Hoezo, het was toch een correcte constatering en daarmee een goede aanvulling en geen wijziging?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:51 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Godsamme wat ben jij zielig je edit is te laat zie bovenstaande post van mij, dumbass
Dat doe ik ook niet, ik geef je een analyse over het hoe en waarom van je gedrag, kostenloos.quote:Voor de rest hoef jij niet uit te maken hoe mijn leven in elkaar steekt.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:55 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Je zegt in je vorige post dat Nadia geen kant op kan,maar graag zou willen???
Welke kant zou ik op moeten willen dan???
Hoi.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:22 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Montelly blijf liever ontopic hoor!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:22 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Montelly blijf liever ontopic hoor!
Ik zeg dat veel moslima's te kennen geven de voorkeur te geven aan een westerse vent maar dat niet mogen.quote:Je zegt in je vorige post dat Nadia geen kant op kan,maar graag zou willen???
Welke kant zou ik op moeten willen dan???
Nee je had het over Nadia die geen kant op kan maar graag zou willen!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:26 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ik zeg dat veel moslima's te kennen geven de voorkeur te geven aan een westerse vent.
Wat jij verder wil is niet zo interessant.
dees topic is nogal saai zonder jouw bijdrage he...dat snap je welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:27 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nee je had het over Nadia die geen kant op kan maar graag zou willen!!
Maar goed maakt verder niks uit..laten we ontopic blijven.
Ja, jij vertoont het zelfde gedrag als moslima's die een westerse vent willen maar niet mogen, dat is nu juist de link schatje.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:27 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:27 schreef Stefanovich het volgende:
Het maakt helemaal niet uit wat je zegt, het gaat erom hoe je het zegt. En je moet er eigenlijk ook helemaal niet over nadenken, anders is het zo geforceerd. Oke, je kan een gesprek natuurlijk wel beginnen met van die standaard onderwerpen die hier al genoemd zijn, maar daarna zal het toch allemaal een beetje vanzelf moeten gaan, anders word het nooit wat. Dan is er dus een connectie, blijft het maar oppervlakkig en komt er niet veel uit, dan heb je het tenminste geprobeerd en ga je verderHet moet van 2 kanten komen he.
Precies...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:27 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Maar goed maakt verder niks uit..laten we ontopic blijven.
Negers zijn juist vaak de lul als het om vrouwen versieren gaat. Dat alle negers blonde meisjes neuken is het beeld wat MTV/TMF geeft. De praktijk valt vies tegen voor onze Zwarte Broeders uit groot Aapjesland. Je moet is in Azië vragen wat ze van negers denken. Aziaten zijn letterlijk bang voor negers omdat ze karakteristieken hebben van Apen, wat ook wel waar is moet ik eerlijk toegeven. Vooral de kleine (lieve) Aziatische vrouwtjes zijn daar bang voor negers (is echt zo). Sterker nog, ze worden daar gediscrimineerd. Een goed voorbeeld is Zuid-Korea waar Amerikaanse GI's (veel negers) zitten. Ze worden daar echt raar aangekeken en de Koreaanse vrouwen moeten daar niks van hebben, ik spreek uit ervaring. Blij dat ik geen negert ben.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:52 schreef Schenkstroop het volgende:
@Nadiaschoonheid:
Ik vind veel negers nou niet bepaald 'aantrekkelijk' volgens de gangbare normen. Brede hoofd, brede neus, en een smoel waar je 'U' tegen zegt.Toch is het imago dat de media voorschetst toch voldoende geweest om dat als mooi te verheffen na verloop van tijd. Spleetogen voldoen niet aan het Neger- of Berber-uiterlijk. En das eigenlijk mijn punt. Aziaten hebben geen cool imago meegekregen. Ik denk dat vrouwen een spleetoog met geblekkig nederlands minder accepteren dan een Antilliaan met gebrekkig nederlands. De een ervaar je als vervelend, de ander als cool. Hoe zou dat toch komen?
Ik ga er verder niet op in,maar laten we het er op houden dat ik Niet op Nlse mannen val.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:31 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ja, jij vertoont het zelfde gedrag als moslima's die een westerse vent willen maar niet mogen, dat is nu juist de link schatje.
Liggen Joodse mannen goed in de markt?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:37 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Ik ga er verder niet op in,maar laten we het er op houden dat ik Niet op Nlse mannen val.
Joden...doe dan toch maar een Nl man.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:49 schreef Northside het volgende:
[..]
Liggen Joodse mannen goed in de markt?
rascistquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:56 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Joden...doe dan toch maar een Nl man.
waarom laat jij je benen zo bloot zien op je avatar en fotoboek als je zo'n nette moslima bent?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |