naar mijn idee vind nadia het 'smerig' / raar dat mannen en vrouwen vriendschappelijke relaties hebben, dat is volgens haar niet mogelijk ( daarom moet je mannen en vrouwen ook gescheiden houden xD )quote:Op maandag 4 januari 2010 21:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom is zijn wereld smerig? Ik begrijp je niet...
En stel dat je wel een vriendschappelijke relatie hebt met het tegenovergestelde geslacht?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:31 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
naar mijn idee vind nadia het 'smerig' / raar dat mannen en vrouwen vriendschappelijke relaties hebben, dat is volgens haar niet mogelijk ( daarom moet je mannen en vrouwen ook gescheiden houden xD )
Waarheid als een koe.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:32 schreef addictivebeat het volgende:
"conversation flows out who you are as a person"
Zorg dat je een leuk en interessant figuur bent om mee te praten. Dan hoef je je ook niet meer druk te maken om wat je moet zeggen.
"wat is daarmee, dan?" of "maar hoezo dan?"... nu kom je er nooit meer achter wat ze wildequote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Dus een meisje benadert mij (een aziaat) en vraagt.
Hey ken jij die toko op zeedijk die en die? Ik neuh. Zij: nee echt niet? Ik: nee sorry, ik ken geen een Toko daar eigenlijk en houd me ook niet bezig met chineze alternatieve geneeswijzen ed. (ze was daarvoor aan het lullen met een surinamer over vage medicijnen die je daar en daar kon krijgen, weet ik veel waar) Ik heb daar geen verstand van zij: echt niet? jeweet toch wel, die toko daar en daar en zus en zo. weetjewel? ik: nee, ik kom nieteens uit amsterdam. zij: oh. vervolgt ze: maar jweet toch wel die toko daar en daar en het heet zus en zo?
ik:en
![]()
Help mij dit te ontcijferen mensen. Hoe praat je met een blonde snol dat echt niet door dr harses krijgt dat ik echt niets afweet over een vage medicijnen-toko waar zij meer van afweet dan mij?
Blonde snol.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Hey ken jij die toko op zeedijk die en die? Ik neuh. Zij: nee echt niet? Ik: nee sorry, ik ken geen een Toko daar eigenlijk en houd me ook niet bezig met chineze alternatieve geneeswijzen ed. (ze was daarvoor aan het lullen met een surinamer over vage medicijnen die je daar en daar kon krijgen, weet ik veel waar) Ik heb daar geen verstand van zij: echt niet? jeweet toch wel, die toko daar en daar en zus en zo. weetjewel? ik: nee, ik kom nieteens uit amsterdam. zij: oh. vervolgt ze: maar jweet toch wel die toko daar en daar en het heet zus en zo?
![]()
Help mij dit te ontcijferen mensen. Hoe praat je met een blonde snol dat echt niet door dr harses krijgt dat ik echt niets afweet over een vage medicijnen-toko waar zij meer van afweet dan mij?
Waarom intresseert jou dat zo!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:09 schreef capricia het volgende:
[..]
En stel dat je wel een vriendschappelijke relatie hebt met het tegenovergestelde geslacht?
Ik heb wat collega's waarmee ik een vriendschappelijke band heb...
Dat is toch niet smerig?
Mogen mannen en vrouwen dan ook niet samenwerken op de werkvloer?
Jij probeert wel een typisch beeld van een golddigger neer te zetten hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:22 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Ik heb nog wel tips:
aangezien je uiterlijk helaas niet mee werkt dan blijven er nog 2 opties voor je over..
Optie 1:zorg dat je een vette wagen hebt (daar geilen de meiden tegenwoordig op al ben je nog zo lelijk)
Optie2:zorg dat je een vette bankrekening hebt(dat wil ook wel eens helpen)
Ik praat echt niet over mijzelf hoor,voor mij is geloof het meeste belangrijkste wat ik zoek in een man..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:34 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Jij probeert wel een typisch beeld van een golddigger neer te zetten heEr zijn echt wel genoeg normale lieve meiden die dat allemaal niet boeien hoor
![]()
Diegene die wel voor een auto of een bankrekening kunnen vallen zijn voor mij toch al afgeschreven
Ik weet dat je het niet over jezelf hebtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:36 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik praat echt niet over mijzelf hoor,voor mij is geloof het meeste belangrijkste wat ik zoek in een man..
Maar als ik meisjes om mij heen zie en moet geloven dan is wat ik hier boven opnoemde het meest van belang.
Toevallig kun jij als Chinees heel erg goed Kung Fu, dus met je imago zit het wel goed.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Het valt mij op dat je meisjes tegenwoordig het beste kunt benaderen als een marokkaan/neger/antilliaan/egyptenaar/spanjaard in gebrekkig Nederlands. Omdat kleur + plaakgeblek nu eenmaal de norm is. Dan staan meisjes meer open voor een leuk gesprek. Ik denk omdat kleur nou eenmaal wordt geassocieerd met feesten en een cool imago in een warm vakantieland. Dat meisjes zich dan automatisch conformeren/reageren op dat 'hele beeld' en dan direkt meedoen. Een imago is dus alles. Ik heb zelf ook een kleurtje alleen niet de juiste. Aziaten zijn nou eenmaal niet een cool imago toebedeeld door de verkankerde neger-media. Mischien moet ik ook maar gaan beginnen met het schreeuwen over discriminatie en onvrede, en oude vrouwtjes gaan beroven. En daarna zielig doen op tv met een hoofddoekje op. Dat schijn toch de manier te zijn om aandacht te trekken en een cool imago te kweken. Normaal is niet goed genoeg, het is niet spannend. Daarvan raakt de clitoris van een vrouw niet opgewonden.
waarschijnlijk lijk je als 2 druppel water op de verkoper van die toko, en dacht ze dat je fam. was.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:00 schreef Schenkstroop het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:36 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik praat echt niet over mijzelf hoor,voor mij is geloof het meeste belangrijkste wat ik zoek in een man..
Maar als ik meisjes om mij heen zie en moet geloven dan is wat ik hier boven opnoemde het meest van belang.
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:01 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
In jou smerige wereld wel ja!
Tsja even afgezien van het sarcasme in de post van FC: ik denk dat diep in onze Nadia een heel lief, slim en goed meisje schuilt dat geen kant op kan, maar dat eigenlijk wel zou willen, en daarom hier zo tekeer gaat tav alles wat niet-moslim is.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Dat heb ik inderdaad gezegd ja,ik heb zo een man wel zeker nodig in dit leven.
zoals ik al eerder aangaf in die ander topic ,wat betreft mijn praktiserende moslim broers zijn ook allemaal getrouwd met meiden net als ik dus..die niet echt goed prakitiserend waren,en door zulke echtgenoten te huwen zijn het allemaal prachtige praktiserende moslimas geworden.
Dat geld voor mijn zussen die met praktiserende moslim mannen zijn getrouwd,dat is precies het dagelijks pak rammel wat ze nodig hadden in hun leven om hun geloof beter te belijden..
WIl je het ook vinden, of alleen zoeken?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:36 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Alsof alle Moslimmannen foute mannen zijn..Alsof Nederlandse mannen goed zijn..laat me niet lachen joh, doe niet zo kortzichtig joh...overal heb je rotte appels en mooie peren!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:50 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
[..]
Tsja even afgezien van het sarcasme in de post van FC: ik denk dat diep in onze Nadia een heel lief, slim en goed meisje schuilt dat geen kant op kan, maar dat eigenlijk wel zou willen, en daarom hier zo tekeer gaat tav alles wat niet-moslim is.
Ik hoor van veel moslima's dat ze liever een Nederlandse man zouden hebben (dat geldt wellicht ook voor onze Schoonheid) omdat ze ook wel inzien welk verschil dat voor ze zou maken. Het wordt ze echter onmogelijk gemaakt door het thuisfront, neem je een moslima dan krijg je de hele familie erbij en die heeft nu eenmaal hele andere opvattingen. Ik kan me deels verplaatsen in beide kanten en de standpunten begrijpen.
Niet vervelend bedoeld dus.
Jij hebt er helemaal niets van begrepen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:13 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Alsof alle Moslimmannen foute mannen zijn..Alsof Nederlandse mannen goed zijn..laat me niet lachen joh, doe niet zo kortzichtig joh...overal heb je rotte appels en mooie peren!
Mij interesseert iemands auto of bankrekening helemaal geen moer en ik kan me ook niet voorstellen wat daar nou zo interessant aan is. Ik heb niet eens een auto, ga met de fiets of het OV, en voor geld zorg ik zelf wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:34 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Jij probeert wel een typisch beeld van een golddigger neer te zetten heEr zijn echt wel genoeg normale lieve meiden die dat allemaal niet boeien hoor
![]()
Diegene die wel voor een auto of een bankrekening kunnen vallen zijn voor mij toch al afgeschreven
??quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:18 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Jij hebt er helemaal niets van begrepen.
Godsamme wat ben jij zielig je edit is te laat zie bovenstaande post van mij, dumbassquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:18 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Jij hebt er helemaal niets van begrepen.
En please, spaar me je publieke stuntelige pogingen om Nadia het bed in te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |