Damm, das echt niet cool, sorry om dat te horenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
staat in het vorige topic. en op singlesin het kort: afgeknapt op mij door een smsje nadat we een ruim half jaar soort van iets gehad hebben en best wel behoorlijk close waren en volgens mij wel echt een vertrouwensband hadden.
R is mn ex scharrel en die is niet van fok. nee niet RZ. met kwaak is het al sinds begin juni uit. die heb ik al een half jaar niet gezien of gesprokenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik dacht, ik vraag het maar even voor de zekerheid.
Enlighten me!
OK. R. is stom. Waarschijnlijk zelfbescherming of zo, of zo van 'ik doe gauw iets lulligs voordat zij me afwijst'.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
R is mn ex scharrel en die is niet van fok. nee niet RZ. met kwaak is het al sinds begin juni uit. die heb ik al een half jaar niet gezien of gesproken
ja dat gevoel heb ik er ook bij. bang dat ik hem ging dumpen (wat ik ook van plan was maar toen nog niet doorhad) en dan snel zelf dumpen. hij is ook nog nooit zo snel van wal gestoken met praten als afgelopen maandag.... toen hij het dus gin zeggen dat het over isquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK. R. is stom. Waarschijnlijk zelfbescherming of zo, of zo van 'ik doe gauw iets lulligs voordat zij me afwijst'.
C. is weer hard aan het werk, offertes/orders/aanbestedingen de deur uit doen. Voor de rest hier wat rondhangen en mailenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:23 schreef Braamyo het volgende:
hey cint ook weer lekker aan het werk zie ik
Dag lief, voel je je al wat beter?quote:
Die R. klinkt inderdaad als een sukkel als ie zoiets doet. Lekker puberaal ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat gevoel heb ik er ook bij. bang dat ik hem ging dumpen (wat ik ook van plan was maar toen nog niet doorhad) en dan snel zelf dumpen. hij is ook nog nooit zo snel van wal gestoken met praten als afgelopen maandag.... toen hij het dus gin zeggen dat het over is
sukkel
doe je in ieder geval meer dan mij, ik mag weer heerlijk mijn uitrusting gaan tellen, en die is zoals altijd incompleet ! argquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:24 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
C. is weer hard aan het werk, offertes/orders/aanbestedingen de deur uit doen. Voor de rest hier wat rondhangen en mailen
goed he, een puber van 44quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:26 schreef Plums het volgende:
[..]
Die R. klinkt inderdaad als een sukkel als ie zoiets doet. Lekker puberaal ook.
Oh, wat deed je überhaupt in de KPD op je werk?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:37 schreef stbabylon het volgende:
Had ik me daar bijna op het werk Heren! Wij willen jullie bloot zien! Deel 10 » aangeklikt
Staat in MyATquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:43 schreef j-boy2k10 het volgende:
[..]
Oh, wat deed je überhaupt in de KPD op je werk?
Is dit niet het Bi topic?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:21 schreef j-boy2k10 het volgende:
[..]
Ah, dus jij kijkt graag naar mannelijk schoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |