Zeg het eensquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is er hier iemand die Outlook als emailclient heeft ingesteld en mij een groot plezier wil doen?.
Ow, wat goed! Ik heb het gewoon allemaal in een doos geflikkerdquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:08 schreef kwakz0r het volgende:
ik zit mijn bladmuziekarchief uit te zoeken... het is ZO veel... de belangrijkste vraag is hoe??
ik doe nu op project/koor, en dan op componist, en losse muziek gewoon op alfabet op componist. zuuuhuuuucht.
het zit ook in een doosquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ow, wat goed! Ik heb het gewoon allemaal in een doos geflikkerdMn boekenkast puilt uit namelijk
Oeeh! Kroonluchter! Nice!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, daar hou ik ook zo van! Maar eerder weggeven dan weggooien, met dingen die nog goed zijn.
Dus als iemand nog belang heeft bij een kroonluchter, een kledingrek of een dvdspelertje?.
Oeh, als Mo hem niet wilquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:50 schreef conleche het volgende:
Mogge!! Mo, weet je nog die keukenmachine?? Zie jij kans die binnen heel korte tijd op te halen? Want ik wil er nu vanaf. Anders gooi ik hem weg, (of er moet iemand anders geinteresseerd zijn in een keukenmasjien). Maar wel nu snel dus. Weg met alle rommel, m'n huisje groeit hier helemaal dicht.
Wat een kordaatheid op de vroege ochtend!
Echt? Ik was JUIST naar zo een op zoekquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is er eentje met zo'n zwarte organzakap eromheen, volgens mij vond ze dat niet mooi? P.F??
En sowieso is een lamp halen uit Groningen misschien een beetje ver, maar als ze wil mag ze 'm zo hebben natuurlijk.
En m'n vriendje heeft net z'n allereerste schilderij in ons nieuwe huis, in z'n eigen kamer, gemaakt!. Hij is zo vreselijk blij, zo lief.
Oh, dan heb ik dat verkeerd onthouden! Ik dacht dat je juist een gewone wilde, zonder zwarte kap eromheen. Ik ga even proberen of ik nog ergens goed licht heb om een foto te maken, als je wilt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Echt? Ik was JUIST naar zo een op zoek! (Alleen vond ik het geen mooi plaatje)
Ooooh dat zou zooo tof zijn! Ik heb OV dus dan spring ik gewoon in de trein!
Dank je!quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:35 schreef Chicolate het volgende:
En weer vertragingen/treinen die uitvallen (door het koude weer) ... het is tegenwoordig wel feest iedere ochtend. Hoop dat vanmiddag alles normaal rijdt, anders kom ik te laat op mn werk.
Leuke foto's PF! Voelt het ook echt al als jouw huis?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:50 schreef conleche het volgende:
Mogge!! Mo, weet je nog die keukenmachine?? Zie jij kans die binnen heel korte tijd op te halen? Want ik wil er nu vanaf. Anders gooi ik hem weg, (of er moet iemand anders geinteresseerd zijn in een keukenmasjien). Maar wel nu snel dus. Weg met alle rommel, m'n huisje groeit hier helemaal dicht.
en ja! Die wil ik nog wel een keer komen ophalen! Zat er laatst nog aan te denkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:50 schreef conleche het volgende:
Ja heel graag!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik dat verkeerd onthouden! Ik dacht dat je juist een gewone wilde, zonder zwarte kap eromheen. Ik ga even proberen of ik nog ergens goed licht heb om een foto te maken, als je wilt?
Ik moet nog tot 5 uur studeren volgens m'n planning, dus nog heel even geduld.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja heel graag!
Ooo wat gaaf! Waarom doe je hem weg? Is toch juist super zo een lamp?
Volgens mij kan je eind januari ook al wel...quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
en ja! Die wil ik nog wel een keer komen ophalen! Zat er laatst nog aan te denkenmaar was het weer vergeten te posten. Zit nu nog even druk met tentamens, maar ergens februari ofzo moet wel lukken?
Mijn ouders hebben geloof ik nog een kleine koelkast zonder vrieslade (anders had ik hem zelf genomenquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh en als iemand nog een kleine koelkast over heeft, met vrieslade
Misschien kan ik hem wel meenemen en ergens halverwege op de reis naar Groningen afgevenquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:25 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je eind januari ook al wel...
Voor je het weet zitten je tentakels er al weer op!
Een blender is toch een soort keukenmachine? Of meer een staafmixer?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:59 schreef Syrena het volgende:
Oja en ik heb nog over: Magimix blender en een ijsmachine
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:25 schreef P.F het volgende:
Ik was namelijk ook op zoek, dus nu krijg ik een unit van een koelkast/vriezer, alleen hij is geroest, de rubbers zitten los & het vrieselement hangt los.
Ja, ik dacht meteen aan hem toen mijn ouders dat zeiden, dat ik even nieuwe rubbers moest kopenquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ [url=http://images.fok.nl/upload/060501_114591_sp_robgeus[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Daar word ik niet vrolijk van!
Heb je toevallig ook 70C over ? Ik heb nog een mooie BH in 70C van Valisére (niet vaak gedragen, ik ben er te jeugdig voorquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:34 schreef loveli het volgende:
Ruilhandel! Heb nog een hoop lingeriesetjes die niet (bij me) passen. Nieuw. Merken: vnl. Simone Perele en Lejaby. Maten rond de 75B, ook een paar corsetjes. Bij interesse PM ik foto's.
OMG, wat een vreselijke kerel is dat toch.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ [url=http://images.fok.nl/upload/060501_114591_sp_robgeus[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Daar word ik niet vrolijk van!
Via Zwolle toch? Of is dat naar Leeuwarden?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ik geloof niet dat je vanuit Amsterdam via Nijmegen naar Groningen gaat hoor
Ja Mo........ik ga streng zijn en datzelfde geldt ook voor SDB. Ik wil er NU van af en niet in februari of maart. Mijn kordaatheid duurt altijd maar even en daar maak ik gebruik van. Iets waar de ex-mr. heel blij mee gaat zijn, want ik heb ergens veel geld voor hem teruggekregen. Dus.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
en ja! Die wil ik nog wel een keer komen ophalen! Zat er laatst nog aan te denkenmaar was het weer vergeten te posten. Zit nu nog even druk met tentamens, maar ergens februari ofzo moet wel lukken?
O.. Nee bij nader inzien toch niet..quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ik geloof niet dat je vanuit Amsterdam via Nijmegen naar Groningen gaat hoor
Beide Zwollequote:Op donderdag 7 januari 2010 16:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Via Zwolle toch? Of is dat naar Leeuwarden?
Gaan jullie binnenkort meer verdienen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Oeh! We mogen woningen gaan bezichtigen!![]()
Alleen zijn onze twee eerste keuzes al weg, dus nu moeten we beslissen of we iets duurders willen (maar wel heel groot) of een goedkoop (nouja, relatief
) maar minder mooi appartement.
Ik ben stiekem al verliefd op een grote woning met dakterras maar die is wat duurder dan gepland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |