You know you want it! RAAWR!quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet liefde. Wil jij even heel rap je hand uit mijn broek halen
edit: hier verder [Bi yourself] #15 Voel de liefde
ik wil iets voelen wat daar vaak mee gepaard gaatquote:
Ik heb ontdekt dat er niks mis is met dubbelzinnige opmerkingen die eigenlijk helemaal niet dubbelzinnig zijnquote:
a/s/l? Misschien kunnen we iets regelenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik wil iets voelen wat daar vaak mee gepaard gaat![]()
![]()
28/f/the haguequote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
a/s/l? Misschien kunnen we iets regelen
Ik weet mijn nummer niet meer uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
28/f/the hague
damn want een icq flashback
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik wil iets voelen wat daar vaak mee gepaard gaat![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet mijn nummer niet meer uit mijn hoofd(icq dan he
)
Maar pm maar als je interesse hebt
wij hebben ook nog steeds een deal ehquote:
aaahhhquote:
Uhuquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wij hebben ook nog steeds een deal eh
ik wil die leuke tijd en wie weet ontstaat er wel liefdequote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
hier waren jullie![]()
ik wil ook weer liefde ( en al het leuke wat daarbij hoort) voelen
jij wil gewoon een neukertje? zeg dat danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik wil die leuke tijd en wie weet ontstaat er wel liefde
1 maar? nah daar doe ik het niet meer voor... ik ga ff vaute periode in in mijn levenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij wil gewoon een neukertje? zeg dat dan
zolang het maar geen ex of scharrel van jou isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:34 schreef Murmeli het volgende:
KZ, ik weet er nog eentje bij je in de buurtof wilde je echt geen piemels meer?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
1 maar? nah daar doe ik het niet meer voor... ik ga ff vaute periode in in mijn leven
[..]
Dan moet het wel wederzijds zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
hier waren jullie![]()
ik wil ook weer liefde ( en al het leuke wat daarbij hoort) voelen
ik ben een heel geliefd persoonquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet het wel wederzijds zijn.
scharrel 1 biedt zich aanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
same here.. ben het afgelopen half jaar fouter geweest dan ooit
onze smaken verschillen nogal vandaarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:41 schreef Murmeli het volgende:
Ehhh laat dan maar zitten KZ...
maar ehhh heb je weer gepraat vandaag? ging het?
heb je tacogriep? hoesten is kut ja. sterktequote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
onze smaken verschillen nogal vandaar
mwah word gek van het hoesten wat er bij komt dus tabletjs gehaald maar die werken nog niet echt.... maar niet veel gepraat
Maar mij nog geen pm gestuurd hebbenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
1 maar? nah daar doe ik het niet meer voor... ik ga ff vaute periode in in mijn leven
dat gaan we morgen ff testen en neen geen griep..... heb alle symptomen afzonderlijk gehad en niet tegelijkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb je tacogriep? hoesten is kut ja. sterkte
maar je stem doet het op zich wel weer? of niet echt?
lees wasvoorschrift ffquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:53 schreef littledrummergirl het volgende:
kan een slaapzak in de wasmachine?
als dat nog leesbaar was geweest had ik dat gedaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lees wasvoorschrift ffniet te warm en niet in droger gok ik
Als ik wist waar mijn slaapzak was, had ik wel even op t etiketje van die gekeken voor jequote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als dat nog leesbaar was geweest had ik dat gedaanik vind online van alles... zou ie wel in de centrifuge kunnen?
ik ben echt geen huisvrouwtje
Kan gewoon op 30 graden hoor.. Kort programma en extra centrifugerenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als dat nog leesbaar was geweest had ik dat gedaanik vind online van alles... zou ie wel in de centrifuge kunnen?
ik ben echt geen huisvrouwtje
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:38 schreef Cyntiaa het volgende:
@ goldfinger1963.. Ik heb gekeken![]()
Nu snap ik het handdoeken stukje
als je hem niet aan de rest van het lichaam laat zittenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:53 schreef littledrummergirl het volgende:
kan een slaapzak in de wasmachine?
de laatste bats is er helaas al een tijdje uitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je hem niet aan de rest van het lichaam laat zitten
en die bleef ook nog bij je slapenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de laatste bats is er helaas al een tijdje uit
leve de gezelligheidquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die bleef ook nog bij je slapen
Ik heb nog niet eens gebatst dit jaarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de laatste bats is er helaas al een tijdje uit
batsertjes blijven bij mij niet slapenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
leve de gezelligheid![]()
de kater de volgende morgen daarentegen is niet altijd even tof
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens gebatst dit jaar
fuck, ik ook nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens gebatst dit jaar
als ze een beetje mazzel hebben bak ik zelfs nog lekker een eitje s ochtendsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
batsertjes blijven bij mij niet slapen
er is een tijd van komen en ook van gaan![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:36 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb ook nog niet gebatst dit jaargaat voorlopig ook niet gebeuren.
dan zouden ze juist van te voren moeten etenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als ze een beetje mazzel hebben bak ik zelfs nog lekker een eitje s ochtends![]()
je kunt niet urenlang batsen op n lege maag![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:36 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb ook nog niet gebatst dit jaargaat voorlopig ook niet gebeuren.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:41 schreef Murmeli het volgende:
sorry goldie en ldg...
maar i kga wel zoenen hoor
met wie ga je zoenenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:41 schreef Murmeli het volgende:
sorry goldie en ldg...
maar i kga wel zoenen hoor
die heb je van mij!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:26 schreef Plums het volgende:
de tekst van dat nummer is gewoon echt tof
hoe kun je dan zeggen dat je ga zoenenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:25 schreef Murmeli het volgende:
ik weet nog niet met wie ik ga zoenen....
ach er valt altijd wel wat te zoenenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe kun je dan zeggen dat je ga zoenen
en te batsen ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach er valt altijd wel wat te zoenen
zo'n geil wijf als murm wil iedereen wel zoenenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe kun je dan zeggen dat je ga zoenen
en te batsen ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo'n geil wijf als murm wil iedereen wel zoenen
viel er maar iets te batsen. probeer ik een fuckbuddy te regelen, gaat ie hard to get doen ofzo.quote:
Als hij het dan nog niet snapt is ie gewoon dom.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:58 schreef Plums het volgende:
[..]
viel er maar iets te batsen. probeer ik een fuckbuddy te regelen, gaat ie hard to get doen ofzo.heel irritant.
zou t helpen als ik zeg dat ik gewoon wil batsen?
like duhquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:58 schreef Plums het volgende:
[..]
viel er maar iets te batsen. probeer ik een fuckbuddy te regelen, gaat ie hard to get doen ofzo.heel irritant.
ligt eraan als hij zo'n kerkfiguur is nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:58 schreef Plums het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als hij het dan nog niet snapt is ie gewoon dom.
quote:
Binnenkort maar weer even richting Tilburg danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt eraan als hij zo'n kerkfiguur is niet![]()
maar anders zou het wel moeten lukken
Have fun.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:02 schreef Plums het volgende:
[..]
[..]
[..]
Binnenkort maar weer even richting Tilburg dan
you go girlquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:02 schreef Plums het volgende:
[..]
[..]
[..]
tilburgquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:02 schreef Plums het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je gaat vast goed komenquote:
daar zit momenteel de enige optiequote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tilburg![]()
dan passeer je er veel
Heheh, hoop ik toch, kan t wel gebruikenquote:
Anders is er vast wel iemand hier die jou goed wilt laten komen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:07 schreef Plums het volgende:
[..]
daar zit momenteel de enige optie
nouja, niet de énigemaar wel de enige die ík niet erg zou vinden
[..]
Heheh, hoop ik toch, kan t wel gebruiken
als hij tenminste wil batsenquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders is er vast wel iemand hier die jou goed wilt laten komen.
Wie wilt dat nu niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als hij tenminste wil batsen
quote:
jij hebt ook nog niet gebatst?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:15 schreef Braamyo het volgende:
damm door al jullie gepost over nog niet gebatst hebben in 2010 kon ik het gewoon niet laten om hier ook ff te posten.
er is (was?) iig wel interesse van zijn kant.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als hij tenminste wil batsen
aanlokkelijk, nietwaarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:15 schreef Braamyo het volgende:
damm door al jullie gepost over nog niet gebatst hebben in 2010 kon ik het gewoon niet laten om hier ook ff te posten.
je hebt het adresquote:
Dat is vast niet gratisquote:
dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:18 schreef Plums het volgende:
[..]
er is (was?) iig wel interesse van zijn kant.
maar ik zie wel hoe t loopt. als hij niet wilt, zijn er nog genoeg die wèl willen
Wie zegt dat ze nog niet gebatst hebben?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:20 schreef Plums het volgende:
[..]
wonen jij en stbabylon niet allebei in zwolle?
voor haar welquote:
Dan kan t toch zeker nog een keerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze nog niet gebatst hebben?
maar iig nog niet dit jaarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze nog niet gebatst hebben?
als de vorige keer goed is geweest welquote:
Dat is aardigquote:
preciesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als de vorige keer goed is geweest wel
Hij heeft vast nog nooit klachten gehoord.quote:
ik ben gewoon aardigquote:
dat zeggen ze toch niet waar hij bij isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij heeft vast nog nooit klachten gehoord.
Echtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zeggen ze toch niet waar hij bij is
als je nog nooit bent geweest kun je het ook niet wetenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Zeer aanlokkelijkMaar zo'n club is niet mijn ding ben ik bang. Hoewel ik dat natuurlijk niet met zekerheid kan zeggen.....
hij is al klaar met douchenquote:Tussen Baby en mij zit slechts 1 straat maar er is niets gebeurdHij ligt al op bed trouwens, hoorde ik via msn van hem
was dat niet stiekem een hint voor je zeggend *kom ook maar bij mij in bed liggen* XDquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Hij ligt al op bed trouwens, hoorde ik via msn van hem
Neuh, denk het nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
was dat niet stiekem een hint voor je zeggend *kom ook maar bij mij in bed liggen* XD
En waarom ben jij hier zo anoniem? Geen FoBo, geen profiel info..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:45 schreef Braamyo het volgende:
^^ gemiste kansen haha
Misschien moet jij hem het persoonlijk komen uitleggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Boven aan de pagina staat fotoboek. Daar kan jij je eigen fotoboek aan maken..
Iemand die het duidelijker kan uitleggen?
Of hij vertelt hier in t topic wat over zichzelfquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet jij hem het persoonlijk komen uitleggen.Hem een handje helpen.
Dat kan ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:04 schreef Plums het volgende:
[..]
Of hij vertelt hier in t topic wat over zichzelf
Jouw Fok!maagdelijkheid is allang ontnomen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:05 schreef Murmeli het volgende:
Oh liefnewbies
![]()
ik ga me bijna ervaren voelen
* Murmeli zit ook pas een jaar op fok
Ehh, nee.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:12 schreef Braamyo het volgende:
iets over mezelf hmmm
ik ben 1,78 lang, normaal postuur bruin haar, kort, bruine ogen waar je volgend mijn ex heerlijk in kon verdwalen![]()
Ik ben 22 Jaar oud, word in Juli 23, heerlijk zo'n verjaarsdag in de zomer.
Ik ben vaak vrolijk, spontaan, tikkie gemeen qua humor, heel erg bergipvol/respectvol naar bijna iedereen.
Ik woon sinds 9 maanden doordeweeks op de kazerne in oirschot, jawel soldaat, chauffeur op een tank.
In het weekend en vakanties zit ik lekker in middelburg, en vaak met vrienden op het strand.
Mijn faforiets biermerk is hertog jan, en tijdens het stappen in middelburg ga ik graag naar de stijlvolle bruine kroegen (niet die ouwe lullen tenten)
nu is mijn vraag aan jullie...... wat willen je nog meer weten, exclusief naam, en adress
Wat is je rang?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:12 schreef Braamyo het volgende:
iets over mezelf hmmm
ik ben 1,78 lang, normaal postuur bruin haar, kort, bruine ogen waar je volgend mijn ex heerlijk in kon verdwalen![]()
Ik ben 22 Jaar oud, word in Juli 23, heerlijk zo'n verjaarsdag in de zomer.
Ik ben vaak vrolijk, spontaan, tikkie gemeen qua humor, heel erg bergipvol/respectvol naar bijna iedereen.
Ik woon sinds 9 maanden doordeweeks op de kazerne in oirschot, jawel soldaat, chauffeur op een tank.
In het weekend en vakanties zit ik lekker in middelburg, en vaak met vrienden op het strand.
Mijn faforiets biermerk is hertog jan, en tijdens het stappen in middelburg ga ik graag naar de stijlvolle bruine kroegen (niet die ouwe lullen tenten)
nu is mijn vraag aan jullie...... wat willen je nog meer weten, exclusief naam, en adress
ik vind middelburg een leuke stad, heerlijk rustig en toch een in mijn ogen gezzelig en bruisend uitgaansleven, kom je echter uit de randstand dan zul je dit laaste echt never nooit niet met me eens zijn XDquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:23 schreef j-boy2k10 het volgende:
Is het een beetje leuk stappen in Middelburg?
je zit al langer dan een jaar op fokquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:05 schreef Murmeli het volgende:
Oh liefnewbies
![]()
ik ga me bijna ervaren voelen
* Murmeli zit ook pas een jaar op fok
op de tweede plaatsquote:
Kusjeterugvoorjouquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:49 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Terugvindpostmeteenkusje. <3
Ik woon in Assendorpquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
op de tweede plaats
heb er paar jaar gewoondtegenover de geitjes int wezenlandenpark
ik toen ook iddquote:
jij zeker wel he? nice nice kerel /jaloersquote:
slaap ze Cynquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:16 schreef Cyntiaa het volgende:
Assendorp is echt zo leuk om te wonen!![]()
Ik ga slapen lieverds, morgen is het weer vroeg dag! Tref jullie dan hier weer..Sweet Dreams!
Met wie?!quote:
quote:
Nighty Nightquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:32 schreef Plums het volgende:
[..]
Met wie?!Ik ben net 2 dagen weg en meneer is alweer bezig hoor
Truste Cyntia![]()
ik ben daar waarschijnlijk 22 januariquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:02 schreef Plums het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
was dat niet stiekem een hint voor je zeggend *kom ook maar bij mij in bed liggen* XD
morgen Queenquote:
morgen Cynquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 06:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoorIk had al twee nachten slecht geslapen door kut dromen. Vannacht weer gedroomt, maar dit was een prettige droom. Ik was lekker op Ameland. Was gezellig
pfff, ik was er al om 5:50 uit!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]slechte dromen? waarover dan?
Goeie morgen trouwens, ben al een tijdje wakker, maar we moeste om zo'n achteloos vroege tijd gaan marsen, 06:00 je nest uit arg.
heb je dan nooit het gevoel van "waarom doe ik dit?" ik kan me nl echt niet de toegevoegde waarde voorstellen van lopen op zo'n idioot vroeg tijdstipquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Goeie morgen trouwens, ben al een tijdje wakker, maar we moeste om zo'n achteloos vroege tijd gaan marsen, 06:00 je nest uit arg.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:47 schreef Murmeli het volgende:
mogge liefjes
2e achtereenvolgende morgen kut wakkergeworden. alleen maar piekeren over die O*&^%(* eikel.
net wel even een soort van brief opgesteld die ik niet ga sturen. dat lucht wel op. moest wel heul erg janken
hem?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:04 schreef Keukenkast het volgende:
Wie bedacht sneeuw? Mijn voeten zijn hem niet dankbaar
Kijk uit wat je zegt. Praktisch iedereen in dit topic wil vrouwen doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
hem?
Zoiets verschrikkelijks en lastig en vervelends kan toch alleen maar bedacht zijn door een...... vrouw...
Nou enquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:08 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Kijk uit wat je zegt. Praktisch iedereen in dit topic wil vrouwen doen
Stel oe nie aon. Dat kun jij echt wel hebben!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nietus
* Murmeli gaat nog harder huilen
NIETquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stel oe nie aon. Dat kun jij echt wel hebben!
De duitsers komen WSS niet alleen overdag, dus nee dat gevoel heb ik niet, tijdens initieele opleiding wel vaak gehad, maar dan was het gewoon doorzetten, ff een prikkel momentje XDquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb je dan nooit het gevoel van "waarom doe ik dit?" ik kan me nl echt niet de toegevoegde waarde voorstellen van lopen op zo'n idioot vroeg tijdstip
omdat mijn stem ineens weg was, dus stembanden rust gevenquote:
Dan kan het weer veiligquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:46 schreef Keukenkast het volgende:
waarom doen jongens, als je net hebt geroepen dat je over ze heen bent, opeens weer lief tegen je?
ja da ga niet... moet zo weer 2 uur praten, das mijn werk pratenquote:
omdat het stiekum net wijven zijn?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:46 schreef Keukenkast het volgende:
waarom doen jongens, als je net hebt geroepen dat je over ze heen bent, opeens weer lief tegen je?
Nee, hij is bi.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja da ga niet... moet zo weer 2 uur praten, das mijn werk praten
[..]
omdat het stiekum net wijven zijn?
ik ben af en toe ook net n wijfquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nee, hij is bi.
Het ligt daaraan
mag ik vragen wie die eikel is en wat hij je aangedaan heeft? of cross ik dan de spreekwoordelijke linequote:Op woensdag 6 januari 2010 10:47 schreef Murmeli het volgende:
mogge liefjes
2e achtereenvolgende morgen kut wakkergeworden. alleen maar piekeren over die O*&^%(* eikel.
net wel even een soort van brief opgesteld die ik niet ga sturen. dat lucht wel op. moest wel heul erg janken
staat in het vorige topic. en op singlesquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef Braamyo het volgende:
[..]
mag ik vragen wie die eikel is en wat hij je aangedaan heeft? of cross ik dan de spreekwoordelijke line
Wie is trouwens R? RealZeus? En nu is het tussen jou en Kwaak afgelopen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
staat in het vorige topic. en op singlesin het kort: afgeknapt op mij door een smsje nadat we een ruim half jaar soort van iets gehad hebben en best wel behoorlijk close waren en volgens mij wel echt een vertrouwensband hadden.
Damm, das echt niet cool, sorry om dat te horenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
staat in het vorige topic. en op singlesin het kort: afgeknapt op mij door een smsje nadat we een ruim half jaar soort van iets gehad hebben en best wel behoorlijk close waren en volgens mij wel echt een vertrouwensband hadden.
R is mn ex scharrel en die is niet van fok. nee niet RZ. met kwaak is het al sinds begin juni uit. die heb ik al een half jaar niet gezien of gesprokenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik dacht, ik vraag het maar even voor de zekerheid.
Enlighten me!
OK. R. is stom. Waarschijnlijk zelfbescherming of zo, of zo van 'ik doe gauw iets lulligs voordat zij me afwijst'.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
R is mn ex scharrel en die is niet van fok. nee niet RZ. met kwaak is het al sinds begin juni uit. die heb ik al een half jaar niet gezien of gesproken
ja dat gevoel heb ik er ook bij. bang dat ik hem ging dumpen (wat ik ook van plan was maar toen nog niet doorhad) en dan snel zelf dumpen. hij is ook nog nooit zo snel van wal gestoken met praten als afgelopen maandag.... toen hij het dus gin zeggen dat het over isquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK. R. is stom. Waarschijnlijk zelfbescherming of zo, of zo van 'ik doe gauw iets lulligs voordat zij me afwijst'.
C. is weer hard aan het werk, offertes/orders/aanbestedingen de deur uit doen. Voor de rest hier wat rondhangen en mailenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:23 schreef Braamyo het volgende:
hey cint ook weer lekker aan het werk zie ik
Dag lief, voel je je al wat beter?quote:
Die R. klinkt inderdaad als een sukkel als ie zoiets doet. Lekker puberaal ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat gevoel heb ik er ook bij. bang dat ik hem ging dumpen (wat ik ook van plan was maar toen nog niet doorhad) en dan snel zelf dumpen. hij is ook nog nooit zo snel van wal gestoken met praten als afgelopen maandag.... toen hij het dus gin zeggen dat het over is
sukkel
doe je in ieder geval meer dan mij, ik mag weer heerlijk mijn uitrusting gaan tellen, en die is zoals altijd incompleet ! argquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:24 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
C. is weer hard aan het werk, offertes/orders/aanbestedingen de deur uit doen. Voor de rest hier wat rondhangen en mailen
goed he, een puber van 44quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:26 schreef Plums het volgende:
[..]
Die R. klinkt inderdaad als een sukkel als ie zoiets doet. Lekker puberaal ook.
Oh, wat deed je überhaupt in de KPD op je werk?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:37 schreef stbabylon het volgende:
Had ik me daar bijna op het werk Heren! Wij willen jullie bloot zien! Deel 10 » aangeklikt
Staat in MyATquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:43 schreef j-boy2k10 het volgende:
[..]
Oh, wat deed je überhaupt in de KPD op je werk?
Is dit niet het Bi topic?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:21 schreef j-boy2k10 het volgende:
[..]
Ah, dus jij kijkt graag naar mannelijk schoon
nee, dat waren netjes 2 kopjes theequote:Op woensdag 6 januari 2010 13:56 schreef stbabylon het volgende:
En thee is een metafoor voor: Hot Lesbian Love Making?
LA LA LA LA I can't hear youquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee, dat waren netjes 2 kopjes thee
wel gezelli
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
LA LA LA LA I can't hear you
* stbabylon verstopt zichzelf weer in zijn fantasiewereld
Mja, is helaas niet in één dag over... /knufquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goffer ik voel me nog steeds/weer kut
waarom nou niet? dat zou ik zo fijn vindenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, is helaas niet in één dag over... /knuf
Wel eens ja. Maar daar haal ik het nu niet vandaan. Zat nu gewoon wat pr0n in mijn hoofd af te spelen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
@murm niet echt een optie nee...... morgen eerder naar huis om naar HA te gaan.... kijken wat die te zeggen heeft...
@stab girl boy girl girl boy girl boy boy.... hebje naar pink geluisterd??
ik zit te denken hoe dat nummer vn pink ook al weer heet.....quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel eens ja. Maar daar haal ik het nu niet vandaan. Zat nu gewoon wat pr0n in mijn hoofd af te spelen.
Ik kijk toch echt liever naar een vrouwen lichaam, kan wel objectief beoordelen of een man er goed uitziet maar ben er nog nooit opgewonden van geraaktquote:
laat ons ook eens meegenieten over je hoofd spinselsquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel eens ja. Maar daar haal ik het nu niet vandaan. Zat nu gewoon wat pr0n in mijn hoofd af te spelen.
Dit is toch Bi yourself?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik kijk toch echt liever naar een vrouwen lichaam, kan wel objectief beoordelen of een man er goed uitziet maar ben er nog nooit opgewonden van geraakt
Vrouwen daar in tegen zijn god mooiste schepping ^.^
Gaat niet werken. Niet genoeg ruimte op de schijven van Fokquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
laat ons ook eens meegenieten over je hoofd spinsels
eensch! maar kan een mooie man zeker wel waarderenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Vrouwen daar in tegen zijn god mooiste schepping ^.^
True, ik zeg ook niet dat ik niks voor mannen voel, alleen niet lichaamelijk, meer innerlijk waar ik veel mee hebquote:
Oh nee hoor, ik was alleen verbaasdquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
True, ik zeg ook niet dat ik niks voor mannen voel, alleen niet lichaamelijk, meer innerlijk waar ik veel mee hebals je dan vind dat ik er niet in thuis hoor dan moet je dat ff aangeven...
heb ik nog wel zo mn best gedaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goffer ik voel me nog steeds/weer kut
gellukkig maar,quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik was alleen verbaasd
"Wie zijn hier welkom?
Gewoon iedereen! "
meisjequote:Op woensdag 6 januari 2010 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb ik nog wel zo mn best gedaan![]()
nee hoor mop, alles komt uiteindelijk goed
dank jequote:Op woensdag 6 januari 2010 17:14 schreef Braamyo het volgende:
murm, schrijf het van je af, en dan niet per se op het fok forum, bel een goei vriend/vriendin op om ff lekker tegen te klage, het gaat mischien niet over, maar het lucht zeker wel op, en het kalmeerd
als dat niet werkt, zet een lekker jank nummer op van je faforiete artiest en gooi alles er gewoon ff lekker uit. Succes op een feel better gegarandeerd, na afloop.
tis ook pas zo kort geleden, niemand verwacht dat je meteen weer helemaal je blije stuiterige zelf bent hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dank je
ik heb al een brief geschreven (niet gepost natuurlijk) en al tegen veel mensen gepraat. het gaat ook wel beter maar soms komt t ff terug. dan voel ik me weer heel erg kut. maar het gaat wel slijten hoor, ik weet dat het einde van de wereld niet nabij is. maar misschien kom ik hier zo wel eenbeetje over
en anders komt ldg wel bij je langsquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tis ook pas zo kort geleden, niemand verwacht dat je meteen weer helemaal je blije stuiterige zelf bent hoorgeef t wat tijd en alles komt goed
ze word niet langdurig blij van mijquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en anders komt ldg wel bij je langs
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:30 schreef Braamyo het volgende:
ik weet uit eigen vrij recente ervaring (gister nog) dat dat soort dingen met vlagen komen en gaan, en iedere dag denk je er steeds een beetje minder aan, en dan een dag juist weer heel veel en komt het allemaal weer boven, die dagen zijn er, en je bent helaas niet de enige die er last van heeft....
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze word niet langdurig blij van mij
kom je daarna naar mij toequote:Op woensdag 6 januari 2010 17:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze word niet langdurig blij van mij
quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan jullie makkelijk allebei handelen op een dagje
you wish!quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan jullie makkelijk allebei handelen op een dagje
als ik klaar met je ben wil je nog maar 1 ding... slapenquote:
slapenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als ik klaar met je ben wil je nog maar 1 ding... slapen
miste gister voor het eerst in tijden weer eens die arm om me heen toen ik ging slapenquote:
neen ik wilde gister gewoon lekker knuffelen...quote:
dat ging niet over de knuffelpost maar over dat je tegen ldg zei dat als je met haar klaar was dat ze alleen no gmaar zou willen slapenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen ik wilde gister gewoon lekker knuffelen...
ohw ghehequote:Op woensdag 6 januari 2010 18:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat ging niet over de knuffelpost maar over dat je tegen ldg zei dat als je met haar klaar was dat ze alleen no gmaar zou willen slapen
ik zou het niet weten. jou nooit in bed meegemaakt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ohw ghehe
nja is geen geilheid, is een feit
ehh nee dat kloptquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar we zijn elkaars type ook niet
krijg daar de laatste tijd vaker complimentjes over hahaquote:
hahaquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:24 schreef Murmeli het volgende:
ik zag ze eerder *stampvoet
(morgen een jaar geleden om precies te zijn)
dat is een beetje een guido weijers niveau grapje KZquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
haha
alweer een jaar?tijd vliegt echt op een luchthaven
ja maar ik ben leukerquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is een beetje een guido weijers niveau grapje KZ
eh ja vorig jaar 7 jan vloog ik naar maleisie
je ziet er iig beter uitquote:
Over wie gaat het?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je ziet er iig beter uit
ik ben weg, fijne avond allen
Ik niet iigquote:
Welke film?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:46 schreef Cyntiaa het volgende:
Wat een suffe, typisch Amerikaanse film zeg
Ik wil je wel komen opwarmen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
kkkkkkoud
waarom wilde ik ook een alweer een stageplek die grotendeels buiten is![]()
![]()
krijg mezelf helemaal niet opgewarmd...
jaquote:
Murm wil vast welquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaeen warm hier ldg op meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |