abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:08:55 #1
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76473616
Om het andere topic niet te bevuilen start ik even een nieuwe:
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:59 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

Hahaha hij hoeft toch niet met haar te pronken op straat,als hij maar weet wat hij in huis heeft.

Mijn zus die een burka draagt gaat wel eens met haar man lingerie kopen(ja ze doet aan sex hahah)
en ze vertelde dus dat de cassieres en andere klanten massaal naar haar kijken van wat moet zij nou met lingerie
Jamaar...Jamaar...

Vrouwen hebben nou eenmaal aandacht nodig, dat is een feit. Met zo'n ding krijg je toch helemaal geen aandacht. Vind je het niet ontzettend onderdrukkend dat jij jezelf helemaal moet verhullen? Je vind jezelf ook wss best mooi (gebaseerd op de vele been-en-torso-foto's en het stukje "schoonheid") dus waarom moet je dat bedekken? Er is toch meer in je leven dan alleen jouw echtgenoot?

Ik snap dat echt niet hoor Waarom zou iemand zich zo bedekken? Ik snap dat het iets met religie te maken heeft, maar je kan toch zelf ook wel nadenken?
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:14:38 #2
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_76473848
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:08 schreef boudemaniak het volgende:
Om het andere topic niet te bevuilen start ik even een nieuwe:
[..]

Jamaar...Jamaar...

Vrouwen hebben nou eenmaal aandacht nodig, dat is een feit. Met zo'n ding krijg je toch helemaal geen aandacht. Vind je het niet ontzettend onderdrukkend dat jij jezelf helemaal moet verhullen? Je vind jezelf ook wss best mooi (gebaseerd op de vele been-en-torso-foto's en het stukje "schoonheid") dus waarom moet je dat bedekken? Er is toch meer in je leven dan alleen jouw echtgenoot?

Ik snap dat echt niet hoor Waarom zou iemand zich zo bedekken? Ik snap dat het iets met religie te maken heeft, maar je kan toch zelf ook wel nadenken?
Wat is dus precies je punt?
pi_76473901
Nou ja, aan de andere kant, al die Sletterige Hollandse Snolletjes welke tegenwoordig met strakke kleding en een hoofd vol plamuur etc. lopen te pronken op straat,

Er is ook gewoon de gulden middenweg, doe normaal, geen hoofdoek, maar ook geen overdrevenheid.
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:17:52 #4
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76473973
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:14 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

Wat is dus precies je punt?

WAAROM!?
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:18:39 #5
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76474009
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:15 schreef MdMa98 het volgende:
Nou ja, aan de andere kant, al die Sletterige Hollandse Snolletjes welke tegenwoordig met strakke kleding en een hoofd vol plamuur etc. lopen te pronken op straat,

Er is ook gewoon de gulden middenweg, doe normaal, geen hoofdoek, maar ook geen overdrevenheid.
Dat is wel waar ja Waar is normaal gebleven...of is de definitie van normaal ineens veranderd
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:20:02 #6
273257 nadiaschoonheid
pi_76474060
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:17 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

WAAROM!?
Nee nee serieus...zoals ik eerder zei wil ik dus met een prakiserende moslimman trouwen..en ik weet als je met een praktiserende moslimman trouwt gaat ie van je eisen dat je je zelf moet bedekken(in een deken zoal jij dat noent).
En aangezien ik zelf voor een praktiserende man wil gaan,zal ik inderdaad zijn keuzes moeten gehoorzamen.
pi_76474216
Jullie weten ook helemaal niet waarover jullie het hebben he? Dat zo n meid een hoofddoek draagt is 99 van de 100 keer hun eigen keus.
Tuurlijk er zijn wel mannen die hun vrouw met hoofddoek willen zien. Die vragen dat ook. Als ze dat niet willen dan gebeurt dat ook niet.

Ik snap niet wat mensen ermee bereiken om het zo af te zeiken op fok. Elke keer haatzaaierij over moslims en hun gewoontes/tradities.

Worden jullie nou zo vaak gepest op straat dat jullie op internet zo reageren?

Er is dan ook helemaal niets qwa respect hier.
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:30:05 #8
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_76474417
Ik haat moslim vrouwen met een burka. Dat is toch niet te behappen dat dat legaal is? Er zijn tal van problemen vanaf mijn kant, maar ik snap ook wel dat het moralistisch een beetje moeilijk ligt.

Gelukkig houden mijn moslimse landgenoten rekening met mij en zie ik weinig tot geen burka's op straat, hulde daarvoor.

Ik ken heel veel moslims en hun vrouwen hebben nooit een burka, vaak een hoofddoekje tot niets. Hier heb ik totaal geen problemen mee. En als ik hun aankijk op het achterlijke gedrag van hun moslimsbroeders wuiven ze het weg en gooien het erop dat het prehistorisch gedrag is en dat die mensen die dat doen zijn blijven hangen in de '50s.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:30:43 #9
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76474439
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:24 schreef Gokhan03 het volgende:
Ik snap niet wat mensen ermee bereiken om het zo af te zeiken op fok. Elke keer haatzaaierij over moslims en hun gewoontes/tradities.

Waar zie jij hier haatzaaierij? Het zijn doodnormale vragen....

Zo begint terrorisme he meteen boos worden om iets onbenulligs
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:33:21 #10
273257 nadiaschoonheid
pi_76474550
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:30 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Maar Jij bent dus iemand die met zijn vrouwtje op straat wil pronken??
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:34:11 #11
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_76474583
Waar lees je dat? Of zijn dat aannames?
--------------------------------------------------------------------------------------------
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:34:53 #12
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_76474599
Een boerka is imo vooral gebaseerd op een hysterisch soort angst voor dat vrouw vreemd gaat.

Je zult maar zo onzeker en wantrouwig zijn als kerel.
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:35:23 #13
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76474620
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:33 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

Maar Jij bent dus iemand die met zijn vrouwtje op straat wil pronken??
Nou niet echt pronken... te strakke en blote kleren vind ik bijvoorbeeld ook loos. Maar als ik een leuke mooie vriendin heb, dan ben ik er ook trots op en wil ik dr dus niet afschermen voor de wereld en roepen: MINE MINE MINE!

pi_76474626
Wat wel interessant is, is dat niet in de koran staat dat het moet, voor zover ik weet dan. Er staan verwijzingen dat een vrouw door middel van eeen punt van haar doek (oid) moet aangeven dat ze moslim is zodat moslim mannen haar met respect betuigen, maar nergens staat "Gooi er maar een tent overheen".
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:37:38 #15
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_76474708
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:24 schreef Gokhan03 het volgende:
Jullie weten ook helemaal niet waarover jullie het hebben he? Dat zo n meid een hoofddoek draagt is 99 van de 100 keer hun eigen keus.
Tuurlijk er zijn wel mannen die hun vrouw met hoofddoek willen zien. Die vragen dat ook. Als ze dat niet willen dan gebeurt dat ook niet.

Worden jullie nou zo vaak gepest op straat dat jullie op internet zo reageren?

Er is dan ook helemaal niets qwa respect hier.
waar haal jij het in je hoofd dat 99% dat uit vrije wil doet ? Het is door de oorverdovende stilte van de gematigde moslim tgo zijn radicalere variant dat de hele gemeenschap over 1 kam gescheerd wordt; en terecht, als je het mij vraagt
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:37:58 #16
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76474726
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:35 schreef ripley1 het volgende:
Wat wel interessant is, is dat niet in de koran staat dat het moet, voor zover ik weet dan. Er staan verwijzingen dat een vrouw door middel van eeen punt van haar doek (oid) moet aangeven dat ze moslim is zodat moslim mannen haar met respect betuigen, maar nergens staat "Gooi er maar een tent overheen".
Zoiets had ik ook gehoord ja
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:40:07 #17
273257 nadiaschoonheid
pi_76474818
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:35 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Nou niet echt pronken... te strakke en blote kleren vind ik bijvoorbeeld ook loos. Maar als ik een leuke mooie vriendin heb, dan ben ik er ook trots op en wil ik dr dus niet afschermen voor de wereld en roepen: MINE MINE MINE!

Maar nou wil ik begrijpen waarom je dat graag aan de buiten wereld wilt laten zien??
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:40:40 #18
273257 nadiaschoonheid
pi_76474830
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:35 schreef ripley1 het volgende:
Ik weet het ook niet,de ene geleerde zegt van wel en de ander weer niet.
pi_76474842
Maar wat is dan het doel van dit hele gebruik? De vrouw beschermen tegen aandacht van andere mannen? Is dat de reden?
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:42:09 #20
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_76474892
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:37 schreef misteriks het volgende:

[..]

waar haal jij het in je hoofd dat 99% dat uit vrije wil doet ? Het is door de oorverdovende stilte van de gematigde moslim tgo zijn radicalere variant dat de hele gemeenschap over 1 kam gescheerd wordt; en terecht, als je het mij vraagt
Er zijn ook heel veel normale moslims maar daar hoor je niet zoveel van. Want die gaan of weer terug naar het land van origine of zijn daar al. Wat wij hier hebben is het afvoerputje, je moet het zien als het Llorett de mar van spanje, alleen dan om te wonen.

Moslimlanden zijn vaak heel bergachtig en uitgestrekt, maar neem bijvoorbeeld turkije. In de hoofdstad Ankara is het gewoon net zoals hier, modern met cytruspersen en spijkerbroeken
Maar wat hier heen vliegt zijn die gelukszoekers uit de berberbergen, die zijn alleen hier omdat de gastarbeiders het hier ook zo goed hadden en dan verspreid het als een lopend vuurtje moet je weten.

Groetjes,
Blue eyed boy
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:42:43 #21
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_76474917
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:40 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet,de ene geleerde zegt van wel en de ander weer niet.
Je hebt hem niet gelezen?
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:43:03 #22
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76474930
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:40 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

Maar nou wil ik begrijpen waarom je dat graag aan de buiten wereld wilt laten zien??
makkelijk:

1. Je bent trots op je vriendin want jij vind haar mooi en dat wil je aan iedereen laten zien
2. het is je bezit niet die je moet afschermen Het is je partner, je gelijke!
3. Ik neem aan dat de vrouw het zelf ook neit echt prettig vind

zo goed?
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:44:05 #23
273257 nadiaschoonheid
pi_76474973
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:37 schreef misteriks het volgende:

[..]

Ik begrijp sowieso niet waarom mensen denken dat het van de MAN moet..
De vrouw moet zich zelf bedekken van ons mooie geloof en niet van DE MAN.
En ja geloof het of niett de vrouwen kiezen er allemaal zelf voor!
pi_76474975
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:30 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Er staat in een van de reacties boven mij "ik haat moslimvrouwen" Hiermee doel ik niet specifiek op jou maar over het algemene op fok.
Wat ik ermee bedoel te zeggen is dat er van een mug een olifant van gemaakt wordt. Waarom worden mensen niet bij hun waarden gelaten? Als een Hindoestaan een stip op dr voorhoofd wilt dan doet ze dat toch lekker? Of een turk die elke week naar de moskee gaat?
Dit zijn maar voorbeelden.
Die mensen doen toch niets fout? Vallen ze jou of anderen lastig? Stelen iets? Gebruiken ze geweld?
Het enige wat het is dat het islamieten zijn en er haat voor is.

En boos worden over iets onbenulligs zei jij he? Ga maar eens zoeken op fok naar moslim, islamiet, turk, marokaan whatever. Dan zie je alleen maar vriendelijke reacties toch?
pi_76475061
Waarom hebben meisjes met een hoofddoek vaak veel make-up op?
dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')