanmiddag alles normaal rijdt, anders kom ik te laat op mn werk.

Leuke foto's PF! Voelt het ook echt al als jouw huis?
Dank je!

Ja heel erg! En het is ook zo gezellig, opstaan en dan lekker thee zetten, of espresso! En dan met m'n grillding tosti's maken

En aangezien ik een groter bed heb en blijkbaar een leukere kamer zitten we (vriendje en ik) altijd hier !

Als je zin hebt om binnen kort een keer te komen eten? Of iets anders? Gil maar!!
pi_76526885
Ik kijk trouwens heel vaak in de vuilnisbak voor nieuwe spullen En ik schaam mij niet echt (Alleen kijk ik wel dat er geen leuke gasten voorbij lopen)

Zo heb ik vorige week 4 vierkante borden gevonden ! Chill!

En bij m'n vorige huis een set van 10 Chinese kommetjes!

En een tafel, maar die heb ik afgestaan

Ik heb ook af en toe dat ik echt iets leuks zie: maar dan heb ik net hele erge haast

Zo zag ik 4 weken terug mijn bankje buiten staan, echt zo goed als nieuw, maar het had NET heel hard geregend, dus hij was zeiknat Plus dat er met een bankje wel vieze dingen gedaan kunnen zijn
pi_76526916
quote:
Mogge!! Mo, weet je nog die keukenmachine?? Zie jij kans die binnen heel korte tijd op te halen? Want ik wil er nu vanaf. Anders gooi ik hem weg, (of er moet iemand anders geinteresseerd zijn in een keukenmasjien). Maar wel nu snel dus. Weg met alle rommel, m'n huisje groeit hier helemaal dicht.

quote:

en ja! Die wil ik nog wel een keer komen ophalen! Zat er laatst nog aan te denken maar was het weer vergeten te posten. Zit nu nog even druk met tentamens, maar ergens februari ofzo moet wel lukken?
Ja doei.
pi_76526922
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:17 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, dan heb ik dat verkeerd onthouden! Ik dacht dat je juist een gewone wilde, zonder zwarte kap eromheen. Ik ga even proberen of ik nog ergens goed licht heb om een foto te maken, als je wilt?
Ja heel graag!

Ooo wat gaaf ! Waarom doe je hem weg? Is toch juist super zo een lamp?
pi_76527009
TVP!

Bladmuziek, da's hier ook een ongeorganiseerde bende ja. Ach ja, het staat tenminste allemaal in hetzelfde vak van de boekenkast.
Blegh, ik was helemaal van plan om vanavond naar koorrepetitie te gaan om de Matthäus Passion te gaan zingen, gaan ze een ander stuk doen. Nu twijfel ik weer of ik niet gewoon thuis zal blijven want bij het concert van dat stuk ben ik waarschijnlijk toch in Amerika. Wat een sociaal wonder ben ik ook.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_76527011
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja heel graag!

Ooo wat gaaf ! Waarom doe je hem weg? Is toch juist super zo een lamp?
Ik moet nog tot 5 uur studeren volgens m'n planning, dus nog heel even geduld. . En ik doe 'm weg omdat m'n vriendje 'm heel lelijk vindt, en hij past ook sowieso niet meer in ons interieur. Ik wilde 'm nog in het toilet ophangen maar dat stond niet mooi, dus nu moet 'ie weg. .
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:25:14 #30
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76527051
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[..]

en ja! Die wil ik nog wel een keer komen ophalen! Zat er laatst nog aan te denken maar was het weer vergeten te posten. Zit nu nog even druk met tentamens, maar ergens februari ofzo moet wel lukken?
Volgens mij kan je eind januari ook al wel...

Voor je het weet zitten je tentakels er al weer op!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_76527072
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh en als iemand nog een kleine koelkast over heeft, met vrieslade
Mijn ouders hebben geloof ik nog een kleine koelkast zonder vrieslade (anders had ik hem zelf genomen ) maar ik weet niet hoe/of ze die weg willen doen.

Ik was namelijk ook op zoek, dus nu krijg ik een unit van een koelkast/vriezer, alleen hij is geroest, de rubbers zitten los & het vrieselement hangt los. Dus ik moet hem verven en nieuwe rubbers kopen..

Dus het zou makkelijker zijn ALS ik die kleine zou nemen maar dan heb ik geen vriezer..

Maar als je ook op zoek bent naar een tafelmodel koelkast dan zal ik het even vragen.
pi_76527095
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:25 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Volgens mij kan je eind januari ook al wel...

Voor je het weet zitten je tentakels er al weer op!
Misschien kan ik hem wel meenemen en ergens halverwege op de reis naar Groningen afgeven !
pi_76527157
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:59 schreef Syrena het volgende:
Oja en ik heb nog over: Magimix blender en een ijsmachine
Een blender is toch een soort keukenmachine? Of meer een staafmixer?
pi_76527168
Ik geloof niet dat je vanuit Amsterdam via Nijmegen naar Groningen gaat hoor
Ja doei.
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:28:23 #35
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76527189
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:25 schreef P.F het volgende:

Ik was namelijk ook op zoek, dus nu krijg ik een unit van een koelkast/vriezer, alleen hij is geroest, de rubbers zitten los & het vrieselement hangt los.

Daar word ik niet vrolijk van!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76527229
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:28 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ [url=http://images.fok.nl/upload/060501_114591_sp_robgeus[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Ja, ik dacht meteen aan hem toen mijn ouders dat zeiden, dat ik even nieuwe rubbers moest kopen !!
pi_76527275
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:34 schreef loveli het volgende:
Ruilhandel! Heb nog een hoop lingeriesetjes die niet (bij me) passen. Nieuw. Merken: vnl. Simone Perele en Lejaby. Maten rond de 75B, ook een paar corsetjes. Bij interesse PM ik foto's.
Heb je toevallig ook 70C over ? Ik heb nog een mooie BH in 70C van Valisére (niet vaak gedragen, ik ben er te jeugdig voor ) en een strapless in 70C van sloggi (1x gedragen maar niet mijn model)
pi_76527289
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:28 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ [url=http://images.fok.nl/upload/060501_114591_sp_robgeus[1].jpg]afbeelding[/url] ]
OMG, wat een vreselijke kerel is dat toch. Met z'n kalfsvlees...
pi_76527318
En nog een BH van Triumph in 70C, ook bijna niet gedragen, die is heel stevig ondersteunend en comfortabel!
pi_76527432
Had ik al verteld dat ik een 7 had gehaald voor de presentatie dinsdag ? Was echt ver boven het gemiddelde

En dat ik net Engels en statistiek heb gehad en ik denk dat ik tussen de 7,5 en 9 heb. Ik hoop meer richting 9 maar een paar dingen wist ik niet
pi_76527455
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
Via Zwolle toch? Of is dat naar Leeuwarden?
pi_76527484
tvp
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76527517
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[..]

Ja Mo........ik ga streng zijn en datzelfde geldt ook voor SDB. Ik wil er NU van af en niet in februari of maart. Mijn kordaatheid duurt altijd maar even en daar maak ik gebruik van. Iets waar de ex-mr. heel blij mee gaat zijn, want ik heb ergens veel geld voor hem teruggekregen. Dus.

oei. Ik zou zo een slechte bazin zijn, want ik voel me nu al bezwaard. Maar ik meen het tegelijkertijd wel.
pi_76527548
tvp.
pi_76527617
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
O.. Nee bij nader inzien toch niet..

Duivendrecht
Hilversum
Amersfoort
Zwolle
MeppelHoogeveen
Beilen
Assen
Haren GN
Groningen
pi_76527912
Oeh! We mogen woningen gaan bezichtigen!
Alleen zijn onze twee eerste keuzes al weg, dus nu moeten we beslissen of we iets duurders willen (maar wel heel groot ) of een goedkoop (nouja, relatief ) maar minder mooi appartement.
Ik ben stiekem al verliefd op een grote woning met dakterras maar die is wat duurder dan gepland.
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:46:01 #47
236335 neen
schone schijn
pi_76527915
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:34 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Via Zwolle toch? Of is dat naar Leeuwarden?
Beide Zwolle
het lijkt niet wat het is
pi_76527982
P.F, ik krijg de foto's niet voor elkaar, het is al te donker hier en ik heb alleen m'n telefoon om foto's mee te maken. Komen morgen!

Mini! Spannend! Ik zou sowieso gaan kijken, misschien valt dat minder mooie appartement in het echt wel heel erg mee!
pi_76527993
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Oeh! We mogen woningen gaan bezichtigen!
Alleen zijn onze twee eerste keuzes al weg, dus nu moeten we beslissen of we iets duurders willen (maar wel heel groot ) of een goedkoop (nouja, relatief ) maar minder mooi appartement.
Ik ben stiekem al verliefd op een grote woning met dakterras maar die is wat duurder dan gepland.
Gaan jullie binnenkort meer verdienen?
pi_76528410
Lijstje:

O: Brinta
L: 2 geroosterde volkorenboterhammen met frambozenjam (de appelstroop was op), gekookt eitje
T: anderhalve peer
T: 2 krekkers wederom met frambozenjam
D: curry van zoete aardappel en pompoen met een beetje basmatirijst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')