fuck, ik ook nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens gebatst dit jaar
als ze een beetje mazzel hebben bak ik zelfs nog lekker een eitje s ochtendsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
batsertjes blijven bij mij niet slapen
er is een tijd van komen en ook van gaan![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:36 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb ook nog niet gebatst dit jaargaat voorlopig ook niet gebeuren.
dan zouden ze juist van te voren moeten etenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als ze een beetje mazzel hebben bak ik zelfs nog lekker een eitje s ochtends![]()
je kunt niet urenlang batsen op n lege maag![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:36 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb ook nog niet gebatst dit jaargaat voorlopig ook niet gebeuren.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:41 schreef Murmeli het volgende:
sorry goldie en ldg...
maar i kga wel zoenen hoor
met wie ga je zoenenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:41 schreef Murmeli het volgende:
sorry goldie en ldg...
maar i kga wel zoenen hoor
die heb je van mij!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:26 schreef Plums het volgende:
de tekst van dat nummer is gewoon echt tof
hoe kun je dan zeggen dat je ga zoenenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:25 schreef Murmeli het volgende:
ik weet nog niet met wie ik ga zoenen....
ach er valt altijd wel wat te zoenenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe kun je dan zeggen dat je ga zoenen
en te batsen ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach er valt altijd wel wat te zoenen
zo'n geil wijf als murm wil iedereen wel zoenenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe kun je dan zeggen dat je ga zoenen
en te batsen ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo'n geil wijf als murm wil iedereen wel zoenen
viel er maar iets te batsen. probeer ik een fuckbuddy te regelen, gaat ie hard to get doen ofzo.quote:
Als hij het dan nog niet snapt is ie gewoon dom.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:58 schreef Plums het volgende:
[..]
viel er maar iets te batsen. probeer ik een fuckbuddy te regelen, gaat ie hard to get doen ofzo.heel irritant.
zou t helpen als ik zeg dat ik gewoon wil batsen?
like duhquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:58 schreef Plums het volgende:
[..]
viel er maar iets te batsen. probeer ik een fuckbuddy te regelen, gaat ie hard to get doen ofzo.heel irritant.
ligt eraan als hij zo'n kerkfiguur is nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:58 schreef Plums het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als hij het dan nog niet snapt is ie gewoon dom.
quote:
Binnenkort maar weer even richting Tilburg danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt eraan als hij zo'n kerkfiguur is niet![]()
maar anders zou het wel moeten lukken
Have fun.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:02 schreef Plums het volgende:
[..]
[..]
[..]
Binnenkort maar weer even richting Tilburg dan
you go girlquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:02 schreef Plums het volgende:
[..]
[..]
[..]
tilburgquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:02 schreef Plums het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je gaat vast goed komenquote:
daar zit momenteel de enige optiequote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tilburg![]()
dan passeer je er veel
Heheh, hoop ik toch, kan t wel gebruikenquote:
Anders is er vast wel iemand hier die jou goed wilt laten komen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:07 schreef Plums het volgende:
[..]
daar zit momenteel de enige optie
nouja, niet de énigemaar wel de enige die ík niet erg zou vinden
[..]
Heheh, hoop ik toch, kan t wel gebruiken
als hij tenminste wil batsenquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders is er vast wel iemand hier die jou goed wilt laten komen.
Wie wilt dat nu niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als hij tenminste wil batsen
quote:
jij hebt ook nog niet gebatst?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:15 schreef Braamyo het volgende:
damm door al jullie gepost over nog niet gebatst hebben in 2010 kon ik het gewoon niet laten om hier ook ff te posten.
er is (was?) iig wel interesse van zijn kant.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als hij tenminste wil batsen
aanlokkelijk, nietwaarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:15 schreef Braamyo het volgende:
damm door al jullie gepost over nog niet gebatst hebben in 2010 kon ik het gewoon niet laten om hier ook ff te posten.
je hebt het adresquote:
Dat is vast niet gratisquote:
dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:18 schreef Plums het volgende:
[..]
er is (was?) iig wel interesse van zijn kant.
maar ik zie wel hoe t loopt. als hij niet wilt, zijn er nog genoeg die wèl willen
Wie zegt dat ze nog niet gebatst hebben?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:20 schreef Plums het volgende:
[..]
wonen jij en stbabylon niet allebei in zwolle?
voor haar welquote:
Dan kan t toch zeker nog een keerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze nog niet gebatst hebben?
maar iig nog niet dit jaarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze nog niet gebatst hebben?
als de vorige keer goed is geweest welquote:
Dat is aardigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |