dat zielig zijn, was dat de mening over jezelf of van anderen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je kan niet het hele jaar zielig blijven hea
het ratje, hoe durft ie je zo in een hoekje te drukkenquote:
idd leuk ding, maarrrrr wil toch eens een Iphone (wel de 4g natuurlijk)quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:49 schreef Tain het volgende:![]()
[ afbeelding ]
standby tijd van 250-290 uur
vertel eens?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:03 schreef Tain het volgende:
Mijn vriendin heeft de 3GS, maar ben zo blij dat ik hem niet heb
Gaaf ding wel volgens mij.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:49 schreef Tain het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
standby tijd van 250-290 uur
Vind het zelf een vrij beperkte smartphone waarbij je heel erg afhankelijk bent van wat Apple in de appstore toelaat. Out of the box geen ondersteuning voor bijv divx/xvid, geen word, excel, etc. Heb nu zelf een HTC Touch Diamond en dat is ook geen geweldig toestel dankzij windows mobile, maar ik kan er wel meer mee zakelijk gezien.quote:
Mijn creative vision:m van een paar jaar geleden kon het wel en nu met de iPod Touch moet ik alles naar mp4 omzetten. Had daar graag 1 apparaat voor gehad... De iPhone kan het in principe makkelijk aanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Xvid kijken op je tel!
Hier zeer tevreden over me 3GS, jailbroken en appolous en apple kan me de pot op!
En wat ben ik blij dat heroes weer bezig is!
Hoezo? Toch chill dat je 1 van de meest standaard codecs kan draaien op je telefoon! Dat kan mn oude N95 zelfs manquote:
Hoezo chill? Ik heb hier een kast van een monitor en tv. Dan is zo'n klein mobiel schermpje toch niet chill vergeleken met de rest waar ik filmpjes op kan kijken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hoezo? Toch chill dat je 1 van de meest standaard codecs kan draaien op je telefoon! Dat kan mn oude N95 zelfs man
ik kan me voorstellen dat er momenten zijn waar je even geen tv/monitor bij je hebt waar je toch even een filmpje ofzo wilt kijkenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:32 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hoezo chill? Ik heb hier een kast van een monitor en tv. Dan is zo'n klein mobiel schermpje toch niet chill vergeleken met de rest waar ik filmpjes op kan kijken.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat er momenten zijn waar je even geen tv/monitor bij je hebt waar je toch even een filmpje ofzo wilt kijken
Die komen bij mij zelden voor. Of het moet op het werk zijn, maar daar ga ik uberhaupt geen filmpjes kijken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat er momenten zijn waar je even geen tv/monitor bij je hebt waar je toch even een filmpje ofzo wilt kijken
Bawwwquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:46 schreef koei het volgende:
Het was me bijna gelukt om zonder vallen thuis te komen, maar bij de laatste bocht dacht ik dat er geen ijs lag, wat er dus wel lag... Nou doet mn kont pijn
dat is goed hoor, ik ben toch niet1 van de beste want verlies meer dan ik win online (30% wins).quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:40 schreef Edwinuss het volgende:
BBN, zullen we potje fifa doen een keer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |