quote:Op maandag 4 januari 2010 21:00 schreef koei het volgende:
En modjesDat zijn mensen die graag macht willen hebben maar te dom zijn om er zelf iets voor te doen!
Ik zat een maand terug te zoeken naar een computer in de bieb voor een belangrijke opdracht. Dat ik geen vrije kon vinden oké, maar tig mensen waren nutteloos aan het Farmvillen... fucking klote spelletjequote:Op maandag 4 januari 2010 21:06 schreef Tain het volgende:
Het heeft vast te maken met dat stomme Farmville!
Ik ben al weer gestopt, klote spelquote:Op maandag 4 januari 2010 21:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zat een maand terug te zoeken naar een computer in de bieb voor een belangrijke opdracht. Dat ik geen vrije kon vinden oké, maar tig mensen waren nutteloos aan het Farmvillen... fucking klote spelletje
Ik stop er ook mee.. Ben nog wel even een katoenplukker 4 life!!!quote:
Koning!quote:
Hehe, kwaliteitquote:Op maandag 4 januari 2010 21:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik stop er ook mee.. Ben nog wel even een katoenplukker 4 life!!!
Of mijn baanquote:Op maandag 4 januari 2010 21:51 schreef koei het volgende:
We hebben het over Poits baan, niet over die van jou Edje!
Ze wil dat je met Poit gaat knokken voor haar aandacht, daar houden de vrouwtjes wel van.quote:
Ik ga met niemand vechten.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:37 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ze wil dat je met Poit gaat knokken voor haar aandacht, daar houden de vrouwtjes wel van.
quote:
God of War?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:45 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb net ingame sex gehad met twee schone deernes dus ik kan er weer even tegenaan!
Ja, deel 2. In deel 1 had ik het gemist (en de trophy dus ookquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij vindt het vervelend dat hij niet degene was die sex had met koei?
Okequote:Op maandag 4 januari 2010 23:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
het is EDje ED
ik ben een baas
tik je vriendin aan
als je mij ziet staan op straat
staar me na
kwijlen maar
godverdomme ik kom zo hard dat je auw zegt
meisjes overal poekies bij de hand
EDje is weer in je stad
kijk naar boven dan
hij wil dansen met je
hij wil sexen met je
Edje is op zoek naar het meest flexe sletje
We kunnen alleen maar hopenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:39 schreef Edwinuss het volgende:
Misschien moeten we hier voortaan maar gaan rijmen, want ik ben bang dat deze topics over een jaar niet meer in de mijn actieve topics lijst verschijnen.
Daar is ie hoor. Komt even janken en mekkeren en gaat daarna weer weg. En als het hem niet aanstaat en diegene hem te hard terug pakt komt hij over 2 maanden weer terug.quote:
Sorry dat ik wel een leven hebquote:Op maandag 4 januari 2010 23:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Daar is ie hoor. Komt even janken en mekkeren en gaat daarna weer weg. En als het hem niet aanstaat en diegene hem te hard terug pakt komt hij over 2 maanden weer terug
Maar daarom ben jij een prachtige internetheldquote:Op maandag 4 januari 2010 23:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee ik heb geen leven. Het spijt me.
Ik ga hier niet eens meer op reagerenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar daarom ben jij een prachtige internetheld
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens meer op reageren
Ik val je niet aan, ik uit mijn genoegenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:48 schreef Edwinuss het volgende:
Maar waarom val je mij elke keer aan? Leg het eens uit.
Waarom?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:49 schreef Edwinuss het volgende:
Je zal je ongetwijfeld aangevallen voelen op bepaalde vlakken.
Omdat jij elke keer zo gepikeerd doet, alsof je wat mist in je leven en jij je op deze manier moet uiten.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik val je niet aan, ik uit mijn genoegen
[..]
Waarom?
jij zegt het, jij zal het vast vinden. Ik zou een keer gewoon lekker een biertje drinken en je niet zo druk maken wat andere mensen op het internet doen. Dat zal je hart zo te lezen ook behoorlijk goed doenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Omdat jij elke keer zo gepikeerd doet, alsof je wat mist in je leven en jij je op deze manier moet uiten.
En je vooral elke keer op 1 persoon storten..
Lijkt een beetje op jaloezie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |