quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:01 schreef Opkloter het volgende:
ik heb me vanacht af zitten beren op het fobo van nadia
SORRY NADIA!
Jij ziet iedereen hier met een burka rondlopen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:51 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Als iedereen het doet is het geen uitzondering...
Bovendien vind ik provoceren zo'n een beetje te ver doorgedacht
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:01 schreef Opkloter het volgende:
ik heb me vanacht af zitten beren op het fobo van nadia
SORRY NADIA!
Aan het rukken op de foto van opkloter als wraakquote:
Dus ze is EN moslima EN 2-slachtig ???quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:23 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Aan het rukken op de foto van opkloter als wraak
Vrouwelijk mastuberen noem ik ook rukkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dus ze is EN moslima EN 2-slachtig ???
Een clit van dichtbij, is weinig anders dan een klein pikkie, ergens heb je dus een puntquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:28 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Vrouwelijk mastuberen noem ik ook rukken
Identificeren met je groep dan. Net zoals de Ajax-fans die in Ajax-shirtjes rondlopen en de corpsballen in hun dispuutspolo's. Je hoort bij een groep/minderheid, bent daar trots op en wil dat laten zien. Ik ben een moslimvrouw en daar ben ik trots op, daarom draag ik mijn laken in het openbaar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:51 schreef boudemaniak het volgende:
Als iedereen het doet is het geen uitzondering...
Bovendien vind ik provoceren zo'n een beetje te ver doorgedacht
Heb ik gemaaktquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:16 schreef larzzzman het volgende:
nadia je bent een beetje triest![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk topic mensen
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:21 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Heb ik gemaaktGive worship plz
![]()
OT: Ik ben nog steeds niet overtuigd dat ze het uit eigen wil doen hoorMaar ik leg me er maar bij neer dat ik geloof (in dit geval islam) nooit zal snappen
Logisch toch? Ten minste als je er heilig van overtuigd bent dat je anders in de hel komt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:29 schreef larzzzman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik denk dat de moslima's zo gefocused zijn op het leven voor allah dat ze vergeten zelf te leven.
Goede woordkeuzequote:Op donderdag 7 januari 2010 14:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Logisch toch? Ten minste als je er heilig van overtuigd bent dat je anders in de hel komt.
Sterker nog, ze schrijft dat het een vrije keuze is. Verderop zegt ze een streng gelovige man te willen en dat ze het normaal vindt als hij haar opdraagt die tent aan te doen. Ze zal hem blindelings gehoorzamen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:20 schreef zoeperzazke het volgende:
"we worden niet onderdrukt door de man, maar bedekken ons omdat dit moet van ons geloof", is wat nadia in dit topic schrijft.
Dat is dus blijkbaar verneukte cultuur ipv religiequote:Op donderdag 7 januari 2010 15:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Sterker nog, ze schrijft dat het een vrije keuze is. Verderop zegt ze een streng gelovige man te willen en dat ze het normaal vindt als hij haar opdraagt die tent aan te doen. Ze zal hem blindelings gehoorzamen.
Als je dan zegt dat het dus geen keus is, als het van je man moet, zegt ze: Ja maar het is toch je eigen keuze met welke man je trouwt.
En zelfs daar stel ik mijn vraagtekens bij, gezien het aantal gevallen van uithuwelijking.
M.a.w. je hebt al niet de keuze met wie je trouwt en dan bepaalt die vent ook nog eens voor je hoe je gekleed gaat.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat nadiadinges een sub in de dop is...quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:32 schreef Rookert het volgende:
Nadiaschoonheid,
Het enige wat ik niet snap is dat onder andere jij wel met dergelijke foto's in je fotoboek te koop loopt en ondertussen roept dat je een praktiserende moslimman nodig hebt om jou op het goede pad te houden. Ik heb ook wel van een ander gehoord dat ze wel een hoofddoek wilt dragen,maar dat ze zich "er nog niet toe kan zetten, maar hopelijk inchallah ooit wel".
In mijn ogen ben je dan gewoon iemand die je mens-zijn als zwak excuus gebruikt om zomaar als een losbol rond te lopen. Wat let je om nu geen hijaab of een nikaab te gaan dragen als je het toch wil gaan doen?Bovendien is het je eigen keuze, als je het pas gaat doen als je gaat trouwen komt het over alsof je man de keuze maakt.
![]()
Merci
Dus jij zegt dat het geen gevolgen voor een moslima uit gelovige kringen zou hebben als zij geen hoofddoek draagt? Het is immers haar eigen keuze die wel of niet te dragen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:45 schreef diginoob2 het volgende:
En dat idee dat moslima's (in NL) onderdrukt worden en daarvoor een hoofddoek dragen moet ook eens de wereld uit. Laat ik het zo zeggen: ze kiezen er zelf voor en VOELEN zich niet onderdrukt, zijn ze het dan stiekem toch?
was een sub..???:pquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het gevoel dat nadiadinges een sub in de dop is...
Ik denk dat 'wij' het beter begrijpen dan de gemiddelde moslim..... Kun je ook niets aan doen, als je al vanaf je geboorte zo bent opgevoed en geïndoctrineerd.....quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:14 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Voor eens en voor altijd;jullie zullen ONS(moslimmensen)nooit begrijpen..dus doe alsjeblieft niet alsof jullie er enige kut verstand van hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |