SleepHygiene?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb ook maar 6 uur geslapen vannachtMaar volgens mijn iPhone was ik tussen 01:30 en 04:30 in een diepe slaap
sliep om 1 uur!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:34 schreef Tain het volgende:
[..]
ik word er al moe van alleen door dit te lezen...
Yepquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
sliep om 1 uur!
Dus dat was al klote!
Morph, je gebruikt sleepcycle?
Ben bang dat wekker functie niet hard genoeg is!
Ow, ga ik ook eens uitproberen...quote:
En heb je een goed gevoel over je voorstel, of twijfel je een klein beetje over wat ze ervan zullen denken?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:55 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen!
Zo vandaag mijn afstudeervoorstel richting de examencommissie sturen. En wat dingetjes proggen.
Zojuist bruine en zwarte eieren uit andersmans kippenhokken gehaald, kan ik er vervolgens zelf niets meeHaha
quote:
hohohohoquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Morgen als ik terug ben zal ik gauw kijken of mijn modempje er is, dan gaan we codden
We kunnen ook nog wel keertje battlefield 1943 doen
Jahoor, nu heb ik Edwin eindelijk zover dat hij weer een gezellig MW2 mee gaat spelen sta ik straks alleen aan de zijkant te kijken hoe jullie BF 1943 spelen..... Lijkt gymles 15 jaar terug welquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:21 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb battlefield 1943 welLang geleden dat ik die gespeeld heb
Same here dus vandaar dat ik hem nog wel ff wil doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:21 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb battlefield 1943 welLang geleden dat ik die gespeeld heb
Dat zijn de slimmere opmerkingen, ik slinger mijn xbox vast aanquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Same here dus vandaar dat ik hem nog wel ff wil doenals main niet online is....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
Ik zie nu een hele dikke fries voor mequote:Op woensdag 6 januari 2010 12:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
Lijkt gymles 15 jaar terug wel![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat games baas zijn!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:36 schreef Tain het volgende:
Waarom gaat het hier goftedomme over games
iddquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:36 schreef Tain het volgende:
Waarom gaat het hier goftedomme over games
valt mee, 2.05 en 87 kilo volbloed Friesquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik zie nu een hele dikke fries voor mevroeger gymles bij de sloot met een lange stok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
Ik heb er een prima gevoel over. Alle partijen die betrokken zijn zijn enthousiast. Ik verwacht een mogelijke besparing van 100k-500k voor het VUmc per jaar te kunnen realiseren. Als de VU dat al niet goed genoeg vindt, dan weet ik het ook niet meer en ga ik met de examencommissie bellenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:45 schreef badboynova het volgende:
[..]
En heb je een goed gevoel over je voorstel, of twijfel je een klein beetje over wat ze ervan zullen denken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |