meisjequote:Op woensdag 6 januari 2010 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb ik nog wel zo mn best gedaan![]()
nee hoor mop, alles komt uiteindelijk goed
dank jequote:Op woensdag 6 januari 2010 17:14 schreef Braamyo het volgende:
murm, schrijf het van je af, en dan niet per se op het fok forum, bel een goei vriend/vriendin op om ff lekker tegen te klage, het gaat mischien niet over, maar het lucht zeker wel op, en het kalmeerd
als dat niet werkt, zet een lekker jank nummer op van je faforiete artiest en gooi alles er gewoon ff lekker uit. Succes op een feel better gegarandeerd, na afloop.
tis ook pas zo kort geleden, niemand verwacht dat je meteen weer helemaal je blije stuiterige zelf bent hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dank je
ik heb al een brief geschreven (niet gepost natuurlijk) en al tegen veel mensen gepraat. het gaat ook wel beter maar soms komt t ff terug. dan voel ik me weer heel erg kut. maar het gaat wel slijten hoor, ik weet dat het einde van de wereld niet nabij is. maar misschien kom ik hier zo wel eenbeetje over
en anders komt ldg wel bij je langsquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tis ook pas zo kort geleden, niemand verwacht dat je meteen weer helemaal je blije stuiterige zelf bent hoorgeef t wat tijd en alles komt goed
ze word niet langdurig blij van mijquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en anders komt ldg wel bij je langs
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:30 schreef Braamyo het volgende:
ik weet uit eigen vrij recente ervaring (gister nog) dat dat soort dingen met vlagen komen en gaan, en iedere dag denk je er steeds een beetje minder aan, en dan een dag juist weer heel veel en komt het allemaal weer boven, die dagen zijn er, en je bent helaas niet de enige die er last van heeft....
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze word niet langdurig blij van mij
kom je daarna naar mij toequote:Op woensdag 6 januari 2010 17:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze word niet langdurig blij van mij
quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan jullie makkelijk allebei handelen op een dagje
you wish!quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan jullie makkelijk allebei handelen op een dagje
als ik klaar met je ben wil je nog maar 1 ding... slapenquote:
slapenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als ik klaar met je ben wil je nog maar 1 ding... slapen
miste gister voor het eerst in tijden weer eens die arm om me heen toen ik ging slapenquote:
neen ik wilde gister gewoon lekker knuffelen...quote:
dat ging niet over de knuffelpost maar over dat je tegen ldg zei dat als je met haar klaar was dat ze alleen no gmaar zou willen slapenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen ik wilde gister gewoon lekker knuffelen...
ohw ghehequote:Op woensdag 6 januari 2010 18:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat ging niet over de knuffelpost maar over dat je tegen ldg zei dat als je met haar klaar was dat ze alleen no gmaar zou willen slapen
ik zou het niet weten. jou nooit in bed meegemaakt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ohw ghehe
nja is geen geilheid, is een feit
ehh nee dat kloptquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar we zijn elkaars type ook niet
krijg daar de laatste tijd vaker complimentjes over hahaquote:
hahaquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:24 schreef Murmeli het volgende:
ik zag ze eerder *stampvoet
(morgen een jaar geleden om precies te zijn)
dat is een beetje een guido weijers niveau grapje KZquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
haha
alweer een jaar?tijd vliegt echt op een luchthaven
ja maar ik ben leukerquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is een beetje een guido weijers niveau grapje KZ
eh ja vorig jaar 7 jan vloog ik naar maleisie
je ziet er iig beter uitquote:
Over wie gaat het?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je ziet er iig beter uit
ik ben weg, fijne avond allen
Ik niet iigquote:
Welke film?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:46 schreef Cyntiaa het volgende:
Wat een suffe, typisch Amerikaanse film zeg
Ik wil je wel komen opwarmen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
kkkkkkoud
waarom wilde ik ook een alweer een stageplek die grotendeels buiten is![]()
![]()
krijg mezelf helemaal niet opgewarmd...
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |