abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:42:38 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76522986
Slank #913: Waar we duimen voor Merel

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76523033
hai
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:46:12 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76523122
Zo, ben net van bed af
Lijstje:
O: boterham achterham, boterham gekookt ei, beschuit volvette kaas, glas melk
T's: appel, peer, druifjes, cherrytomaatjes, kwart komkommer
D: Uit eten Voorgerecht: gevulde paprika, hoofd: pizza shoarma denk ik, na: dame blanche
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76523134
IJsmachien in de OP
Ik moet echt gaan poetsen nu, anders was mijn halve vrije dag weer voor niks

Microvezeldoekjeeeeeesss ftw!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:49:18 #5
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76523250
Hoi! En nu moet ik écht even aan de studie, ben het de hele tijd aan het uitstellen .
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_76523274
.................en ik aan de administratie!!
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:50:29 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76523302
...en ik aan het werk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:53:21 #8
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76523413
... en ik aan mn presentatie

Ik was net naar de supermarkt en toen zag ik twee hardlopers! Wat een helden

En ik stapte heel voorzichtig van stoepje naar straat en toen was er een oudere baardige man met een hond die met zo'n *smirk* zei "Voorzichtig, hoor! " Eh ja
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:57:23 #9
236335 neen
schone schijn
pi_76523578
En ik ga m'n kamer opruimen, wat een zooi.
het lijkt niet wat het is
pi_76523835
Is er hier iemand die Outlook als emailclient heeft ingesteld en mij een groot plezier wil doen? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:06:42 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76523938
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is er hier iemand die Outlook als emailclient heeft ingesteld en mij een groot plezier wil doen? .
Zeg het eens
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_76524029
ik zit mijn bladmuziekarchief uit te zoeken... het is ZO veel... de belangrijkste vraag is hoe??

ik doe nu op project/koor, en dan op componist, en losse muziek gewoon op alfabet op componist. zuuuhuuuucht.
Kwak
pi_76524081
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:06 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zeg het eens
Yay, je hebt pm!
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:13:07 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76524203
Hoi .

Weer thuis. Was me het dagje wel weer . Nu maar eens lessen voor morgen voorbereiden.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:19:07 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76524430
Ik zit mn vrije middag weer te verniksen

Het plan was om naar de kapper te gaan, en vervolgens met mn fashionable hoofd bij de Coffee Company binnen te stappen en een baantje vragen
Maar ik heb inmiddels al gezien dat je online een sollicitatieformulier in moet vullen... (met foto! )
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:21:12 #16
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76524499
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:08 schreef kwakz0r het volgende:
ik zit mijn bladmuziekarchief uit te zoeken... het is ZO veel... de belangrijkste vraag is hoe??

ik doe nu op project/koor, en dan op componist, en losse muziek gewoon op alfabet op componist. zuuuhuuuucht.
Ow, wat goed! Ik heb het gewoon allemaal in een doos geflikkerd Mn boekenkast puilt uit namelijk
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:21:58 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76524526
Het is echt zo druk op mijn werk.. niet normaal! Leuk hoor, 2 functies in 1 doen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76526309
tvp. Ik ga me weer even ergeren aan mijn moeder.
pi_76526418
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:21 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ow, wat goed! Ik heb het gewoon allemaal in een doos geflikkerd Mn boekenkast puilt uit namelijk
het zit ook in een doos maar wel een met deksel, en tabbalden ertussen (een vakje kamerkoor, een vakje grootkoor, een vakje voor twee bepaalde projectkoren, een vakje voor nog een projectkoor, een vakje voor het Nederlands Studenten Kamerkoor en een vakje voor losse dingen van kleine projectjes. Nu nog per vak alfabetiseren... een andere keer (oh, blokfluit en fagotmuziek zit weer in een losse tijdschriftenbak, met de muziek voor zangles...en lopende projecten...)

pfoe. nu de teringzooi opruimen en zometeen even alvast de helft van mn verjaardagsboodschappen doen...
Kwak
pi_76526577
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, daar hou ik ook zo van! Maar eerder weggeven dan weggooien, met dingen die nog goed zijn.

Dus als iemand nog belang heeft bij een kroonluchter, een kledingrek of een dvdspelertje? .
Oeeh! Kroonluchter! Nice!!
En wat voor kledingrek? Ik moet namelijk ook nog een kledingkast !
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:50 schreef conleche het volgende:
Mogge!! Mo, weet je nog die keukenmachine?? Zie jij kans die binnen heel korte tijd op te halen? Want ik wil er nu vanaf. Anders gooi ik hem weg, (of er moet iemand anders geinteresseerd zijn in een keukenmasjien). Maar wel nu snel dus. Weg met alle rommel, m'n huisje groeit hier helemaal dicht.

Wat een kordaatheid op de vroege ochtend!
Oeh, als Mo hem niet wil !
pi_76526611
hoi!

Ik heb vandaag weer de hele middag gestudeerd, dit keer samen met studiegenootjes. Was wel nuttig

Nu even internetten en dan naar een borrel van de studievereniging.

Lijstje:

O: 2 knackebrod osseworst
S: spinning
T: bekertje warme choco
T: banaan
L1: 2 grof volkoren boterhammen (1 kaas, 1 appelstroop)
L2: 2 grof volkoren boterhammen (1 kaas, 1 appelstroop)
T: appel
T: bekertje warme choco
T: 2 biertjes
D: wraps met gehakt, groente en verse guacamole
Ja doei.
pi_76526619
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Het is er eentje met zo'n zwarte organzakap eromheen, volgens mij vond ze dat niet mooi? P.F??

En sowieso is een lamp halen uit Groningen misschien een beetje ver, maar als ze wil mag ze 'm zo hebben natuurlijk.

En m'n vriendje heeft net z'n allereerste schilderij in ons nieuwe huis, in z'n eigen kamer, gemaakt! . Hij is zo vreselijk blij, zo lief.
Echt? Ik was JUIST naar zo een op zoek ! (Alleen vond ik het geen mooi plaatje)

Ooooh dat zou zooo tof zijn! Ik heb OV dus dan spring ik gewoon in de trein !
pi_76526689
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:15 schreef P.F het volgende:

[..]

Echt? Ik was JUIST naar zo een op zoek ! (Alleen vond ik het geen mooi plaatje)

Ooooh dat zou zooo tof zijn! Ik heb OV dus dan spring ik gewoon in de trein !
Oh, dan heb ik dat verkeerd onthouden! Ik dacht dat je juist een gewone wilde, zonder zwarte kap eromheen. Ik ga even proberen of ik nog ergens goed licht heb om een foto te maken, als je wilt?
pi_76526698
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 07:35 schreef Chicolate het volgende:
En weer vertragingen/treinen die uitvallen (door het koude weer) ... het is tegenwoordig wel feest iedere ochtend . Hoop dat vanmiddag alles normaal rijdt, anders kom ik te laat op mn werk.

Leuke foto's PF! Voelt het ook echt al als jouw huis?
Dank je!

Ja heel erg! En het is ook zo gezellig, opstaan en dan lekker thee zetten, of espresso! En dan met m'n grillding tosti's maken

En aangezien ik een groter bed heb en blijkbaar een leukere kamer zitten we (vriendje en ik) altijd hier !

Als je zin hebt om binnen kort een keer te komen eten? Of iets anders? Gil maar!!
pi_76526885
Ik kijk trouwens heel vaak in de vuilnisbak voor nieuwe spullen En ik schaam mij niet echt (Alleen kijk ik wel dat er geen leuke gasten voorbij lopen)

Zo heb ik vorige week 4 vierkante borden gevonden ! Chill!

En bij m'n vorige huis een set van 10 Chinese kommetjes!

En een tafel, maar die heb ik afgestaan

Ik heb ook af en toe dat ik echt iets leuks zie: maar dan heb ik net hele erge haast

Zo zag ik 4 weken terug mijn bankje buiten staan, echt zo goed als nieuw, maar het had NET heel hard geregend, dus hij was zeiknat Plus dat er met een bankje wel vieze dingen gedaan kunnen zijn
pi_76526916
quote:
Mogge!! Mo, weet je nog die keukenmachine?? Zie jij kans die binnen heel korte tijd op te halen? Want ik wil er nu vanaf. Anders gooi ik hem weg, (of er moet iemand anders geinteresseerd zijn in een keukenmasjien). Maar wel nu snel dus. Weg met alle rommel, m'n huisje groeit hier helemaal dicht.

quote:

en ja! Die wil ik nog wel een keer komen ophalen! Zat er laatst nog aan te denken maar was het weer vergeten te posten. Zit nu nog even druk met tentamens, maar ergens februari ofzo moet wel lukken?
Ja doei.
pi_76526922
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:17 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, dan heb ik dat verkeerd onthouden! Ik dacht dat je juist een gewone wilde, zonder zwarte kap eromheen. Ik ga even proberen of ik nog ergens goed licht heb om een foto te maken, als je wilt?
Ja heel graag!

Ooo wat gaaf ! Waarom doe je hem weg? Is toch juist super zo een lamp?
pi_76527009
TVP!

Bladmuziek, da's hier ook een ongeorganiseerde bende ja. Ach ja, het staat tenminste allemaal in hetzelfde vak van de boekenkast.
Blegh, ik was helemaal van plan om vanavond naar koorrepetitie te gaan om de Matthäus Passion te gaan zingen, gaan ze een ander stuk doen. Nu twijfel ik weer of ik niet gewoon thuis zal blijven want bij het concert van dat stuk ben ik waarschijnlijk toch in Amerika. Wat een sociaal wonder ben ik ook.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_76527011
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja heel graag!

Ooo wat gaaf ! Waarom doe je hem weg? Is toch juist super zo een lamp?
Ik moet nog tot 5 uur studeren volgens m'n planning, dus nog heel even geduld. . En ik doe 'm weg omdat m'n vriendje 'm heel lelijk vindt, en hij past ook sowieso niet meer in ons interieur. Ik wilde 'm nog in het toilet ophangen maar dat stond niet mooi, dus nu moet 'ie weg. .
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:25:14 #30
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76527051
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[..]

en ja! Die wil ik nog wel een keer komen ophalen! Zat er laatst nog aan te denken maar was het weer vergeten te posten. Zit nu nog even druk met tentamens, maar ergens februari ofzo moet wel lukken?
Volgens mij kan je eind januari ook al wel...

Voor je het weet zitten je tentakels er al weer op!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_76527072
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh en als iemand nog een kleine koelkast over heeft, met vrieslade
Mijn ouders hebben geloof ik nog een kleine koelkast zonder vrieslade (anders had ik hem zelf genomen ) maar ik weet niet hoe/of ze die weg willen doen.

Ik was namelijk ook op zoek, dus nu krijg ik een unit van een koelkast/vriezer, alleen hij is geroest, de rubbers zitten los & het vrieselement hangt los. Dus ik moet hem verven en nieuwe rubbers kopen..

Dus het zou makkelijker zijn ALS ik die kleine zou nemen maar dan heb ik geen vriezer..

Maar als je ook op zoek bent naar een tafelmodel koelkast dan zal ik het even vragen.
pi_76527095
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:25 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Volgens mij kan je eind januari ook al wel...

Voor je het weet zitten je tentakels er al weer op!
Misschien kan ik hem wel meenemen en ergens halverwege op de reis naar Groningen afgeven !
pi_76527157
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:59 schreef Syrena het volgende:
Oja en ik heb nog over: Magimix blender en een ijsmachine
Een blender is toch een soort keukenmachine? Of meer een staafmixer?
pi_76527168
Ik geloof niet dat je vanuit Amsterdam via Nijmegen naar Groningen gaat hoor
Ja doei.
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:28:23 #35
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76527189
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:25 schreef P.F het volgende:

Ik was namelijk ook op zoek, dus nu krijg ik een unit van een koelkast/vriezer, alleen hij is geroest, de rubbers zitten los & het vrieselement hangt los.

Daar word ik niet vrolijk van!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76527229
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:28 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ [url=http://images.fok.nl/upload/060501_114591_sp_robgeus[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Ja, ik dacht meteen aan hem toen mijn ouders dat zeiden, dat ik even nieuwe rubbers moest kopen !!
pi_76527275
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:34 schreef loveli het volgende:
Ruilhandel! Heb nog een hoop lingeriesetjes die niet (bij me) passen. Nieuw. Merken: vnl. Simone Perele en Lejaby. Maten rond de 75B, ook een paar corsetjes. Bij interesse PM ik foto's.
Heb je toevallig ook 70C over ? Ik heb nog een mooie BH in 70C van Valisére (niet vaak gedragen, ik ben er te jeugdig voor ) en een strapless in 70C van sloggi (1x gedragen maar niet mijn model)
pi_76527289
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:28 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ [url=http://images.fok.nl/upload/060501_114591_sp_robgeus[1].jpg]afbeelding[/url] ]
OMG, wat een vreselijke kerel is dat toch. Met z'n kalfsvlees...
pi_76527318
En nog een BH van Triumph in 70C, ook bijna niet gedragen, die is heel stevig ondersteunend en comfortabel!
pi_76527432
Had ik al verteld dat ik een 7 had gehaald voor de presentatie dinsdag ? Was echt ver boven het gemiddelde

En dat ik net Engels en statistiek heb gehad en ik denk dat ik tussen de 7,5 en 9 heb. Ik hoop meer richting 9 maar een paar dingen wist ik niet
pi_76527455
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
Via Zwolle toch? Of is dat naar Leeuwarden?
pi_76527484
tvp
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76527517
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[..]

Ja Mo........ik ga streng zijn en datzelfde geldt ook voor SDB. Ik wil er NU van af en niet in februari of maart. Mijn kordaatheid duurt altijd maar even en daar maak ik gebruik van. Iets waar de ex-mr. heel blij mee gaat zijn, want ik heb ergens veel geld voor hem teruggekregen. Dus.

oei. Ik zou zo een slechte bazin zijn, want ik voel me nu al bezwaard. Maar ik meen het tegelijkertijd wel.
pi_76527548
tvp.
pi_76527617
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
O.. Nee bij nader inzien toch niet..

Duivendrecht
Hilversum
Amersfoort
Zwolle
MeppelHoogeveen
Beilen
Assen
Haren GN
Groningen
pi_76527912
Oeh! We mogen woningen gaan bezichtigen!
Alleen zijn onze twee eerste keuzes al weg, dus nu moeten we beslissen of we iets duurders willen (maar wel heel groot ) of een goedkoop (nouja, relatief ) maar minder mooi appartement.
Ik ben stiekem al verliefd op een grote woning met dakterras maar die is wat duurder dan gepland.
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:46:01 #47
236335 neen
schone schijn
pi_76527915
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:34 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Via Zwolle toch? Of is dat naar Leeuwarden?
Beide Zwolle
pi_76527982
P.F, ik krijg de foto's niet voor elkaar, het is al te donker hier en ik heb alleen m'n telefoon om foto's mee te maken. Komen morgen!

Mini! Spannend! Ik zou sowieso gaan kijken, misschien valt dat minder mooie appartement in het echt wel heel erg mee!
pi_76527993
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Oeh! We mogen woningen gaan bezichtigen!
Alleen zijn onze twee eerste keuzes al weg, dus nu moeten we beslissen of we iets duurders willen (maar wel heel groot ) of een goedkoop (nouja, relatief ) maar minder mooi appartement.
Ik ben stiekem al verliefd op een grote woning met dakterras maar die is wat duurder dan gepland.
Gaan jullie binnenkort meer verdienen?
pi_76528410
Lijstje:

O: Brinta
L: 2 geroosterde volkorenboterhammen met frambozenjam (de appelstroop was op), gekookt eitje
T: anderhalve peer
T: 2 krekkers wederom met frambozenjam
D: curry van zoete aardappel en pompoen met een beetje basmatirijst
pi_76528444
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:48 schreef P.F het volgende:

[..]

Gaan jullie binnenkort meer verdienen?
Hihi, goeie vraag. Vriendje heeft een eigen bedrijf dus dat is altijd lastig in te schatten. Nee hoor, die dure nemen we waarschijnlijk ook niet want dat zou een te groot risico zijn, maar ik mag er wel van dromen natuurlijk.
Er is wel een mooie tussenvorm: groot maar geen dakterras of balkon, dus goedkoper.

We gaan inderdaad ook die andere bekijken DaD, het probleem daarmee is dat hij aan het spoor ligt maar misschien valt het wel mee met het lawaai enzo.
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:01:42 #52
331 Merel
Be here now.
pi_76528493
Ooooh Mini, spannend! Ik zou ook wel een dakterras willen

Lijstje voor vandaag:
O - twee krentebollen
L - vermicellisoep met een hoop ballen, boterham filet americain, groenvoer, melk, jus, mandarijn
T - mandarijn
D - uit eten

Dat wordt de tweede keer deze week uit eten. Dus daarom overdag maar weinig gegeten zodat er straks meer in kan
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_76528584
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
P.F, ik krijg de foto's niet voor elkaar, het is al te donker hier en ik heb alleen m'n telefoon om foto's mee te maken. Komen morgen!

Mini! Spannend! Ik zou sowieso gaan kijken, misschien valt dat minder mooie appartement in het echt wel heel erg mee!
Ok dan zie ik ze morgen wel!
pi_76528596
Merel, met wie ga je eten ?!
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:12:41 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76528834
Mini! Jeuj, klinkt tof! Veel plezier met bezichtigen

Merel: oe waar ga je eten? En idd, met wie? Ik kan dat niet meer, minder eten zodat ik in de avond kan bunkeren Dan krijg ik na twee happen buikpijn!

En PF, yaaay een 7!
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:13:15 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76528853
Er kwam me trouwens ook een tekst onder ogen van een leerling die een nieuwsbericht schreef over zichzelf waarin hij met geweren op school kwam en net op tijd overmeesterd werd door een leraar .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:14:18 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76528887
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Er kwam me trouwens ook een tekst onder ogen van een leerling die een nieuwsbericht schreef over zichzelf waarin hij met geweren op school kwam en net op tijd overmeesterd werd door een leraar .
Wat de ef Schreeuw om aandacht?
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:15:22 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76528930
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wat de ef Schreeuw om aandacht?
Geen idee. Ik zal morgen eens informeren wat het precies is.
Niet meer actief op Fok!
pi_76529123
Honger...........vandaag te weinig gegeten en nu wachten totdat ik wraps kan gaan eten
pi_76529171
Freaky, Viking.

Mijn lijstje voor vandaag:
O:Cruesli met yoghurt...again
L:3 boterhammen met paturain en kipfilet..wederom again
T:mandarijn, appel, trosje druiven en een snack a jack. Wel verdeelt over de hele middag.
D: Ik denk een pakje noodles of ragout. Ik moet naar mn allereerste stijldansles ever en moet dus snel eten...
Welke kan ik het beste pakken? Heb geen soep ofzo in huis maar een andere suggestie is altijd welkom!
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
pi_76529195
Jeetje Vik, bizar. Goed dat je even gaat informeren, toch wel serieus nemen zoiets, tot je meer weet (denk ik).
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:24:47 #62
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76529199
Heb vandaag ook nog niet zoveel op, zonet op de markt lekker nog verse macadamia-notenmix gehaald, dus daar een handje van gehad
En nog anderhalf uur gewandeld in de ijskou, brrrr.
Straks lekker uit eten, biertje erbij, gezellig met
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:27:58 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76529305
Succes Viking! Hopelijk is het gewoon een zwakke poging tot stoerdoenerij ofzo.

Betty Sue: ehh zou ik zo niet durven zeggen! Zit in 1 van beide iets van groente? Waar zit meer suiker/vet in? Geen van beide lijkt me alleen genoeg, da's sowieso lastig als je haast hebt.

Macadamianootjes En waar ga jij uit eten, Uniekzel?
pi_76529362
Hallo!

Lijstje!

O: 2 crackers met appelstroop
T: banaan
L: 3 boterhammen kipfilet
T: appel
T: opkikker kip
D: boerenkool met (klein stukje) rookworst en piccalily
T: denk wat yoghurt met misschien mandarijn(tjes)
pi_76529435
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:23 schreef betty_sue het volgende:
Freaky, Viking.

T:mandarijn, appel, trosje druiven en een snack a jack. Wel verdeelt over de hele middag.
D: Ik denk een pakje noodles of ragout. Ik moet naar mn allereerste stijldansles ever en moet dus snel eten...
Welke kan ik het beste pakken? Heb geen soep ofzo in huis maar een andere suggestie is altijd welkom!
Ik zou even op de verpakking kijken wat er allemaal in zit, hoeveel kcals enzo. Ik meen me te herinneren dat ragout met brood niet eens überslecht is, maar dat weet ik niet zeker.

Freaky trouwens Viking! Ik zou het wel even melden bij iemand op die school.
pi_76529566
Ik zal als ik thuis ben eens even kijken.
ragout, dus hopen dat dat kan.
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:35:44 #67
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76529572
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:23 schreef betty_sue het volgende:
Freaky, Viking.

Stijldansen, nice! heb dat 3 jaar gedaan, heeeeerlijk vond ik het vooral met goeie partner!

Ik heb net mn peertje op, supersappig!! Heb heel braaf stofgezogen ( / gestofzuigd ) en opgeruimd, en nu heb ik wel even een kopje koffie verdiend
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:38:41 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76529655
Het zal allemaal wel niet zo serieus zijn . Anders had 'ie zichzelf vast ook niet later overmeesteren .
Niet meer actief op Fok!
pi_76529716
Mijn partner is mijn broer...hoop dus maar dat het werkt. We hebben al afgesproken dat ik de eerste 4 pasjes onthoud en hij de laatste en de rest dat komt dan nog wel
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:52:27 #70
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76530127
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:40 schreef betty_sue het volgende:
Mijn partner is mijn broer...hoop dus maar dat het werkt. We hebben al afgesproken dat ik de eerste 4 pasjes onthoud en hij de laatste en de rest dat komt dan nog wel

Je begint vaak zo simpel dat die basispassen op een gegeven moment vanzelf gaan
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:54:28 #71
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76530201
Ik ga geen macademianootjes eten en ook niet naar het restaurant. Wel ga ik RPMen straks. Hopelijk is er een plekje voor me. Er is maar 1 les vanavond en die is altijd al druk en het is nu helemaal stervensdruk want veel mensen met goede voornemens .
pi_76530297
Ik heb ook jaren gestijldanst, ik vond het geweldig. Ben er zelfs nog eens mee in de krant gekomen. .
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:07:03 #73
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76530629
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga geen macademianootjes eten en ook niet naar het restaurant. Wel ga ik RPMen straks. Hopelijk is er een plekje voor me. Er is maar 1 les vanavond en die is altijd al druk en het is nu helemaal stervensdruk want veel mensen met goede voornemens .
Ja, vervelend altijd, die mensen met goeie voornemens

Het slaat ook nergens op eigenlijk.... maarja in de grote golf van mensen met goeie voornemens doe ik toch maar weer gemakzuchtig mee vanaf 1 januari (ah nee, eigenlijk ietsje eerder, da's beter toch? )
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:11:54 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76530811
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:07 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja, vervelend altijd, die mensen met goeie voornemens

Het slaat ook nergens op eigenlijk.... maarja in de grote golf van mensen met goeie voornemens doe ik toch maar weer gemakzuchtig mee vanaf 1 januari (ah nee, eigenlijk ietsje eerder, da's beter toch? )
Wel als ze m'n fiets inpikken
pi_76531082
Ja hoi . Koud. Ik zou naar de stad gaan (eindelijk weer eens, heb spullen nodig en wil lekker rondslenteren) maar wegens te koud zit ik nu toch maar thuis .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:20:09 #76
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76531114
Oef, dat kopje koffie had ik misschien niet moeten doen, ik zit hier te tollen op de bank

Geheel tegen dieetregels in ga ik toch maar weer wat drop in huis halen, want ik vermoed dat mn bloeddruk weer flink laag is....
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:20:58 #77
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76531142
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:19 schreef Chicolate het volgende:
Ja hoi . Koud. Ik zou naar de stad gaan (eindelijk weer eens, heb spullen nodig en wil lekker rondslenteren) maar wegens te koud zit ik nu toch maar thuis .
Om diezelfde reden ben ik niet naar de kapper en de coffee company geweest ik zat onder een dekentje op de bank
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:23:14 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76531239
Het is ook echt koud nu ja. Veel meer dan eerder deze week.
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:26:31 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76531343
Ja, niet normaal, zo koud als het is. Ik heb buiten op de fiets gewoon koude bovenbenen en dat heb ik eigenlijk nooit als ik fiets.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:29:55 #80
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76531457
Het wordt hier vannacht dan ook -12 !!!!!!!!

Alhoewel dat natuurlijk wel schaatskansen biedt
pi_76531648
bedankt voor de PM loveli, ik ga er zo eens even goed naar kijken.

lijstje:
O: havermout met banaan, pindakaas, lijnzaad
L: 4x volkoren boterham (1x tosti kaas met ketchup, 1x dubbel vegapate) + koffie met halv melk
T: peer
D: 2x volkoren boterham met een magere biefburger +plakje kaas +mayo/ketchup erop en een berg gebakken groente
T: koffie met halv melk
T: blauwe bessen met yoghurt en muesli
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_76531711
Hoor net op de radio dat het -16 gaat worden vanacht !! Het was hier net al -6.. Brr!
pi_76532039
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja Mo........ik ga streng zijn en datzelfde geldt ook voor SDB. Ik wil er NU van af en niet in februari of maart. Mijn kordaatheid duurt altijd maar even en daar maak ik gebruik van. Iets waar de ex-mr. heel blij mee gaat zijn, want ik heb ergens veel geld voor hem teruggekregen. Dus.

oei. Ik zou zo een slechte bazin zijn, want ik voel me nu al bezwaard. Maar ik meen het tegelijkertijd wel.
Das heel goed van je, maar dan denk ik niet dat ik hem kan ophalen!

En P.F. das lief, maar ik heb er al een!
pi_76532192
Heb net een half uur op een halte staan wachten. Wat is de 19 toch een kut bus.

Moet nu weer de deur uit omdat ik m'n pinpas was vergeten en moet nog eten halen. Gisteren stond ik voor de deur van mijn huis en was ik de sleutels bij m'n ouders vergeten. Ik geef gewoon de schuld aan m'n medicatie
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:55:00 #85
236335 neen
schone schijn
pi_76532334
Zo weer aan het eten ook ingeschreven voor een loopding van 5km met m'n pa. Rond de 25 minuten moet wel lukken want ik heb genoeg tijd om te trainen. En ik zag dat Spoon weer in NL komt geniale muziek!
pi_76532441
Ik heb trouwens nog een prachtige klok liggen, zo een met fotolijstjes http://static.aanbodpagin(...)4/42/2/1150242_1.jpg nieuw in de doos dus mocht ik daar nog iemand blij mee kunnen maken, u roept maar!
pi_76532464
brrr ik denk dat ik maar twee leggings aandoe op de fiets dan straks...
Kwak
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:02:50 #88
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76532612
Way to go, neen! En tof dat je paps meegaat! Ga jij ook zo bikkelig in de sneeuw hardlopen? Lijkt me toch wel eng!
pi_76532810
en tuus!

zo maar 's even eten.. hebben ook nog een film staan: "Law Abiding Citizen", eens kijken wat dat is
Ja doei.
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:12:08 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76532939
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
en tuus!

zo maar 's even eten.. hebben ook nog een film staan: "Law Abiding Citizen", eens kijken wat dat is
Niet eens studeren?
Watje .

Ik heb die botsing van vanochtend ook op video staan trouwens . Morgen maar eens terugkijken.
Niet meer actief op Fok!
pi_76533221
ik kán niet meer morgen weer een nieuwe dag.. en even wat 'vergelijkend waren onderzoek' gedaan bij studiegenootjes en ik geloof dat ik me in vergelijking met hen wel heel erg uitsloof ! maargoed... ik wil dan ook het liefst hoge cijfers halen
Ja doei.
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:26:10 #92
236335 neen
schone schijn
pi_76533455
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Way to go, neen! En tof dat je paps meegaat! Ga jij ook zo bikkelig in de sneeuw hardlopen? Lijkt me toch wel eng!
Ik ga echt niet bikkelen door de sneeuw hoor maar als de wegen enzo weer fatsoenlijk begaanbaar zijn stap ik uit de deur!
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:28:07 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76533547
Wie is de mol komt vanavond weer .
En net vanavond begint 2 voor 12 ook weer . Wat moet ik nu ziehieieien?! .
Niet meer actief op Fok!
pi_76534152
jaaaa ik ga zometeen Mol kijken met vrienden een wekelijks ritueel, supergezellig!
Kwak
pi_76534599
2 voor 12 natuurlijk!
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:50:31 #96
236335 neen
schone schijn
pi_76534643
Keuringsdienst van waarde natuurlijk
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:03:13 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76535288
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:26 schreef neen het volgende:

[..]

Ik ga echt niet bikkelen door de sneeuw hoor maar als de wegen enzo weer fatsoenlijk begaanbaar zijn stap ik uit de deur!
Fair enough, met een gebroken achterpootje kan je die 5 km ook niet lopen Hopelijk is die sneeuw alleen gauw weg want ik wil ook weer naar de sportschule
pi_76537263
Ik heb de luchtbedfoto gevonden Major skinny bitch alert
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1999 was dit. OMG.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:51:51 #99
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76537554
Syrena

Leuk
That's skinny!
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:56:01 #100
236335 neen
schone schijn
pi_76537748
Ik dacht, laat ik ook eens foto's terugkijken dan wat ben ik dik geworden zeg hoewel ik er 1.5 jaar geleden er beter uitzag dan ik dacht.

Geen bier vanavond!
pi_76537849
Ik heb er nog eentje. Man, ik had toen veel meer gebruik moeten maken van mijn lijf Nee, ik betaal mijn drinken wel zelf En ik vond mezelf hier zelfs een beetje breedgeheupt Toen dan. Nu denk ik:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo mooi bruin!
pi_76537930
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:58 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb trouwens nog een prachtige klok liggen, zo een met fotolijstjes http://static.aanbodpagin(...)4/42/2/1150242_1.jpg nieuw in de doos dus mocht ik daar nog iemand blij mee kunnen maken, u roept maar!
Leuk! Die kun je vast wel aan iemand kwijt! Waarom hang je hem zelf niet op?
pi_76537938
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:56 schreef neen het volgende:
Ik dacht, laat ik ook eens foto's terugkijken dan wat ben ik dik geworden zeg hoewel ik er 1.5 jaar geleden er beter uitzag dan ik dacht.

Geen bier vanavond!
Foto's terugkijken is ev0l

Ik heb nu wel meer tiet En m'n haar zit beter.
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:00:03 #104
236335 neen
schone schijn
pi_76537961
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:59 schreef Syrena het volgende:

[..]

Foto's terugkijken is ev0l

Ik heb nu wel meer tiet En m'n haar zit beter.
Over een half jaar zien we er weer gewoon zo uit Syrena maar dan ietje ouder
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:00:12 #105
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76537970
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:56 schreef neen het volgende:

Geen bier vanavond!
Laat ons dat eens oordelen??

We zijn heerlijk uit eten geweest, ik heb een totale shoarmaschotel met patat, knoflook, wiskey en uiensaus op Met 2 broodjes...
Nu ben ik vol

Ook al lekker onder de douche geweest, nu cola-berenburgje en dan nu op de bank hangen met mijn , 2 voor 12 kijken (O+ is dol op Astrid )
pi_76537996
Wow, Syrena, wat een mooi figuur! Mooie lange benen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_76538114
Ik kan alleen maar naar mijn navel & buik staren Ik heb daar nu vetjes En een rol En dan toch niet elke avond even wat buikspieroefeningen doen he
pi_76538275
Statistiek heb ik wel redelijk gemaakt
3-4 van de 40 vragen fout
7 vragen fout was een 8 geloof ik

HAAAAAA ik heb een 9!!!!!!!!!

Wie wil mij aanraken !

Ik baal wel dat ik foutjes heb gemaakt Maar goeed.
pi_76538290
Ik zie je 2e foto niet !
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:08:33 #110
229513 Blurred86
Live Positive
pi_76538385
wow syrena, nice legs!
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:59 schreef P.F het volgende:

[..]

Leuk! Die kun je vast wel aan iemand kwijt! Waarom hang je hem zelf niet op?
kweet niet, maar het feit dat ie ruim een jaar nadat ik hem gekregen heb nog in de doos zit zegt genoeg denk ik

gefeliciteerd met je 9!
pi_76538470
Ik weet niet of ik echt een 9 heb, maar gezien iedereen op dit vak faalt zal ik wel veel bonuspunten krijgen !
pi_76538482
Shiiiit ik had echt 0 fout moeten hebben. Dan was ik een koning!
pi_76538515
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:06 schreef P.F het volgende:
Statistiek heb ik wel redelijk gemaakt
3-4 van de 40 vragen fout
7 vragen fout was een 8 geloof ik

HAAAAAA ik heb een 9!!!!!!!!!

Wie wil mij aanraken !

Ik baal wel dat ik foutjes heb gemaakt Maar goeed.
*raakt aan*
pi_76538545
Mijn niet zo goede lijstje van vandaag (te weinig en slecht avondeten )

O: beschuitje jam
T: boterham met een halve banaan
T: ongeveer 200 gram wortels, cup a soup tomaat
L: 2 boterhammen rosbief
T: vitalinea
D: zakje friet van de BK gedeeld met vriendje (hij had ook nog chicken wings)
T: 2 mandarijnen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_76538565
Ik ben de streberige kant in mij naar boven aan het halen.. Ik heb hem nodig.. Moet zo nog een tentamen recht leren !!
pi_76538706
Ik heb 180 gram groenten op by the way!!! !!!!
SPOILER
pi_76538753
Gefeliciteerd met je 9 PF!

Zelf vandaag een 8,5 teruggekregen voor een werkstuk
pi_76538770
voor goede cijfers!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_76538781
Lijstje:

O: 2 boterhammen filet americain
L: groente omelet met 200 gram groente
T: beetje koffie ijs
D: pasta bolognese
pi_76538846
heel goed, die 9 PF ga zo door!

ik ben helemaal puf-vrij, en ga zo lekker heel veel aandacht van Mr.Mo vragen
tot morgen!
Ja doei.
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:22:08 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76539073
Kick ass hoor, PF en Ewelina!

Syrena, zow platte buik! Maar volgens mij ben je nog steeds best wel heel slank? Althans, op foto's zag ik dat!

Mn presentatie is bijna af
pi_76539156
Goed Ewelina!

Werkstuk klinkt alleen zo.. Basisschool !
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:24:19 #123
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76539202
Dan post ik maar even mijn definitieve lijstje van vandaag, voor ik word geclaimd.

O1: 1 volkoren boterham met roomkaas + melk
S: spinnen
O2: 1 volkoren boterham met roomkaas + chocomel hot
L: 2 maisboterhammen met pindakaas, 2 volkoren boterhammen met smeerkaas (20+)
T: 1 biertje, 4 blokjes kaas, 2 plakjes leverworst en een paar mini-tuc-achtige dingen
D: 2 gehakt-groent-guacamole-sla-chili-saus-creme-fraiche-wraps

NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:25:20 #124
236335 neen
schone schijn
pi_76539259
Whehehe, lekkere cijfers hoor.

Als ik dat soort cijfers wil halen moet ik wat georganiseerder te werk gaan in plaats van overal een dag van tevoren ergens achter te komen... nu wilde ik wat zooi op de muur hangen mbv magneetverf, iemand daar ervaring mee?
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:26:12 #125
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76539307
Als ik foto's van een paar jaar terug zie ben ik toch best wel blij met hoe ik er nu uitzie Rond mn 18e had ik echt een bolle kop Nu is het vet wat afgezakt naar buik en kont, maar da's tenminste vrouwelijk

Het enige waar ik echt een probleem mee heb zijn de lovehandles en het vet bij mn bh-bandjes op mn rug
pi_76539313
Wow Syrena, wat een figuurtje! Volgens mij ben je nu niet veel dikker? (Gebaseerd op je gewicht).
pi_76539339
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:23 schreef P.F het volgende:
Goed Ewelina!

Werkstuk klinkt alleen zo.. Basisschool !
Voor die 1000 woorden en die opdracht durf ik het geen paper te noemen Was een eerstejaarsvak wat ik nog moest doen, en je mocht ook maar 1 bron (die al op blackboard stond) gebruiken. Dus ik heb een literatuurlijst met 1 tekst van wel 11 kantjes en mijn notenlijst bestaat voornamelijk uit 'ibidem'

Maar ik heb ook werkstukken geschreven van meer dan 7000 woorden, en met een enorme literatuurlijst hoor Een hoop docenten hier noemen een paper een werkstuk. Vast omdat schrijfsels van studenten niet vaak gepubliceerd worden...
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:27:31 #128
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76539375
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:25 schreef neen het volgende:
Whehehe, lekkere cijfers hoor.

Als ik dat soort cijfers wil halen moet ik wat georganiseerder te werk gaan in plaats van overal een dag van tevoren ergens achter te komen... nu wilde ik wat zooi op de muur hangen mbv magneetverf, iemand daar ervaring mee?
Ja! Een vriendin van mij heeft dat in de gang op de muur gedaan in een leuke zwierige vorm, en dan met magneetjes leuke foto's erop, erg leuk
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:29:54 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76539489
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
heel goed, die 9 PF ga zo door!

ik ben helemaal puf-vrij, en ga zo lekker heel veel aandacht van Mr.Mo vragen
tot morgen!
MoBlo gaat neuken! .

En ik ga douchen .
Niet meer actief op Fok!
pi_76539528
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:26 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Voor die 1000 woorden en die opdracht durf ik het geen paper te noemen Was een eerstejaarsvak wat ik nog moest doen, en je mocht ook maar 1 bron (die al op blackboard stond) gebruiken. Dus ik heb een literatuurlijst met 1 tekst van wel 11 kantjes en mijn notenlijst bestaat voornamelijk uit 'ibidem'
Werkstuk lijkt mij juist meer pagina's dan een paper..
pi_76539627
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:30 schreef P.F het volgende:

[..]

Werkstuk lijkt mij juist meer pagina's dan een paper..
Haha, de notie op de UvA is nou juist dat een paper gepubliceerd wordt.... en een werkstuk niet tot zelden.

Maar de termen worden door elkaar gebruikt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paper
pi_76539668
I'm back! Niet aangekomen (wat bepaald een wonder mag heten), wel bruin. En moe. Lekker, 's ochtends landen na een korte nacht en niet slapen, en dan de hele middag presentaties bijwonen

Alles goed hier? Nog nieuwe mensen of nieuwe relaties of anderszins dingen die ik heb gemist?
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:34:44 #133
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76539747
Oooh CF! Weebee!

Foto's? Anecdotes? Puerto-Ricaanse recepten?
pi_76539749
Weebee CF! Hoe was het?
pi_76539784
CF, you're back! Hoe was het? .

Er zijn inderdaad nogal wat nieuwelingen ja. .
pi_76539828
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:32 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Haha, de notie op de UvA is nou juist dat een paper gepubliceerd wordt.... en een werkstuk niet tot zelden.

Maar de termen worden door elkaar gebruikt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paper
O nee, ik was in de war met een essay ! Jij hebt dus een essay gemaakt Of een.. Project !
pi_76539942
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:36 schreef P.F het volgende:

[..]

O nee, ik was in de war met een essay ! Jij hebt dus een essay gemaakt Of een.. Project !
Ik noem het voor het gemak maar gewoon een schrijfsel OMG, onderwerp was al voorgekauwd, evenals de literatuur... echt bevorderlijk voor de creativiteit! Ik zou dit werkstuk meer betitelen als 'samenvatting met voetnoten'.

Bij het commentaar zei die docent ook echt: "Ja, dit is al heel goed hoor. Ik zal je nu vertellen hoe je een 10 had kunnen halen" U begrijpt al, het commentaar ging het ene oor in en het andere oor er weer uit.
pi_76540080
Wow wat een cijfers allemaal zeg! En PF, als ik je zo hoor zit je hier wel beter op je plek dan vorig jaar!
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:36 schreef P.F het volgende:

[..]

Essay is toch een soort betoog verpakt in een werkstuk?

WeeBee CFert . Heb je ook nog foto's?
pi_76540099
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, you're back! Hoe was het? .

Er zijn inderdaad nogal wat nieuwelingen ja. .
De goeie-voornemensoptanten? Kunnen die zich nog even een keertje voorstellen aan mij, graag?

Maria, man, vet eten joh! Alles met een kilo gefrituurde gestampte bakbanaan. Wel erg lekker En heel veel Amerikaans snoep. Maar ik heb ook gewandeld en gesnorkeld en yoga gedaan in de mountain retreat En ik had nog wel drie weken willen blijven

Foto's komen nog. Ik ben mega-gaar; ik wacht even tot de was klaar is en dan ga ik op een oor.
pi_76540108
En wauw dat figuur van Syrena wil ik ook wel .
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:42:38 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76540121
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:33 schreef ColdFeet het volgende:
I'm back! Niet aangekomen (wat bepaald een wonder mag heten), wel bruin. En moe. Lekker, 's ochtends landen na een korte nacht en niet slapen, en dan de hele middag presentaties bijwonen

Alles goed hier? Nog nieuwe mensen of nieuwe relaties of anderszins dingen die ik heb gemist?
WB . Ik dacht vanmiddag nog aan je. En ik heb een paar dagen geleden toen ik een baggerlijstje postte ook algevraagd wanneer je terug kwam
Niet meer actief op Fok!
pi_76540175
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

De goeie-voornemensoptanten? Kunnen die zich nog even een keertje voorstellen aan mij, graag?

Maria, man, vet eten joh! Alles met een kilo gefrituurde gestampte bakbanaan. Wel erg lekker En heel veel Amerikaans snoep. Maar ik heb ook gewandeld en gesnorkeld en yoga gedaan in de mountain retreat En ik had nog wel drie weken willen blijven
Hoi, ik ben Goodbye, een falende lijnert!
SPOILER
pi_76540202
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

WB . Ik dacht vanmiddag nog aan je. En ik heb een paar dagen geleden toen ik een baggerlijstje postte ook algevraagd wanneer je terug kwam
Dat kan ik bevestigen
pi_76540280
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat fijn dat je me zo hebt gemist Vanaf nu is het weer schluss met de linerapate en de rosebiertjes
pi_76540431
Leuk CF!

Had ik een beetje gelijk wbt het eten?
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:49:43 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76540547
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat fijn dat je me zo hebt gemist Vanaf nu is het weer schluss met de linerapate en de rosebiertjes
.
Niet meer actief op Fok!
pi_76540614
Oh ja SDB, heel erg! Vis is echt luxe, heel veel root vegetables, rijst en bonen en vet vlees. Ik kwam er later achter dat mofongo (die gefrituurde bananenprut) wordt gemaakt met hard varkensvet Met genoeg knoflook proef je daar verder niks van

Er wordt op het eiland ook heel veel rum gedestilleerd, Bacardi, Captain Morgan, Don Q... Dus bergen cocktails op
pi_76540898
Ik ben terug.
We hebben de basis van de quick step en de Engelse wals geleerd.
Het was grappig en tof dus we doen ale 20 lessen!

Nu even teruglezen.
pi_76541066
CF is back! En van dat bruin moeten we foto's hebben!

En dank voor de complimenten over mijn figuur van 10 jaar gelee Toen woog ik 56-58 kilo, en nu 63-64
Met kleding aan oogt het nog wel slank, zonder zie je pudding her en der 30+ sucks
pi_76541158
CF

En Syrena ik zie je 2e foto niet!!
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:59:47 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76541162
Gebakken banaan Secret vice. Moet ook altijd denken aan Anansi's kindjes: "wijjj willen bakbaaaanaaaaa!"

Betty: tof! Sowieso leuk dat je danst met je broer! (wou ik ook es met mn zus maar das toch lastiger he! )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')