Jij bent degene die mij aanvalt, ik vraag me af waarom, het laatste wat ik doe is mij druk maken.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
jij zegt het, jij zal het vast vinden. Ik zou een keer gewoon lekker een biertje drinken en je niet zo druk maken wat andere mensen op het internet doen. Dat zal je hart zo te lezen ook behoorlijk goed doen
[ afbeelding ]
Ik ga luisteren naar de wijze woorden van Koei.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:00 schreef koei het volgende:
Edje, Disjfa zeikt iedereen af, waarbij hij wel een voorkeur heeft voor happers. Gewoon niet op in gaan dus, dat werkt het beste!
Daar hebben ze een op voorquote:
Ik!quote:
Dat zie ik niet.quote:
Heb je een irl nickchange gedaan dan valentinoquote:
Wanneer heb je voor het laatst iets gedevved voor games?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
Heb je een irl nickchange gedaan dan valentino
met nadruk op was?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:14 schreef koei het volgende:
ik was vandaag vrijen woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag ook
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:13 schreef RitseB het volgende:
Voor de op ben ik te lui
Daar ben je blauw voor toch. Dat slavenwerk op te lossen. Users zijn daar te hoog voorquote:
Ja, want vandaag is niet meer, dat is al gisteren.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
Daar ben je blauw voor toch. Dat slavenwerk op te lossen. Users zijn daar te hoog voor
Meer omdat je zei dat je dacht vrij te zijn tot vrijdag!'quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:21 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, want vandaag is niet meer, dat is al gisteren.
Strakquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:28 schreef GameBabe het volgende:
Nee koei:
Yesterday is history, tomorrow is mystery and today is a gift, that's why it is called the present.
[bron: Kung fu panda, of gewoon iets originelers: ]http://wiki.answers.com/Q/Who_wrote_Yesterday_is_history_Tomorrow_is_a_mystery_Today_is_a_gift_That_is_why_it_is_called_the_present]
Morgen vroeg opquote:
Ik ben morgen vrij. Moet wel morgen vroeg op om de kapper te bellen. Anders zit hij volquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Morgen vroeg ophet is me gister niet gelukt mn ritme alvast aan te passen
En dan ook nog eens 2 lessen waarvoor ik keihard achter loop, kut2010
Ritsy
Game heeft sowieso wel vette beats. Alleen dat sfeertje en zijn raps zijn altijd een beetje jammerlijk.quote:
verbeterdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Game heeft sowieso wel vette beats. Alleen dat sfeertje en zijn raps zijnis altijd een beetje jammerlijk.
idd sick!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
Gister een spuit erin gehad, en nu lijkt het als of ik nog meer last heb dan voor heen.
Moet voor de fysio ook weer nieuwe afspraken gaan maken, hopelijk gaat hij dan niet gelijk me knie helemaal strekken want verga als ik het zelf wil doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik mag donderdag ook weer naar de fysio
Koei blijf nou eens af van de kruiden theequote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:45 schreef koei het volgende:
Wat een watjes zijn jullie zeg! allemaal kapot enzo... en Disney
Ik loop al 4.5 jaar bij de fysioquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben nog nooit bij de Fysio geweest
en dat voor een kakkerlakquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben nog nooit bij de Fysio geweest
Ik heb the game een keer live gezien op rock werchterquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Game heeft sowieso wel vette beats. Alleen dat sfeertje en zijn raps zijn altijd een beetje jammerlijk.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en dat voor een kakkerlak!
Maar wil je nu een sticker?
Ik heb ook verder geen ene fuck met Game. En zoals ik zeg vind ik zijn rap ook niks. Alleen SOMS wel toffe beats.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb the game een keer live gezien op rock werchterwas het zieligste concert wat ik ooit heb meegemaakt, 2 nummers terwijl hij zn kleding in het publiek gooit en 50cent uitscheldt als een klein gefrustreerd kind, en dat was het
Maar dat nummertje is opzich wel fijn ja
Beter plak je zijn toetsenbord vastquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
![]()
Kom maar op met die sticker, plak ik hem op jou mond
Haterquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
![]()
Kom maar op met die sticker, plak ik hem op jou mond
Haterquote:
Ben jij onze nieuwe oppas?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb ook verder geen ene fuck met Game. En zoals ik zeg vind ik zijn rap ook niks. Alleen SOMS wel toffe beats.
sssst...!quote:
Hij is onze nieuwe WHOOP agentquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
idd sick!!
Je smaak word al beter!
Opgerot danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haten is verlaten! Jeweettoch!
Glowver heeft gesprokenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haten is verlaten! Jeweettoch!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:45 schreef RitseB het volgende:
Hardlopen, gamen, naar scholen bellen en fappen
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
TILF dan? (teenager i like to fuck)
en je hebt geen brievenbus?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
leuk
Krijg ik sms van vodafone dat ik op me brievenbus moet letten, omdat ik een fantastisch aanbod krijg
AQ is geKINDnap door vodafone. Als geen abbo bij hun neemt, sturen ze hem naar je toe met de post.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
leuk
Krijg ik sms van vodafone dat ik op me brievenbus moet letten, omdat ik een fantastisch aanbod krijg
scherpquote:Op [quote][b]Op dinsdag 5 januari 2010 14:11 schreef Tain het volgende:
[..]
en je hebt geen brievenbus?
krijg ik wel vaak de aq seal of een hele leuke game collectie erbijquote:dinsdag 5 januari 2010 14:14 schreef badboynova het volgende:[/b]
[..]
AQ is geKINDnap door vodafone. Als geen abbo bij hun neemt, sturen ze hem naar je toe met de post.
Volgens mij krijg je een waterkoker als welkoms geschenk erbijquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
scherp!!
[..]
krijg ik wel vaak de aq seal of een hele leuke game collectie erbij!
ja maar badboy heeft nog niet zoveel verstand!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:19 schreef Tain het volgende:
Een waterkoker past toch helemaal niet door de brievenbus, dus waarom moet je er dan opletten?
ditquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja maar badboy heeft nog niet zoveel verstand!
Alleen ik ben erbij gekomen, vanuit de tekoop/teruil 360 topic, ook al wees BBdinges me er later op. Stel je niet aan of jij bent het die door de brievenbus gefrot wordt door mij namens Vodafonequote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Die wou ie hebben van mij ja!
Omdat ie jaloers was !
Btw badboy, je stuurt nu allemaal mensen naar dit topic he!
make mequote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alleen ik ben erbij gekomen, vanuit de tekoop/teruil 360 topic, ook al wees BBdinges me er later op. Stel je niet aan of jij bent het die door de brievenbus gefrot wordt door mij namens Vodafone![]()
![]()
![]()
ik zie het al, je gaat dezelfde kant in als AQ en badboyquote:
Zeg taalverkrachter, het is niet in maar op. En ik heb geen idee welke kant ze op zijn gegaan. Ik ga gewoon mijn eigen weg.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik zie het al, je gaat dezelfde kant in als AQ en badboy
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik zie het al, je gaat dezelfde kant in als AQ en badboy
Fixedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik zie het al, je gaat dezelfde kant in als AQ, badboy en Nick-GizMo
quote:
Daarom staat hij er tussenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij staat er ook tussen, dat weet je toch?
I knowquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij staat er ook tussen, dat weet je toch?
Subtiele hints zijn welkom.quote:
dan zou ik wel mezef neerzettenquote:
Deed je niet, heb ik voor je gedaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dan zou ik wel mezef neerzetten!
conclusies trekken is zo 2009!quote:
Hoe slechtquote:
Dankje, mijn eerste lach hardop sinds ik ziek benquote:
ziek? Of bedoel je je knie??quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dankje, mijn eerste lach hardop sinds ik ziek ben
jezusquote:
echt niet?quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
echt niet?![]()
Erg plaatselijke sneeuwbui, je zit 3 km verderop ofzo?![]()
dat zou goed kunnen, Boxtel is ook een eind fietsen vanuit Leeuwardenquote:
Doe maar, ik heb het niet gedaan en nu moet ik een diepvries pizza eten terwijl ik al 3 dagen maagpijn hebquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:51 schreef Edwinuss het volgende:
Zal ik boodschappen gaan doen of niet? Want anders moet ik morgenochtend..
Ik vind eind van de ochtend veel beter boodschappen doen dan aan het begin van de avondquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:53 schreef Edwinuss het volgende:
Ik hoef niet vroeg op hoor, morgen ook nog vrij.
Maar ik twijfel dus
Nu natuurlijk!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:51 schreef Edwinuss het volgende:
Zal ik boodschappen gaan doen of niet? Want anders moet ik morgenochtend..
Dan ligt er tenminste nog iets in de supermarktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:56 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik vind eind van de ochtend veel beter boodschappen doen dan aan het begin van de avond
Ik kom niet meer bij de AH. Ik heb vroeger bij de XL gewerkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Doe maar, ik heb het niet gedaan en nu moet ik een diepvries pizza eten terwijl ik al 3 dagen maagpijn heb![]()
Welke super ga je trouwens? AH Schrans? (daar zijn die meisjes achter de kasse trouwens echt![]()
)
Bij die parkeergarage in de stad zit ook een supermarkt toch?
Wat staat er op het lijstje van Edwinuss?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:57 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dan ligt er tenminste nog iets in de supermarkt
diepvries pizza's, bier...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:59 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Wat staat er op het lijstje van Edwinuss?
ik gok diepvries pizza's, vie vult het lijstje aan?
tietenquote:
Betaald worden om te fokken, jewaitsquote:
Dat is het mooie ervan, nog geen 10min mn aantekeningen bekeken, en alsnog een 6, ben er blij meequote:
goed onthoudenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
dat zou goed kunnen, Boxtel is ook een eind fietsen vanuit Leeuwarden
Sneeuw houdt de Elfstedentocht tegen... Wel zin in een leuk feestje![]()
wou je de kassière neuken ofzo? Beetje deo doet wonderen, je bent die toko weer uit voor je het weet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:28 schreef Edwinuss het volgende:
Nee, morgenochtend.
Ik ben vandaag ook het huis nog niet uit geweest. Dan moet ik ook nog eens douchen enzo
Dat is waar. Maar ik kom altijd wel iemand tegenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
wou je de kassière neuken ofzo? Beetje deo doet wonderen, je bent die toko weer uit voor je het weet.
Gewoon met een doorzweet tshirt bij de fruitafdeling alle appels aan je shirt wrijven, kijken of je jezelf erin kan zien, en weer terugleggenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
wou je de kassière neuken ofzo? Beetje deo doet wonderen, je bent die toko weer uit voor je het weet.
Daarom kom ik nooit in de supermarkt in eigen dorp maar doe ik het op de heen of terugweg van me werk. Heb ik daar geen last vanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik kom altijd wel iemand tegen
Met mannen of vrouwen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:55 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zit er misschien over te denken om bij een rugby team te gaan
Paar kennissen proberen mij ook altijd over te halen om bij het rugby team te komen maar elke keer zie ik die blauwe plekken/schrammen/blessures en erger , nee bedanktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:55 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zit er misschien over te denken om bij een rugby team te gaan
Basketball is een leuke sport voor blessuresquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Paar kennissen proberen mij ook altijd over te halen om bij het rugby team te komen maar elke keer zie ik die blauwe plekken/schrammen/blessures en erger , nee bedankt
daar word ik ook wel voor gevraagd, ben 2.05 ... Maar ben eigenwijs en ga dus met opzet niet basketballen/vollyballenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Basketball is een leuke sport voor blessures
ik ben al een telling aan het maken in excel, ben er (bijna) klaarvoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:05 schreef Edwinuss het volgende:
Nu komt Morph zo met de vraag of al die kennissen vrouwen of mannen zijn. Dan weet je het even
je bent weer goed op weg zo te horenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:55 schreef Edwinuss het volgende:
ik ga morgen weer beginnen met trainen![]()
Je kan niet het hele jaar zielig blijven heaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je bent weer goed op weg zo te horen!
Nice!
haha dat zeg ik ook niet!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je kan niet het hele jaar zielig blijven hea
dat zielig zijn, was dat de mening over jezelf of van anderen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je kan niet het hele jaar zielig blijven hea
het ratje, hoe durft ie je zo in een hoekje te drukkenquote:
idd leuk ding, maarrrrr wil toch eens een Iphone (wel de 4g natuurlijk)quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:49 schreef Tain het volgende:![]()
[ afbeelding ]
standby tijd van 250-290 uur
vertel eens?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:03 schreef Tain het volgende:
Mijn vriendin heeft de 3GS, maar ben zo blij dat ik hem niet heb
Gaaf ding wel volgens mij.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:49 schreef Tain het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
standby tijd van 250-290 uur
Vind het zelf een vrij beperkte smartphone waarbij je heel erg afhankelijk bent van wat Apple in de appstore toelaat. Out of the box geen ondersteuning voor bijv divx/xvid, geen word, excel, etc. Heb nu zelf een HTC Touch Diamond en dat is ook geen geweldig toestel dankzij windows mobile, maar ik kan er wel meer mee zakelijk gezien.quote:
Mijn creative vision:m van een paar jaar geleden kon het wel en nu met de iPod Touch moet ik alles naar mp4 omzetten. Had daar graag 1 apparaat voor gehad... De iPhone kan het in principe makkelijk aanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Xvid kijken op je tel!
Hier zeer tevreden over me 3GS, jailbroken en appolous en apple kan me de pot op!
En wat ben ik blij dat heroes weer bezig is!
Hoezo? Toch chill dat je 1 van de meest standaard codecs kan draaien op je telefoon! Dat kan mn oude N95 zelfs manquote:
Hoezo chill? Ik heb hier een kast van een monitor en tv. Dan is zo'n klein mobiel schermpje toch niet chill vergeleken met de rest waar ik filmpjes op kan kijken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hoezo? Toch chill dat je 1 van de meest standaard codecs kan draaien op je telefoon! Dat kan mn oude N95 zelfs man
ik kan me voorstellen dat er momenten zijn waar je even geen tv/monitor bij je hebt waar je toch even een filmpje ofzo wilt kijkenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:32 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hoezo chill? Ik heb hier een kast van een monitor en tv. Dan is zo'n klein mobiel schermpje toch niet chill vergeleken met de rest waar ik filmpjes op kan kijken.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat er momenten zijn waar je even geen tv/monitor bij je hebt waar je toch even een filmpje ofzo wilt kijken
Die komen bij mij zelden voor. Of het moet op het werk zijn, maar daar ga ik uberhaupt geen filmpjes kijken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat er momenten zijn waar je even geen tv/monitor bij je hebt waar je toch even een filmpje ofzo wilt kijken
Bawwwquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:46 schreef koei het volgende:
Het was me bijna gelukt om zonder vallen thuis te komen, maar bij de laatste bocht dacht ik dat er geen ijs lag, wat er dus wel lag... Nou doet mn kont pijn
dat is goed hoor, ik ben toch niet1 van de beste want verlies meer dan ik win online (30% wins).quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:40 schreef Edwinuss het volgende:
BBN, zullen we potje fifa doen een keer?
Zulke dingen moet je ook nooit denken, dan gaat het altijd mis. Pas als je thuis bent moet je pas gaan denken: he niet gevallen vandaagquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:46 schreef koei het volgende:
Het was me bijna gelukt om zonder vallen thuis te komen, maar bij de laatste bocht dacht ik dat er geen ijs lag, wat er dus wel lag... Nou doet mn kont pijn
Ik heb nog nooit een koei met blauwe plekken gezien, when post je de picsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:46 schreef koei het volgende:
dat kan ik dus echt nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
zelf zou ik het ook niet vaak nodig hebben, maar misschien mensen die veel gebruik maken van het OV ofzoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat kan ik dus echt niet!
Denk aan de batterij duur en die dingen?
Films kijk ik op tv, pc of in de bios! Niet op me tel!
Trailers wel, maar dat is iets anders!
Ik weet niet of het een blauwe plekken val was eigenlijk, dat is nog even afwachten dus!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een koei met blauwe plekken gezien, when post je de pics
Het probleem is dan ook nog eens dat ik snel wagenziek word als ik niet naar buiten kijk maar de krant lees of filmpjes ga kijken. Ik hou het dan wel bij muziek luisteren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:57 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
zelf zou ik het ook niet vaak nodig hebben, maar misschien mensen die veel gebruik maken van het OV ofzo![]()
Zelf misschien in het vliegtuig ofzo (of dan mag ie niet aan natuurlijk)
Zonde, valt nu juist reuze mee met de campers!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:01 schreef Edwinuss het volgende:
MW2 zit er de komende tijd gewoon niet in, ik heb het een beetje gehad met al die campers. Voor mij was Modern Warfare 1 gewoon wat beter denk ik..
ik zit elke dag in de trein, maar ik lees liever ff de spits ofzo dan dat ik een film of serie opzet!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:57 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
zelf zou ik het ook niet vaak nodig hebben, maar misschien mensen die veel gebruik maken van het OV ofzo![]()
Zelf misschien in het vliegtuig ofzo (of dan mag ie niet aan natuurlijk)
wordt het morgen... zie Teun niet online...quote:
Nee heb een kleine zenuw inzinking gehad van mijn modem...... daarna de ff de stad in beetje zuipen....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
wordt het morgen... zie Teun niet online...
Geloof dat hij de afwas moest doen van zijn vriendin
Oja dat was het, ach modems afwas één pot natquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee heb een kleine zenuw inzinking gehad van mijn modem...... daarna de ff de stad in beetje zuipen....
Kut modems
de keeper campt?quote:
Natuurlijk, maar die had je in deel 1 ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:02 schreef Edwinuss het volgende:
Doe nu niet alsof er geen campers zijn met MW2.
steekt vinger op!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:51 schreef koei het volgende:
Wie gaat er hier allemaal Wie is de mol volgen? Donderdag gaat het beginnenMet een erg toffe groep deze keer!
Kheb paar keer geprobeerd te volgen, maar altijd als ik iets probeer te volgen lukt het nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ik ga het denk ik ook eens volgen, eerste keer!
Niet echt onder de indruk van de groep (maar niet echt goed naar gekeken) Wat wannabee zangers enzo?
Selectiedag morgen en dan laat gaan slapen... tsk tsk...quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:30 schreef RitseB het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen selectie bij de politie. Moet al weer om 6 uur op
Ik weet het, iets met kut ritme enzo. Laat morgen horen hoe het is gegaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Selectiedag morgen en dan laat gaan slapen... tsk tsk...
Succes trouwens!
Morgen als ik terug ben zal ik gauw kijken of mijn modempje er is, dan gaan we coddenquote:
Is goed!quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:34 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik weet het, iets met kut ritme enzo. Laat morgen horen hoe het is gegaan
Farmvillequote:Op woensdag 6 januari 2010 00:41 schreef koei het volgende:
Mn farmville beestjes gaan opeens aan de loopEn Edje, ik ben teleurgesteld in je
Ritse heel veel succes morgen! Ik hoop dat alles goed gaat!
geen last van gehad, maar deze gozer waar ik als laats tegen heb gespeeld schopte me van alle kanten als ik kon score (3 rode kaarten).quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:50 schreef KneusTeun het volgende:
Als dat nou alles was.. je moet ze muten om niet gek te worden van die scheldende piep stemmetjes!
Op zich is het wel het ideale beroep voor een kutritme... Als je nog geen kutritme van jezelf hebt dan regelen ze dan wel door de dienstroostersquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:34 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik weet het, iets met kut ritme enzo. Laat morgen horen hoe het is gegaan
Ej edwin lelijke aap! als je morgen nou gewoon meedoet met MW2 kun je meehelpen met mij naar prestige tillenquote:
ik word er al moe van alleen door dit te lezen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Damn! 6 uur bedje uit, 7 uur vergaderen tot 10 uur!
En nu brak!
SleepHygiene?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb ook maar 6 uur geslapen vannachtMaar volgens mijn iPhone was ik tussen 01:30 en 04:30 in een diepe slaap
sliep om 1 uur!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:34 schreef Tain het volgende:
[..]
ik word er al moe van alleen door dit te lezen...
Yepquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
sliep om 1 uur!
Dus dat was al klote!
Morph, je gebruikt sleepcycle?
Ben bang dat wekker functie niet hard genoeg is!
Ow, ga ik ook eens uitproberen...quote:
En heb je een goed gevoel over je voorstel, of twijfel je een klein beetje over wat ze ervan zullen denken?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:55 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen!
Zo vandaag mijn afstudeervoorstel richting de examencommissie sturen. En wat dingetjes proggen.
Zojuist bruine en zwarte eieren uit andersmans kippenhokken gehaald, kan ik er vervolgens zelf niets meeHaha
quote:
hohohohoquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Morgen als ik terug ben zal ik gauw kijken of mijn modempje er is, dan gaan we codden
We kunnen ook nog wel keertje battlefield 1943 doen
Jahoor, nu heb ik Edwin eindelijk zover dat hij weer een gezellig MW2 mee gaat spelen sta ik straks alleen aan de zijkant te kijken hoe jullie BF 1943 spelen..... Lijkt gymles 15 jaar terug welquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:21 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb battlefield 1943 welLang geleden dat ik die gespeeld heb
Same here dus vandaar dat ik hem nog wel ff wil doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:21 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb battlefield 1943 welLang geleden dat ik die gespeeld heb
Dat zijn de slimmere opmerkingen, ik slinger mijn xbox vast aanquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Same here dus vandaar dat ik hem nog wel ff wil doenals main niet online is....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
Ik zie nu een hele dikke fries voor mequote:Op woensdag 6 januari 2010 12:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
Lijkt gymles 15 jaar terug wel![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat games baas zijn!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:36 schreef Tain het volgende:
Waarom gaat het hier goftedomme over games
iddquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:36 schreef Tain het volgende:
Waarom gaat het hier goftedomme over games
valt mee, 2.05 en 87 kilo volbloed Friesquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik zie nu een hele dikke fries voor mevroeger gymles bij de sloot met een lange stok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
Ik heb er een prima gevoel over. Alle partijen die betrokken zijn zijn enthousiast. Ik verwacht een mogelijke besparing van 100k-500k voor het VUmc per jaar te kunnen realiseren. Als de VU dat al niet goed genoeg vindt, dan weet ik het ook niet meer en ga ik met de examencommissie bellenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:45 schreef badboynova het volgende:
[..]
En heb je een goed gevoel over je voorstel, of twijfel je een klein beetje over wat ze ervan zullen denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |