Geen vrouwelijke collega's waarmee hij aan projecten moet werken e.d.?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Helemaal mee eens...
Mijn toekomstige (ja ik ga nog trouwen), mag dus absoluut geen vrouwelijke contacten hebben.
Geen hyves, geen msn-lijst met vrouwen of andere poespas..
En jouw toekomstige gaat daarmee accoord?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Helemaal mee eens...
Mijn toekomstige (ja ik ga nog trouwen), mag dus absoluut geen vrouwelijke contacten hebben.
Ja, want hij is een perfecte, praktiserende moslim en anders zou hij toch niks met haar beginnen en vice versa. Dat is haar antwoordquote:Op maandag 4 januari 2010 14:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En jouw toekomstige gaat daarmee accoord?
Goed zo je begint het al aardig onder de knie te krijgenquote:Op maandag 4 januari 2010 14:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, want hij is een perfecte, praktiserende moslim en anders zou hij toch niks met haar beginnen en vice versa. Dat is haar antwoord
Akkoord is trouwens met dubbel k![]()
wtfquote:Op maandag 4 januari 2010 13:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Helemaal mee eens...
Ik heb het maar geaccepteerdquote:Op maandag 4 januari 2010 14:36 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Goed zo je begint het al aardig onder de knie te krijgen
Hoe kan hij jou dan ontmoeten?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Helemaal mee eens...
Ze wordt uitgehuwelijkt natuurlijk! Want haar broers en andere familie moeten natuurlijk beslissen wat goed voor haar isquote:
Nou ja, ze zal hem toch zeker eerst moeten ontmoeten. Maargoed, ik denk toch wel dat ze het huwelijk bedoelt.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:47 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ze wordt uitgehuwelijkt natuurlijk! Want haar broers en andere familie moeten natuurlijk beslissen wat goed voor haar is![]()
jawohl mein fuhrerquote:Op maandag 4 januari 2010 14:49 schreef Rookert het volgende:
Ok mensen, nadiaschoonheid heeft nogal afwijkende ideeën over hoe en wat in een relatie ten opzichte van de rest van FOK!, maar discussies daarover hebben al meerdere topics verneukt, dus zullen we dat bij deze even niet doen? Thanks![]()
Dat heb ik inderdaad gezegd ja,ik heb zo een man wel zeker nodig in dit leven.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb het maar geaccepteerd
Maar wat ik nog wel wou zeggen is iets over wat je zei in ander topic, dat jij een praktiserende moslim nodig hebt om jou op het rechte pad te houden, wat je nog niet helemaal was volgens jezelf. Het zou dan eerlijk zijn om te stellen dat er ook mannen zijn die een praktiserende moslima nodig hebben om hen op het rechte pad te houden toch?![]()
Maar iedereen is op zoek naar een perfecte partner, dus ja
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad gezegd ja,ik heb zo een man wel zeker nodig in dit leven.
zoals ik al eerder aangaf in die ander topic ,wat betreft mijn praktiserende moslim broers zijn ook allemaal getrouwd met meiden net als ik dus..die niet echt goed prakitiserend waren,en door zulke echtgenoten te huwen zijn het allemaal prachtige praktiserende moslimas geworden.
Dat geld voor mijn zussen die met praktiserende moslim mannen zijn getrouwd,dat is precies het zetje dagelijks pak rammel wat ze nodig hadden in hun leven om hun geloof beter te belijden..
Dat las ik ook jaquote:
Zoals wij moslims dat noemen zal ik inchallah op een islamitische manier het huwelijk in treden..quote:Op maandag 4 januari 2010 14:45 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hoe kan hij jou dan ontmoeten?
Of bedoel je nadat je getrouwd bent? Moet hij dan al die vriendschappen opgeven?
Is het dan niet makkelijker om gewoon openheid van communicatie te vragen? Gewoon af en toe even vragen of je naar alle communicatie tussen hem en vrouwen (waar jij jaloers op bent) mag kijken. Als hij een goede eerlijke moslim is, zal hij daar wel begrip voor hebben en dat gewoon toestaan.
Ik bedoelde eigenlijk niet goed praktiserende moslimmannen die met wel goed praktiserende moslima's zijn getrouwd en zo beter het pad van jouw geloof zijn gaan volgen, andersom snapte ik welquote:Op maandag 4 januari 2010 14:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad gezegd ja,ik heb zo een man wel zeker nodig in dit leven.
zoals ik al eerder aangaf in die ander topic ,wat betreft mijn praktiserende moslim broers zijn ook allemaal getrouwd met meiden net als ik dus..die niet echt goed prakitiserend waren,en door zulke echtgenoten te huwen zijn het allemaal prachtige praktiserende moslimas geworden.
Dat geld voor mijn zussen die met praktiserende moslim mannen zijn getrouwd,dat is precies het zetje wat ze nodig hadden in hun leven om hun geloof beter te belijden..
Uithuwelijking is in de islam verboden...maar mijn echtgenoot moet inderdaad (aangezien ik geen pa meer heb)moeten ze langs mijn 8 broers.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:47 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ze wordt uitgehuwelijkt natuurlijk! Want haar broers en andere familie moeten natuurlijk beslissen wat goed voor haar is
Ligt ook aan de leeftijd, denk niet dat de meeste mensen tussen de 15-25 direct op zoek zijn naar een levenpartner, daarna gaat de biologische wekker wel rinkelen en willen ze nestelenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:11 schreef Sjeen het volgende:
Anyway, om nog even terug te komen op de stelling in de OP... Ik ben van mening dat social media niet de factor is waarom relaties eerder kapot gaan, maar de instelling van mensen dat een relatie niet per definitie voor het leven is.
Kwantiteit is niet perse kwaliteitquote:Op maandag 4 januari 2010 15:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk dat het juist makkelijker is en dat er dus meer relaties bij zijn gekomen?
Niet minder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |