Game heeft sowieso wel vette beats. Alleen dat sfeertje en zijn raps zijn altijd een beetje jammerlijk.quote:
verbeterdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Game heeft sowieso wel vette beats. Alleen dat sfeertje en zijn raps zijnis altijd een beetje jammerlijk.
idd sick!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
Gister een spuit erin gehad, en nu lijkt het als of ik nog meer last heb dan voor heen.
Moet voor de fysio ook weer nieuwe afspraken gaan maken, hopelijk gaat hij dan niet gelijk me knie helemaal strekken want verga als ik het zelf wil doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik mag donderdag ook weer naar de fysio
Koei blijf nou eens af van de kruiden theequote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:45 schreef koei het volgende:
Wat een watjes zijn jullie zeg! allemaal kapot enzo... en Disney
Ik loop al 4.5 jaar bij de fysioquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben nog nooit bij de Fysio geweest
en dat voor een kakkerlakquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben nog nooit bij de Fysio geweest
Ik heb the game een keer live gezien op rock werchterquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Game heeft sowieso wel vette beats. Alleen dat sfeertje en zijn raps zijn altijd een beetje jammerlijk.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en dat voor een kakkerlak!
Maar wil je nu een sticker?
Ik heb ook verder geen ene fuck met Game. En zoals ik zeg vind ik zijn rap ook niks. Alleen SOMS wel toffe beats.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb the game een keer live gezien op rock werchterwas het zieligste concert wat ik ooit heb meegemaakt, 2 nummers terwijl hij zn kleding in het publiek gooit en 50cent uitscheldt als een klein gefrustreerd kind, en dat was het
Maar dat nummertje is opzich wel fijn ja
Beter plak je zijn toetsenbord vastquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
![]()
Kom maar op met die sticker, plak ik hem op jou mond
Haterquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
![]()
Kom maar op met die sticker, plak ik hem op jou mond
Haterquote:
Ben jij onze nieuwe oppas?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb ook verder geen ene fuck met Game. En zoals ik zeg vind ik zijn rap ook niks. Alleen SOMS wel toffe beats.
sssst...!quote:
Hij is onze nieuwe WHOOP agentquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
idd sick!!
Je smaak word al beter!
Opgerot danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haten is verlaten! Jeweettoch!
Glowver heeft gesprokenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haten is verlaten! Jeweettoch!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:45 schreef RitseB het volgende:
Hardlopen, gamen, naar scholen bellen en fappen
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
TILF dan? (teenager i like to fuck)
en je hebt geen brievenbus?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
leuk
Krijg ik sms van vodafone dat ik op me brievenbus moet letten, omdat ik een fantastisch aanbod krijg
AQ is geKINDnap door vodafone. Als geen abbo bij hun neemt, sturen ze hem naar je toe met de post.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
leuk
Krijg ik sms van vodafone dat ik op me brievenbus moet letten, omdat ik een fantastisch aanbod krijg
scherpquote:Op [quote][b]Op dinsdag 5 januari 2010 14:11 schreef Tain het volgende:
[..]
en je hebt geen brievenbus?
krijg ik wel vaak de aq seal of een hele leuke game collectie erbijquote:dinsdag 5 januari 2010 14:14 schreef badboynova het volgende:[/b]
[..]
AQ is geKINDnap door vodafone. Als geen abbo bij hun neemt, sturen ze hem naar je toe met de post.
Volgens mij krijg je een waterkoker als welkoms geschenk erbijquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
scherp!!
[..]
krijg ik wel vaak de aq seal of een hele leuke game collectie erbij!
ja maar badboy heeft nog niet zoveel verstand!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:19 schreef Tain het volgende:
Een waterkoker past toch helemaal niet door de brievenbus, dus waarom moet je er dan opletten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |