abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 januari 2010 @ 15:37:39 #151
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76400607
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Het valt mij op dat je meisjes tegenwoordig het beste kunt benaderen als een marokkaan/neger/antilliaan/egyptenaar/spanjaard in gebrekkig Nederlands. Omdat kleur + plaakgeblek nu eenmaal de norm is. Dan staan meisjes meer open voor een leuk gesprek. Ik denk omdat kleur nou eenmaal wordt geassocieerd met feesten en een cool imago in een warm vakantieland. Dat meisjes zich dan automatisch conformeren/reageren op dat 'hele beeld' en dan direkt meedoen. Een imago is dus alles. Ik heb zelf ook een kleurtje alleen niet de juiste. Aziaten zijn nou eenmaal niet een cool imago toebedeeld door de verkankerde eger-media. Mischien moet ik ook maar gaan beginnen met het schreeuwen over discrimnatie en onvrede, en oude vrouwtjes gaan beroven. En daarna zielig doen op tv met een hoofddoekje op. Dat schijn toch de manier te zijn om aandacht te trekken en een cool imago te kweken. Normaal is niet goed genoeg, het is niet spannend. Daarvan raakt de clitoris van een vrouw niet opgewonden.
Zo erg is het ook weer niet, er zijn genoeg normale vrouwen
Maar gedeeltelijk heb je wel gelijk
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
  maandag 4 januari 2010 @ 15:39:08 #152
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76400674
Er moest nog een n bij "eger-media"
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 4 januari 2010 @ 15:41:19 #153
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_76400766
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Er moest nog een n bij "eger-media"
Zoals mijn nichtjes altijd zeggen..niet haten..
Zorg er maar voor dat je net zo lekker uit ziet als die gasten in je context!!
  maandag 4 januari 2010 @ 15:43:14 #154
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76400836
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:41 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

Zoals mijn nichtjes altijd zeggen..niet haten..
Zorg er maar voor dat je net zo lekker uit ziet als die gasten in je context!!
Je weet dat je nu keihard bewijst wat hij net zegt?
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
  maandag 4 januari 2010 @ 15:48:25 #155
273257 nadiaschoonheid
pi_76401019
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:43 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Je weet dat je nu keihard bewijst wat hij net zegt?
Ik weet niet wat jij beweert!
Maar ik heb het over het makkelijker in contact komen met een meisje.

Blijkbaar heeft hij daar moeite mee omdat Hij HET uiterlijk er niet voor heeft.
  maandag 4 januari 2010 @ 15:49:25 #156
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_76401054
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:37 schreef kingmob het volgende:

[..]

Dit is een van de meest gefrustreerde posts die ik in tijden heb gelezen, episch
Schenkstroop heeft daar een handje van ja.
Intelligent, but fucked up.
  maandag 4 januari 2010 @ 15:52:22 #157
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76401167
@Nadiaschoonheid:
Ik vind veel negers nou niet bepaald 'aantrekkelijk' volgens de gangbare normen. Brede hoofd, brede neus, en een smoel waar je 'U' tegen zegt.Toch is het imago dat de media voorschetst toch voldoende geweest om dat als mooi te verheffen na verloop van tijd. Spleetogen voldoen niet aan het Neger- of Berber-uiterlijk. En das eigenlijk mijn punt. Aziaten hebben geen cool imago meegekregen. Ik denk dat vrouwen een spleetoog met geblekkig nederlands minder accepteren dan een Antilliaan met gebrekkig nederlands. De een ervaar je als vervelend, de ander als cool. Hoe zou dat toch komen?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 4 januari 2010 @ 15:53:53 #158
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_76401227
TVP for teh lulzzzzzz
Intelligent, but fucked up.
  maandag 4 januari 2010 @ 16:00:10 #159
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_76401461
zo te zien bied google ads uitkomst in dit topic:

Ga daar is kijken als je denkt dat een vrouw zit te wachten op praatjes.
Je leeft maar één keer...
  maandag 4 januari 2010 @ 16:00:34 #160
273257 nadiaschoonheid
pi_76401476
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:52 schreef Schenkstroop het volgende:
@Nadiaschoonheid:
Ik vind veel negers nou niet bepaald 'aantrekkelijk' volgens de gangbare normen. Brede hoofd, brede neus, en een smoel waar je 'U' tegen zegt.Toch is het imago dat de media voorschetst toch voldoende geweest om dat als mooi te verheffen na verloop van tijd. Spleetogen voldoen niet aan het Neger- of Berber-uiterlijk. En das eigenlijk mijn punt. Aziaten hebben geen cool imago meegekregen. Ik denk dat vrouwen een spleetoog met geblekkig nederlands minder accepteren dan een Antilliaan met gebrekkig nederlands. De een ervaar je als vervelend, de ander als cool. Hoe zou dat toch komen?
Negers vind ik ook vaak lelijkk,en hoe kom je erbij dat negers het goed doen bij de meiden??
In mijn post had ik het meer over de andere nationaliteiten wat je daar op noemde,dat kan ik wel begrijpen dat ze het wel goed doen bij de vrouwtjes,maar negers nee, tenzij ze het bij de negerinnen goed doen..maar voorzover ik zie en weet bij andere nationaliteiten niet zo hoor.

En wat jou betreft het zal mischien niet aan je uiterlijk liggen maar zeker wel aan je denkwijze en je gedrag naar de vrouw toe,pas dat maar eens aan!Dan zal je ook niet meer klagen.
pi_76401801
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:

Negers vind ik ook vaak lelijkk,en hoe kom je erbij dat negers het goed doen bij de meiden??
In mijn post had ik het meer over de andere nationaliteiten wat je daar op noemde,dat kan ik wel begrijpen dat ze het wel goed doen bij de vrouwtjes,maar negers nee, tenzij ze het bij de negerinnen goed doen..maar voorzover ik zie en weet bij andere nationaliteiten niet zo hoor.
Nadia laat zich palen door anti's!
Ja, ik generaliseer.
  maandag 4 januari 2010 @ 16:11:54 #162
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76401877
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:09 schreef Northside het volgende:

[..]

Nadia laat zich palen door anti's!
Nee, want dat doet een praktiserende moslim niet
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
En wat jou betreft het zal mischien niet aan je uiterlijk liggen maar zeker wel aan je denkwijze en je gedrag naar de vrouw toe,pas dat maar eens aan!Dan zal je ook niet meer klagen.
Dat ik dit ooit nog zou zeggen, maar ik ben het zeker met je eens. Schenkstroop lijkt me een typisch voorbeeld van een verbitterd ventje dat vrouwen als hoeren ziet
pi_76401944
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:11 schreef boudemaniak het volgende:

Oh... geen negers, geen antilianen. Turken en marocs dan?
Ja, ik generaliseer.
pi_76405486
GASTENNN en chinaman 85 die zo gefrustreerd praat..ik raad je aan kijk take me out. FEIT is dat vrouwen verschillend zijn, een wil een neger andere een kaas. En er zijn vast ook vrouwen die chinesen lekker vinden(en dan bedoel ik niet nasi:p) dus chill..er zal vast wel een vrouw zijn die niet gelijk weg rend bij je.kijk naar jackie chen hij heeft veel chicks
Veni,Vidi, Vici
pi_76406213
De meisjes die op het soort allochtoon vallen waar Schenkstroop het overheeft zijn vaak 15-jarige vmbo'rs. Ik krijg ook nooit andacht van dat soort meisjes. Ik ben blank, lang, heb halflang haar en kleed me casual/modieus. Wanneer ik aandacht krijg van meisjes zijn dat altijd 'nette' meisjes: studeren aan de uni, net gekleed, sympathiek en (helaas) vaak ook wat verlegen. Wat je aantrekt hangt ook en vooral af van wie je bent. De meisjes die ik aantrek zijn over het algemeen ook de meisjes waar ik in geïnteresseerd ben. Maar blijkbaar is Schenkstroop geïnteresseerd in breezersletjes die hem niet zien staan...
"I can accept failure. I can not accept not trying."
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 4 januari 2010 @ 18:24:27 #166
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_76407275
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:11 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

[..]

Dat ik dit ooit nog zou zeggen, maar ik ben het zeker met je eens. Schenkstroop lijkt me een typisch voorbeeld van een verbitterd ventje dat vrouwen als hoeren ziet
Dat is en vind hij ook, getuige al zijn posts in r&p
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 4 januari 2010 @ 19:15:55 #167
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76409447
O daar hebben we het top vijf schoonheids- aandachtshoertje van fok ook weer Toch geen 1e geworden eind eind vorg jaar he. Mischien moet je dit jaar met je kut bloot!
pi_76412934
quote:
Op maandag 4 januari 2010 14:47 schreef nadiaschoonheid het volgende:
maar wij weten beter...vriendschap tussen man en vrouw bestaat niet...
in jouw wereld niet nee
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 4 januari 2010 @ 20:46:59 #169
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_76413531
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:15 schreef Schenkstroop het volgende:
O daar hebben we het top vijf schoonheids- aandachtshoertje van fok ook weer Toch geen 1e geworden eind eind vorg jaar he. Mischien moet je dit jaar met je kut bloot!
Waarbij ?
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 4 januari 2010 @ 20:49:21 #170
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76413661
Eén of andere fok! Aandachtshoertjes-verkiezing mischien
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 4 januari 2010 @ 20:55:26 #171
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_76413974
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Eén of andere fok! Aandachtshoertjes-verkiezing mischien
Doesn't ring a bell.
En van al je posts druipt de frustratie eraf, altijd.

Maargoed, OT:

Verschillende vrouwen, verschillende interesses.
  maandag 4 januari 2010 @ 21:01:27 #172
273257 nadiaschoonheid
pi_76414243
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:35 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

in jouw wereld niet nee
In jou smerige wereld wel ja!
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 21:09:28 #173
236264 crew  capricia
pi_76414646
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:01 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

Waarom is zijn wereld smerig? Ik begrijp je niet...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 4 januari 2010 @ 21:22:55 #174
273257 nadiaschoonheid
pi_76415332
De post was niet naar jou toe..dus je hoeft er helemaal niks van te begrijpen.
Ga jij maar iets doen waar je wel goed in bent..je stekels borstelen ofzo!!
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 21:23:47 #175
236264 crew  capricia
pi_76415383
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:22 schreef nadiaschoonheid het volgende:
De post was niet naar jou toe..dus je hoeft er helemaal niks van te begrijpen.
Ga jij maar iets doen waar je wel goed in bent..je stekels borstelen ofzo!!
Heb je het tegen mij?
Ik heb helemaal geen stekels...ik heb lang haar...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_76424060
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:09 schreef capricia het volgende:

[..]

Waarom is zijn wereld smerig? Ik begrijp je niet...
naar mijn idee vind nadia het 'smerig' / raar dat mannen en vrouwen vriendschappelijke relaties hebben, dat is volgens haar niet mogelijk ( daarom moet je mannen en vrouwen ook gescheiden houden xD )

OT; ik heb er zelf ook problemen mee om een gesprek met de dames aan te gaan, komt door het interesse verschil. ik ben nogal een nerd, doe opleiding als automonteur en luister naar rock/death metal. als ik een gesprek begin met een dame dan ben ik echt zo klaar met praten
pi_76424788
Je moet altijd over iets praten wat vrouwen hun gevoel aanspreekt. Vrouwen verwerken alles wat ze zien en horen gevoelsmatig, mannen alleen op een logische wijze, daarom begrijpen ze ook niet waarom vrouwen al die vrouwentalk zo leuk vinden.

Kijk maar eens naar het "Hoe voel je je nu" topic, hoeveel % van de mensen die daarin posten is vrouw? Bijna 100%, af en toe komt een homo langs of een man die een wanhopige poging doet in contact te komen met een van de vrouwen, en inmiddels heeft dat topic al 600 delen ofzo. Bij verre de meest nutteloze topicreeks op FOK, maar vrouwen praten gewoon graag over hun gevoel, ook al is dat tegen een kale betonnen muur.

Tot zover mijn supertip.
  Moderator dinsdag 5 januari 2010 @ 01:09:28 #178
236264 crew  capricia
pi_76424884
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:31 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

[..]

naar mijn idee vind nadia het 'smerig' / raar dat mannen en vrouwen vriendschappelijke relaties hebben, dat is volgens haar niet mogelijk ( daarom moet je mannen en vrouwen ook gescheiden houden xD )
En stel dat je wel een vriendschappelijke relatie hebt met het tegenovergestelde geslacht?
Ik heb wat collega's waarmee ik een vriendschappelijke band heb...
Dat is toch niet smerig?

Mogen mannen en vrouwen dan ook niet samenwerken op de werkvloer?
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 5 januari 2010 @ 03:00:55 #179
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76426183
Dus een meisje benadert mij (een aziaat) en vraagt.

Hey ken jij die toko op zeedijk die en die? Ik neuh. Zij: nee echt niet? Ik: nee sorry, ik ken geen een Toko daar eigenlijk en houd me ook niet bezig met chineze alternatieve geneeswijzen ed. (ze was daarvoor aan het lullen met een surinamer over vage medicijnen die je daar en daar kon krijgen, weet ik veel waar) Ik heb daar geen verstand van zij: echt niet? jeweet toch wel, die toko daar en daar en zus en zo. weetjewel? ik: nee, ik kom nieteens uit amsterdam. zij: oh. vervolgt ze: maar jweet toch wel die toko daar en daar en het heet zus en zo?

ik: en

Help mij dit te ontcijferen mensen. Hoe praat je met een blonde snol dat echt niet door dr harses krijgt dat ik echt niets afweet over een vage medicijnen-toko waar zij meer van afweet dan mij?
pi_76426642
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:32 schreef addictivebeat het volgende:
"conversation flows out who you are as a person"

Zorg dat je een leuk en interessant figuur bent om mee te praten. Dan hoef je je ook niet meer druk te maken om wat je moet zeggen.
Waarheid als een koe.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 08:23:49 #181
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_76427188
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 03:00 schreef Schenkstroop het volgende:

Hey ken jij die toko op zeedijk die en die? Ik neuh. Zij: nee echt niet? Ik: nee sorry, ik ken geen een Toko daar eigenlijk en houd me ook niet bezig met chineze alternatieve geneeswijzen ed. (ze was daarvoor aan het lullen met een surinamer over vage medicijnen die je daar en daar kon krijgen, weet ik veel waar) Ik heb daar geen verstand van zij: echt niet? jeweet toch wel, die toko daar en daar en zus en zo. weetjewel? ik: nee, ik kom nieteens uit amsterdam. zij: oh. vervolgt ze: maar jweet toch wel die toko daar en daar en het heet zus en zo?

Help mij dit te ontcijferen mensen. Hoe praat je met een blonde snol dat echt niet door dr harses krijgt dat ik echt niets afweet over een vage medicijnen-toko waar zij meer van afweet dan mij?
"wat is daarmee, dan?" of "maar hoezo dan?"... nu kom je er nooit meer achter wat ze wilde
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_76427206
quote:

Blonde snol.

Hee Schenkstroop, het ligt echt niet aan jou hoor dat je nog nooit een chickie gepaalt hebt.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:22:34 #183
273257 nadiaschoonheid
pi_76427882
Ik heb nog wel tips:
aangezien je uiterlijk helaas niet mee werkt dan blijven er nog 2 opties voor je over..
Optie 1:zorg dat je een vette wagen hebt (daar geilen de meiden tegenwoordig op al ben je nog zo lelijk)
Optie2:zorg dat je een vette bankrekening hebt(dat wil ook wel eens helpen)
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:23:23 #184
273257 nadiaschoonheid
pi_76427894
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 01:09 schreef capricia het volgende:

[..]

En stel dat je wel een vriendschappelijke relatie hebt met het tegenovergestelde geslacht?
Ik heb wat collega's waarmee ik een vriendschappelijke band heb...
Dat is toch niet smerig?

Mogen mannen en vrouwen dan ook niet samenwerken op de werkvloer?
Waarom intresseert jou dat zo!!

blijf gewoon ONTOPIC!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:34:32 #185
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76428124
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:22 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Ik heb nog wel tips:
aangezien je uiterlijk helaas niet mee werkt dan blijven er nog 2 opties voor je over..
Optie 1:zorg dat je een vette wagen hebt (daar geilen de meiden tegenwoordig op al ben je nog zo lelijk)
Optie2:zorg dat je een vette bankrekening hebt(dat wil ook wel eens helpen)
Jij probeert wel een typisch beeld van een golddigger neer te zetten he Er zijn echt wel genoeg normale lieve meiden die dat allemaal niet boeien hoor

Diegene die wel voor een auto of een bankrekening kunnen vallen zijn voor mij toch al afgeschreven
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:36:29 #186
273257 nadiaschoonheid
pi_76428158
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:34 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Jij probeert wel een typisch beeld van een golddigger neer te zetten he Er zijn echt wel genoeg normale lieve meiden die dat allemaal niet boeien hoor

Diegene die wel voor een auto of een bankrekening kunnen vallen zijn voor mij toch al afgeschreven
Ik praat echt niet over mijzelf hoor,voor mij is geloof het meeste belangrijkste wat ik zoek in een man..

Maar als ik meisjes om mij heen zie en moet geloven dan is wat ik hier boven opnoemde het meest van belang.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 10:09:06 #187
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76428887
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:36 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

Ik praat echt niet over mijzelf hoor,voor mij is geloof het meeste belangrijkste wat ik zoek in een man..

Maar als ik meisjes om mij heen zie en moet geloven dan is wat ik hier boven opnoemde het meest van belang.
Ik weet dat je het niet over jezelf hebt Maar wat ik me afvraag: Als een vent echt een gigantische domme kneus is, maar wel een brave moslim... zou je dan iets met hem willen?

Weetje.. antwoord maar niet, gaat teveel offtopic

Verder: Ik ben neit van mening dat je een grote auto of een dikke bankrekening hoeft te hebben Gewoon gezellig doen en wat humor hebben is meestal voldoende
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:50:36 #188
283319 BobLeSponge
Doet Bob Spongen
pi_76436063
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Het valt mij op dat je meisjes tegenwoordig het beste kunt benaderen als een marokkaan/neger/antilliaan/egyptenaar/spanjaard in gebrekkig Nederlands. Omdat kleur + plaakgeblek nu eenmaal de norm is. Dan staan meisjes meer open voor een leuk gesprek. Ik denk omdat kleur nou eenmaal wordt geassocieerd met feesten en een cool imago in een warm vakantieland. Dat meisjes zich dan automatisch conformeren/reageren op dat 'hele beeld' en dan direkt meedoen. Een imago is dus alles. Ik heb zelf ook een kleurtje alleen niet de juiste. Aziaten zijn nou eenmaal niet een cool imago toebedeeld door de verkankerde neger-media. Mischien moet ik ook maar gaan beginnen met het schreeuwen over discriminatie en onvrede, en oude vrouwtjes gaan beroven. En daarna zielig doen op tv met een hoofddoekje op. Dat schijn toch de manier te zijn om aandacht te trekken en een cool imago te kweken. Normaal is niet goed genoeg, het is niet spannend. Daarvan raakt de clitoris van een vrouw niet opgewonden.
Toevallig kun jij als Chinees heel erg goed Kung Fu, dus met je imago zit het wel goed.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 15:01:00 #189
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_76438902
Liegen, vrouwen zijn geen goede gesprekspartners.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 15:24:40 #190
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_76439887
Zelfvertrouwen hebben. Dat straal je uit. En dan kan je met elke onnozele zinnen openen.
pi_76441516
Over hoeveel geld je hebt..
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
pi_76447078
quote:

waarschijnlijk lijk je als 2 druppel water op de verkoper van die toko, en dacht ze dat je fam. was.
je bent dom..je had moeten zeggen ja ken ik, is van me neef. zij zooo me favo toko. misschien had je der wel kunnen neuken.:P alles voor korting bij je favo toko..
hahah
Veni,Vidi, Vici
pi_76447221
quote:

[..]

het belangrijkste? als iemand totaal geen persoonlijkheid heeft maar wel heeeel gelovig is. is dat dan voor jou genoeg??je hebt killerlegs joh, jij mag wel wat kritischer worden
Veni,Vidi, Vici
pi_76451394
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:01 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 4 januari 2010 14:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:

Dat heb ik inderdaad gezegd ja,ik heb zo een man wel zeker nodig in dit leven.
zoals ik al eerder aangaf in die ander topic ,wat betreft mijn praktiserende moslim broers zijn ook allemaal getrouwd met meiden net als ik dus..die niet echt goed prakitiserend waren,en door zulke echtgenoten te huwen zijn het allemaal prachtige praktiserende moslimas geworden.
Dat geld voor mijn zussen die met praktiserende moslim mannen zijn getrouwd,dat is precies het dagelijks pak rammel wat ze nodig hadden in hun leven om hun geloof beter te belijden..

Tsja even afgezien van het sarcasme in de post van FC: ik denk dat diep in onze Nadia een heel lief, slim en goed meisje schuilt dat geen kant op kan, maar dat eigenlijk wel zou willen, en daarom hier zo tekeer gaat tav alles wat niet-moslim is.

Ik hoor van veel moslima's dat ze liever een Nederlandse man zouden hebben (dat geldt wellicht ook voor onze Schoonheid) omdat ze ook wel inzien welk verschil dat voor ze zou maken. Het wordt ze echter onmogelijk gemaakt door het thuisfront, neem je een moslima dan krijg je de hele familie erbij en die heeft nu eenmaal hele andere opvattingen. Ik kan me deels verplaatsen in beide kanten en de standpunten begrijpen.
Niet vervelend bedoeld dus.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 20:02:19 #195
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_76452096
quote:

[..]

WIl je het ook vinden, of alleen zoeken?
pi_76452803
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:50 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

[..]

Tsja even afgezien van het sarcasme in de post van FC: ik denk dat diep in onze Nadia een heel lief, slim en goed meisje schuilt dat geen kant op kan, maar dat eigenlijk wel zou willen, en daarom hier zo tekeer gaat tav alles wat niet-moslim is.

Ik hoor van veel moslima's dat ze liever een Nederlandse man zouden hebben (dat geldt wellicht ook voor onze Schoonheid) omdat ze ook wel inzien welk verschil dat voor ze zou maken. Het wordt ze echter onmogelijk gemaakt door het thuisfront, neem je een moslima dan krijg je de hele familie erbij en die heeft nu eenmaal hele andere opvattingen. Ik kan me deels verplaatsen in beide kanten en de standpunten begrijpen.
Niet vervelend bedoeld dus.
Alsof alle Moslimmannen foute mannen zijn..Alsof Nederlandse mannen goed zijn..laat me niet lachen joh, doe niet zo kortzichtig joh...overal heb je rotte appels en mooie peren!
Veni,Vidi, Vici
pi_76453064
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:13 schreef Angelonfire23 het volgende:

[..]

Alsof alle Moslimmannen foute mannen zijn..Alsof Nederlandse mannen goed zijn..laat me niet lachen joh, doe niet zo kortzichtig joh...overal heb je rotte appels en mooie peren!
Jij hebt er helemaal niets van begrepen.
En please, spaar me je publieke stuntelige pogingen om Nadia het bed in te praten.

[ Bericht 8% gewijzigd door BountyHunter340 op 05-01-2010 20:42:34 ]
pi_76454342
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:34 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Mij interesseert iemands auto of bankrekening helemaal geen moer en ik kan me ook niet voorstellen wat daar nou zo interessant aan is. Ik heb niet eens een auto, ga met de fiets of het OV, en voor geld zorg ik zelf wel.
pi_76454957
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:18 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

??
Veni,Vidi, Vici
pi_76454999
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:18 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

En please, spaar me je publieke stuntelige pogingen om Nadia het bed in te praten.
Godsamme wat ben jij zielig je edit is te laat zie bovenstaande post van mij, dumbass
Veni,Vidi, Vici
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')