Ik kan me niet herinneren dat jij van die enorme handen had, maar ik moet ook toegeven dat ik daar nog nooit op gelet hebquote:
Gaat het puur om wat je in je handen kan houden dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:18 schreef koei het volgende:
[..]
Waarom is een B nou weer weinig? Dat is gewoon een goede handvol. Met A of AA heb je gelijk dat is zelfs een beetje zielig, maar voor de meeste mannenhanden is een B ruim voldoende. C kan je al niet meer goed in je handen houden, tenzij je enorme handen hebt. Dat een grotere cup er beter uit ziet kan ik begrijpen, maar in de praktijk is een B/C cup gewoon optimaal.
Oe leuk, kijken hoe groot de handen van de slowchatters zijn! Ik kom op 21 centimeter.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:24 schreef koei het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat jij van die enorme handen had, maar ik moet ook toegeven dat ik daar nog nooit op gelet hebHoe lang is jouw hand dan vanaf de onderkant van je handpalm tot aan het puntje van je middelvinger? Gaan we even vergelijken
Alleen haar tieten is ook goedquote:Op maandag 4 januari 2010 16:23 schreef Rossdale het volgende:
Yeah right
Nee, we gaan geen exen stalken
Nouja, bij de seks is dat wel een pluspunt natuurlijk! Maar idd, smaken verschillen! Het lullige is alleen wel dat je bij vrouwen meteen kunt zien wat voor vlees je in de kuip hebt, terwijl dat bij mannen pas op het laatste moment zichtbaar wordt... Daar zouden ze eens wat aan moeten doen!quote:Op maandag 4 januari 2010 16:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Gaat het puur om wat je in je handen kan houden dan?![]()
Maar even serieus, smaken verschillen. Ik vind B persoonlijk ook gewoon voldoende. Het gaat uiteindelijk natuurlijk ook om andere zaken zoals de vorm
niet zo snel happenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:45 schreef koei het volgende:
[..]
Als je dat denkt dan heb je niet goed opgelet
Ik kom maar tot 18 cm... Misschien zit daar het verschil in optimale cupmaat in...quote:Op maandag 4 januari 2010 16:27 schreef Nebo het volgende:
[..]
Oe leuk, kijken hoe groot de handen van de slowchatters zijn! Ik kom op 21 centimeter.
Je wat?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja joh, laten we allemaal onze klabanus op tafel leggen bij een eerste date
Ze heeft het dan ook over het mannelijke geslachtsorgaan, moet jij het dan weer meteen over je klap-anus hebben?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja joh, laten we allemaal onze klabanus op tafel leggen bij een eerste date
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VETquote:Op maandag 4 januari 2010 16:57 schreef Fallen het volgende:
Iemand trouwens ooit A Perfect Getaway gezien?
Las net de prijsvraag op de frontpage en na het bekijken van de trailer denk ik dat het best wel een aardige film kan zijn.... Iemand een mening?
klaplul!quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:56 schreef Edwinuss het volgende:
Koei
EdjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, niet gezien, draaide maar heel kort in de bios op rottijden. Trailer zag er echter wel goed uit dus het is een film die ik iig ooit nog wel ga kijken!quote:Op maandag 4 januari 2010 16:57 schreef Fallen het volgende:
Iemand trouwens ooit A Perfect Getaway gezien?
Las net de prijsvraag op de frontpage en na het bekijken van de trailer denk ik dat het best wel een aardige film kan zijn.... Iemand een mening?RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
*proest*quote:Op maandag 4 januari 2010 17:44 schreef koei het volgende:
Als je nou Facebook aanmaakt en mij toevoegt dan kan je zeggen dat je mijn vriendje bent!1!1
meer dat gezever over facebookquote:Op maandag 4 januari 2010 17:56 schreef Edwinuss het volgende:
Jullie moeten mij gewoon niet meer.
nee, dat zien ze me foto! En dan ziet koei meteen dat ik een nerd ben!quote:
Nee, je bent gewoon niet met de tijd meegegaan. Tijdens jouw afwezigheid is iedereen overgestapt op facebook behalve jij... Je moet gewoon weer even je plekje vinden!quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:10 schreef Edwinuss het volgende:
Vanavond maak ik een Facebook aan. Beloofd.
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:06 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon niet met de tijd meegegaan. Tijdens jouw afwezigheid is iedereen overgestapt op facebook behalve jij... Je moet gewoon weer even je plekje vinden!
Maar goed, Spangaz tijd
gelukkigquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:10 schreef Edwinuss het volgende:
Vanavond maak ik een Facebook aan. Beloofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |