ditquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja maar badboy heeft nog niet zoveel verstand!
Alleen ik ben erbij gekomen, vanuit de tekoop/teruil 360 topic, ook al wees BBdinges me er later op. Stel je niet aan of jij bent het die door de brievenbus gefrot wordt door mij namens Vodafonequote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Die wou ie hebben van mij ja!
Omdat ie jaloers was !
Btw badboy, je stuurt nu allemaal mensen naar dit topic he!
make mequote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alleen ik ben erbij gekomen, vanuit de tekoop/teruil 360 topic, ook al wees BBdinges me er later op. Stel je niet aan of jij bent het die door de brievenbus gefrot wordt door mij namens Vodafone![]()
![]()
![]()
ik zie het al, je gaat dezelfde kant in als AQ en badboyquote:
Zeg taalverkrachter, het is niet in maar op. En ik heb geen idee welke kant ze op zijn gegaan. Ik ga gewoon mijn eigen weg.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik zie het al, je gaat dezelfde kant in als AQ en badboy
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik zie het al, je gaat dezelfde kant in als AQ en badboy
Fixedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik zie het al, je gaat dezelfde kant in als AQ, badboy en Nick-GizMo
quote:
Daarom staat hij er tussenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij staat er ook tussen, dat weet je toch?
I knowquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij staat er ook tussen, dat weet je toch?
Subtiele hints zijn welkom.quote:
dan zou ik wel mezef neerzettenquote:
Deed je niet, heb ik voor je gedaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dan zou ik wel mezef neerzetten!
conclusies trekken is zo 2009!quote:
Hoe slechtquote:
Dankje, mijn eerste lach hardop sinds ik ziek benquote:
ziek? Of bedoel je je knie??quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dankje, mijn eerste lach hardop sinds ik ziek ben
jezusquote:
echt niet?quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
echt niet?![]()
Erg plaatselijke sneeuwbui, je zit 3 km verderop ofzo?![]()
dat zou goed kunnen, Boxtel is ook een eind fietsen vanuit Leeuwardenquote:
Doe maar, ik heb het niet gedaan en nu moet ik een diepvries pizza eten terwijl ik al 3 dagen maagpijn hebquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:51 schreef Edwinuss het volgende:
Zal ik boodschappen gaan doen of niet? Want anders moet ik morgenochtend..
Ik vind eind van de ochtend veel beter boodschappen doen dan aan het begin van de avondquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:53 schreef Edwinuss het volgende:
Ik hoef niet vroeg op hoor, morgen ook nog vrij.
Maar ik twijfel dus
Nu natuurlijk!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:51 schreef Edwinuss het volgende:
Zal ik boodschappen gaan doen of niet? Want anders moet ik morgenochtend..
Dan ligt er tenminste nog iets in de supermarktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:56 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik vind eind van de ochtend veel beter boodschappen doen dan aan het begin van de avond
Ik kom niet meer bij de AH. Ik heb vroeger bij de XL gewerkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Doe maar, ik heb het niet gedaan en nu moet ik een diepvries pizza eten terwijl ik al 3 dagen maagpijn heb![]()
Welke super ga je trouwens? AH Schrans? (daar zijn die meisjes achter de kasse trouwens echt![]()
)
Bij die parkeergarage in de stad zit ook een supermarkt toch?
Wat staat er op het lijstje van Edwinuss?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:57 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dan ligt er tenminste nog iets in de supermarkt
diepvries pizza's, bier...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:59 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Wat staat er op het lijstje van Edwinuss?
ik gok diepvries pizza's, vie vult het lijstje aan?
tietenquote:
Betaald worden om te fokken, jewaitsquote:
Dat is het mooie ervan, nog geen 10min mn aantekeningen bekeken, en alsnog een 6, ben er blij meequote:
goed onthoudenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
dat zou goed kunnen, Boxtel is ook een eind fietsen vanuit Leeuwarden
Sneeuw houdt de Elfstedentocht tegen... Wel zin in een leuk feestje![]()
wou je de kassière neuken ofzo? Beetje deo doet wonderen, je bent die toko weer uit voor je het weet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:28 schreef Edwinuss het volgende:
Nee, morgenochtend.
Ik ben vandaag ook het huis nog niet uit geweest. Dan moet ik ook nog eens douchen enzo
Dat is waar. Maar ik kom altijd wel iemand tegenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
wou je de kassière neuken ofzo? Beetje deo doet wonderen, je bent die toko weer uit voor je het weet.
Gewoon met een doorzweet tshirt bij de fruitafdeling alle appels aan je shirt wrijven, kijken of je jezelf erin kan zien, en weer terugleggenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
wou je de kassière neuken ofzo? Beetje deo doet wonderen, je bent die toko weer uit voor je het weet.
Daarom kom ik nooit in de supermarkt in eigen dorp maar doe ik het op de heen of terugweg van me werk. Heb ik daar geen last vanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik kom altijd wel iemand tegen
Met mannen of vrouwen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:55 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zit er misschien over te denken om bij een rugby team te gaan
Paar kennissen proberen mij ook altijd over te halen om bij het rugby team te komen maar elke keer zie ik die blauwe plekken/schrammen/blessures en erger , nee bedanktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:55 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zit er misschien over te denken om bij een rugby team te gaan
Basketball is een leuke sport voor blessuresquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Paar kennissen proberen mij ook altijd over te halen om bij het rugby team te komen maar elke keer zie ik die blauwe plekken/schrammen/blessures en erger , nee bedankt
daar word ik ook wel voor gevraagd, ben 2.05 ... Maar ben eigenwijs en ga dus met opzet niet basketballen/vollyballenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Basketball is een leuke sport voor blessures
ik ben al een telling aan het maken in excel, ben er (bijna) klaarvoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:05 schreef Edwinuss het volgende:
Nu komt Morph zo met de vraag of al die kennissen vrouwen of mannen zijn. Dan weet je het even
je bent weer goed op weg zo te horenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:55 schreef Edwinuss het volgende:
ik ga morgen weer beginnen met trainen![]()
Je kan niet het hele jaar zielig blijven heaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je bent weer goed op weg zo te horen!
Nice!
haha dat zeg ik ook niet!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je kan niet het hele jaar zielig blijven hea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |