Ehh, nee.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:12 schreef Braamyo het volgende:
iets over mezelf hmmm
ik ben 1,78 lang, normaal postuur bruin haar, kort, bruine ogen waar je volgend mijn ex heerlijk in kon verdwalen![]()
Ik ben 22 Jaar oud, word in Juli 23, heerlijk zo'n verjaarsdag in de zomer.
Ik ben vaak vrolijk, spontaan, tikkie gemeen qua humor, heel erg bergipvol/respectvol naar bijna iedereen.
Ik woon sinds 9 maanden doordeweeks op de kazerne in oirschot, jawel soldaat, chauffeur op een tank.
In het weekend en vakanties zit ik lekker in middelburg, en vaak met vrienden op het strand.
Mijn faforiets biermerk is hertog jan, en tijdens het stappen in middelburg ga ik graag naar de stijlvolle bruine kroegen (niet die ouwe lullen tenten)
nu is mijn vraag aan jullie...... wat willen je nog meer weten, exclusief naam, en adress
Wat is je rang?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:12 schreef Braamyo het volgende:
iets over mezelf hmmm
ik ben 1,78 lang, normaal postuur bruin haar, kort, bruine ogen waar je volgend mijn ex heerlijk in kon verdwalen![]()
Ik ben 22 Jaar oud, word in Juli 23, heerlijk zo'n verjaarsdag in de zomer.
Ik ben vaak vrolijk, spontaan, tikkie gemeen qua humor, heel erg bergipvol/respectvol naar bijna iedereen.
Ik woon sinds 9 maanden doordeweeks op de kazerne in oirschot, jawel soldaat, chauffeur op een tank.
In het weekend en vakanties zit ik lekker in middelburg, en vaak met vrienden op het strand.
Mijn faforiets biermerk is hertog jan, en tijdens het stappen in middelburg ga ik graag naar de stijlvolle bruine kroegen (niet die ouwe lullen tenten)
nu is mijn vraag aan jullie...... wat willen je nog meer weten, exclusief naam, en adress
ik vind middelburg een leuke stad, heerlijk rustig en toch een in mijn ogen gezzelig en bruisend uitgaansleven, kom je echter uit de randstand dan zul je dit laaste echt never nooit niet met me eens zijn XDquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:23 schreef j-boy2k10 het volgende:
Is het een beetje leuk stappen in Middelburg?
je zit al langer dan een jaar op fokquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:05 schreef Murmeli het volgende:
Oh liefnewbies
![]()
ik ga me bijna ervaren voelen
* Murmeli zit ook pas een jaar op fok
op de tweede plaatsquote:
Kusjeterugvoorjouquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:49 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Terugvindpostmeteenkusje. <3
Ik woon in Assendorpquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
op de tweede plaats
heb er paar jaar gewoondtegenover de geitjes int wezenlandenpark
ik toen ook iddquote:
jij zeker wel he? nice nice kerel /jaloersquote:
slaap ze Cynquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:16 schreef Cyntiaa het volgende:
Assendorp is echt zo leuk om te wonen!![]()
Ik ga slapen lieverds, morgen is het weer vroeg dag! Tref jullie dan hier weer..Sweet Dreams!
Met wie?!quote:
quote:
Nighty Nightquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:32 schreef Plums het volgende:
[..]
Met wie?!Ik ben net 2 dagen weg en meneer is alweer bezig hoor
Truste Cyntia![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |