nee, dat waren netjes 2 kopjes theequote:Op woensdag 6 januari 2010 13:56 schreef stbabylon het volgende:
En thee is een metafoor voor: Hot Lesbian Love Making?
LA LA LA LA I can't hear youquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee, dat waren netjes 2 kopjes thee
wel gezelli
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
LA LA LA LA I can't hear you
* stbabylon verstopt zichzelf weer in zijn fantasiewereld
Mja, is helaas niet in één dag over... /knufquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goffer ik voel me nog steeds/weer kut
waarom nou niet? dat zou ik zo fijn vindenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, is helaas niet in één dag over... /knuf
Wel eens ja. Maar daar haal ik het nu niet vandaan. Zat nu gewoon wat pr0n in mijn hoofd af te spelen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
@murm niet echt een optie nee...... morgen eerder naar huis om naar HA te gaan.... kijken wat die te zeggen heeft...
@stab girl boy girl girl boy girl boy boy.... hebje naar pink geluisterd??
ik zit te denken hoe dat nummer vn pink ook al weer heet.....quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel eens ja. Maar daar haal ik het nu niet vandaan. Zat nu gewoon wat pr0n in mijn hoofd af te spelen.
Ik kijk toch echt liever naar een vrouwen lichaam, kan wel objectief beoordelen of een man er goed uitziet maar ben er nog nooit opgewonden van geraaktquote:
laat ons ook eens meegenieten over je hoofd spinselsquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel eens ja. Maar daar haal ik het nu niet vandaan. Zat nu gewoon wat pr0n in mijn hoofd af te spelen.
Dit is toch Bi yourself?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik kijk toch echt liever naar een vrouwen lichaam, kan wel objectief beoordelen of een man er goed uitziet maar ben er nog nooit opgewonden van geraakt
Vrouwen daar in tegen zijn god mooiste schepping ^.^
Gaat niet werken. Niet genoeg ruimte op de schijven van Fokquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
laat ons ook eens meegenieten over je hoofd spinsels
eensch! maar kan een mooie man zeker wel waarderenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Vrouwen daar in tegen zijn god mooiste schepping ^.^
True, ik zeg ook niet dat ik niks voor mannen voel, alleen niet lichaamelijk, meer innerlijk waar ik veel mee hebquote:
Oh nee hoor, ik was alleen verbaasdquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
True, ik zeg ook niet dat ik niks voor mannen voel, alleen niet lichaamelijk, meer innerlijk waar ik veel mee hebals je dan vind dat ik er niet in thuis hoor dan moet je dat ff aangeven...
heb ik nog wel zo mn best gedaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goffer ik voel me nog steeds/weer kut
gellukkig maar,quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik was alleen verbaasd
"Wie zijn hier welkom?
Gewoon iedereen! "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |