nou er lopen hier wel meer toffe mensen rond zonder facebook!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef koei het volgende:
Alle toffe mensen zijn al aan de farmville, dus dat zou alleen een logische stap zijn!
hier? Nee joh!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nou er lopen hier wel meer toffe mensen rond zonder facebook!
of zijn er gewoon weinig mensen die geen facebook hebben?quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nou er lopen hier wel meer toffe mensen rond zonder facebook!
kijk! Daar heb je er al een!quote:
Dan komt koning alex met zijn slapeloze nachtenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:32 schreef koei het volgende:
Beatrix gaat aftredenWaarschijnlijk wordt het morgen bekend gemaakt
Dan krijgen we eindelijk de koning waar Guzman het over hadquote:Op maandag 4 januari 2010 19:32 schreef koei het volgende:
wtf??quote:Op maandag 4 januari 2010 19:32 schreef koei het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dan krijgen we eindelijk de koning waar Guzman het over had
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:40 schreef koei het volgende:
Een ex-collega van me heeft zelfmoord gepleegdEen hele aardige knul maar is nogal vreemd bij ons weggegaan alsof er psychisch al iets verkeerd zat op dat moment.
Zo zonde altijd. Vaak is het ook maar een momentopname waar de persoon spijt van zou krijgen, mits dat nog zou kunnen.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:40 schreef koei het volgende:
Een ex-collega van me heeft zelfmoord gepleegdEen hele aardige knul maar is nogal vreemd bij ons weggegaan alsof er psychisch al iets verkeerd zat op dat moment.
Brooon?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:32 schreef koei het volgende:
Peter van der Vorst in de NOVA Collegetour op NL3. Schijnen vanmiddag opnames te zijn gemaakt voor de afscheidsspeech en morgen op de nieuwjaarsborrel wordt het algemeen bekend gemaakt zegt hij.quote:
Nouja, op het moment dat hij bij ons wegging spoorde hij al niet helemaal meer, en dat is aan het begin van de zomer geweest (ik was die week op vakantie). Eerlijk gezegd verbaast het nieuws me ook niet zo heel erg moet ik zeggenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zo zonde altijd. Vaak is het ook maar een momentopname waar de persoon spijt van zou krijgen, mits dat nog zou kunnen.
Het balletje kan lang rollen voor het de afgrond in gaat, en als niemand helpt om het balletje te stoppenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:50 schreef koei het volgende:
[..]
Nouja, op het moment dat hij bij ons wegging spoorde hij al niet helemaal meer, en dat is aan het begin van de zomer geweest (ik was die week op vakantie). Eerlijk gezegd verbaast het nieuws me ook niet zo heel erg moet ik zeggenIk had het alleen wat eerder verwacht...
so true...quote:Op maandag 4 januari 2010 19:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het balletje kan lang rollen voor het de afgrond in gaat, en als niemand helpt om het balletje te stoppen
Nader onderzoek heeft uitgewezen dat het een term is die vooral door spitsnieuws wordt gebezigd, dus ik ben er trots op dat ik het niet ken!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)to_van_klabanus.html
Zie je nou wel dat ik niet de enige ben die dat woord gebruiktIk heb trouwens in je FoBo gereageerd
Spitsnieuws is wel leuk ook al is het van GSquote:Op maandag 4 januari 2010 20:01 schreef koei het volgende:
[..]
Nader onderzoek heeft uitgewezen dat het een term is die vooral door spitsnieuws wordt gebezigd, dus ik ben er trots op dat ik het niet ken!
En ik heb allang gereplied!
Jaquote:Op maandag 4 januari 2010 20:21 schreef Edwinuss het volgende:
Voel jij je hier al welkom Morph?
Morpheus als Ed weer van plan is iets doms te posten:quote:Op maandag 4 januari 2010 20:22 schreef Edwinuss het volgende:
Morpheus als hij weer een post van Edwinuss delete :
[ afbeelding ]
Het is ook wel het allereerste wat ik zou zeggen, maar dat zegt meer over AQ dan over jouquote:
QFTquote:Op maandag 4 januari 2010 20:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het is ook wel het allereerste wat ik zou zeggen, maar dat zegt meer over AQ dan over jou
Ja, maar... modjes he, dat zijn toch ook gewoon mensen?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik voel me ook welkom! Dus zelfs tegen een modje doen jullie aardig!
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, maar... modjes he, dat zijn toch ook gewoon mensen?
Zuurquote:Op maandag 4 januari 2010 21:00 schreef koei het volgende:
Free Fuel Week is begonnen
En modjesDat zijn mensen die graag macht willen hebben maar te dom zijn om er zelf iets voor te doen!
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:00 schreef koei het volgende:
Free Fuel Week is begonnen
En modjesDat zijn mensen die graag macht willen hebben maar te dom zijn om er zelf iets voor te doen!
Ik moest lachenquote:Op maandag 4 januari 2010 21:06 schreef Tain het volgende:
Het heeft vast te maken met dat stomme Farmville!
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:06 schreef Tain het volgende:
Het heeft vast te maken met dat stomme Farmville!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |