Een van mijn zussen draagt wel een burka trouwens..de andere dragen een ghimaar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:26 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Is dat niet het doel van een boerka? Dat je niks bloots mag zien?![]()
[..]
Neeee? Hoe moet een neger nou weten waar hij op de ladder staat bij moslima's dan? Je kan beter nu 1 keer duidelijk zijn dan de rest van je leven negers en surinamers van je af te moeten slaan...quote:
Ik hoef zelf geen nerger hoor...maar ik heb een marokkaanse buurvrouw die met een neger is getrouwd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:47 schreef Northside het volgende:
[..]
Neeee? Hoe moet een neger nou weten waar hij op de ladder staat bij moslima's dan? Je kan beter nu 1 keer duidelijk zijn dan de rest van je leven negers en surinamers van je af te moeten slaan...
beter draag je die dingen niet, ten eerste is dit een beter aangezicht, word je serieuzer genoemen in de maatschappij(een cariere is bijna onmogelijk, met) en word het moeilijker een man te vinden..want ook marokaanse mannen zijn vaak niet zo van de bedekking in het begin..pas later en dat is volgens mij meer om te zorgen dat andere mannen wegblijven.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:41 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Een van mijn zussen draagt wel een burka trouwens..de andere dragen een ghimaar.
ik ken een marokaan die komt uit het zuiden van jullie land, en die lijkt zelf 100% op een neger zo donker..maar hij is wel 100% marokaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:49 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik hoef zelf geen nerger hoor...maar ik heb een marokkaanse buurvrouw die met een neger is getrouwd.
En zoals ik eerder zei is het zonde.. Sommige vrouwen zijn heel mooi, maar dan moet zo'n dom deken alles verpesten en ziet de wereld haar schoonheid nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:50 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
beter draag je die dingen niet, ten eerste is dit een beter aangezicht, word je serieuzer genoemen in de maatschappij(een cariere is bijna onmogelijk, met) en word het moeilijker een man te vinden..want ook marokaanse mannen zijn vaak niet zo van de bedekking in het begin..pas later en dat is volgens mij meer om te zorgen dat andere mannen wegblijven.
Mijn zussen zijn ook getrouwd!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:50 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
beter draag je die dingen niet, ten eerste is dit een beter aangezicht, word je serieuzer genoemen in de maatschappij(een cariere is bijna onmogelijk, met) en word het moeilijker een man te vinden..want ook marokaanse mannen zijn vaak niet zo van de bedekking in het begin..pas later en dat is volgens mij meer om te zorgen dat andere mannen wegblijven.
dus je hebt 8 broers en ook nog zussen...respect voor je maquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:52 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Mijn zussen zijn ook getrouwd!
dat is ook de bedoeling..haar schoonheid is alleen voor echtgenoot bedoelt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:51 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
En zoals ik eerder zei is het zonde.. Sommige vrouwen zijn heel mooi, maar dan moet zo'n dom deken alles verpesten en ziet de wereld haar schoonheid niet
En jij een minirokje... waar is de logica in dat?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:41 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Een van mijn zussen draagt wel een burka trouwens..de andere dragen een ghimaar.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:53 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
dus je hebt 8 broers en ook nog zussen...respect voor je ma
droegen mijn zussen ook hoor voordat ze gingen trouwen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:54 schreef Northside het volgende:
[..]
En jij een minirokje... waar is de logica in dat?
En het mooie lichaam dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:53 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
dat is ook de bedoeling..haar schoonheid is alleen voor echtgenoot bedoelt.
Maar bij vrouwen die een ghimaar dragen zie je de gezicht wel hoor...alleen bij een burka niet.
Zij is nog niet getrouwdquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:54 schreef Northside het volgende:
[..]
En jij een minirokje... waar is de logica in dat?
Ik... snap hetquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:55 schreef nadiaschoonheid het volgende:
droegen mijn zussen ook hoor voordat ze gingen trouwen.
Hahaha hij hoeft toch niet met haar te pronken op straat,als hij maar weet wat hij in huis heeft.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:55 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
En het mooie lichaam dan?![]()
Is toch ook niet leuk voor zo'n vent...kan hij niet pronken met z'n mooie vrouw/vriendin
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:56 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Zij is nog niet getrouwdWanneer ze dat wel doet word dat minirokje ingeruild voor een deken
Maak je trouwens zelf de keuze tussen burka of ghimaar of doet je man dat dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:59 schreef nadiaschoonheid het volgende:
is toch wel handig in dit koude weer..
Reden van een boerkaquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:35 schreef Northside het volgende:
[..]
Maak je trouwens zelf de keuze tussen burka of ghimaar of doet je man dat dan?
Volgens mij klopt dit best wel... maar ja wie ben ik nou weer.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
1. Vertel dat het helemaal top met je gaat
2. Vertel kort iets over jezelf
3. Vraag haar iets en vraag alles door met de waarom vraag tot ze over iets anders begint
4. Herhaal punt 3.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:37 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik ga er verder niet op in,maar laten we het er op houden dat ik Niet op Nlse mannen mag vallen.
Ik val niet op Nl mannen omdat ten eerste het uiterlijk jullie niet mee zit(niet altijd iniedergeval),ten tweede jullie zijn gewoon veelste lief(watjes)quote:
Ik pomp je wel even vol, smijt je van me af en zorg dat je daarna de afwas doet. De theedoek heb je al om.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:31 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik val niet op Nl mannen omdat ten eerste het uiterlijk jullie niet mee zit(niet altijd iniedergeval),ten tweede jullie zijn gewoon veelste lief(watjes)
Ik wil een echte MAN..ik wil geen vent die als een brave hondje achter mij aan loopt wanneer ik aan het winkelen ben...
En het belangrijkste is jullie geloof is niet mijn geloof!
Dus kap daar mee!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
verkapte ik word thuis kort gehouden post.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:31 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ten tweede jullie zijn gewoon veelste lief(watjes)
Ik wil een echte MAN..ik wil geen vent die als een brave hondje achter mij aan loopt wanneer ik aan het winkelen ben...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:34 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
verkapte ik word thuis kort gehouden post.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:31 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik val niet op Nl mannen omdat ten eerste het uiterlijk jullie niet mee zit(niet altijd iniedergeval),ten tweede jullie zijn gewoon veelste lief(watjes)
Dus kap daar mee!!!
Lieve schat..Marokaanse mannen zijn vaak geen echte mannen..ze neuken veel in parken enzo met homos. In Utrecht in een park in kanaleneiland, staan die marokaanserotjochies te tippelen voor extra geld bij homos. Met dit geld kopen ze D&G schoudertassen en armani nepbroekjes...of ze gaan zelf nog ff naar de hoeren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:31 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Dus kap daar mee!!!
Zullen we verder discussieren en dan neuken of hou je niet zo van discussieren?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:38 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Is goed schat wat jij wilt!!
Dude je loopt te discusseren met een maagd meisje die (nog) niet verder is geweest dan internet besef je dat?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:41 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Lieve schat..Marokaanse mannen zijn vaak geen echte mannen..ze neuken veel in parken enzo met homos. In Utrecht in een park in kanaleneiland, staan die marokaanserotjochies te tippelen voor extra geld bij homos. Met dit geld kopen ze D&G schoudertassen en armani nepbroekjes...of ze gaan zelf nog ff naar de hoeren.
Realiteit!
kan je beter met een grootgeschapen Egyptenaar gaan die je op fok hebt leren kennen.;)
Geheel ontopic lijkt me zo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dude je loopt te discusseren met een maagd meisje die (nog) niet verder is geweest dan internet besef je dat?
Ach, die arme kerel loopt al dagen zich publiekelijk belachelijk te maken hier met stuntelige pogingen om nadia te laaienquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dude je loopt te discusseren met een maagd meisje die (nog) niet verder is geweest dan internet besef je dat?
O wat dan, ik dacht dat jij dat was namelijk? ik ga gewoon in op de posts die ik hier lees..quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:48 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ach, die arme kerel loopt al dagen zich publiekelijk belachelijk te maken hier met stuntelige pogingen om nadia te laaien
joh ik lul maar watquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik zal wel de laatste zijn die ze zal naaien als je mijn posts gelezen had dus waar baseer je je argument op?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:51 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
O wat dan, ik dacht dat jij dat was namelijk?
gefrustreerd? je weet toch waarom ze in egypte geen email hebben he?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:58 schreef Angelonfire23 het volgende:
meisjes plagen kusjes vragen.
bovendien ben je een bitch met een pik, dus alles wat je over andere zegt is vaak je eigen probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door BountyHunter340 op 06-01-2010 20:31:02 ]
Kneuswijf, bevuil de topic op je eigen geloofsfora's. Je bent hier op een openbaar forum. hebben ze op marokko.nl geen plekje voor je?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:31 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Dus kap daar mee!!!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
gefrustreerd? je weet toch waarom ze in egypte geen email hebben he?dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veni,Vidi, Vici
Your welcomequote:Op woensdag 6 januari 2010 21:14 schreef griskay het volgende:
Ik heb de laatste paar pagina's kapot gelachen, ga zo door!
Hoe weet jij dat,ben je vaak van de partij??quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:41 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Lieve schat..Marokaanse mannen zijn vaak geen echte mannen..ze neuken veel in parken enzo met homos. In Utrecht in een park in kanaleneiland, staan die marokaanserotjochies te tippelen voor extra geld bij homos. Met dit geld kopen ze D&G schoudertassen en armani nepbroekjes...of ze gaan zelf nog ff naar de hoeren.
Realiteit!
kan je beter met een grootgeschapen Egyptenaar gaan die je op fok hebt leren kennen.;)
stond oa in de krant, was een documantaire over op tv, is algemeen bekend hier in de stadquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:42 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat,ben je vaak van de partij??
ok dat is duidelijk!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:53 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
stond oa in de krant, was een documantaire over op tv, is algemeen bekend hier in de stad
je begint populair hier te worden, je reageert zo tegenstrijdig dat je continue word gequotedquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:31 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Dus kap daar mee!!!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:03 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
je begint populair hier te worden, je reageert zo tegenstrijdig dat je continue word gequoted![]()
maar je bent echt hypocriet en leeft in een klein wereldje naar mijn idee
- er bestaan vast ook wel Nederlandse moslims.
- als ik dus een keer mee ga met mijn vriendin naar de winkel ga ben ik opeens een watje, nee dan ben je een echte vent want je offert jezelf op om iets te gaan doen met je vriendin waar jezelf een hekel aan hebt! - dat je het uiterlijk van een Nederlandse vent niet mooi vind is jou mening maar je geeft aan dat je een echte man wil, we zijn gemiddeld groter en sterker gebouwd als de gemiddelde allochtone man XD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |