Ohquote:Op maandag 4 januari 2010 14:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
JA MAAR ALS JE WIL BABBELEN OVER GAMES DAN MOET JE IN DE ANDERE CENTRALE TOPICS ZIJN JE WEET
Zoals wie?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:18 schreef Edwinuss het volgende:
Je mag het ook wel over lekkere wijven hebben.
Kleine vlokjes hierquote:Op maandag 4 januari 2010 14:20 schreef koei het volgende:
Zo, het is echt hard aan het sneeuwen hier. Hele grote vlokken vallen naar beneden...
quote:
Niet hierquote:
is het zeker!quote:Op maandag 4 januari 2010 03:09 schreef koei het volgende:
Ik gok bij de Wibra Lennie!
Moon is overigens wel een goede film! Kan 'm aanraden!
Ik snap de samenhang niet... En sowieso slaap ik niet met mannen met tieten voor geld! Ik heb ook nog mijn standaard!quote:
Ik deed Edje even naquote:Op maandag 4 januari 2010 15:34 schreef koei het volgende:
[..]
Ik snap de samenhang niet... En sowieso slaap ik niet met mannen met tieten voor geld! Ik heb ook nog mijn standaard!
standaard 40 euro?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:34 schreef koei het volgende:
[..]
Ik snap de samenhang niet... En sowieso slaap ik niet met mannen met tieten voor geld! Ik heb ook nog mijn standaard!
Zaterdag stond je jezelf op straat nog voor ¤ 20,- aan te biedenquote:
Als je dat denkt dan heb je niet goed opgeletquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
B is wel weinig hoor, nouja een grote B kan net. Een net-niet-C'tje zeg maar.quote:
Waarom is een B nou weer weinig? Dat is gewoon een goede handvol. Met A of AA heb je gelijk dat is zelfs een beetje zielig, maar voor de meeste mannenhanden is een B ruim voldoende. C kan je al niet meer goed in je handen houden, tenzij je enorme handen hebt. Dat een grotere cup er beter uit ziet kan ik begrijpen, maar in de praktijk is een B/C cup gewoon optimaal.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
B is wel weinig hoor, nouja een grote B kan net. Een net-niet-C'tje zeg maar.
Zeg het ze koei, zeg het ze!quote:Op maandag 4 januari 2010 16:18 schreef koei het volgende:
[..]
Waarom is een B nou weer weinig? Dat is gewoon een goede handvol. Met A of AA heb je gelijk dat is zelfs een beetje zielig, maar voor de meeste mannenhanden is een B ruim voldoende. C kan je al niet meer goed in je handen houden, tenzij je enorme handen hebt. Dat een grotere cup er beter uit ziet kan ik begrijpen, maar in de praktijk is een B/C cup gewoon optimaal.
Arme onwetendequote:
Mensen met kleine handjesquote:Op maandag 4 januari 2010 16:18 schreef koei het volgende:
[..]
Waarom is een B nou weer weinig? Dat is gewoon een goede handvol. Met A of AA heb je gelijk dat is zelfs een beetje zielig, maar voor de meeste mannenhanden is een B ruim voldoende. C kan je al niet meer goed in je handen houden, tenzij je enorme handen hebt. Dat een grotere cup er beter uit ziet kan ik begrijpen, maar in de praktijk is een B/C cup gewoon optimaal.
Foto?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Arme onwetende
Mijn ex heeft cup F(En dat terwijl ze maar iets van 65 kilo woog)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |