Wie had dat verwacht, dat je in dit nog maar net nieuwe jaar 2010 met twee hondenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:58 schreef Dottey het volgende:
fluiter.. rooie blijft dankzij de sneeuw nog een behoorlijke poos
Deze posting is positief opbouwend bedoeld.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:15 schreef Dottey het volgende:
00:14] <06+spanningszoeker> vanaf morgen hebben we radiovlemmix als achtergrond muziek
Op 13-05-2009.quote:
Bullshit.quote:Er was een tijd dat er in de ochtend 13 man personeel zich aan het vol tanken waren en laveloos aan de bar zaten,
Het waren er 15 en 2 honden!quote:
Plus dat de sterke drank negen van de tien keer uit eigen zak betaald werd. Zelfs op de wrap party.quote:
Als het om drank gaat telt Huub voor 12.quote:
Is ook. Maar ik vind het nogal sneu, omdat de waarheid zo totaal anders is. Ook qua uit wiens zak die kosten nu daadwerkelijk vooral betaald werden. Beetje jammer van Vlemmix.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ook. Maar ik vind het nogal sneu, omdat de waarheid zo totaal anders is. Ook qua uit wiens zak die kosten nu daadwerkelijk vooral betaald werden. Beetje jammer van Vlemmix.
Goh, wat een bekend gevoelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ook. Maar ik vind het nogal sneu, omdat de waarheid zo totaal anders is. Ook qua uit wiens zak die kosten nu daadwerkelijk vooral betaald werden. Beetje jammer van Vlemmix.
Wat een hond, die Sjors!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:02 schreef Maanvis het volgende:
Peter vraagt : "Heb je nog sigaretten mee laten nemen?". Sjors liegt: "Nee hadden ze niet".
Die Sjors, René lijkt me een bijzonder relaxte jongen die zich totaal niet stoort aan de chaos die daar soms heerst. Ik heb daar toch wel bewondering voor.quote:
Heet Sjors René?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:03 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Die Sjors, René lijkt me een bijzonder relaxte jongen die zich totaal niet stoort aan de chaos die daar soms heerst. Ik heb daar toch wel bewondering voor.
Lees je inquote:
Los daarvan: ook al zoú het waar zijn, het zijn een stuk leukere streams dan iemand die shoarma aan het eten is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:05 schreef Copycat het volgende:
Verschil is dat Vlemmix ook die waarheid kent, Mera.
Of een horige die aan de soep met vla zit.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:23 schreef Gert het volgende:
Los daarvan: ook al zoú het waar zijn, het zijn een stuk leukere streams dan iemand die shoarma aan het eten is.
Hij sponsort de bandbreedte en de streams.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:19 schreef Copycat het volgende:
Heeft Sjors- René nog een interessante CV? Of is het gewoon een medewerker die bij gebrek aan maar hoofdpersoon wordt, maar verder geen bijzonderheden heeft?
Leuk juist toch, dat er incrowd is die dat soort grappige bijnaampjes wel weet, en een horde semi-followers die dan af en toe moeten raden wie er bedoeld wordt.quote:
Dat zal me een partij boeiende anekdotes opleveren!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:25 schreef Maanvis het volgende:
Hij sponsort de bandbreedte en de streams.
Lees je fucking in zeg. Die jongen verdient 40K per maand out in the open, maar heeft besloten Johan te helpen. Wat een betrokkenheid, zo mooi!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:19 schreef Copycat het volgende:
Heeft Sjors- René nog een interessante CV? Of is het gewoon een medewerker die bij gebrek aan maar hoofdpersoon wordt, maar verder geen bijzonderheden heeft?
Het is een succesvolle zakenman die voor een avondje zuipen websites bouwt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal me een partij boeiende anekdotes opleveren!
Ooooh, het is een incrowd grapje en Maanvis is dat?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk juist toch, dat er incrowd is die dat soort grappige bijnaampjes wel weet, en een horde semi-followers die dan af en toe moeten raden wie er bedoeld wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |