quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Expres zeuren, zeiken, domme dingen roepen, irritant zijn
Ja echt, blij dat ik je het kon vertellenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:22 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Oh echt waar..
Nou dat vind ik erg jammer dan,ik probeer zo serieus mogelijk op jullie posts in te gaan al lopen jullie nog allemaal mijn geloof af te kraken..jammer maar goed dat jullie dat dan op tijd aangeven..dan zal ik mijn tijd ook niet meer aan jullie verdoen.
Een troll is iemand die op internet moedwillig de boel gaat lopen frustreren met opruiende teksten, met als doel irritatie op te wekken en zo. Daar verdenk ik jou van.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:22 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Oh echt waar..
Nou dat vind ik erg jammer dan,ik probeer zo serieus mogelijk op jullie posts in te gaan al lopen jullie nog allemaal mijn geloof af te kraken..jammer maar goed dat jullie dat dan op tijd aangeven..dan zal ik mijn tijd ook niet meer aan jullie verdoen.
Doen alsof je serieus bent en geen grap maakt, maar ondertussen reacties uitdagen van andere personen zodoende dat jij weer kan genieten van de reacties van andere mensen.quote:
quote:
Omdat we tegenwoordig medicatie hebben tegen schizofrenie.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Bovendien horen we de laatste eeuwen niets meer van Allah of God zoals de profeten dat vroeger wel hebben ervaren dus zijn we wat dat betreft ook redelijk stuurloos, op het moment heeft niemand op de wereld de waarheid in pacht want er zijn slechts mensen. Interpretaties zijn daardoor onvermijdelijk.
Kwijl kwijlquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja echt, blij dat ik je het kon vertellen![]()
Maar ga je je haram foto's nog verwijderen? Kan me niet voorstellen dat je vieze kwijlers wil aantrekken...
Dit is echt een debiele statement.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:19 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Loeiende Moskeeen?????? Is het dan toevallig dat tijdens de Tsunamie alles plat kwam te liggen en behalve de Moskeen overeind zijn gebleven?? Als dat geen wonderen van de Islam zijn?? Dus blijf maar lullen en spotten met Allah, DAG DES OORDEELS NADERT, dan zul je je moeten verantwoorden voor je praatjes. Met je loeiende moskeen! Deze huizen van God zijn wel als enige heel gebleven tijdens de die ramp, omdat ALLAH GROOT IS.
ALLAH U AKBAR!!!
Foto's met erg blote benen in je fotoboek plaatjes lijkt me nou niet echt streven naar het goede doen volgens de wil van Allah. Bovendien zullen er altijd van die gekken zijn die deze foto's opslaan. Ze zullen altijd ergens op het internet te vinden zijn. Dus als jij later een man hebt bij wie je jezelf moet bedekken, en die man treft per ongeluk ergens deze foto's aan, dan schiet je er alsnog niets mee op. Als je echt werkelijk een man wilt die zo streng gelovig is, kan je je maar beter nu al bedekken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:01 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Het enige, en ik geef toe waar ik nog mee de mist in ga is mijn manier van kleden. Ik weet dat het niet correct is en dat het indruist tegen de islamitische kledingvoorschriften, maar een mens kan niet alles in 1 keer goed doen of goed zijn, het allerbelangerijkste is dat ik er naar streef, ik heb soms ook van die zware schuldgevoelens als ik dit soort kleding draag, maar daartegen compenseer ik het met andere dingen, zo bid ik mijn 5 verplichte gebeden dagelijks en op tijd, ik heb heb nog nooit een relatie gehad dus ook nog nooit fysiek contact met het andere geslacht. Ik steun goede doelen, ik ben goed voor andere mensen, ik roddel en praat niet over andere, en dit zijn toch best de dingen die hoog staan in het vaandel bij Allah, we zijn niet perfect, zolang de wil er maar is om zo min mogelijk zondes te maken ben je al zeer geliefd bij Allah.
Daarnaast, hoe voelt het als men zich ook nog eens aftrekt op je foto's? Is dat niet indirect toch een soort vorm van sex en in strijd met jouw geloof? Ik heb het overigens nog niet gedaan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bovendien zullen er altijd van die gekken zijn die deze foto's opslaan.
blijf je nu weg uit het topic omdat een paar mensen je beschuldigen van trollen ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:22 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Oh echt waar..
lol @ nog niet gedaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:21 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Daarnaast, hoe voelt het als men zich ook nog eens aftrekt op je foto's? Is dat niet indirect toch een soort vorm van sex en in strijd met jouw geloof? Ik heb het overigens nog niet gedaan.
wie trekt er nouw weer op een paar onduidelijke benen af..??quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:21 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Daarnaast, hoe voelt het als men zich ook nog eens aftrekt op je foto's? Is dat niet indirect toch een soort vorm van sex en in strijd met jouw geloof? Ik heb het overigens nog niet gedaan.
Ik vind je sexy jurkje mooi nadiaschoonheidquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:13 schreef Garisson72 het volgende:
Sorry Nadia, ik geloof er niks meer van. Eerst vond ik het wel mooi hoe je over je geloof praatte, al ga ik er totaal niet in mee, maar ik vond het wel iets moois hebben.
Maar het rijmt gewoon niet. Je kan niet aan één kant zulke felle en radicale teksten uiten en tegelijk op een 'oeps daar ga ik weer, trek ik weer een sexy jurkje aan, hè wat ben ik toch onhandig, maak ik er ook nog een foto van, en zul je zien dat ik ze ook nog op internet post, jáá hoor, ik wist het wel.'-manier de mist in gaan, zoals je zegt.
Je bent een troll.
Ja, maar jij zei 'ik zou mijn plekje in de hemel niet opgeven voor mijn eigen interpretatie'. Nou, ik dus wel. Met uitleg.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:51 schreef 12-1985 het volgende:
a
[..]
Mijn punt was natuurlijk dat dit de reden is waarom er nog miljoenen mensen in boerka's lopen, homo's ophangen, voor jihad strijden, mensen steningen, etc etc.
Dat is gewoon de ware Islam, zoals hij op DAT moment inderdaad geschreven en bedoeld is. Door Allah, die het allemaal rechtsstreeks in Mo's oor heeft ingefluisterd. De koran is dus het woord van god.
quote:Als we hem allemaal zelf mogen interpreteren en onze eigen fantasie er op mogen los laten, waarom is dat boek er dan? Kon almachtige allah geen rekening houden met een veranderende wereld? En waarom stuur ie dan nu niet een nieuwe Mohammed met een geupdate versie?
Dat is waar.quote:Het is gewoon bedoeld om hem bij het oude te houden, zo denken vrijwel alle moslims en dat is ook het veiligste voor ze.
Dat denk ik ook niet.quote:Want ik interpreteer de koran als een achterlijk sprookjesboek geschreven door een stel gekken zo'n 1400 jaar geleden. Maar dat zal nooit de bedoeling geweest zijn lijkt meEn met die interpretatie kom ik vast en zeker niet in de moslim-hemel.
Goed plan. Ware het niet dat dat natuurlijk onmogelijk is. En er is ook zonder geloof nog net zo veel aanwezig om ruzie over te maken. De mens maakt immers ruzie, niet dat boek of 'het geloof'.quote:Dus in plaats van zelf interpreteren, en daardoor tegen het geloof in gaan en Mohammed een leugenaar noemen (ja zo wordt dat door velen gezien), ben ik gewoon voor volledig afschaffen die rotzooi.
Valt er ook nergens meer ruzie over te maken.
Dit vind ik wel een hele goede vraag.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:23 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
blijf je nu weg uit het topic omdat een paar mensen je beschuldigen van trollen ?
ik zelf heb ook mijn twijfels of jou reacties wel serieus zijn of dat je hier gewoon reacties van mensen probeert uit te lokken!
maar even een vraag : waarom lopen vrouwen in steden zoals ankara zonder boerka's terwijl mensen uit de minder westelijke ( en ontwikkelde ) delen dat wel doen?
Provocatie! Graag een uitzondering willen zijn!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:23 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
blijf je nu weg uit het topic omdat een paar mensen je beschuldigen van trollen ?
ik zelf heb ook mijn twijfels of jou reacties wel serieus zijn of dat je hier gewoon reacties van mensen probeert uit te lokken!
maar even een vraag : waarom lopen vrouwen in steden zoals ankara zonder boerka's terwijl mensen uit de minder westelijke ( en ontwikkelde ) delen dat wel doen?
Als iedereen het doet is het geen uitzondering...quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Provocatie! Graag een uitzondering willen zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |