ik ben daar waarschijnlijk 22 januariquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:02 schreef Plums het volgende:
[..]
[..]
[..]
Binnenkort maar weer even richting Tilburg dan
Nee hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
was dat niet stiekem een hint voor je zeggend *kom ook maar bij mij in bed liggen* XD
morgen Queenquote:
morgen Cynquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 06:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoorIk had al twee nachten slecht geslapen door kut dromen. Vannacht weer gedroomt, maar dit was een prettige droom. Ik was lekker op Ameland. Was gezellig
pfff, ik was er al om 5:50 uit!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]slechte dromen? waarover dan?
Goeie morgen trouwens, ben al een tijdje wakker, maar we moeste om zo'n achteloos vroege tijd gaan marsen, 06:00 je nest uit arg.
heb je dan nooit het gevoel van "waarom doe ik dit?" ik kan me nl echt niet de toegevoegde waarde voorstellen van lopen op zo'n idioot vroeg tijdstipquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Goeie morgen trouwens, ben al een tijdje wakker, maar we moeste om zo'n achteloos vroege tijd gaan marsen, 06:00 je nest uit arg.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:47 schreef Murmeli het volgende:
mogge liefjes
2e achtereenvolgende morgen kut wakkergeworden. alleen maar piekeren over die O*&^%(* eikel.
net wel even een soort van brief opgesteld die ik niet ga sturen. dat lucht wel op. moest wel heul erg janken
hem?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:04 schreef Keukenkast het volgende:
Wie bedacht sneeuw? Mijn voeten zijn hem niet dankbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |