fuck, ik ook nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens gebatst dit jaar
als ze een beetje mazzel hebben bak ik zelfs nog lekker een eitje s ochtendsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
batsertjes blijven bij mij niet slapen
er is een tijd van komen en ook van gaan![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:36 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb ook nog niet gebatst dit jaargaat voorlopig ook niet gebeuren.
dan zouden ze juist van te voren moeten etenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als ze een beetje mazzel hebben bak ik zelfs nog lekker een eitje s ochtends![]()
je kunt niet urenlang batsen op n lege maag![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:36 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb ook nog niet gebatst dit jaargaat voorlopig ook niet gebeuren.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:41 schreef Murmeli het volgende:
sorry goldie en ldg...
maar i kga wel zoenen hoor
met wie ga je zoenenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:41 schreef Murmeli het volgende:
sorry goldie en ldg...
maar i kga wel zoenen hoor
die heb je van mij!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:26 schreef Plums het volgende:
de tekst van dat nummer is gewoon echt tof
hoe kun je dan zeggen dat je ga zoenenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:25 schreef Murmeli het volgende:
ik weet nog niet met wie ik ga zoenen....
ach er valt altijd wel wat te zoenenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe kun je dan zeggen dat je ga zoenen
en te batsen ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach er valt altijd wel wat te zoenen
zo'n geil wijf als murm wil iedereen wel zoenenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe kun je dan zeggen dat je ga zoenen
en te batsen ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo'n geil wijf als murm wil iedereen wel zoenen
viel er maar iets te batsen. probeer ik een fuckbuddy te regelen, gaat ie hard to get doen ofzo.quote:
Als hij het dan nog niet snapt is ie gewoon dom.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:58 schreef Plums het volgende:
[..]
viel er maar iets te batsen. probeer ik een fuckbuddy te regelen, gaat ie hard to get doen ofzo.heel irritant.
zou t helpen als ik zeg dat ik gewoon wil batsen?
like duhquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:58 schreef Plums het volgende:
[..]
viel er maar iets te batsen. probeer ik een fuckbuddy te regelen, gaat ie hard to get doen ofzo.heel irritant.
ligt eraan als hij zo'n kerkfiguur is nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:58 schreef Plums het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als hij het dan nog niet snapt is ie gewoon dom.
quote:
Binnenkort maar weer even richting Tilburg danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt eraan als hij zo'n kerkfiguur is niet![]()
maar anders zou het wel moeten lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |