preciesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als de vorige keer goed is geweest wel
Hij heeft vast nog nooit klachten gehoord.quote:
ik ben gewoon aardigquote:
dat zeggen ze toch niet waar hij bij isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij heeft vast nog nooit klachten gehoord.
Echtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zeggen ze toch niet waar hij bij is
als je nog nooit bent geweest kun je het ook niet wetenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Zeer aanlokkelijkMaar zo'n club is niet mijn ding ben ik bang. Hoewel ik dat natuurlijk niet met zekerheid kan zeggen.....
hij is al klaar met douchenquote:Tussen Baby en mij zit slechts 1 straat maar er is niets gebeurdHij ligt al op bed trouwens, hoorde ik via msn van hem
was dat niet stiekem een hint voor je zeggend *kom ook maar bij mij in bed liggen* XDquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Hij ligt al op bed trouwens, hoorde ik via msn van hem
Neuh, denk het nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
was dat niet stiekem een hint voor je zeggend *kom ook maar bij mij in bed liggen* XD
En waarom ben jij hier zo anoniem? Geen FoBo, geen profiel info..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:45 schreef Braamyo het volgende:
^^ gemiste kansen haha
Misschien moet jij hem het persoonlijk komen uitleggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Boven aan de pagina staat fotoboek. Daar kan jij je eigen fotoboek aan maken..
Iemand die het duidelijker kan uitleggen?
Of hij vertelt hier in t topic wat over zichzelfquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet jij hem het persoonlijk komen uitleggen.Hem een handje helpen.
Dat kan ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:04 schreef Plums het volgende:
[..]
Of hij vertelt hier in t topic wat over zichzelf
Jouw Fok!maagdelijkheid is allang ontnomen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:05 schreef Murmeli het volgende:
Oh liefnewbies
![]()
ik ga me bijna ervaren voelen
* Murmeli zit ook pas een jaar op fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |