You know you want it! RAAWR!quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet liefde. Wil jij even heel rap je hand uit mijn broek halen
edit: hier verder [Bi yourself] #15 Voel de liefde
ik wil iets voelen wat daar vaak mee gepaard gaatquote:
Ik heb ontdekt dat er niks mis is met dubbelzinnige opmerkingen die eigenlijk helemaal niet dubbelzinnig zijnquote:
a/s/l? Misschien kunnen we iets regelenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik wil iets voelen wat daar vaak mee gepaard gaat![]()
![]()
28/f/the haguequote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
a/s/l? Misschien kunnen we iets regelen
Ik weet mijn nummer niet meer uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
28/f/the hague
damn want een icq flashback
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik wil iets voelen wat daar vaak mee gepaard gaat![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet mijn nummer niet meer uit mijn hoofd(icq dan he
)
Maar pm maar als je interesse hebt
wij hebben ook nog steeds een deal ehquote:
aaahhhquote:
Uhuquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wij hebben ook nog steeds een deal eh
ik wil die leuke tijd en wie weet ontstaat er wel liefdequote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
hier waren jullie![]()
ik wil ook weer liefde ( en al het leuke wat daarbij hoort) voelen
jij wil gewoon een neukertje? zeg dat danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik wil die leuke tijd en wie weet ontstaat er wel liefde
1 maar? nah daar doe ik het niet meer voor... ik ga ff vaute periode in in mijn levenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij wil gewoon een neukertje? zeg dat dan
zolang het maar geen ex of scharrel van jou isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:34 schreef Murmeli het volgende:
KZ, ik weet er nog eentje bij je in de buurtof wilde je echt geen piemels meer?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
1 maar? nah daar doe ik het niet meer voor... ik ga ff vaute periode in in mijn leven
[..]
Dan moet het wel wederzijds zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
hier waren jullie![]()
ik wil ook weer liefde ( en al het leuke wat daarbij hoort) voelen
ik ben een heel geliefd persoonquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet het wel wederzijds zijn.
scharrel 1 biedt zich aanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
same here.. ben het afgelopen half jaar fouter geweest dan ooit
onze smaken verschillen nogal vandaarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:41 schreef Murmeli het volgende:
Ehhh laat dan maar zitten KZ...
maar ehhh heb je weer gepraat vandaag? ging het?
heb je tacogriep? hoesten is kut ja. sterktequote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
onze smaken verschillen nogal vandaar
mwah word gek van het hoesten wat er bij komt dus tabletjs gehaald maar die werken nog niet echt.... maar niet veel gepraat
Maar mij nog geen pm gestuurd hebbenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
1 maar? nah daar doe ik het niet meer voor... ik ga ff vaute periode in in mijn leven
dat gaan we morgen ff testen en neen geen griep..... heb alle symptomen afzonderlijk gehad en niet tegelijkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb je tacogriep? hoesten is kut ja. sterkte
maar je stem doet het op zich wel weer? of niet echt?
lees wasvoorschrift ffquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:53 schreef littledrummergirl het volgende:
kan een slaapzak in de wasmachine?
als dat nog leesbaar was geweest had ik dat gedaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lees wasvoorschrift ffniet te warm en niet in droger gok ik
Als ik wist waar mijn slaapzak was, had ik wel even op t etiketje van die gekeken voor jequote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als dat nog leesbaar was geweest had ik dat gedaanik vind online van alles... zou ie wel in de centrifuge kunnen?
ik ben echt geen huisvrouwtje
Kan gewoon op 30 graden hoor.. Kort programma en extra centrifugerenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als dat nog leesbaar was geweest had ik dat gedaanik vind online van alles... zou ie wel in de centrifuge kunnen?
ik ben echt geen huisvrouwtje
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:38 schreef Cyntiaa het volgende:
@ goldfinger1963.. Ik heb gekeken![]()
Nu snap ik het handdoeken stukje
als je hem niet aan de rest van het lichaam laat zittenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:53 schreef littledrummergirl het volgende:
kan een slaapzak in de wasmachine?
de laatste bats is er helaas al een tijdje uitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je hem niet aan de rest van het lichaam laat zitten
en die bleef ook nog bij je slapenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de laatste bats is er helaas al een tijdje uit
leve de gezelligheidquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die bleef ook nog bij je slapen
Ik heb nog niet eens gebatst dit jaarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de laatste bats is er helaas al een tijdje uit
batsertjes blijven bij mij niet slapenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
leve de gezelligheid![]()
de kater de volgende morgen daarentegen is niet altijd even tof
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens gebatst dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |