abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:27:47 #101
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76484481
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:24 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Jij moet naar Onz...de waarheid is nou eenmaal pijnlijk voor jullie, vooral omdat jullie weten dat jullie ernaast zitten..Allah's Woord is Waarheid.
Lieve nadia,

je begrijpt toch wel dat wij je na zo'n opmerking niet serieus meer kunnen nemen? Je claimt hoog opgeleid te zijn maar voor iemand die WO heeft gedaan heb je wel flinke oogkleppen hoor
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:25 schreef DeTolk het volgende:
waar is dat "2 BAZEN VOOR JE TOPIC" - icoontje als je em nodig hebt
Mijn topic IS gewoon baas
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_76484491
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:26 schreef nectarientje het volgende:
Lieverd, jij gelooft in Allah, een ander in God en weer een ander in Pietje Puk. Laat het zijn
Allah betekent God

De Fransen geloven toch ook niet in Dieu
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:28:23 #103
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_76484502
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:26 schreef nectarientje het volgende:
Lieverd, jij gelooft in Allah, een ander in God en weer een ander in Pietje Puk. Laat het zijn
Wie gelooft er in Pietje Puk? Dat is een hoax! Open uw ogen!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_76484601
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:24 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Jij moet naar Onz...de waarheid is nou eenmaal pijnlijk voor jullie, vooral omdat jullie weten dat jullie ernaast zitten..Allah's Woord is Waarheid.
Echt, wat een kuttrol ben je ook
Of dat, of gewoon een ontzettend achterlijk wijf.
pi_76484671
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:19 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Loeiende Moskeeen?????? Is het dan toevallig dat tijdens de Tsunamie alles plat kwam te liggen en behalve de Moskeen overeind zijn gebleven?? Als dat geen wonderen van de Islam zijn?? Dus blijf maar lullen en spotten met Allah, DAG DES OORDEELS NADERT, dan zul je je moeten verantwoorden voor je praatjes. Met je loeiende moskeen! Deze huizen van God zijn wel als enige heel gebleven tijdens de die ramp, omdat ALLAH GROOT IS.

ALLAH U AKBAR!!!
HAHAHAAHA.
De dag des oordeels en dat moet ik me verantwoorden, daar heb ik pas iets over gelezen.

Eerst komen er 2 engelen naar mijn graf en die vragen mij of ik in Allah geloof en zijn pedofiele profeet. En dan zeg ik 'neuh'.
Dan slaan ze mij zo gruwelijk hard met een gigantische hamer zodat ik extreem veel pijn lijd.
En dan komt het: Dan komen er 99 slangen van de hel, en die bijten mij tot in de eeuwigheid en dat doet extreem veel pijn.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. 99 slangen van de hel? Sneeuwwitje en de 7 dwergen?
En zelf zul je ook branden want je hebt je benen niet eens bedekt.

Bron? Hier:
http://www.islamicinformationcentre.co.uk/muslims.htm#8

Lachwekkend is het, niks meer niks minder.
Oh ja en 72 maagden? Haha dat kan toch alleen een vent verzinnen of niet
pi_76484727
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:32 schreef 12-1985 het volgende:

[..]

HAHAHAAHA.
De dag des oordeels en dat moet ik me verantwoorden, daar heb ik pas iets over gelezen.

Eerst komen er 2 engelen naar mijn graf en die vragen mij of ik in Allah geloof en zijn pedofiele profeet. En dan zeg ik 'neuh'.
Dan slaan ze mij zo gruwelijk hard met een gigantische hamer zodat ik extreem veel pijn lijd.
En dan komt het: Dan komen er 99 slangen van de hel, en die bijten mij tot in de eeuwigheid en dat doet extreem veel pijn.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. 99 slangen van de hel? Sneeuwwitje en de 7 dwergen?
En zelf zul je ook branden want je hebt je benen niet eens bedekt.

Bron? Hier:
http://www.islamicinformationcentre.co.uk/muslims.htm#8

Lachwekkend is het, niks meer niks minder.
Intelligente post
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:36:49 #107
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_76484840
Een burqua kan heel functioneel zijn als je jezelf lelijk vindt.
Dan heb je een goed gezicht voor een burka.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:37:04 #108
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76484849
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:34 schreef Rookert het volgende:

[..]

Intelligente post
Echt he

Maar allejezus wat heeft dat boek een aggresiviteit in zich Als ik moest kiezen voor een geloof zou ik boedhisme keizen...dat ik tenminste vreedzaam
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:37:38 #109
94676 Garisson72
pi_76484872
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:32 schreef 12-1985 het volgende:
Het kunnen ook nog áltijd 72 brandende braambossen zijn of zoiets hè, daar zijn de geleerden het nog steeds niet over eens.
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:39:23 #110
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76484935
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:37 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Het kunnen ook nog áltijd 72 brandende braambossen zijn of zoiets hè, daar zijn de geleerden het nog steeds niet over eens.

Maarre... dit gaat richting islam-bashing dus laten we het maar bij de boerka houden
pi_76484993
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:37 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Echt he

Maar allejezus wat heeft dat boek een aggresiviteit in zich Als ik moest kiezen voor een geloof zou ik boedhisme keizen...dat ik tenminste vreedzaam
Agressie zit in de mens, niet in het boek.

Je kan alles op een bepaalde manier interpreteren, het gaat erom wat je ermee doet. Iedereen kan een boek letterlijk nemen
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:42:28 #112
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76485068
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:40 schreef Rookert het volgende:

[..]

Je kan alles op een bepaalde manier interpreteren, het gaat erom wat je ermee doet. Iedereen kan een boek letterlijk nemen
Hoe wil jij 99 giftige slangen die je bijten tot in de eeuwigheid dan interpreteren?
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:43:04 #113
262 Re
Kiss & Swallow
pi_76485092
dit is en blijft R&P he mensen, POL of ONZ/KLB is een paar deurtjes verder!
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:43:51 #114
283800 Suphomes
Dat dit kan in Nederland
pi_76485127
quote:
Loeiende Moskeeen?????? Is het dan toevallig dat tijdens de Tsunamie alles plat kwam te liggen en behalve de Moskeen overeind zijn gebleven?? Als dat geen wonderen van de Islam zijn?? Dus blijf maar lullen en spotten met Allah, DAG DES OORDEELS NADERT, dan zul je je moeten verantwoorden voor je praatjes. Met je loeiende moskeen! Deze huizen van God zijn wel als enige heel gebleven tijdens de die ramp, omdat ALLAH GROOT IS.

ALLAH U AKBAR!!!
Daar is een volstrekt rationele verklaring voor aangezien alle andere degelijke gebouwen ook overeind zijn gebleven, zelfs hotelgebouwen gerund door Zionistische Duivelvarkens.

Het is ook hilarisch dat gebouwen overeind houden tijdens een ramp het beste wonder is waar Allah mee kan komen, klinkt nogal impotent als je het mij vraagt. Misschien heeft hij zijn zaad verschoten toen ie zijn profeet inclusief paard naar de hemel vervoerde.
pi_76485192
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:13 schreef nadiaschoonheid het volgende:

ps. en wat betreft mijn blote benen...ik ben ook maar een mens met zondes Moge Allah mij daarvoor vergeven Amen!
Nee zuster, dat zal hij niet. Geen berouw, geen vergeving.
Ja, ik generaliseer.
pi_76485202
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:42 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Hoe wil jij 99 giftige slangen die je bijten tot in de eeuwigheid dan interpreteren?
Als bullshit.

Mensen die geloven vinden iets van de ideeën of woorden in hun heilige boek mooi of inspirerend, dat hoeft niet perse alles te zijn, maar dat betekent nog niet dat je niet gelooft.
pi_76485205
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:40 schreef Rookert het volgende:

[..]

Hahaha wat een slap excuus weer.
Weet je wel wie de auteur van dit boek is? ALLAH! Alwetend, almachtig, algroots, alwhatever.

Zou dus wel moeten weten wat zijn boek voor gevolg zou kunnen hebben lijkt mij zo.
En als wij het dan niet goed interpreteren, had hij het maar goed moeten opschrijven.

Maar we weten allemaal wel allah het niet zo nauw neemt met rechten dus neem het nou maar gewoon letterlijk, das het veiligste. Dan twijfelen we in ieder geval niet aan zijn woord.

Als Allah schrijft: 'convert or kill all non-believers', dan bedoelt ie dat gewoon. Ik zou mijn plaatsje in de hemel niet vergokken door mijn eigen interpretatie er op los te laten!
pi_76485244
tvptje voor later
pi_76485292
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:49 schreef Taurus het volgende:

Je kunt toch vanuit je eigen mens-zijn redeneren? We zijn allemaal dezelfde soort 'machines' en je kunt daar wel degelijk patronen in herkennen. Als een meisje klaagt dat mannen haar zo na zitten te staren terwijl ze wel iedere ochtend haar best doet zich verleidelijk te kleden en te make-uppen krijg je ook scheve gezichten. Dat klagen komt dan niet overeen met haar gedrag. Daarvan afgeleid denk ik te weten wat zij denkt: heerlijk, die aandacht, maar het staat niet zo mooi om daar ronduit voor uit te komen, en daarnaast is het ook lekkerder of in ieder geval makkelijker om slachtoffer te zijn.

Dus ja, ik durf wel vermoedens uit te spreken over wat mensen werkelijk denken, terwijl ze iets anders zeggen. En wat mij betreft komen de redenen die Nederlandse burka-draagsters geven niet overeen met hoe mensen functioneren hier in Nederland. Het rijmt niet. Je bent altijd onder invloed van je omgeving en van het milieu waarin je leeft, dus het oprecht beschouwen als een doodnormale zaak voor jezelf om zo'n ding op te hebben, zeker als je ook nog wel eens buiten de deur komt, dat vind ik moeilijk te geloven.
Ik wou iets heel intelligents tikken, maar toen las ik dit en Taurus zegt het allemaal al. Voor een aanzienlijk deel van de burka-dragende moslima's zal dit zeker opgaan.
Ja, ik generaliseer.
pi_76485386
quote:
ps. en wat betreft mijn blote benen...ik ben ook maar een mens met zondes Moge Allah mij daarvoor vergeven Amen!
Maar wel lekker laten staan. Hier val je behoorlijk door de mand...
pi_76485516
quote:
Ik moet jullie even 1 ding duidelijk maken. Als een vrouw, een moslima zich bedekt bekleed, een hijaab draag, of een Burka of een niqaab dan is dit niet omdat haar man haar deze regels oplegt, maar omdat Allah haar deze kledingvoorschriften heeft verplicht. Wij, moslimavrouwen volgen de Koraan, en de Koraan verteld ons ons te bedekken, onze vrouwelijke vormen..dit is ons GELOOF. wij kiezen hiervoor!!!!
Net zoals dat er vrouwen zijn die halfnaakt bij lopen, kiezen wij ervoor bedekt te gaan door het leven..
Dit zijn de islamtische kledingsvoorschriften voor de moslimavrouw. Wij worden dus niet onderdrukt.
Wij handelen vanuit ons geloof en naar ons geloof toe.
Als de Koran ons vertel onze echtegenoten te gehoorzamen dan doen we dat..feitelijk gehoorzamen we dan wat onze Heer ons oplegt, omdat Allah het beste weet wat goed voor ons is.
Zo wordt ook aangegeven in de Koran onze echtgenoten niet te gehoorzamen als dat in strijd gaat tegen de islam!
Wij zijn hier op aarde voor Allah.
Tot hem behoren wij, en tot Hem zullen wij terugkeren.
Dus zoek naar de waarheid voordat het te laat is voor jullie.
Islam is de waarheid, en de juiste weg naar een goed leven.

ik had nog een beetje respect voor je manier van leven door je reacties in de andere topics, maar de laatste reacties hier getuigen van weinig kennis.
heb jij je ooit wel eens verdiept in hoe de koran en bijbel zijn ontstaan en hoeveel dingen wat jij nu heilig gelooft gewoon vaker in andere geloven terug komen?
de Egyptenaren waren ook heilig overtuigd dat alle goden die ze hadden bedacht bestonden, als je daar nu naar terug kijkt klink klare onzin.

het is wel erg makkelijk om je fouten zoals het uploaden van foto's van je benen goed te praten niet ? als jij straks vreemd gaat in je mogelijke relatie met een man, ligt het dan ook aan het feit dat je een mens bent en dat Allah je vergeeft ?

ot :

de reden van een boerka is gewoon onderdrukking, de moslims die in nederland wonen zijn afkomstig uit de minder westelijke delen van Turkije enzovoort. in steden zoals Ankara lopen de moslima's ook veel minder met een boerka ( zie je daar eigenlijk niet )
pi_76485707
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:46 schreef 12-1985 het volgende:

[..]

Hahaha wat een slap excuus weer.
Weet je wel wie de auteur van dit boek is? ALLAH! Alwetend, almachtig, algroots, alwhatever.

Zou dus wel moeten weten wat zijn boek voor gevolg zou kunnen hebben lijkt mij zo.
En als wij het dan niet goed interpreteren, had hij het maar goed moeten opschrijven.

Maar we weten allemaal wel allah het niet zo nauw neemt met rechten dus neem het nou maar gewoon letterlijk, das het veiligste. Dan twijfelen we in ieder geval niet aan zijn woord.

Als Allah schrijft: 'convert or kill all non-believers', dan bedoelt ie dat gewoon. Ik zou mijn plaatsje in de hemel niet vergokken door mijn eigen interpretatie er op los te laten!
Nou, ik wel. Gezien het niet door Allah is geschreven maar door de mens Mohammed die in een tijdperk leefde dat amper overeenkomsten met onze huidige beschaving vertoont lijkt het me noodzakelijk er een eigen interpretatie aan te geven. Namelijk gewoon de interpretatie die rijmt met de wereld van deze tijd waarin je leeft, een andere interpretatie kan een profeet niet van je verwachten, lijkt me. Aangezien Allah alwetend is en de teksten aan Mohammed heeft doorgefluisterd zal Allah dat ook wel in zijn achterhoofd hebben gehad (de wereld gaat veranderen). Bovendien horen we de laatste eeuwen niets meer van Allah of God zoals de profeten dat vroeger wel hebben ervaren dus zijn we wat dat betreft ook redelijk stuurloos, op het moment heeft niemand op de wereld de waarheid in pacht want er zijn slechts mensen. Interpretaties zijn daardoor onvermijdelijk.
pi_76485754
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:46 schreef Peter het volgende:
Waarom hebben meisjes met een hoofddoek vaak veel make-up op?
Omdat ze geen haar hebben om zich mooier te maken.
pi_76486096
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:58 schreef Taurus het volgende:
...dus zijn we wat dat betreft ook redelijk stuurloos, op het moment heeft niemand op de wereld de waarheid in pacht want er zijn slechts mensen.
What if god was one of us, just a slob like one of us...
Ja, ik generaliseer.
pi_76486259
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:07 schreef Northside het volgende:

[..]

What if god was one of us, just a slob like one of us...
Of just a stranger on a bus!
pi_76486636
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:20 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

Nee nee serieus...zoals ik eerder zei wil ik dus met een prakiserende moslimman trouwen..en ik weet als je met een praktiserende moslimman trouwt gaat ie van je eisen dat je je zelf moet bedekken(in een deken zoal jij dat noent).
En aangezien ik zelf voor een praktiserende man wil gaan,zal ik inderdaad zijn keuzes moeten gehoorzamen.
Een Boerka is geen regel in de islaam, de islaam schrijft inderdaad bedekking voor maar de manier waarop is vooral gebasseerd op de interpretatie van de lezer. Nergens staat in de koran dat je als vrouw een laken over je heen moet trekken en als spook door het leven moet gaan.

De boerka heeft dus even veel met geloof te maken als de pinkstergemeenschap voorschrijft dat ze geen bloed mogen accepteren: Niets.
pi_76486719
quote:

ALLAH U AKBAR!!!
Die foto's van jou zijn ook Haram, als ik jou was zou ik heel bang zijn voor de Apocalypse.
pi_76486893
Waarom heeft trouwens nog niemand de kutgrap "Nou, als je heel veel bier of cola zuipt komt het vanzelf " gemaakt?
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:29:56 #129
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76487209
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:23 schreef Rookert het volgende:
Nou, als je heel veel bier of cola zuipt komt het vanzelf
pi_76488043
Wat ik niet begrijp is dat Nadiaschoonheid in haar FoBo met blote benen en verleidelijk staat terwijl er volgens haar in de Koraan staat dat Allah aan de Moslima's vraagt alles behalve handen en voeten te bedekken en dat zij wacht op een praktiserend moslim om haar dat komen te vertellen.

Als zij weet heeft van deze regel uit de Koraan en zo gelovig is, waarom neemt zij dan het heft niet in eigen handen en gaat zij een hoofdoek, Burqa, Niqaab dragen? Nee, ze wacht tot de praktiseren moslim op de witte kameel komt om haar te verplichten deze op/om te doen, dat klopt toch voor geen kant?

Is hetzelfde als de streng refomatorische mensen, die vrouwen zijn ook verplicht "vrouwenkleding" een rok te dragen en doen dit ZONDER dat er een praktiserend reformatorische man komt om hun dit te verplichten. Dit riekt naar een TROLL!
Haters gonna hate.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:50:38 #131
94676 Garisson72
pi_76488149
Ik wil het nu wel hebben over de reden van een fordka. Om de spanning er een beetje uit te halen.
pi_76488218
a
quote:

[..]

Nou, ik wel. Gezien het niet door Allah is geschreven maar door de mens Mohammed die in een tijdperk leefde dat amper overeenkomsten met onze huidige beschaving vertoont lijkt het me noodzakelijk er een eigen interpretatie aan te geven. Namelijk gewoon de interpretatie die rijmt met de wereld van deze tijd waarin je leeft, een andere interpretatie kan een profeet niet van je verwachten, lijkt me. Aangezien Allah alwetend is en de teksten aan Mohammed heeft doorgefluisterd zal Allah dat ook wel in zijn achterhoofd hebben gehad (de wereld gaat veranderen). Bovendien horen we de laatste eeuwen niets meer van Allah of God zoals de profeten dat vroeger wel hebben ervaren dus zijn we wat dat betreft ook redelijk stuurloos, op het moment heeft niemand op de wereld de waarheid in pacht want er zijn slechts mensen. Interpretaties zijn daardoor onvermijdelijk.
Mijn punt was natuurlijk dat dit de reden is waarom er nog miljoenen mensen in boerka's lopen, homo's ophangen, voor jihad strijden, mensen steningen, etc etc.
Dat is gewoon de ware Islam, zoals hij op DAT moment inderdaad geschreven en bedoeld is. Door Allah, die het allemaal rechtsstreeks in Mo's oor heeft ingefluisterd. De koran is dus het woord van god.

Als we hem allemaal zelf mogen interpreteren en onze eigen fantasie er op mogen los laten, waarom is dat boek er dan? Kon almachtige allah geen rekening houden met een veranderende wereld? En waarom stuur ie dan nu niet een nieuwe Mohammed met een geupdate versie?

Het is gewoon bedoeld om hem bij het oude te houden, zo denken vrijwel alle moslims en dat is ook het veiligste voor ze.
Want ik interpreteer de koran als een achterlijk sprookjesboek geschreven door een stel gekken zo'n 1400 jaar geleden. Maar dat zal nooit de bedoeling geweest zijn lijkt me En met die interpretatie kom ik vast en zeker niet in de moslim-hemel.

Dus in plaats van zelf interpreteren, en daardoor tegen het geloof in gaan en Mohammed een leugenaar noemen (ja zo wordt dat door velen gezien), ben ik gewoon voor volledig afschaffen die rotzooi.
Valt er ook nergens meer ruzie over te maken.
pi_76488354
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:51 schreef 12-1985 het volgende:
a
[..]

Mijn punt was natuurlijk dat dit de reden is waarom er nog miljoenen mensen in boerka's lopen, homo's ophangen, voor jihad strijden, mensen steningen, etc etc.
Dat is gewoon de ware Islam, zoals hij op DAT moment inderdaad geschreven en bedoeld is. Door Allah, die het allemaal rechtsstreeks in Mo's oor heeft ingefluisterd. De koran is dus het woord van god.

Als we hem allemaal zelf mogen interpreteren en onze eigen fantasie er op mogen los laten, waarom is dat boek er dan? Kon almachtige allah geen rekening houden met een veranderende wereld? En waarom stuur ie dan nu niet een nieuwe Mohammed met een geupdate versie?

Het is gewoon bedoeld om hem bij het oude te houden, zo denken vrijwel alle moslims en dat is ook het veiligste voor ze.
Want ik interpreteer de koran als een achterlijk sprookjesboek geschreven door een stel gekken zo'n 1400 jaar geleden. Maar dat zal nooit de bedoeling geweest zijn lijkt me En met die interpretatie kom ik vast en zeker niet in de moslim-hemel.

Dus in plaats van zelf interpreteren, en daardoor tegen het geloof in gaan en Mohammed een leugenaar noemen (ja zo wordt dat door velen gezien), ben ik gewoon voor volledig afschaffen die rotzooi.
Intelligente post

Er zijn honderden miljoenen moslims, ik zie ze niet voor de poorten staan
pi_76488367
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:47 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat Nadiaschoonheid in haar FoBo met blote benen en verleidelijk staat terwijl er volgens haar in de Koraan staat dat Allah aan de Moslima's vraagt alles behalve handen en voeten te bedekken en dat zij wacht op een praktiserend moslim om haar dat komen te vertellen.

Als zij weet heeft van deze regel uit de Koraan en zo gelovig is, waarom neemt zij dan het heft niet in eigen handen en gaat zij een hoofdoek, Burqa, Niqaab dragen? Nee, ze wacht tot de praktiseren moslim op de witte kameel komt om haar te verplichten deze op/om te doen, dat klopt toch voor geen kant?

Is hetzelfde als de streng refomatorische mensen, die vrouwen zijn ook verplicht "vrouwenkleding" een rok te dragen en doen dit ZONDER dat er een praktiserend reformatorische man komt om hun dit te verplichten. Dit riekt naar een TROLL!
tja ze kan een troll zijn, maar voor een troll reageert ze behoorlijk vaak en serieus in andere topics.
mocht ze serieus zijn dus is zij behoorlijk hypocriet
pi_76490804
Het erge van dit alles is dat wanneer ik bij de bcc de tv tentoonstel in een doos dat ook de vrouwen met hoofddoek komen klagen dat ze niet kunnen zien wat ze kopen..... ego's

[ Bericht 0% gewijzigd door JEFFreal op 06-01-2010 17:58:52 ]
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:51:56 #136
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_76490935
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:49 schreef JEFFreal het volgende:
Het erge van dit alles is dat wanneer ik bij de bbc de tv tentoonstel in een doos dat ook de vrouwen met hoofddoek komen klagen dat ze niet kunnen zien wat ze kopen..... ego's
?Que?
pi_76490941
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:49 schreef JEFFreal het volgende:
Het erge van dit alles is dat wanneer ik bij de bbc de tv tentoonstel in een doos dat ook de vrouwen met hoofddoek komen klagen dat ze niet kunnen zien wat ze kopen..... ego's
Waarom zouden mensen bij een Engelse TV-omroep televisies in dozen willen zien?
pi_76491178
jezus wat ben jij dom het is bcc!
pi_76492564
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_76493100
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:40 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

Maar nou wil ik begrijpen waarom je dat graag aan de buiten wereld wilt laten zien??
Hoezo laten zien? Het is hartstikke normaal om op straat te lopen, net zoals persoonlijke verzorging. Overal ter wereld lopen mensen op straat, buiten hun huizen, daar speelt het leven zich af. Die mensen gaan boodschapjes doen, naar school, op reis en alles, daar zit geen geheime agenda met een ostentatief karakter achter.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_76493584
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:57 schreef JEFFreal het volgende:
jezus wat ben jij dom het is bcc!

Ooooooooooooooooooooooooh, zeg dat daaaaaaaaaaaaan !!1

Sorry voor mijn onsamenhangende post vol spelfouten
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:01:34 #142
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_76493951
Het enige, en ik geef toe waar ik nog mee de mist in ga is mijn manier van kleden. Ik weet dat het niet correct is en dat het indruist tegen de islamitische kledingvoorschriften, maar een mens kan niet alles in 1 keer goed doen of goed zijn, het allerbelangerijkste is dat ik er naar streef, ik heb soms ook van die zware schuldgevoelens als ik dit soort kleding draag, maar daartegen compenseer ik het met andere dingen, zo bid ik mijn 5 verplichte gebeden dagelijks en op tijd, ik heb heb nog nooit een relatie gehad dus ook nog nooit fysiek contact met het andere geslacht. Ik steun goede doelen, ik ben goed voor andere mensen, ik roddel en praat niet over andere, en dit zijn toch best de dingen die hoog staan in het vaandel bij Allah, we zijn niet perfect, zolang de wil er maar is om zo min mogelijk zondes te maken ben je al zeer geliefd bij Allah.
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:05:05 #143
262 Re
Kiss & Swallow
pi_76494123
maar waarom is het de wil van Allah dat het ene groepje moslims een hoofddoekje draagt en de andere compleet verborgen achter een doorkijkgaasje... de koran is toch maar op 1 manier interpreteerbaar?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_76494332
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:24 schreef Gokhan03 het volgende:
Jullie weten ook helemaal niet waarover jullie het hebben he? Dat zo n meid een hoofddoek draagt is 99 van de 100 keer hun eigen keus.
Nee, de vrouw wordt verplicht door de mannelijke tak van de familie. Dat het vanuit geloofsovertuiging moet, of dat men het draagt om het geloof te uiten, is onzin maar het wordt veel gebruikt als argument.

De mannelijke tak van de familie zal er alles aan doen om de vrouw bedekt te laten lopen, men wil voorkomen dat vrouwen als lustobjecten gezien worden. Daar gaat het om hier.
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:10:55 #145
273257 nadiaschoonheid
pi_76494420
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:05 schreef Re het volgende:
maar waarom is het de wil van Allah dat het ene groepje moslims een hoofddoekje draagt en de andere compleet verborgen achter een doorkijkgaasje... de koran is toch maar op 1 manier interpreteerbaar?
Daar kiezen ze zelf voor..Allah verlangt van ons onze vrouwelijke vormen te bedekken, en op wat voor manier dat gedaan wordt (desnoods met een tafelkleed) maakt het niets uit. De vrouw kiest daar zelf voor om haar gezicht te bedekken, het gezicht bedekken is niet verplicht....
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:13:02 #146
94676 Garisson72
pi_76494527
Sorry Nadia, ik geloof er niks meer van. Eerst vond ik het wel mooi hoe je over je geloof praatte, al ga ik er totaal niet in mee, maar ik vond het wel iets moois hebben.
Maar het rijmt gewoon niet. Je kan niet aan één kant zulke felle en radicale teksten uiten en tegelijk op een 'oeps daar ga ik weer, trek ik weer een sexy jurkje aan, hè wat ben ik toch onhandig, maak ik er ook nog een foto van, en zul je zien dat ik ze ook nog op internet post, jáá hoor, ik wist het wel.'-manier de mist in gaan, zoals je zegt.
Je bent een troll.
pi_76494593
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:01 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Het enige, en ik geef toe waar ik nog mee de mist in ga is mijn manier van kleden. Ik weet dat het niet correct is en dat het indruist tegen de islamitische kledingvoorschriften, maar een mens kan niet alles in 1 keer goed doen of goed zijn, het allerbelangerijkste is dat ik er naar streef, ik heb soms ook van die zware schuldgevoelens als ik dit soort kleding draag, maar daartegen compenseer ik het met andere dingen, zo bid ik mijn 5 verplichte gebeden dagelijks en op tijd, ik heb heb nog nooit een relatie gehad dus ook nog nooit fysiek contact met het andere geslacht. Ik steun goede doelen, ik ben goed voor andere mensen, ik roddel en praat niet over andere, en dit zijn toch best de dingen die hoog staan in het vaandel bij Allah, we zijn niet perfect, zolang de wil er maar is om zo min mogelijk zondes te maken ben je al zeer geliefd bij Allah.
Begin met die foto's weghalen uit je FoBo, kom je al stuk minder hypocriet over en het is met paar muisklikken gebeurd. Weet niet wat voor volk je wilt aantrekken met die foto's,maar zo'n kort rokje op een foto op openbaar profiel vind ik bij normaal Nederlands meisjes sletterig staan
pi_76494667
quote:
.. en toch komt iemand die goede doelen steunt, niet doet aan sex voor het huwelijk, niet roddelt, eigenlijk helemaal leeft gelijk jullie regels tóch in de hel, enkel en alleen omdat 'ie niet in Allah gelooft. Vreemd.. Als Allah al die dingen écht zo belangrijk zou vinden, zou het hem aan z'n reet roesten welk etiketje iemand op die regels zou plakken.
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:16:46 #149
273257 nadiaschoonheid
pi_76494735
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:13 schreef Garisson72 het volgende:
Sorry Nadia, ik geloof er niks meer van. Eerst vond ik het wel mooi hoe je over je geloof praatte, al ga ik er totaal niet in mee, maar ik vond het wel iets moois hebben.
Maar het rijmt gewoon niet. Je kan niet aan één kant zulke felle en radicale teksten uiten en tegelijk op een 'oeps daar ga ik weer, trek ik weer een sexy jurkje aan, hè wat ben ik toch onhandig, maak ik er ook nog een foto van, en zul je zien dat ik ze ook nog op internet post, jáá hoor, ik wist het wel.'-manier de mist in gaan, zoals je zegt.
Je bent een troll.
En wat is een Troll??
pi_76494774
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:16 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

En wat is een Troll??
Expres zeuren, zeiken, domme dingen roepen, irritant zijn
pi_76494859
Wij weten ook wel hoe beschermend de familie is en hoe streng de opvattingen zijn, de moslima kan geen kant uit en zal door vader, man of broer altijd in de gaten gehouden worden. De minste afwijking van de betreffende opvattingen wordt niet getolereerd. En wat wij weten is nog maar de helft van hoe het er in de praktijk aan toe gaat. Ik zou dus ook zeggen dat ik het vrijwillig zou dragen.
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:22:16 #152
273257 nadiaschoonheid
pi_76494994
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:17 schreef Rookert het volgende:

[..]

Expres zeuren, zeiken, domme dingen roepen, irritant zijn

Oh echt waar..

Nou dat vind ik erg jammer dan,ik probeer zo serieus mogelijk op jullie posts in te gaan al lopen jullie nog allemaal mijn geloof af te kraken..jammer maar goed dat jullie dat dan op tijd aangeven..dan zal ik mijn tijd ook niet meer aan jullie verdoen.
pi_76495093
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:22 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

Oh echt waar..

Nou dat vind ik erg jammer dan,ik probeer zo serieus mogelijk op jullie posts in te gaan al lopen jullie nog allemaal mijn geloof af te kraken..jammer maar goed dat jullie dat dan op tijd aangeven..dan zal ik mijn tijd ook niet meer aan jullie verdoen.
Ja echt, blij dat ik je het kon vertellen
Maar ga je je haram foto's nog verwijderen? Kan me niet voorstellen dat je vieze kwijlers wil aantrekken...
pi_76496062
-edit- hihi

[ Bericht 91% gewijzigd door Re op 06-01-2010 19:49:32 ]
Veni,Vidi, Vici
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:51:36 #155
94676 Garisson72
pi_76496353
quote:
Oh echt waar..

Een troll is iemand die op internet moedwillig de boel gaat lopen frustreren met opruiende teksten, met als doel irritatie op te wekken en zo. Daar verdenk ik jou van.
Begrijp je wat ik bedoel met het niet kunnen rijmen van jouw uitlatingen enerzijds en die foto's anderzijds?
pi_76496640
quote:

[..]

En wat is een Troll??
Doen alsof je serieus bent en geen grap maakt, maar ondertussen reacties uitdagen van andere personen zodoende dat jij weer kan genieten van de reacties van andere mensen.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:00:11 #157
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_76496789
quote:

[..]

En wat is een Troll??

Je bent echt heerlijk
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_76496792
Owja en nu nog mijn mening, ik vind dat elk geloof achterlijk is. Het ontneemt veel van je levensvrijheid en dus ook levensgenot (gezien je posts moet je je erg inhouden, niet bepaald bevrijdend). En tevens vind ik het belachelijk dat door het geloof ontzettend veel oorlog is ontstaan (welk geloof dan ook), daarom zie ik geloof als iets wat alleen maar problemen opbrengt. Geloof is iets wat je als een soort motivatie kunt gebruiken, jezelf voor de gek houden dat er een grotere macht bestaat, en daar dan kracht uit putten. Vergelijkbaar met niet geloofsovertuigende acties zoals jezelf op peppen voor een belangrijke dag en tegen jezelf praten dat je 'the men' bent, waardoor je vervolgens gemotiveerd aan de slag kunt.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:03:22 #159
283800 Suphomes
Dat dit kan in Nederland
pi_76496944
quote:

[..]
Bovendien horen we de laatste eeuwen niets meer van Allah of God zoals de profeten dat vroeger wel hebben ervaren dus zijn we wat dat betreft ook redelijk stuurloos, op het moment heeft niemand op de wereld de waarheid in pacht want er zijn slechts mensen. Interpretaties zijn daardoor onvermijdelijk.
Omdat we tegenwoordig medicatie hebben tegen schizofrenie.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:05:46 #160
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76497075
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:24 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ja echt, blij dat ik je het kon vertellen
Maar ga je je haram foto's nog verwijderen? Kan me niet voorstellen dat je vieze kwijlers wil aantrekken...
Kwijl kwijl

Nu ben is ook viess
pi_76497201
-edit- het is gewoon flauw

[ Bericht 91% gewijzigd door Re op 06-01-2010 20:48:35 ]
Veni,Vidi, Vici
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:11:23 #162
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_76497385
quote:

ALLAH U AKBAR!!!
Dit is echt een debiele statement.

1. Wat jij 'alles' noemt dat plat kwam te liggen zijn zogenaamde sloppenwijken/kartonnen huisjes. Alle overige (publieke)gebouwen met fundering en betonnen muren bleven gewoon overeind dus je argument raakt kant noch wal.

2. Jij bent blijktbaar zo selectief dat in jou ogen alleen moskeeen overeind bleven staan . Ik neem aan dat mensen die tsunamie gefilmd hebben vanuit hun hotel in feite dus in huis van god aanwezig waren.
pi_76497672
quote:
Foto's met erg blote benen in je fotoboek plaatjes lijkt me nou niet echt streven naar het goede doen volgens de wil van Allah. Bovendien zullen er altijd van die gekken zijn die deze foto's opslaan. Ze zullen altijd ergens op het internet te vinden zijn. Dus als jij later een man hebt bij wie je jezelf moet bedekken, en die man treft per ongeluk ergens deze foto's aan, dan schiet je er alsnog niets mee op. Als je echt werkelijk een man wilt die zo streng gelovig is, kan je je maar beter nu al bedekken.
pi_76497860
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bovendien zullen er altijd van die gekken zijn die deze foto's opslaan.
Daarnaast, hoe voelt het als men zich ook nog eens aftrekt op je foto's? Is dat niet indirect toch een soort vorm van sex en in strijd met jouw geloof? Ik heb het overigens nog niet gedaan.
pi_76497931
quote:

[..]

Oh echt waar..

blijf je nu weg uit het topic omdat een paar mensen je beschuldigen van trollen ?
ik zelf heb ook mijn twijfels of jou reacties wel serieus zijn of dat je hier gewoon reacties van mensen probeert uit te lokken!

maar even een vraag : waarom lopen vrouwen in steden zoals ankara zonder boerka's terwijl mensen uit de minder westelijke ( en ontwikkelde ) delen dat wel doen?
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:31:28 #166
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_76498337
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:21 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Daarnaast, hoe voelt het als men zich ook nog eens aftrekt op je foto's? Is dat niet indirect toch een soort vorm van sex en in strijd met jouw geloof? Ik heb het overigens nog niet gedaan.
lol @ nog niet gedaan
pi_76498376
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:31 schreef Montelly het volgende:

[..]

lol @ nog niet gedaan
het is overigens een serieuze vraag.
pi_76499222
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:21 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

wie trekt er nouw weer op een paar onduidelijke benen af..?? serieus he jij zegt steeds assumpties in je post, waarvan ik denk die gast zit daar echt met wat tissues achter zn pctje
Veni,Vidi, Vici
pi_76499227
-edit- niet nodig

[ Bericht 91% gewijzigd door Re op 06-01-2010 20:49:16 ]
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:09:25 #170
201543 FokR
What's it all about?
pi_76506314
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:13 schreef Garisson72 het volgende:
Je bent een troll.
Ik vind je sexy jurkje mooi nadiaschoonheid
You know what I mean?
pi_76508861
quote:

[..]

En wat is een Troll??
pi_76510733
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:51 schreef 12-1985 het volgende:
a
[..]

Ja, maar jij zei 'ik zou mijn plekje in de hemel niet opgeven voor mijn eigen interpretatie'. Nou, ik dus wel. Met uitleg.
quote:
Een interpretatie moet je wel aan íets kunnen geven. Dus dat boek moet er wel zijn om het te kunnen interpreteren natuurlijk. En dat vroeg ik me dus - voor de hand liggend - ook af: als Allah almachtig was zal hij wel geweten hebben dat het geinterpreteerd gaat worden. Want zelfs als het wel degelijk het directe woord van God is, wordt het geinterpreteerd. Maakt niet uit of je het letterlijk neemt, dat boek is in deze tijd ook letterlijk iets totaal anders dan het in die tijd was. Die tijdsgeest kun je niet voelen, taal is niet statisch, taal is aan verandering onderhevig.
quote:
Dat is waar.
quote:
Dat denk ik ook niet.
quote:
Goed plan. Ware het niet dat dat natuurlijk onmogelijk is. En er is ook zonder geloof nog net zo veel aanwezig om ruzie over te maken. De mens maakt immers ruzie, niet dat boek of 'het geloof'.
pi_76513107
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:23 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

[..]

blijf je nu weg uit het topic omdat een paar mensen je beschuldigen van trollen ?
ik zelf heb ook mijn twijfels of jou reacties wel serieus zijn of dat je hier gewoon reacties van mensen probeert uit te lokken!

maar even een vraag : waarom lopen vrouwen in steden zoals ankara zonder boerka's terwijl mensen uit de minder westelijke ( en ontwikkelde ) delen dat wel doen?
Dit vind ik wel een hele goede vraag.
Haters gonna hate.
pi_76513243
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:23 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

[..]

Provocatie! Graag een uitzondering willen zijn!
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:51:45 #175
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76513323
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 09:48 schreef Taurus het volgende:

[..]

Provocatie! Graag een uitzondering willen zijn!
Als iedereen het doet is het geen uitzondering...
Bovendien vind ik provoceren zo'n een beetje te ver doorgedacht
pi_76513548
ik heb me vanacht af zitten beren op het fobo van nadia

SORRY NADIA!
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:12:27 #177
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76513811
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:01 schreef Opkloter het volgende:

SORRY NADIA!
Wat ben je toch een opkloter
pi_76513884
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 09:51 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Jij ziet iedereen hier met een burka rondlopen? Je voelt je toch echt wel bijzonder en 'n uitzondering hier hoor, als je de straat op gaat met dat kleed over je heen.
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:17:13 #179
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_76513927
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:01 schreef Opkloter het volgende:

SORRY NADIA!
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:20:03 #180
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_76514010
Waar is ze?
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:23:20 #181
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76514103
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:20 schreef DeTolk het volgende:
Waar is ze?
Aan het rukken op de foto van opkloter als wraak
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:24:29 #182
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_76514133
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:23 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Aan het rukken op de foto van opkloter als wraak
Dus ze is EN moslima EN 2-slachtig ???
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:28:58 #183
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76514256
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:24 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Dus ze is EN moslima EN 2-slachtig ???
Vrouwelijk mastuberen noem ik ook rukken
pi_76514800
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:28 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Vrouwelijk mastuberen noem ik ook rukken
Een clit van dichtbij, is weinig anders dan een klein pikkie, ergens heb je dus een punt
pi_76517425
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 09:51 schreef boudemaniak het volgende:

Identificeren met je groep dan. Net zoals de Ajax-fans die in Ajax-shirtjes rondlopen en de corpsballen in hun dispuutspolo's. Je hoort bij een groep/minderheid, bent daar trots op en wil dat laten zien. Ik ben een moslimvrouw en daar ben ik trots op, daarom draag ik mijn laken in het openbaar.

Het "verheven" of "wij zijn beter" gevoel (wij gaan naar de moslimhemel en jullie zullen branden, ongelovigen!) past ook helemaal in dat plaatje.
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:51:55 #186
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_76519216
tvp. leuk onderwerp om mee te lezen
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_76520046
nadia je bent een beetje triest

Leuk topic mensen
pi_76520165
"we worden niet onderdrukt door de man, maar bedekken ons omdat dit moet van ons geloof", is wat nadia in dit topic schrijft.

Dat geloof komt van Allah & Mohammed (twee mannen) en is vertaal in een boekje door mannen. En wat er in dat boekje staat wordt gezien als 'het geloof', maar volgens mij is het nog steeds een fantasierijk boekwerkje geschreven door MANNEN.

Kortom: die hele onderdrukking komt nog steeds van de mannen en de naïviteit van de dames om te geloven dat de Koran een goddelijk verhaal is, ipv een verzinsel van een paar mannen die graag macht over de vrouwen willen houden.

Wat zal ik lachen als 'Allah' in de hemel gewoon een vrouw blijkt te zijn die alle mannen alsnog doorstuurt naar de hel als boete voor het vernederen van alle islamitische vrouwen.

(kleine ps: hoewel uit mijn post het anders zal klinken, heb ik niet direct iets tegen de islam. Als mensen zeggen er gelukkig mee te zijn, fijn, dan moeten ze het vooral doen. Zolang ze er anderen niet mee lastig vallen, zal ik niemand persoonlijk onderuit halen in het echte leven. Maar ik word er gewoon ontzettend triest van dat vrouwen zich goed voelen bij het doen van dingen 'volgens hun geloof' terwijl de 'vrije mensen', om het zo maar te noemen, van een afstandje juist zo goed zien hoe een waanzin het is om te geloven dat je goed bezig bent als je jezelf met een burka volledig afschermt van de buitenwereld en niet mag praten voor er tegen je gesproken wordt etc. Hoe kunnen mensen in het diepst van hun hart hier toch gelukkig mee zijn? Ik zal het denk ik nooit begrijpen....)
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:21:55 #189
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76520230
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:16 schreef larzzzman het volgende:
nadia je bent een beetje triest

Leuk topic mensen
Heb ik gemaakt Give worship plz

OT: Ik ben nog steeds niet overtuigd dat ze het uit eigen wil doen hoor Maar ik leg me er maar bij neer dat ik geloof (in dit geval islam) nooit zal snappen
pi_76520496
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:21 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Heb ik gemaakt Give worship plz

OT: Ik ben nog steeds niet overtuigd dat ze het uit eigen wil doen hoor Maar ik leg me er maar bij neer dat ik geloof (in dit geval islam) nooit zal snappen

ik denk dat de moslima's zo gefocused zijn op het leven voor allah dat ze vergeten zelf te leven.
pi_76523316
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:29 schreef larzzzman het volgende:

[..]

ik denk dat de moslima's zo gefocused zijn op het leven voor allah dat ze vergeten zelf te leven.
Logisch toch? Ten minste als je er heilig van overtuigd bent dat je anders in de hel komt.
pi_76523414
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Logisch toch? Ten minste als je er heilig van overtuigd bent dat je anders in de hel komt.
Goede woordkeuze
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:42:49 #193
3542 Gia
User under construction
pi_76525349
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:20 schreef zoeperzazke het volgende:
"we worden niet onderdrukt door de man, maar bedekken ons omdat dit moet van ons geloof", is wat nadia in dit topic schrijft.

Sterker nog, ze schrijft dat het een vrije keuze is. Verderop zegt ze een streng gelovige man te willen en dat ze het normaal vindt als hij haar opdraagt die tent aan te doen. Ze zal hem blindelings gehoorzamen.

Als je dan zegt dat het dus geen keus is, als het van je man moet, zegt ze: Ja maar het is toch je eigen keuze met welke man je trouwt.

En zelfs daar stel ik mijn vraagtekens bij, gezien het aantal gevallen van uithuwelijking.

M.a.w. je hebt al niet de keuze met wie je trouwt en dan bepaalt die vent ook nog eens voor je hoe je gekleed gaat.
pi_76525465
Volgens mij is Fok niet het beste forum om een gelijkwaardige en zinnige discussie te krijgen.
Het feit dat er op mijn post, waar nog daadwerkelijk argumenten in stonden, niet wordt gereageerd maar wel driekwart tegen elkaar loopt te mekkeren, waar logischerwijs Nadia in de verdediging gaat...ach ja...ik ga maar eens afwassen.

En dat idee dat moslima´s (in NL) onderdrukt worden en daarvoor een hoofddoek dragen moet ook eens de wereld uit. Laat ik het zo zeggen: ze kiezen er zelf voor en VOELEN zich niet onderdrukt, zijn ze het dan stiekem toch?
zelfde als diginoob
pi_76525468
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:42 schreef Gia het volgende:

[..]

Sterker nog, ze schrijft dat het een vrije keuze is. Verderop zegt ze een streng gelovige man te willen en dat ze het normaal vindt als hij haar opdraagt die tent aan te doen. Ze zal hem blindelings gehoorzamen.

Als je dan zegt dat het dus geen keus is, als het van je man moet, zegt ze: Ja maar het is toch je eigen keuze met welke man je trouwt.

En zelfs daar stel ik mijn vraagtekens bij, gezien het aantal gevallen van uithuwelijking.

M.a.w. je hebt al niet de keuze met wie je trouwt en dan bepaalt die vent ook nog eens voor je hoe je gekleed gaat.
Dat is dus blijkbaar verneukte cultuur ipv religie
  Licht Ontvlambaar donderdag 7 januari 2010 @ 15:52:45 #196
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76525741
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:32 schreef Rookert het volgende:
Nadiaschoonheid,

Het enige wat ik niet snap is dat onder andere jij wel met dergelijke foto's in je fotoboek te koop loopt en ondertussen roept dat je een praktiserende moslimman nodig hebt om jou op het goede pad te houden. Ik heb ook wel van een ander gehoord dat ze wel een hoofddoek wilt dragen,maar dat ze zich "er nog niet toe kan zetten, maar hopelijk inchallah ooit wel".

In mijn ogen ben je dan gewoon iemand die je mens-zijn als zwak excuus gebruikt om zomaar als een losbol rond te lopen. Wat let je om nu geen hijaab of een nikaab te gaan dragen als je het toch wil gaan doen? Bovendien is het je eigen keuze, als je het pas gaat doen als je gaat trouwen komt het over alsof je man de keuze maakt.

Merci
Ik krijg steeds meer het gevoel dat nadiadinges een sub in de dop is...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_76526313
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:45 schreef diginoob2 het volgende:
En dat idee dat moslima's (in NL) onderdrukt worden en daarvoor een hoofddoek dragen moet ook eens de wereld uit. Laat ik het zo zeggen: ze kiezen er zelf voor en VOELEN zich niet onderdrukt, zijn ze het dan stiekem toch?
Dus jij zegt dat het geen gevolgen voor een moslima uit gelovige kringen zou hebben als zij geen hoofddoek draagt? Het is immers haar eigen keuze die wel of niet te dragen?
Ja, ik generaliseer.
pi_76526332
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:52 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik krijg steeds meer het gevoel dat nadiadinges een sub in de dop is...
was een sub..???:p
Veni,Vidi, Vici
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:14:07 #199
273257 nadiaschoonheid
pi_76526565
Ik kan het niet laten om niet te reageren hiero..wat een gezeik en gezeur heen en weer van jullie..
En maar jullie zelf overtuigen dat jullie verstand van de islam of van de moslims hebben...

Voor eens en voor altijd;jullie zullen ONS(moslimmensen)nooit begrijpen..dus doe alsjeblieft niet alsof jullie er enige kut verstand van hebben...
pi_76526870
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:14 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Voor eens en voor altijd;jullie zullen ONS(moslimmensen)nooit begrijpen..dus doe alsjeblieft niet alsof jullie er enige kut verstand van hebben...
Ik denk dat 'wij' het beter begrijpen dan de gemiddelde moslim..... Kun je ook niets aan doen, als je al vanaf je geboorte zo bent opgevoed en geïndoctrineerd.....
I had a signature once. It was awful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')