Om diezelfde reden ben ik niet naar de kapper en de coffee company geweestquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:19 schreef Chicolate het volgende:
Ja hoi. Koud. Ik zou naar de stad gaan (eindelijk weer eens, heb spullen nodig en wil lekker rondslenteren) maar wegens te koud zit ik nu toch maar thuis
.
Das heel goed van je, maar dan denk ik niet dat ik hem kan ophalen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja Mo........ik ga streng zijn en datzelfde geldt ook voor SDB. Ik wil er NU van af en niet in februari of maart. Mijn kordaatheid duurt altijd maar even en daar maak ik gebruik van. Iets waar de ex-mr. heel blij mee gaat zijn, want ik heb ergens veel geld voor hem teruggekregen. Dus.
oei. Ik zou zo een slechte bazin zijn, want ik voel me nu al bezwaard. Maar ik meen het tegelijkertijd wel.
Niet eens studeren?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
en tuus!
zo maar 's even eten.. hebben ook nog een film staan: "Law Abiding Citizen", eens kijken wat dat is
Ik ga echt niet bikkelen door de sneeuw hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Way to go, neen!En tof dat je paps meegaat! Ga jij ook zo bikkelig in de sneeuw hardlopen?
Lijkt me toch wel eng!
Fair enough, met een gebroken achterpootje kan je die 5 km ook niet lopenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:26 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ga echt niet bikkelen door de sneeuw hoormaar als de wegen enzo weer fatsoenlijk begaanbaar zijn stap ik uit de deur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1999 was dit. OMG."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |