Kheb paar keer geprobeerd te volgen, maar altijd als ik iets probeer te volgen lukt het nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ik ga het denk ik ook eens volgen, eerste keer!
Niet echt onder de indruk van de groep (maar niet echt goed naar gekeken) Wat wannabee zangers enzo?
Selectiedag morgen en dan laat gaan slapen... tsk tsk...quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:30 schreef RitseB het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen selectie bij de politie. Moet al weer om 6 uur op
Ik weet het, iets met kut ritme enzo. Laat morgen horen hoe het is gegaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Selectiedag morgen en dan laat gaan slapen... tsk tsk...
Succes trouwens!
Morgen als ik terug ben zal ik gauw kijken of mijn modempje er is, dan gaan we coddenquote:
Is goed!quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:34 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik weet het, iets met kut ritme enzo. Laat morgen horen hoe het is gegaan
Farmvillequote:Op woensdag 6 januari 2010 00:41 schreef koei het volgende:
Mn farmville beestjes gaan opeens aan de loopEn Edje, ik ben teleurgesteld in je
Ritse heel veel succes morgen! Ik hoop dat alles goed gaat!
geen last van gehad, maar deze gozer waar ik als laats tegen heb gespeeld schopte me van alle kanten als ik kon score (3 rode kaarten).quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:50 schreef KneusTeun het volgende:
Als dat nou alles was.. je moet ze muten om niet gek te worden van die scheldende piep stemmetjes!
Op zich is het wel het ideale beroep voor een kutritme... Als je nog geen kutritme van jezelf hebt dan regelen ze dan wel door de dienstroostersquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:34 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik weet het, iets met kut ritme enzo. Laat morgen horen hoe het is gegaan
Ej edwin lelijke aap! als je morgen nou gewoon meedoet met MW2 kun je meehelpen met mij naar prestige tillenquote:
ik word er al moe van alleen door dit te lezen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Damn! 6 uur bedje uit, 7 uur vergaderen tot 10 uur!
En nu brak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |