Wie had dat verwacht, dat je in dit nog maar net nieuwe jaar 2010 met twee hondenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:58 schreef Dottey het volgende:
fluiter.. rooie blijft dankzij de sneeuw nog een behoorlijke poos
Deze posting is positief opbouwend bedoeld.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:15 schreef Dottey het volgende:
00:14] <06+spanningszoeker> vanaf morgen hebben we radiovlemmix als achtergrond muziek
Op 13-05-2009.quote:
Bullshit.quote:Er was een tijd dat er in de ochtend 13 man personeel zich aan het vol tanken waren en laveloos aan de bar zaten,
Het waren er 15 en 2 honden!quote:
Plus dat de sterke drank negen van de tien keer uit eigen zak betaald werd. Zelfs op de wrap party.quote:
Als het om drank gaat telt Huub voor 12.quote:
Is ook. Maar ik vind het nogal sneu, omdat de waarheid zo totaal anders is. Ook qua uit wiens zak die kosten nu daadwerkelijk vooral betaald werden. Beetje jammer van Vlemmix.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ook. Maar ik vind het nogal sneu, omdat de waarheid zo totaal anders is. Ook qua uit wiens zak die kosten nu daadwerkelijk vooral betaald werden. Beetje jammer van Vlemmix.
Goh, wat een bekend gevoelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ook. Maar ik vind het nogal sneu, omdat de waarheid zo totaal anders is. Ook qua uit wiens zak die kosten nu daadwerkelijk vooral betaald werden. Beetje jammer van Vlemmix.
Wat een hond, die Sjors!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:02 schreef Maanvis het volgende:
Peter vraagt : "Heb je nog sigaretten mee laten nemen?". Sjors liegt: "Nee hadden ze niet".
Die Sjors, René lijkt me een bijzonder relaxte jongen die zich totaal niet stoort aan de chaos die daar soms heerst. Ik heb daar toch wel bewondering voor.quote:
Heet Sjors René?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:03 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Die Sjors, René lijkt me een bijzonder relaxte jongen die zich totaal niet stoort aan de chaos die daar soms heerst. Ik heb daar toch wel bewondering voor.
Lees je inquote:
Los daarvan: ook al zoú het waar zijn, het zijn een stuk leukere streams dan iemand die shoarma aan het eten is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:05 schreef Copycat het volgende:
Verschil is dat Vlemmix ook die waarheid kent, Mera.
Of een horige die aan de soep met vla zit.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:23 schreef Gert het volgende:
Los daarvan: ook al zoú het waar zijn, het zijn een stuk leukere streams dan iemand die shoarma aan het eten is.
Hij sponsort de bandbreedte en de streams.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:19 schreef Copycat het volgende:
Heeft Sjors- René nog een interessante CV? Of is het gewoon een medewerker die bij gebrek aan maar hoofdpersoon wordt, maar verder geen bijzonderheden heeft?
Leuk juist toch, dat er incrowd is die dat soort grappige bijnaampjes wel weet, en een horde semi-followers die dan af en toe moeten raden wie er bedoeld wordt.quote:
Dat zal me een partij boeiende anekdotes opleveren!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:25 schreef Maanvis het volgende:
Hij sponsort de bandbreedte en de streams.
Lees je fucking in zeg. Die jongen verdient 40K per maand out in the open, maar heeft besloten Johan te helpen. Wat een betrokkenheid, zo mooi!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:19 schreef Copycat het volgende:
Heeft Sjors- René nog een interessante CV? Of is het gewoon een medewerker die bij gebrek aan maar hoofdpersoon wordt, maar verder geen bijzonderheden heeft?
Het is een succesvolle zakenman die voor een avondje zuipen websites bouwt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal me een partij boeiende anekdotes opleveren!
Ooooh, het is een incrowd grapje en Maanvis is dat?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk juist toch, dat er incrowd is die dat soort grappige bijnaampjes wel weet, en een horde semi-followers die dan af en toe moeten raden wie er bedoeld wordt.
Het lijkt me geen jongen die een hoofdpersoonsrol op zich neemt, alleen voor de naam of voor zichzelf.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:19 schreef Copycat het volgende:
Zie post Maanvis 11.36quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk juist toch, dat er incrowd is die dat soort grappige bijnaampjes wel weet, en een horde semi-followers die dan af en toe moeten raden wie er bedoeld wordt.
Hij slaapt graag onder satijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:33 schreef Copycat het volgende:
Dus gewoon bij gebrek aan beter als hoofdpersonage gebombardeerd. Met zijn gouden dekbedje.
Denk verhalen over een mensgrote vis die een trouwring ingeslikt heeftquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:29 schreef Copycat het volgende:
Ja leuk. Maar heeft ie ook wat interessants te melden?
Dat verhaal is al eeuwen oud.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:33 schreef Maanvis het volgende:
Denk verhalen over een mensgrote vis die een trouwring ingeslikt heeft
Ik heb de nicknames even gepost in het who is who topique, ter lering ende vermaeckquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:40 schreef Laysa het volgende:
Dit is een spooktopic![]()
komt wel voor in my at, maar niet als je via real life soaps kijkt
Edit...nu weer wel![]()
Sinds vanmorgen wel ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:45 schreef Copycat het volgende:
Ik keek net heel even daar en zie aan de commentaren dat je dus beelden hebt van de bar en geluid van Radio Vlemmix?
Het schept gewoon een stukje saamhorigheidsgevoel, dat de regulars iemand een koosnaampje geven en hem of haar daarna consequent zo noemen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ooooh, het is een incrowd grapje en Maanvis is dat?
Dan helemaal een dikke NEE x 10.287 natuurlijk. Om daar nu zo verheven over te doen. Doe normaal.
Dellie. Daar konden bepaalde mensen zich enorm kwaad over makenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Het schept gewoon een stukje saamhorigheidsgevoel, dat de regulars iemand een koosnaampje geven en hem of haar daarna consequent zo noemen.
Remember "De rat", "Kliko", "Bokito", "Smeric" etc.. Mooie tijden waren dat.
Dat vind ik ook het manco aan deze streams. We zien een stel mensen met wie we, uitgezonderd Dottey en Mera, niets hebben. Ze zijn totaal vaag en ze maken ook geen contact met ons.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:52 schreef Maanvis het volgende:
Gert, dit is anders. In deze RLS worden eerst koosnaampjes gegeven aan mensen omdat ze onstream zijn maar hun naam niet willen zeggen. Dus uit nood geboren, zodat we over de persoon kunnen praten en iedereen weet waarover we het hebben. Zo'n koosnaampje blijft dan natuurlijk ook hangen als de echte naam bekend wordt!
Klopt. Ze kennen elkaar al een week.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:31 schreef Wijnneus het volgende:
Verder schijnt hij een goede bekende te zijn van Japio.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Klopt. Ze kennen elkaar al een week.
Ik vind het juist charmant dat we ze niet kennen, en ze geen introductie hebben. Het is een soort ontdekkingstocht door de ziel. En Peter maakt weldegelijk contact met ons. Hij zeikt ons af omdat we zeikenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik ook het manco aan deze streams. We zien een stel mensen met wie we, uitgezonderd Dottey en Mera, niets hebben. Ze zijn totaal vaag en ze maken ook geen contact met ons.
Dé Stefan of is dit ook weer een bijnaam waarvan iedereen weet waarover ze het hebben behalve ik?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:04 schreef Chanel5 het volgende:
Nu geluid op de stream, ene Stefan is op bezoek.
Een Stefan Noek, Johan sprak hem zo aan. Het gesprek gaat over audities.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Dé Stefan of is dit ook weer een bijnaam waarvan iedereen weet waarover ze het hebben behalve ik?![]()
Offcrowd.
Deze Stefan is een C-artiest en Nowlive wil de chat in hun site bouwen, dus wordt René nu gewektquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Dé Stefan of is dit ook weer een bijnaam waarvan iedereen weet waarover ze het hebben behalve ik?![]()
Offcrowd.
Dan is het vast niet onze Stefan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een Stefan Noek, Johan sprak hem zo aan. Het gesprek gaat over audities.
Audities waarvoor?quote:
Ik kijk even en gok dat deze Stefan ter vondeling is gelegd.quote:
Ja op die chat misschien, maar wij hier hebben geen binding. Ze doen geen kunstjes voor ons zoals echte rls-deelnemers doen. Ze stellen zich niet voor, ze praten niet tegen ons. Het zijn gewoon onbekenden die nergens in uitblinken ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind het juist charmant dat we ze niet kennen, en ze geen introductie hebben. Het is een soort ontdekkingstocht door de ziel. En Peter maakt weldegelijk contact met ons. Hij zeikt ons af omdat we zeiken.
Heb het niet helemaal gevolgd, maar wilde Johan niet in PSII audities gaan doen? Zal wel met zingen te maken hebben.quote:
Je kunt die lui daar heel goed manipuleren via de chat. Peter en Sjors zijn daar heel gevoelig voor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:14 schreef Copycat het volgende:
Misschien wordt het eens tijd om me te registreren op die chat. Ik ben vandaag in een perfecte bui daarvoor.
Zijn ze goed op de kast te krijgen, ja? Oh wacht, dat was gisteravond toch ook het geval?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt die lui daar heel goed manipuleren via de chat. Peter en Sjors zijn daar heel gevoelig voor.
En lag er zeker altijd meteen uit?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:19 schreef Chanel5 het volgende:
Stefan heeft zelf veel audities gedaan, goh..
Het korte lontje van PeterN werkt perfekt!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn ze goed op de kast te krijgen, ja? Oh wacht, dat was gisteravond toch ook het geval?
Altijd leuk.
Vooral Peter denkt dat de hele chat om hem draait, dat iedereen de hele dag over hem klaagt. Vooral als hij gedronken heeft leidt dat tot veel belachelijkheid.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn ze goed op de kast te krijgen, ja? Oh wacht, dat was gisteravond toch ook het geval?
Altijd leuk.
Zit ie al aan de bar te zuipen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Vooral Peter denkt dat de hele chat om hem draait, dat iedereen de hele dag over hem klaagt. Vooral als hij gedronken heeft leidt dat tot veel belachelijkheid.
Ik dacht dat de policy was dat ze voortaan om 10 uur op moesten staan? Om vervolgens plaats te nemen in het spraakmakende internetcafé.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij ligt-ie z'n roes nog uit te slapen.
Dat is ongeveer de story van Studio Vlemmix. Goede voornemens waar vervolgens niets van terecht komt. Zo besluiten ze regelmatig om er hard tegenaan te gaan om vervolgens 10 minuten later met z'n allen een Youtube-filmpje van Johan te bekijken. 5 minuten daarna wordt er gezamenlijk thee gedronken en nog eens 10 minuten later, als iedereen net weer aan het werk is, komt Peter met een schaal frikadellen en houden ze weer 20 minuten pauze.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat de policy was dat ze voortaan om 10 uur op moesten staan? Om vervolgens plaats te nemen in het spraakmakende internetcafé.
Straks hoor je ook nog dat iedereen om 10 uur uit bed moet, dat er muntjes komen, dat er niet meer zo laveloos en mateloos mag worden gedronken en dat het niet op een internetcafé moet lijken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan wil vandaag de regels aanscherpen wat betreft het douchen. Zit ik naar een herhaling te kijken?
Woef doet Waf. Is daar geen liedje van?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:42 schreef Wijnneus het volgende:
Stefan wil een liedje zingen. De chat mag bepalen welk lied. Het gaat alleen over honden op de chat. Niemand durft iets voor te stellen.
Kees Knalpiemel. Hij is er niet vaak maar weet Peter tot het uiterste te tergen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
Wie is Kees? Ik zit nu ook op die chat.
Als je op F5 drukt, moet je opnieuw inloggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:58 schreef Copycat het volgende:
Wat is dat voor een kutchat? Een keer refreshen vanwege een vastlopende stream () en je ligt er meteen uit en kan er niet meer in. Terwijl ik Stefan juist aan het aanmoedigen was.
Ja en dat lukt dus niet meer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:59 schreef Wijnneus het volgende:
Als je op F5 drukt, moet je opnieuw inloggen.
Zeker al wel heel veel complimenten?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens Johan hebben ze nog geen klachten gehad mbt Studio Vlemmix
Ik heb het tig keer geprobeerd en elke keer kom ik als Ustreamer met die testjes en word ik weer naar die inlogpagina gestuurd. Klantvriendelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:04 schreef Chanel5 het volgende:
Vreemd, moet gewoon kunnen.
Maar idd na f5 opnieuw inloggen, zeer vervelend.
Vreemd. Maar het gebeurd vaker, krijg je idd een nummer achter je naam, waarschijnlijk omdat je toch nog ergens geregistreerd staat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het tig keer geprobeerd en elke keer kom ik als Ustreamer met die testjes en word ik weer naar die inlogpagina gestuurd. Klantvriendelijk.
Told you so!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:13 schreef Copycat het volgende:
.
Dat je ze zo gek nog kunt krijgen ...
Dat nummer heb ik mezelf gegeven omdat dat andere al bezet was. Door mij. Maar daar kom ik er niet meer mee op. Na drie keer proberen houdt het op. Heb daar geen geduld voor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:12 schreef Chanel5 het volgende:
Vreemd. Maar het gebeurd vaker, krijg je idd een nummer achter je naam, waarschijnlijk omdat je toch nog ergens geregistreerd staat.
Kan ik niet Maan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:15 schreef Maanvis het volgende:
Kunnen jullie ajb ook wat caps plaatsen van deze Stefan?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
OMFG mijn hond wil zelfmoord plegen. Heb de stream maar op mute gezet.
Wacht maar tot terror_jaap op de chat komt. Naar eigen zeggen helemaal klaar met zijn terror-imago maar op de chat komt hij niet verder dan het roepen van terroooooor en tietuh.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:23 schreef Copycat het volgende:
Hoe erg. Sommige mensen moeten echt tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Oh, dat is ook leuk om op de kast te jagen dus? Of doet ie stoďcijns?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Wacht maar tot terror_jaap op de chat komt. Naar eigen zeggen helemaal klaar met zijn terror-imago maar op de chat komt hij niet verder dan het roepen van terroooooor en tietuh.
Hij gaat meestal direct privé met Dottey (vanwege de tieten) of via MSN met Sjors. Hij reageert verder alleen op mensen die Jaapio of terrorrr roepen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat is ook leuk om op de kast te jagen dus? Of doet ie stoďcijns?
Keeshond?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
Wie is Kees? Ik zit nu ook op die chat.
Het was eigenlijk best gęnant. Jaap was op bezoek en zat zich bij Peter N in de keuken te wentelen in zelfmedelijden, tot jankens toe. Peter, ook al zo'n goede vriend van Jaap, wist wel een oplossing voor Jaaps problemen. Hij moest gewoon een maand bij Studio Vlemmix in de bunker gaan zitten. Dan zorgde Peter voor gezond eten en een fitness-coach. Jaap kon daar niet op ingaan omdat Cora hem nooit een maandlang kon missen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:31 schreef Copycat het volgende:
Ook al zo'n farce die gozer. Nee ik distantieer me van terrorJaap, maar alleen als het me uitkomt.
Zjezusquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was eigenlijk best gęnant. Jaap was op bezoek en zat zich bij Peter N in de keuken te wentelen in zelfmedelijden, tot jankens toe. Peter, ook al zo'n goede vriend van Jaap, wist wel een oplossing voor Jaaps problemen. Hij moest gewoon een maand bij Studio Vlemmix in de bunker gaan zitten. Dan zorgde Peter voor gezond eten en een fitness-coach. Jaap kon daar niet op ingaan omdat Cora hem nooit een maandlang kon missen.
Nadat Jaap Peter nog even gevraagd had hoe Sjors heette, heeft hij ook bij Sjors het hele verhaal gedaan. Ook Sjors wilde wel een maand vrij nemen voor Jaap om hem te helpen met z'n problemen, immers: dat doe je als echte vriend.
Hij leek echt aan het eind van zijn Latijn. Hij had ook net verteld dat hij zich schriftelijk gemeld had om in therapie te gaan. Volgens Peter geen goed idee want daar zou Jaap veel te eigenwijs voor zijn, hij kon beter het plan van Peter oppakken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:43 schreef Copycat het volgende:
Wat een zielepiet die Jaap. Zo slap als ie dik is. En maar janken, maar iets aanpakken: ho maar. Hekel aan dat soort slappe lui.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij leek echt aan het eind van zijn Latijn. Hij had ook net verteld dat hij zich schriftelijk gemeld had om in therapie te gaan. Volgens Peter geen goed idee want daar zou Jaap veel te eigenwijs voor zijn, hij kon beter het plan van Peter oppakken.
http://www.stefanmeulendijk.com/page1.phpquote:ik heb tot nu toe twee keer audities gedaan voor popstars !!!.
de eerste keer heb ik audities gedaan met het nummer
een bussie vol met polen van johan vlemmix de jury was helaas niet onder de indruk
omdanks mijn grote inzet en was ik niet door .
2e keer audities ja die werd echt hylaries!!
hier deet ik het nummer dancing queen van abba !
in een mooi rosepak , ja wand mooi rose is niet lelijk
benieuwd of ik door was of niet ?
kijk dan snel even onder de link op mijn site in de media !
en post een reactie in het gastenbeoek als je wil
groetjes stefan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neen, da's doe ouwe vogeldinges.quote:
Maar wel sneu. Een doorstart van het BN-schap is totaal mislukt, z'n eetverslaving is alleen nog maar erger geworden. En nu gaat hij dan "iets voor Johan" doen. Nog even en hij moet ook daar om bedelen. Zijn status binnen PS2: "zielig". Een deplorabele toestand, zeker voor iemand met hersens en geld.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:43 schreef Copycat het volgende:
Wat een zielepiet die Jaap. Zo slap als ie dik is. En maar janken, maar iets aanpakken: ho maar. Hekel aan dat soort slappe lui.
Ik zou wel willen, maar ik kan niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Copycat zou je een cap willen maken van Stefan? Of iemand anders?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Ze hebben er toch wel voor betaald hč? Stelletje uitvreters!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:05 schreef Noek het volgende:
Zie ze toch lekker smullen van de soep. Mmmmmmmmm,* maakt smikkelbeweging.
Zeg nu zelf: dit pareltje van een RLS wil je toch niet missen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:05 schreef debuurvrouw het volgende:
En zo gezellig ook, zo naast elkaar, maar de een verdiept in de pc,.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Daar zijn de eerste voortekenen al van mijn vage vermoedens. Ik zou gaan sparen, was ik daar nu nog vrijwilliger.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan heeft bij de afrekening van Gas en Licht dit keer 4700 euro moeten bijbetalen. Ik neem aan dat het energiebedrijf binnenkort wel eens komt controleren of er een wietplantage in de kelder is.
Gewoon een bericht proberen te verzenden en dan kun je inloggen of je registeren. Probeer dat eens.quote:
Damn, tot dit punt dacht ik niks gemist te hebbenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:13 schreef Copycat het volgende:
LOL!
Die Stefan zingt op mijn verzoek Marloes onder de douche.
Dat je ze zo gek nog kunt krijgen ...
Wat is het voor soep?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:05 schreef Noek het volgende:
Zie ze toch lekker smullen van de soep. Mmmmmmmmm,* maakt smikkelbeweging.
Zijn stem is ook een beetje achtergebleven.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:13 schreef Noek het volgende:
Het lijkt wel of Stefans stem vertraagd wordt afgespeeld maar dat is heel niet. Zo is zijn stem gewoon!
Die tomatensoep van gisteren. Dit keer zonder de vla.quote:
Hij heeft geld als water, of als foute liedjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:15 schreef liesje1979 het volgende:
Heeft Johan eigenlijk ook een echte baan? Waar leeft die man dan van?
Het is niet perfekt Fluiter maar ik kan wat plaatsenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Copycat, lekkersimpel, Chanel5 en Liesje1979 bedankt voor de moeite.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef Copycat het volgende:
En verder leeft ie zo karig dat er niet zoveel hoeft binnen te komen.
Dat is heel veel optredens.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan heeft bij de afrekening van Gas en Licht dit keer 4700 euro moeten bijbetalen.
Jij riep "eet maar lekker, jongen" naar het scherm hč, geef maar toe!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Tomaat. Och man, ik ben daar dol op en Stefan ook!
Goed van je , het is je gelukt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef Chanel5 het volgende:
Het is niet perfekt Fluiter maar ik kan wat plaatsen
Die rekening moet nog doorberekend worden ...quote:
Voorlopig is Johan tevreden met de knop "programmagids" op het oranje tv-tje.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:19 schreef Copycat het volgende:
Mijn programmavragen worden categorisch genegeerd!
Dat had ik net ook, het is wat aanrommelen hier(met advies van achterban) maar ik vind het goed zo. Straks nog ff een cap volgens het lijstje wat ik hier heb en als me dat alleen lukt ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed van je , het is je gelukt.![]()
Na vele uitleg krijg ik nog steeds mijn hele monitor en chatbox op de cap.
LekkerSimpel ben jij de Rob die maandagavond van 21:00-23:00 bij terror Jaap
op visite zou gaan? Maar wat ik denk ik gemist heb.
Ik ben single. Meneer hoorde het en rende weg. 'Een fijn leven!!,' riep die nog.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben single. Meneer hoorde het en rende weg. 'Een fijn leven!!,' riep die nog.
En dat met 39.5 graden koorts hč.
Vind het heel leuk en handig dat je nu kan cappen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:25 schreef Chanel5 het volgende:
Dat had ik net ook, het is wat aanrommelen hier(met advies van achterban) maar ik vind het goed zo. Straks nog ff een cap volgens het lijstje wat ik hier heb en als me dat alleen lukt ben ik tevreden.
Ik mag denk ik niet zeggen dat het doet denken aan mijn 5 jarige?quote:
Wat gebeurde er dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben single. Meneer hoorde het en rende weg. 'Een fijn leven!!,' riep die nog.
En dat met 39.5 graden koorts hč.
Ja heb het zelf van Hidiho te horen gekregen hoe dat moestquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vind het heel leuk en handig dat je nu kan cappen.
Maanvis fijn, bedankt voor de uitleg.
Ahahahahaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:52 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Stefan's Thriller, kijk die hand....
SV is in alles leedvermaak'televisie', maar Stefan is duidelijk niet helemaal honderd en dat vind ik gemeen.quote:
Stefan zong mee met "zo verdomd alleen"quote:
Ik vind het ook wat zielig. Hij zette ook nog z'n telefoonnummer op de chat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
SV is in alles leedvermaak'televisie', maar Stefan is duidelijk niet helemaal honderd en dat vind ik gemeen.
Ah.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Stefan zong mee met "zo verdomd alleen"
Hij heeft zich gewoon vergeten in te schrijven. Weer een ideetje waar niks van terecht komt?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Johan moet even de kieswet regelen, daarom mag er niemand op zijn computer. anders "kan ik niet meedoen aan de verkiezingen"
Stefan wordt misbruikt en nu voel ik me bezoedeld.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het ook wat zielig. Hij zette ook nog z'n telefoonnummer op de chat.
Dat zal toch niet? Zou hij het verkiezingsprogram trouwens al wel af hebben?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft zich gewoon vergeten in te schrijven. Weer een ideetje waar niks van terecht komt?
Tja, ik denk dat z'n moeder liever niet heeft dat hij alleen thuis is als zij bij Johan aan het poetsen is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stefan wordt misbruikt en nu voel ik me bezoedeld.
Nu heb je mijn empatie "aangezet".quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stefan wordt misbruikt en nu voel ik me bezoedeld.
[SV COS #14] Het is soms net een internetcafe.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:57 schreef Gert het volgende:
Ík wilde Stefan even een aanmoedigend berichtje sturen, maar die chat kom ik ook niet op.
Of ik nou probeer in te loggen of te registreren, zodra ik wat probeer te typen springt ie weer
terug naar het inlogscherm.
Nou dan maar vanaf hier: Stefan, lajenie jek make, en je komt er wel.
Ik zeg altijd maar zo: de aanhouder wint en niet geschoten is altijd mis!
De vrouw die af en toe de bar sopt is zij de moeder van Stefan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:03 schreef Copycat het volgende:
Die moeder moet dan ook op het schavot. Je zoon (zich) zo voor lul laten zetten.
Vuile waterkoker dat het is.
Second thatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:38 schreef tuinfluiter het volgende:
Lieve beequeen ik moet weer aan je denken, kus en veel sterkte !!![]()
![]()
Ik zit even op de chat. Je bent een schat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:38 schreef tuinfluiter het volgende:
![]()
Nee, Els is niet de moeder van Stefan. Dat is Waterkoker die op Annie Schilder lijkt. Maar dat vind alleen ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:38 schreef tuinfluiter het volgende:
Els hoofdhuishouding op de chat Elsepels is de moeder van Stefan?
Dit even om het zelf te weten en voor in het topic Who is who?
![]()
Wat fijn dat je even op de chat zit, toch weer een beetje afleiding.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:44 schreef beequeen het volgende:
Ik zit even op de chat. Je bent een schat.![]()
Maar dat is nogal OffTopic.
Dansen??!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:51 schreef Jian het volgende:
Kijk 'm dansen zeg, ik dacht dat het een grapje was, maar het is echt een soort Herman
Dat legt aan je eigen laptop!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:51 schreef Gert het volgende:
De streams zijn echter erg traag af en toe, omdat Johan z'n laptop aanstaat.
Staat tie nou nog aan...wat een prutsers daar....echt profie bezig hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:51 schreef Gert het volgende:
Stefan heeft inmiddels het nummer "Geil moet ze zijn" voorgedragen, inclusief een guitig huppeldansje, en daarna deed hij iets met een aansteker.
De streams zijn echter erg traag af en toe, omdat Johan z'n laptop aanstaat.
Niet zo hard oordelen, Stefan doet erg zijn best voor ons en af en toe zie je al een glimp celebrity-uitstraling.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Staat tie nou nog aan...wat een prutsers daar....echt profie bezig hoor
Sly , ruikt talent en was er al snel bij ,quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:58 schreef Jian het volgende:
Ik zeg Stefan als vijfde lid van de nieuwe boyband![]()
Jammer voor Gert, maar die jongen heeft gewoon talent
Hidi vraagt net op de chat of ie van de mannenliefde is ? och,quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:01 schreef Gert het volgende:
Stefan, poserend op zijn fansite:
[ afbeelding ]
Ja hoor, laat maar gaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach laat gaan, wij weten wel beter.
Oh fuck, hij is special. Ja, nu is die dus zielig.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:01 schreef Gert het volgende:
Stefan, poserend op zijn fansite:
[ afbeelding ]
Adopteer je mee?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:10 schreef Noek het volgende:
Oh fuck, hij is special. Ja, nu is die dus zielig.
Hou op hem te dissen met z'n allen!
Nee, zo ver wil ik niet gaan. De hele dag naar zijn vertraagde stem luisteren werkt vast op mijn zenuwen en ik heb een kruipruimte. Jij niet dus he is all yours!quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wtf, kom thuis en mis Stefan gewoon?![]()
![]()
![]()
*stream aanzet
surprise?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow godegodegod...you're in for big suprise
kom op...ook al ken je hem...toe...kom opquote:
Oh nein. En de Waterkoker is er ook!quote:
Wlnee....tis SV mallerdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:38 schreef Maanvis het volgende:
Als ik dalijk thuis kom, dan heb ik écht wat gemist
Uitbuiting van de zwakkeren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:37 schreef Laysa het volgende:
kom op...ook al ken je hem...toe...kom op...neem hem dan minstens tegen zichzelf in bescherming
Ik vind 'em hilarischquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
kom op...ook al ken je hem...toe...kom op...neem hem dan minstens tegen zichzelf in bescherming
Als-ie het niet snapt, is het ook geen leedvermaak want dan is er geen leed.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:40 schreef Copycat het volgende:
Leedvermaak is alleen leuk als het slachtoffer zelf snapt wat er gebeurt.
Doet'ie wel hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:40 schreef Copycat het volgende:
Ben eigenlijk wel blij dat ik het niet heb gezienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:40 schreef Copycat het volgende:
Ik zal eens naar dat filmpje kijken, als ik uit de"Medeleven met Corky"-dwangbuis ben ontsnapt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:48 schreef Noek het volgende:
Na het filmpje wil ik hem weer bashen dus zo special is die niet. Hij is een Herman!
Kijk het Popstars filmpje maar. *poef* medelijden weg.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel blij dat ik het niet heb gezien.
Zijn moeder helpt Johan met wat klusjes.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:47 schreef Gert het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe hij daar terecht is gekomen.
Omdat Johan er die avond niet was?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:56 schreef Maanvis het volgende:
Als dit soort types bij SV naar binnen mogen snap ik niet dat Adje geweigerd wordt
Gezienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Kijk het Popstars filmpje maar. *poef* medelijden weg.
Een beetje het modellentopic uit ONZ. Steef heeft ook iets teveel complimentjes gekregen en dat hadden ze beter niet kunnen doen.
En diie met de SM-outfit? Wat komt die doen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:53 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Stefan tijdens de contractbesprekingen
Joost, de pop.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
En diie met de SM-outfit? Wat komt die doen?
Die zit inmiddels opgesloten in de kelder in Huissen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
En diie met de SM-outfit? Wat komt die doen?
Die vieze HJ Smit weer hč: "Ik vind je eigenlijk een belediging voor het programma Popstars."quote:
quote:
Zijn moeder was bezig met de bar schoon te maken .quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:05 schreef Gert het volgende:
Ah OK, fluiter. Dus hij is met z'n moeder meegereden, en daar niet op uitnodiging van SV om de retard uit te hangen?
Yep,quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
Is dat die snuiter uit dat videootje...
[ link | afbeelding ]
Leuke jongenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:59 schreef Peter6000 het volgende:
Stefan geeft aan dat hij van zichzelf weet dat hij niet kan zingen, en gewoon voor de lol meedoet.
Eigenlijk niks mis mee, want op deze manier bezorgt hij zichzelf een leven waarin hij plezier heeft.
Begint de innige vriendschap nu al scheurtjes te vertonen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:04 schreef Maanvis het volgende:
Peter en René zijn niet zo lief tegen elkander. René liegt, en Peter vertrouwt René niet: "Ik weet niet of het waar is, maar hij moet naar bangkok!"
Ik maak onderscheid tussen 'zangers' die met wat zelfspot en zelfkennis meedoen aan dit soort dingen (bijvoorbeeld Herman, Zanger Rinus, en naar nu blijkt dus ook Stefan), en 'zangers' die echt denken dat ze kunnen zingen.quote:
Ze zijn nooit vrienden geweest. Superschijnheilig tegenover elkaarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Begint de innige vriendschap nu al scheurtjes te vertonen?
Nou, het is nogal zielig allemaalquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:16 schreef Disana het volgende:
Je mag hier niet over de chat posten maar eigenlijk is ie momenteel wel erg leuk
Die leert het echt nooit af.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou, het is nogal zielig allemaal. Nowlive gezeur.
Gaat het daar over?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:21 schreef Maanvis het volgende:
Nou, het is nogal zielig allemaal. Nowlive gezeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |