Zulke dingen moet je ook nooit denken, dan gaat het altijd mis. Pas als je thuis bent moet je pas gaan denken: he niet gevallen vandaagquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:46 schreef koei het volgende:
Het was me bijna gelukt om zonder vallen thuis te komen, maar bij de laatste bocht dacht ik dat er geen ijs lag, wat er dus wel lag... Nou doet mn kont pijn
Ik heb nog nooit een koei met blauwe plekken gezien, when post je de picsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:46 schreef koei het volgende:
Het was me bijna gelukt om zonder vallen thuis te komen, maar bij de laatste bocht dacht ik dat er geen ijs lag, wat er dus wel lag... Nou doet mn kont pijn
dat kan ik dus echt nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat er momenten zijn waar je even geen tv/monitor bij je hebt waar je toch even een filmpje ofzo wilt kijken
zelf zou ik het ook niet vaak nodig hebben, maar misschien mensen die veel gebruik maken van het OV ofzoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat kan ik dus echt niet!
Denk aan de batterij duur en die dingen?
Films kijk ik op tv, pc of in de bios! Niet op me tel!
Trailers wel, maar dat is iets anders!
Ik weet niet of het een blauwe plekken val was eigenlijk, dat is nog even afwachten dus!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een koei met blauwe plekken gezien, when post je de pics
Het probleem is dan ook nog eens dat ik snel wagenziek word als ik niet naar buiten kijk maar de krant lees of filmpjes ga kijken. Ik hou het dan wel bij muziek luisteren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:57 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
zelf zou ik het ook niet vaak nodig hebben, maar misschien mensen die veel gebruik maken van het OV ofzo![]()
Zelf misschien in het vliegtuig ofzo (of dan mag ie niet aan natuurlijk)
Zonde, valt nu juist reuze mee met de campers!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:01 schreef Edwinuss het volgende:
MW2 zit er de komende tijd gewoon niet in, ik heb het een beetje gehad met al die campers. Voor mij was Modern Warfare 1 gewoon wat beter denk ik..
ik zit elke dag in de trein, maar ik lees liever ff de spits ofzo dan dat ik een film of serie opzet!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:57 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
zelf zou ik het ook niet vaak nodig hebben, maar misschien mensen die veel gebruik maken van het OV ofzo![]()
Zelf misschien in het vliegtuig ofzo (of dan mag ie niet aan natuurlijk)
wordt het morgen... zie Teun niet online...quote:
Nee heb een kleine zenuw inzinking gehad van mijn modem...... daarna de ff de stad in beetje zuipen....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
wordt het morgen... zie Teun niet online...
Geloof dat hij de afwas moest doen van zijn vriendin
Oja dat was het, ach modems afwas één pot natquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee heb een kleine zenuw inzinking gehad van mijn modem...... daarna de ff de stad in beetje zuipen....
Kut modems
de keeper campt?quote:
Natuurlijk, maar die had je in deel 1 ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:02 schreef Edwinuss het volgende:
Doe nu niet alsof er geen campers zijn met MW2.
steekt vinger op!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:51 schreef koei het volgende:
Wie gaat er hier allemaal Wie is de mol volgen? Donderdag gaat het beginnenMet een erg toffe groep deze keer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |