Hihi, goeie vraag. Vriendje heeft een eigen bedrijf dus dat is altijd lastig in te schatten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Gaan jullie binnenkort meer verdienen?
Ok dan zie ik ze morgen wel!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
P.F, ik krijg de foto's niet voor elkaar, het is al te donker hier en ik heb alleen m'n telefoon om foto's mee te maken. Komen morgen!
Mini! Spannend! Ik zou sowieso gaan kijken, misschien valt dat minder mooie appartement in het echt wel heel erg mee!
Wat de efquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Er kwam me trouwens ook een tekst onder ogen van een leerling die een nieuwsbericht schreef over zichzelf waarin hij met geweren op school kwam en net op tijd overmeesterd werd door een leraar.
Geen idee. Ik zal morgen eens informeren wat het precies is.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat de efSchreeuw om aandacht?
Ik zou even op de verpakking kijken wat er allemaal in zit, hoeveel kcals enzo. Ik meen me te herinneren dat ragout met brood niet eens überslecht is, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:23 schreef betty_sue het volgende:
Freaky, Viking.
Mijn lijstje voor vandaag:
O:Cruesli met yoghurt...again
L:3 boterhammen met paturain en kipfilet..wederom again
T:mandarijn, appel, trosje druiven en een snack a jack. Wel verdeelt over de hele middag.
D: Ik denk een pakje noodles of ragout. Ik moet naar mn allereerste stijldansles ever en moet dus snel eten...
Welke kan ik het beste pakken? Heb geen soep ofzo in huis maar een andere suggestie is altijd welkom!
Stijldansen, nice!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:23 schreef betty_sue het volgende:
Freaky, Viking.
Mijn lijstje voor vandaag:
O:Cruesli met yoghurt...again
L:3 boterhammen met paturain en kipfilet..wederom again
T:mandarijn, appel, trosje druiven en een snack a jack. Wel verdeelt over de hele middag.
D: Ik denk een pakje noodles of ragout. Ik moet naar mn allereerste stijldansles ever en moet dus snel eten...
Welke kan ik het beste pakken? Heb geen soep ofzo in huis maar een andere suggestie is altijd welkom!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:40 schreef betty_sue het volgende:
Mijn partner is mijn broer...hoop dus maar dat het werkt. We hebben al afgesproken dat ik de eerste 4 pasjes onthoud en hij de laatste en de rest dat komt dan nog wel
Ja, vervelend altijd, die mensen met goeie voornemensquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga geen macademianootjes eten en ook niet naar het restaurant. Wel ga ik RPMen straks. Hopelijk is er een plekje voor me. Er is maar 1 les vanavond en die is altijd al druk en het is nu helemaal stervensdruk want veel mensen met goede voornemens.
Wel als ze m'n fiets inpikkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, vervelend altijd, die mensen met goeie voornemens![]()
Het slaat ook nergens op eigenlijk.... maarja in de grote golf van mensen met goeie voornemens doe ik toch maar weer gemakzuchtig mee vanaf 1 januari(ah nee, eigenlijk ietsje eerder, da's beter toch?
)
Om diezelfde reden ben ik niet naar de kapper en de coffee company geweestquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:19 schreef Chicolate het volgende:
Ja hoi. Koud. Ik zou naar de stad gaan (eindelijk weer eens, heb spullen nodig en wil lekker rondslenteren) maar wegens te koud zit ik nu toch maar thuis
.
Das heel goed van je, maar dan denk ik niet dat ik hem kan ophalen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja Mo........ik ga streng zijn en datzelfde geldt ook voor SDB. Ik wil er NU van af en niet in februari of maart. Mijn kordaatheid duurt altijd maar even en daar maak ik gebruik van. Iets waar de ex-mr. heel blij mee gaat zijn, want ik heb ergens veel geld voor hem teruggekregen. Dus.
oei. Ik zou zo een slechte bazin zijn, want ik voel me nu al bezwaard. Maar ik meen het tegelijkertijd wel.
Niet eens studeren?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
en tuus!
zo maar 's even eten.. hebben ook nog een film staan: "Law Abiding Citizen", eens kijken wat dat is
Ik ga echt niet bikkelen door de sneeuw hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Way to go, neen!En tof dat je paps meegaat! Ga jij ook zo bikkelig in de sneeuw hardlopen?
Lijkt me toch wel eng!
Fair enough, met een gebroken achterpootje kan je die 5 km ook niet lopenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:26 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ga echt niet bikkelen door de sneeuw hoormaar als de wegen enzo weer fatsoenlijk begaanbaar zijn stap ik uit de deur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1999 was dit. OMG."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |